-
Ο χρήστης efthymis έγραψε:
Ο δεικτης βρε παιδια ειναι το ανωτατο οριο ταχυτητας του ελαστικου, δεν ειναι αναλογικος ως προς την αποδοση, ωστε να πεις οτι στα 100χαω το W θα ειναι επικυνδυνο η οτιδηποτε. Προβλημα υπαρχει οταν εχεις μικροτερο δεικτη απο την τελικη σου, ο μεγαλυτερος δε σε κανει επικινδυνο, ποσο μαλλον σε PC2Ναι το εχουμε πει εκατομμυρια φορες, αλλα παντα θα υπαρχουν αντιδρασεις... Δε προκειται να συμφωνησουμε ποτε. Δε πειραζει υγεια!
-
Απλα πληρωνεις λεφτα παραπανω χωρίς να χρειαζεται
Sent from Corsair's brick
-
Αν υπήρχε πιο φτηνή εναλλακτική που να μην επηρεάζει τη διάμετρο θα την ακολουθούσα.
Εν προκειμένω το 205-50-16 δεν έχει λογική... Θα ψηλώσει το αυτοκίνητο, θα αλλάξει το βήμα (3,4%), κτλ και σε τελική πόση θα ήταν η διαφορά στην τιμή;;;
-
Σε αυτο να συμφωνησω οπως και στο οτι αν εχεις επιλογη εννοειται πως διαλεγεις το πιο 'ρεαλιστικο' νουμερο, αν ομως για χ λογους περιοριζεσαι απο αλλους παραγοντες οπως πχ διαθεσιμοτητα νομιζω πως ειναι ο λιγοτερο σημαντικος λογος απορριψης
-
185.55.14
μου χουν προτεινει toyo CF1 μεχρι στιγμης
τι αλλο υπαρχει?
απαιτησεις : αντοχη σε πολλα χλμ και ζεστες και χαμηλη καταναλωση -
Ο χρήστης nintza έγραψε:
185.55.14
μου χουν προτεινει toyo CF1 μεχρι στιγμης
τι αλλο υπαρχει?
απαιτησεις : αντοχη σε πολλα χλμ και ζεστες και χαμηλη καταναλωση55αρια σιγουρα?
Μπας και κανα 60αρι σου ερχοταν πιο φτηνα? -
Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
αμα ειναι φαγωμενο το καθε ελαστικο και στα 2 πλαινα, οπως το τερμα δεξια στη φωτο, τοτε τα φουσκωνεις λιγοτερο απο οτι πρεπει.
κοιταω πιεσεις καθε 5-6 μερες, οποτε δεν ειναιτ τετοιο θεμα.
οχι.................θέλεις άμεσα ευθυγράμμιση!!!!
εκανα ευθυγραμμιση και ζυγοσταθμιση οταν τα εβαλα.
πιθανων γινανε ετσι απο το στριψιμο, αλλα δεν το πιεζω ομως. εχουν πολυ μαλακα πλαϊνα γι'αυτο φαγωθηκανε τοσο γρηγορα. τα 2 μπροστινα στις εξωτερικες ακρες ειναι οπως στην πρωτη φωτο. τα πισω ειναι οπως στη 2η.
http://s29.postimg.org/q0erx1x6f/DSC_0080.jpg
http://s13.postimg.org/ih6x926nb/DSC_0081.jpg -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Αν υπήρχε πιο φτηνή εναλλακτική που να μην επηρεάζει τη διάμετρο θα την ακολουθούσα.Εν προκειμένω το 205-50-16 δεν έχει λογική... Θα ψηλώσει το αυτοκίνητο, θα αλλάξει το βήμα (3,4%), κτλ και σε τελική πόση θα ήταν η διαφορά στην τιμή;;;
Μα το θεμα ειναι να αλλαξεις τη διαμετρο γιατι η συγκεκριμενη διαμετρος δεν εχει καμια σχεση με το χαρακτηρα του αυτοκινητου αυτο λεμε! Δεν ειναι θεμα τιμης, ειναι θεμα να χεις ενα καλυτερο αυτοκινητο σε αυτα που μετρανε (για το συγκεκριμενο αυτοκινητο.)
εκανα ευθυγραμμιση και ζυγοσταθμιση οταν τα εβαλα.
πιθανων γινανε ετσι απο το στριψιμο, αλλα δεν το πιεζω ομως. εχουν πολυ μαλακα πλαϊνα γι'αυτο φαγωθηκανε τοσο γρηγορα. τα 2 μπροστινα στις εξωτερικες ακρες ειναι οπως στην πρωτη φωτο. τα πισω ειναι οπως στη 2η.
http://s29.postimg.org/q0erx1x6f/DSC_0080.jpg
http://s13.postimg.org/ih6x926nb/DSC_0081.jpgΕγω μια χαρα τα βλεπω. Απλα τα μπροστα ειναι 'στριμενα'.
Μαλακο πλαινο εχουν, μαγουλιαζουν οταν στριβεις ακομα και μεσα στην πολη. Γδερνονται και γινονται ετσι. Δε βλεπω κατι τρομακτικο. Προφανως τα πισω λογικο ειναι να ειναι σα καινουργια! -
Ο χρήστης nintza έγραψε:
185.55.14
μου χουν προτεινει toyo CF1 μεχρι στιγμης
τι αλλο υπαρχει?
απαιτησεις : αντοχη σε πολλα χλμ και ζεστες και χαμηλη καταναλωσηέχει βγει εδω και κανα χρόνο το cf2 το οποίο είναι κατα πολύ βελτιωμένο........
-
Ο χρήστης vaggos111 έγραψε:
εκανα ευθυγραμμιση και ζυγοσταθμιση οταν τα εβαλα.
πιθανων γινανε ετσι απο το στριψιμο, αλλα δεν το πιεζω ομως. εχουν πολυ μαλακα πλαϊνα γι'αυτο φαγωθηκανε τοσο γρηγορα. τα 2 μπροστινα στις εξωτερικες ακρες ειναι οπως στην πρωτη φωτο. τα πισω ειναι οπως στη 2η.
http://s29.postimg.org/q0erx1x6f/DSC_0080.jpg
http://s13.postimg.org/ih6x926nb/DSC_0081.jpgτους πίνεις το αίμα κρύα?
Πως τις έχεις κάνεις έτσι τις ζάντες ? -
Επανέρχομαι, για ένα πιο εμπεριστατωμένο review όσον αφορά τα Michelin Pilot Super Sport. Τα φοράω εδώ και 9.000χλμ σε διάσταση 225/40/18, 92Υ, Xl. Το αυτοκίνητο που είναι περασμένα είναι το καινούργιο Β class 220cdi. Πρώτα από όλα η διάρκεια των ιδιοτήτων τους δεν έχει πέσει. Κρατάνε απίστευτα σε στεγνό, πολύ καλά σε υγρό, ενώ το τιμόνι έχει τέλεια πληροφόρηση και ακρίβεια. Πραγματικά, είναι ό,τι καλύτερο έχω φορέσει. Σε καμία 1000 χλμ θα τα κάνω μπρος-πίσω. Πάντως είναι λίγο θορυβώδη σε σχέση με τα F1 asymmetric 2 που φορούσε από τη μαμά, αλλά και τα PS 3 μετά την πρώτη αλλαγή. Αυτή είναι η 2η αλλαγή και σίγουρα θα τα φορέσω ξανά.
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Εγω μια χαρα τα βλεπω. Απλα τα μπροστα ειναι 'στριμενα'.
Μαλακο πλαινο εχουν, μαγουλιαζουν οταν στριβεις ακομα και μεσα στην πολη. Γδερνονται και γινονται ετσι. Δε βλεπω κατι τρομακτικο. Προφανως τα πισω λογικο ειναι να ειναι σα καινουργια!σε 2-3κ χιλιομετρα θα εχουν εξαφανιστει το πλαϊνο πελμα στο λαστιχο και αυτο δεν ειναι καλο.
μαγουλιαζουν στις στροφες λογο προφιλ η απλα ετσι ειναι το λαστιχο? με τα προηγουμενα toyo (45 προφιλ)
δεν ειχα κανενα προβλημα και βγαλανε 35.000χλμ και μετα αρχισανε να φαγωνονται στο πλαϊ, μεχρι που
εξαφανιστηκε ολο το πελμα.τους πίνεις το αίμα κρύα?
Πως τις έχεις κάνεις έτσι τις ζάντες ?δεν του πινω το αιμα με κρυο μοτερ και κρυα λαστιχα ποτε. οι ζαντες ειναι ενα μεγαλο θεμα. ο πατερας τις ακουμπαει
στα πεζοδρομια αλλιως δε μπορει να παρκαρει. αν σου δειξω φωτο που φενονται ολοκληρες θα κλαψεις.
ειναι παλιες και σε μερικα σημεια αναμεσα στα μπρατσα, εχει φυγει το βερνικι-επιστρωση που εχουν απο το εργοστασιο για να γυαλιζουν. -
Είσαι με λάθος πιέσεις γι αυτό το ελαστικό. Δεν είναι δύσκολο.
-
αυτα λενε?
-
@mirage 32psi βαζω. ποια ειναι η σωστη πιεση?
-
Ο χρήστης vaggos111 έγραψε:
@mirage 32psi βαζω. ποια ειναι η σωστη πιεση?Ο,τι λεει το ταμπελακι ή το manual. Εκτος κι αν ειναι Extra Load.
Δεν υπαρχει σωστη πιεση για το λαστιχο. Την πιεση ο κατασκευαστης του αυτοκινητου την οριζει.βεβαια μπορεις να παιξεις λιγο για να δεις τι σου ταιριαζει εσενα
-
Pirelli P7 Cinturato 205/55/16 πόσο θεωρείται καλη τιμή; Να προτιμηθούν έναντι των Premium Contact (που πιθανώς θα μου βγούν λίγο πιο ακριβά)
Κυρίως νορμάλ οδήγηση για το golf της υπογραφής, κάποιες φορές παίζουν κανιβαλισμοί , με ενδιαφέρει να είναι ήσυχο.
Φοράω ακόμα τα michelin energy saver και ήρθε η ώρα να πάρουν πόδι. -
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
@mirage 32psi βαζω. ποια ειναι η σωστη πιεση?
Ο,τι λεει το ταμπελακι ή το manual. Εκτος κι αν ειναι Extra Load.
Δεν υπαρχει σωστη πιεση για το λαστιχο. Την πιεση ο κατασκευαστης του αυτοκινητου την οριζει.βεβαια μπορεις να παιξεις λιγο για να δεις τι σου ταιριαζει εσενα
Αν το λάστιχο μαγουλιάζει έντονα, σε σχέση με το προηγούμενο που δεν μαγούλιαζε τόσο πολύ μπορεί να δοκιμάσει να βάλει 1-2 παραπάνω psi και να δεί αν θα υπάρξει βελτίωση.
-
Ο χρήστης pierce21 έγραψε:
Pirelli P7 Cinturato 205/55/16 πόσο θεωρείται καλη τιμή; Να προτιμηθούν έναντι των Premium Contact (που πιθανώς θα μου βγούν λίγο πιο ακριβά)
Κυρίως νορμάλ οδήγηση για το golf της υπογραφής, κάποιες φορές παίζουν κανιβαλισμοί , με ενδιαφέρει να είναι ήσυχο.
Φοράω ακόμα τα michelin energy saver και ήρθε η ώρα να πάρουν πόδι.310 ευρώ τα έχει ο Κυριαζής
-
Ο χρήστης pierce21 έγραψε:
Pirelli P7 Cinturato 205/55/16 πόσο θεωρείται καλη τιμή; Να προτιμηθούν έναντι των Premium Contact (που πιθανώς θα μου βγούν λίγο πιο ακριβά)
Κυρίως νορμάλ οδήγηση για το golf της υπογραφής, κάποιες φορές παίζουν κανιβαλισμοί , με ενδιαφέρει να είναι ήσυχο.
Φοράω ακόμα τα michelin energy saver και ήρθε η ώρα να πάρουν πόδι.και 330 να τα βρείς,βάλτα με'κλειστά μάτια'...!!Μιλάμε για ελαστικό,όχι π@π@ριές!!!!
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]