-
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Λένε ειναι τα ποιο 'καλοκαιρινά' απο τα all season ελαστικα. Η τιμη τους;Η τιμή τους είναι λίγο παραπάνω από τα saver+. Ο ίδιος λαστιχάς μου είπε 380 για saver+ και 410 για αυτά σε 195/55/15. Τελικά βέβαια εγώ δεν τα έβαλα, γιατί τα φοβήθηκα. Έβαλα dunlop.
-
Ο χρήστης Gth έγραψε:
Λένε ειναι τα ποιο 'καλοκαιρινά' απο τα all season ελαστικα. Η τιμη τους;
Η τιμή τους είναι λίγο παραπάνω από τα saver+. Ο ίδιος λαστιχάς μου είπε 380 για saver+ και 410 για αυτά σε 195/55/15. Τελικά βέβαια εγώ δεν τα έβαλα, γιατί τα φοβήθηκα. Έβαλα dunlop.
380€ για 195/55/15????????
-
Εγώ τα έχω βρει 280 ευρώ σε 195/65/15.Πάντως δεν ξέρω αν τα βάλω τώρα ή την επόμενη χρονιά.Τα λάστιχα που έχω τώρα είναι σε πολύ καλή κατάσταση.
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Εγώ αυτά τα λάστιχα που δηθεν τα κανουν όλα δεν τα εμπιστεύομαι πάντως.
Μη το λες, δεν εχει ξαναβγει κατι αντιστοιχο απο την εταιρια που να εχει απογοητευσει.
Πιστευω καλυπτει πραγματικα πολυ παραπανω ποσοστο οδηγων που αγοραζουν καποιο σπορ ελαστικο επειδη πιστευουν οτι το χρειαζονται.Η Ελλάδα είναι ζεστη χώρα. Σε λίγες περιοχές έχει νόημα να βάλεις κάτι εκτός από θερινά που αποδίδουν καλύτερα στο μεγαλύτερο μέρος του έτους.
-
Αυτα ομως δεν ειναι χειμερινα, all season τα λεει, δηλαδη τα κανουν ολα αλλα οχι τελεια(λογικα), επισης εχουν και χαρακτηριστικα βροχολαστιχου που ειναι πολυ σημαντικο στη χωρα μας και μια απο τις κυριες αιτιες ατυχηματων.
Αν κρινω και απο μερικους που εχουν κατακαλοκαιρο ξεχασμενα χειμερινα λαστιχα στα αμαξια τους και την παλευουν, τοτε τα all season τα κρινω ως πληρως ικανοποιητικα. -
Πραγματικά δεν μπορω να σκεφτώ σε ποια περιοχή της Ελλάδας μπορεί να συμφέρει να έχεις all season λαστιχα ΟΛΟ τον χρόνο.
-
Η Ελλάδα ειναι για καλοκαιρινό και μόνο. Ούτε all season ούτε χειμερινά.
-
Ο χρήστης TRiBaL81 έγραψε:
Η Ελλάδα ειναι για καλοκαιρινό και μόνο. Ούτε all season ούτε χειμερινά.Σχετικο εμενα με βροχη και 3-4 βαθμούς τα καλοκαιρινα τωρα δεν σταματάνε με τιποτα.....ασε που σπινιαρει παντου....με τελειωμένα χειμερινα είναι πολύ καλητερα τα πραγματα.Βεβαια με 12 βαθμούς εξω αρχιζουν να σφυριζουν αλλα εγω χρειαζομαι και χειμερινα λογω υψομετρου.
-
Ο χρήστης TRiBaL81 έγραψε:
Η Ελλάδα ειναι για καλοκαιρινό και μόνο. Ούτε all season ούτε χειμερινά.Αυθαίρετο συμπέρασμα.Η Ελλάδα μπορεί να έχει καλό καιρό,αλλά έχει και βροχές.Τα καλοκαιρινά δε συμπεριφέρονται σωστά στο βρεγμένο.Και τα δικά μου,Bridgeston Turanza στο βρεγμένο δρόμο κοσκινάνε.Σε στεγνό είναι καλά,αλλά αν είναι στεγνός και έχει χαμηλή θερμοκρασία,το ABS κάνει υπερωρίες...
-
Ειναι μούφα οτι τα all season συμπεριφέρονται καλύτερα στο βρεγμένο απο τα καλοκαιρινά.
Το κάνουν σε χαμηλές θερμοκρασίες μόνο, σε μέσες θερμοκρασίες Ελλάδας 15-20 c ουσιαστικά υπάρχει ισοπαλία και σε καλοκαιρινές θερμοκρασίες τα θερινά ειναι καλύτερα. -
Έχεις δοκιμάσει All season ελαστικά;Εγώ δεν έχω δοκιμάσει,αλλά θα το κάνω.Αν έχεις δοκιμάσει πες τι είχες επιλέξει,και πόσα χιλιόμετρα έκανες.
-
Δεν εχω δοκιμάσει και θεωρώ οτι οποιασδήποτε κάτοικος Αθήνα Πειραιά δεν εχει λόγο να δοκιμάσει. Απο κει και πέρα δεν γνωρίζω τις κλιματολογικές συνθήκες σε όλη την ελλαδα, μπορεί και σε συγκεκριμένες περιοχές να συμφέρει η εναλλαγή χειμερινού η 4εποχων με θερινά, παντως δεν υπάρχει περιοχή που όλο τον χρόνο να καλύπτουν τα all season.
-
Ο χρήστης W202 AMG έγραψε:
Σχετικο εμενα με βροχη και 3-4 βαθμούς τα καλοκαιρινα τωρα δεν σταματάνε με τιποτα.....ασε που σπινιαρει παντου....με τελειωμένα χειμερινα είναι πολύ καλητερα τα πραγματα.Βεβαια με 12 βαθμούς εξω αρχιζουν να σφυριζουν αλλα εγω χρειαζομαι και χειμερινα λογω υψομετρου.Αν μένεις σε μέρος που χρειάζεσαι χειμερινά, έχεις αναγκαστικά δύο τετράδες και τις εναλλάσσεις. Όμως βρίσκω υπερβολικό το να μην σταματάει το αυτοκίνητο στην βροχή με 3-4 βαθμούς. Μάλλον πηγαίνεις πιο γρήγορα από ότι πρέπει για αυτές τις συνθήκες.
επισης εχουν και χαρακτηριστικα βροχολαστιχου που ειναι πολυ σημαντικο στη χωρα μας και μια απο τις κυριες αιτιες ατυχηματων.
Στην Ελλάδα που βρέχει 40 μέρες το χρόνο μόνο σημαντικό δεν θα το έλεγα αυτό. Για τις υπόλοιπες 310 είναι που πρέπει να ανησυχείς. Στη βροχή πας απλά πιο φυλαγμένα.
Τα καλοκαιρινά δε συμπεριφέρονται σωστά στο βρεγμένο.
Στο ζεστό βρεγμένο συμπεριφέρονται καλά. Στο κρύο είναι το πρόβλημα. Σε αυτή την περίπτωση προσαρμόζεις την οδήγησή σου κατάλληλα. Δεν παίρνεις την ίδια στροφή με 80 στο στεγνό και με 80 στο βρεγμένο.
-
Παιδια εχουμε ξεφυγει, μιλαμε για το αυτοκινητο μας και οχι που κατοικουμε εμεις. Με το αμαξι μπορουμε να παμε αρκετα μακρια οποιαδηποτε εποχη του χρονου. Για τα ελαστικα all season δεν χρειαζεται να εκφερουν γνωμη οσοι εχουν το αμαξι αποκλειστικα σε αστικο κυκλο Αθηνας ή εχουν αμαξια με σπορ προσανατολισμο ή οσοι οδηγουν μονο με καλο καιρο.
Οι συνθηκες με υγρο οδοστρωμα στην Ελλαδα ειναι οντως 40 μερες το χρονο? Σε ποιο μερος? Σε καμια νοτιο ανατολικη Κρητη που εχει ξηρασια ισως.
Επιμενω οτι για πολλους οδηγους με μικτη χρηση ειναι ωφελιμα τα all season εναντι καποιου θερινου που φορανε.
-
Εγώ παντως έβαλα φθινόπωρο καινούργια λαστιχα και για το πως πηγαίνουν στο βρεγμένο δεν μπορω να σχολιάσω γιατι εχει βρέξει ελάχιστες φορές.
Εκτός απο κάτι Ιωάννινα , Τρίπολη και λίγες άλλες πόλεις που βρέχει πάνω απο 40 μέρες τον χρόνο; -
Τελικά είναι 104 μέρες στην Αθήνα (για το 2009). http://www.agon.gr/news/121/ARTICLE/851 ... 10-21.html
Πάλι μένουν άλλες 261. Άντε να σου πω ότι και 50 από αυτές είναι κάτω από από 7 βαθμούς (Σημείο από το οποίο αρχίζουν να μη δουλεύουν σωστά τα θερινά. Βέβαια θα πρέπει να προσθέσουμε τις βρόχινες μέρες που είναι πάνω από 7 βαθμούς που είναι αρκετές). Η συντριπτική πλειοψηφία λοιπόν είναι πάνω από 7 βαθμούς και στεγνή. Να έχεις τα μειονεκτήματα των all season για το μεγαλύτερο μέρος του έτους; Δεν μου φαίνεται σωστό.
-
Τα συγκεκριμένα στατιστικά δεν ειναι τόσο ουσιώδες γιατι μέρα με βροχή πιάνει και η μέρα που εχει βρέξει 1-2 ώρες όλο το 24 χωρις ουσιαστική δυσκολία στην οδήγηση.
-
Δυστυχως REALZEUS δεν φταιει η γρηγορη οδηγηση.Μιλαω για αδειο δρομο που θες να δεις αν σταματάει.....με βροχη και θερμοκρασια κατω από 5 βαθμούς (και κρυα ασφαλτο όχι μεσημερι)απλα το ABS τρελαίνεται και εσυ απλα συνεχιζεις την πορεια σου.Μεσα στην πολη εινα τραγικη η κατασταση που ειχαν στρωσει μια αθλια ασφαλτο καθολου τραχια.....
Αποκορύφωμα δε σχετικα με κρυο και καλοκαιρινα(σε στεγνο τωρα-ειχε όμως -5 τουλάχιστον)Παω να παρκαρω σε πολυ κατηφορικη αριστερη στροφη ......εκοβα το τιμονι και με οπισθεν σπινιαριζε....οσο απαλα και αν πατουσα γκαζι.... δεν εκοβα το τιμονι.....ξεκινουσε χαζοσπινιαριστο αλλα δεν γινοταν να παρκαρω.....στο τελος με χειροφρενο αξιωθηκε να κουνηθεί!!! -
Παρά λίγο να σκοτωθώ μια εβδομάδα πριν όταν στρίβοντας σε επαρχιακό δρόμο στη Μεσσηνία βλέπω ένα φορτηγό να έχει πάρει όλο το δρόμο.Φρενάρω.μπαίνει το ABS και στρίβω δεξιά το τιμόνι.Πρόσφυση μηδέν.Δια μαγείας το αμάξι ίσιωσε και δεν καρφώθηκα στα πλαϊνά του φορτηγού.Αν τα ελαστικά είχαν πρόσφυση δε θα συνέβαινε τίποτα απολύτως...
-
Παιδια δεν ξερω τι λετε εσεις αλλα εγω θα πω την γνωμη μου και οτι βιωνω...
Μολις γυρισα απο Αθηνα στη θηβα μεσω της παλαιας εθνικης οδου (Καζα) και ειχε βροχη (αλλου πολυ, αλλου λιγο αλλου σχεδον καθολου).
Με τα καινουργια Dunlop (θερινα) το αυτοκινητο δε κουνησε ρουπι.. (αυτοκινητο χωρις ABS) ουτε στα φρενα ουτε σε καμια στροφη. Λες και ειχε βεντουζες.. Και δεν πηγαινα με το γραμμα του νομου...
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]