Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Όντως ο αγαπημένος συνδυασμός των περισσότερων ελλήνων οδηγών.
Γενικά τουλάχιστον στην θεωρία μοιάζει με τα toyo cf2 αλλα ειναι φθηνότερα.
Ετσι ακριβως...........γι'αυτο εγραψα οτι ειμαι αναμεσα σε αυτα τα δυο!
Εν κατακλειδι για να 'αποδειχθει' κατι (παντως η καθε εταιρεια χρησιμοποιει δικα της τεστ και αρα διαφερουν οι δεικτες treadwear οποτε δεν δειχνουν πρακτικα σχεδον τπτ) θα επρεπε να ειχαμε καμια 10αρια τετραδες λαστιχα και να εχουμε ενα αυτοκινητο ανω των 200 αλογων να ντριφταρει επι 1 εβδομαδα....Δυστυχως κατι τετοιο δεν εχουμε αν και τωρα που το σκεφτομαι δεν θα ηταν κακια ιδεα να υπηρχε μια 'ουδετερη' υπηρεσια που θα τεσταρε τα λαστιχα ετσι.
Το μαλακό, σκληρό ή μεσαίο σαν όροι βρίσκουν εφαρμογή σε αγώνες ταχύτητας, όπου έχει και νόημα. Ακόμα και τα περιοδικά ή οι οργανισμοί που κάνουν test αποφεύγουν σκόπιμα αυτους τους όρους γιατί δεν ανταποκρίνονται πλήρως στην πραγματικότητα, ούτε είναι εύκολος ο διαχωρισμός.
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Tα falken έχω στο 6 μου εδώ και 3 χρόνια.......απόλυτα ικανοποιημένος!
το Φθινόπωρο που θα τα αλλάξω σκέφτομαι να τα ξαναβάλω ή να δοκιμάσω και εγω τα CF2......η τιμή ίσως κρίνει την επιλογή μου.
Με χρονοκαθυστέρηση η ερώτηση αλλα ποια falken,ποσά χλμ έχεις κανει και μια κριτική τους.
Τιμες για toyo proxes CF2 για αγορα 2 ελαστικων διασταση 195-50-16 Αθηνα 150 στην Αργυρουπολεως Αφοι Γκιτερσου, 200 ο Μπυρης, Λαμια 185 ο Τυμπαλεξης και 175 ο Νασοπουλος στημ Λαμια επισης, το αλλο ΣΚ θα τα περασω.
Ο χρήστης VASI έγραψε:
Τιμες για toyo proxes CF2 για αγορα 2 ελαστικων διασταση 195-50-16 Αθηνα 150 στην Αργυρουπολεως Αφοι Γκιτερσου, 200 ο Μπυρης, Λαμια 185 ο Τυμπαλεξης και 175 ο Νασοπουλος στημ Λαμια επισης, το αλλο ΣΚ θα τα περασω.
Πρόσεξε ο δείκτης ταχύτητας ( speed rating ) να είναι αυτός που είχε μανίσια για να μην την 'πατήσεις' οπως εγώ
Γιατι θυμαμαι εγω τι ειχε μαμισια δεικτη ταχυτητας? Θα δω το βιβλιο αν γραφει μεσα
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Tα falken έχω στο 6 μου εδώ και 3 χρόνια.......απόλυτα ικανοποιημένος!
το Φθινόπωρο που θα τα αλλάξω σκέφτομαι να τα ξαναβάλω ή να δοκιμάσω και εγω τα CF2......η τιμή ίσως κρίνει την επιλογή μου.Με χρονοκαθυστέρηση η ερώτηση αλλα ποια falken,ποσά χλμ έχεις κανει και μια κριτική τους.
τα 914 εχω,τα οποία ζυγώνουν τα 40Κ χλμ....
σχετικά μέτρια γόμα αλλά με σκληρά πλαινα......ο συνδιασμός που μ'αρέσει!τα πάνε καλά σε σπόρ οδήγηση αν και δεν είναι σπορ.Ζεστένονται εύκολα,το αντίθετο δηλ με τα 050Α που είχα Στο βρεγμένο ποτέ κανένα θέμα.......τι να πω για τα λεφτά τους κάτι παραπάνω απο τίμια....
έχω δοκιμάσει και τα 912...
Όντως ο αγαπημένος συνδυασμός των περισσότερων ελλήνων οδηγών.
Γενικά τουλάχιστον στην θεωρία μοιάζει με τα toyo cf2 αλλα ειναι φθηνότερα.
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Όντως ο αγαπημένος συνδυασμός των περισσότερων ελλήνων οδηγών.
Γενικά τουλάχιστον στην θεωρία μοιάζει με τα toyo cf2 αλλα ειναι φθηνότερα.
Ετσι ακριβως...........γι'αυτο εγραψα οτι ειμαι αναμεσα σε αυτα τα δυο!
Πάντως απο την θέση του συνοδηγού τα cf2 δεν έχουν φάει ουτε ενα σπινιάρισμα σε εκινηση οπου τα conti prem contact 2 ήταν αστα να πάνε ...
Τελικά τι έγινε με τα toyo σου;
To Treadwear είναι αντικειμενικό τεστ. Δείτε πως το περιγράφει η wikipedia.Απλά αναφέρεται σε ήπιο νορμάλ προφίλ χρήσης. Αν πάρεις ένα economy λάστιχο με μεγάλο treadwear και το βάλεις πίστα, θα το καταστρέψεις πολύ γρήγορα. Δώστε βάση στο 'καταστρέψεις'. Δε θα λιώσει το λάστιχο, θα φύγουν κομμάτια.
Ο χρήστης Aikibill έγραψε:
Τελικά τι έγινε με τα toyo σου;
Κράτησα τα 'H' αφού το λαστιχάδικο δεν δεχόταν να φέρει τα 'V' και η Toyo απάντησε πως δεν υπάρχει θέμα επίδοσης στις ταχύτητες κάτω των 200 χλμ/ώρα
Ο χρήστης Spiros-Foivos έγραψε:
Τελικά τι έγινε με τα toyo σου;
Κράτησα τα 'H' αφού το λαστιχάδικο δεν δεχόταν να φέρει τα 'V' και η Toyo απάντησε πως δεν υπάρχει θέμα επίδοσης στις ταχύτητες κάτω των 200 χλμ/ώρα
Το πιθανοτερο ειναι οτι δεν θα δεις καποια διαφορα .......αλλα αυτο το 'δεν δεχοταν να τα φερει' δεν το καταλαβαινω!!!
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
Τελικά τι έγινε με τα toyo σου;
Κράτησα τα 'H' αφού το λαστιχάδικο δεν δεχόταν να φέρει τα 'V' και η Toyo απάντησε πως δεν υπάρχει θέμα επίδοσης στις ταχύτητες κάτω των 200 χλμ/ώρα
Το πιθανοτερο ειναι οτι δεν θα δεις καποια διαφορα .......αλλα αυτο το 'δεν δεχοταν να τα φερει' δεν το καταλαβαινω!!!
Υποτίθεται οτι ο αντιπρόσωπος του δεν τα φέρνει , ρώτησα σε άλλα 4 μαγαζιά και φέρνανε 'V' . Απλά μου τι δίνει οτι λένε οτι δεν υπάρχει ενώ υπάρχει αλλα δεν το έχει αυτός . Υποτίθεται οτι ειναι και μεγαλο μαγαζί ... σιγα μην ξαναπατήσω
Και γιατι δεν τα πηρες σε ενα απο τα αλλα 4 μαγαζια;;;;
Τεςπα.....καλολερωτα
Περιμενουμε reviews
τα Hankook Ventus Prime 2 K115 τα εχει δοκιμασει κανεις;
Παίδες καλησπέρα!
Τί ελαστικό θα μου προτείνατε για Skoda Superb 2012, 1.8 tsi full stage 2, σε διάσταση 225/40/18 σε 8χ18 ζάντα?
Τώρα φοράει Continental sport contact 5 αλλά αφενός δεν μου έβγαλε χιλιόμετρα, έχοντας διανύσει 23,000km παρουσιάζουν πολύ μεγάλη φθορά, αφετέρου μπαλονιάζουν σε γρήγορη οδήγηση οπότε βάζω 2,6/2,5 για να ελαχιστοποιώ το φαινόμενο αυτό.
Θα προτιμούσα ένα ελαστικό με μέτρια γόμα-σκελετό και ενισχυμένα σχετικά πλαϊνά.
Υπόψιν έχω ένα αρκετά βαρύ όχημα οπότε αρκετά μαλακά uhp ελαστικά αποκλείονται για το Ελλαδιστάν...
Τί γνώμη έχετε για τα Pirelli P Zero?
Πού θα κατατάσσατε τα Michelin Pilot Super Sport?
Θα με κάλυπτε κάποιο από τα αναφερθέντα ή κάποιο άλλο που εσείς έχετε να προτείνετε?
Το αυτοκίνητο φοράει KW ρυθμιζόμενη ¨τροποποιημένη' καθώς και 345/310 φρένα...
Πολύ θετική γνώμη για τα P Zero! Εναλλακτικά μπορείς να δεις και τα Bridgestone S001.
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πολύ θετική γνώμη για τα P Zero! Εναλλακτικά μπορείς να δεις και τα Bridgestone S001.
Τα Bridgestone RΕ050Α που κατατάσσονται σε σχεση με τα παραπανω που ειπες?
Επισης αν ξερεις για το hankook v12 evo (k110)...