Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
    • 1
    • 2
    • 619
    • 620
    • 621
    • 622
    • 623
    • 939
    • 940
    • 621 / 940
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    0
    18797
    137579
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      orestis-d last edited by

      Ο χρήστης efthymis έγραψε:
      Ο δεικτης βρε παιδια ειναι το ανωτατο οριο ταχυτητας του ελαστικου, δεν ειναι αναλογικος ως προς την αποδοση, ωστε να πεις οτι στα 100χαω το W θα ειναι επικυνδυνο η οτιδηποτε. Προβλημα υπαρχει οταν εχεις μικροτερο δεικτη απο την τελικη σου, ο μεγαλυτερος δε σε κανει επικινδυνο, ποσο μαλλον σε PC2

      Ναι το εχουμε πει εκατομμυρια φορες, αλλα παντα θα υπαρχουν αντιδρασεις... Δε προκειται να συμφωνησουμε ποτε. Δε πειραζει υγεια!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mirage last edited by

        Απλα πληρωνεις λεφτα παραπανω χωρίς να χρειαζεται

        Sent from Corsair's brick

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          aserf last edited by

          Αν υπήρχε πιο φτηνή εναλλακτική που να μην επηρεάζει τη διάμετρο θα την ακολουθούσα.

          Εν προκειμένω το 205-50-16 δεν έχει λογική... Θα ψηλώσει το αυτοκίνητο, θα αλλάξει το βήμα (3,4%), κτλ και σε τελική πόση θα ήταν η διαφορά στην τιμή;;;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            efthymis last edited by

            Σε αυτο να συμφωνησω οπως και στο οτι αν εχεις επιλογη εννοειται πως διαλεγεις το πιο 'ρεαλιστικο' νουμερο, αν ομως για χ λογους περιοριζεσαι απο αλλους παραγοντες οπως πχ διαθεσιμοτητα νομιζω πως ειναι ο λιγοτερο σημαντικος λογος απορριψης 😉

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nintza last edited by

              185.55.14
              μου χουν προτεινει toyo CF1 μεχρι στιγμης
              τι αλλο υπαρχει?
              απαιτησεις : αντοχη σε πολλα χλμ και ζεστες και χαμηλη καταναλωση

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                trident1971 last edited by

                Ο χρήστης nintza έγραψε:
                185.55.14
                μου χουν προτεινει toyo CF1 μεχρι στιγμης
                τι αλλο υπαρχει?
                απαιτησεις : αντοχη σε πολλα χλμ και ζεστες και χαμηλη καταναλωση

                55αρια σιγουρα?
                Μπας και κανα 60αρι σου ερχοταν πιο φτηνα?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • V
                  vaggos111 last edited by

                  Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                  αμα ειναι φαγωμενο το καθε ελαστικο και στα 2 πλαινα, οπως το τερμα δεξια στη φωτο, τοτε τα φουσκωνεις λιγοτερο απο οτι πρεπει.

                  κοιταω πιεσεις καθε 5-6 μερες, οποτε δεν ειναιτ τετοιο θεμα.

                  οχι.................θέλεις άμεσα ευθυγράμμιση!!!!

                  εκανα ευθυγραμμιση και ζυγοσταθμιση οταν τα εβαλα.

                  πιθανων γινανε ετσι απο το στριψιμο, αλλα δεν το πιεζω ομως. εχουν πολυ μαλακα πλαϊνα γι'αυτο φαγωθηκανε τοσο γρηγορα. τα 2 μπροστινα στις εξωτερικες ακρες ειναι οπως στην πρωτη φωτο. τα πισω ειναι οπως στη 2η.
                  http://s29.postimg.org/q0erx1x6f/DSC_0080.jpg
                  http://s13.postimg.org/ih6x926nb/DSC_0081.jpg

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    orestis-d last edited by

                    Ο χρήστης aserf έγραψε:
                    Αν υπήρχε πιο φτηνή εναλλακτική που να μην επηρεάζει τη διάμετρο θα την ακολουθούσα.

                    Εν προκειμένω το 205-50-16 δεν έχει λογική... Θα ψηλώσει το αυτοκίνητο, θα αλλάξει το βήμα (3,4%), κτλ και σε τελική πόση θα ήταν η διαφορά στην τιμή;;;

                    Μα το θεμα ειναι να αλλαξεις τη διαμετρο γιατι η συγκεκριμενη διαμετρος δεν εχει καμια σχεση με το χαρακτηρα του αυτοκινητου αυτο λεμε! Δεν ειναι θεμα τιμης, ειναι θεμα να χεις ενα καλυτερο αυτοκινητο σε αυτα που μετρανε (για το συγκεκριμενο αυτοκινητο.)

                    εκανα ευθυγραμμιση και ζυγοσταθμιση οταν τα εβαλα.

                    πιθανων γινανε ετσι απο το στριψιμο, αλλα δεν το πιεζω ομως. εχουν πολυ μαλακα πλαϊνα γι'αυτο φαγωθηκανε τοσο γρηγορα. τα 2 μπροστινα στις εξωτερικες ακρες ειναι οπως στην πρωτη φωτο. τα πισω ειναι οπως στη 2η.
                    http://s29.postimg.org/q0erx1x6f/DSC_0080.jpg
                    http://s13.postimg.org/ih6x926nb/DSC_0081.jpg

                    Εγω μια χαρα τα βλεπω. Απλα τα μπροστα ειναι 'στριμενα'.
                    Μαλακο πλαινο εχουν, μαγουλιαζουν οταν στριβεις ακομα και μεσα στην πολη. Γδερνονται και γινονται ετσι. Δε βλεπω κατι τρομακτικο. Προφανως τα πισω λογικο ειναι να ειναι σα καινουργια!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      ggab last edited by

                      Ο χρήστης nintza έγραψε:
                      185.55.14
                      μου χουν προτεινει toyo CF1 μεχρι στιγμης
                      τι αλλο υπαρχει?
                      απαιτησεις : αντοχη σε πολλα χλμ και ζεστες και χαμηλη καταναλωση

                      έχει βγει εδω και κανα χρόνο το cf2 το οποίο είναι κατα πολύ βελτιωμένο........

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        red_monster last edited by

                        Ο χρήστης vaggos111 έγραψε:

                        εκανα ευθυγραμμιση και ζυγοσταθμιση οταν τα εβαλα.

                        πιθανων γινανε ετσι απο το στριψιμο, αλλα δεν το πιεζω ομως. εχουν πολυ μαλακα πλαϊνα γι'αυτο φαγωθηκανε τοσο γρηγορα. τα 2 μπροστινα στις εξωτερικες ακρες ειναι οπως στην πρωτη φωτο. τα πισω ειναι οπως στη 2η.
                        http://s29.postimg.org/q0erx1x6f/DSC_0080.jpg
                        http://s13.postimg.org/ih6x926nb/DSC_0081.jpg

                        τους πίνεις το αίμα κρύα?
                        Πως τις έχεις κάνεις έτσι τις ζάντες ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • X
                          xalk last edited by

                          Επανέρχομαι, για ένα πιο εμπεριστατωμένο review όσον αφορά τα Michelin Pilot Super Sport. Τα φοράω εδώ και 9.000χλμ σε διάσταση 225/40/18, 92Υ, Xl. Το αυτοκίνητο που είναι περασμένα είναι το καινούργιο Β class 220cdi. Πρώτα από όλα η διάρκεια των ιδιοτήτων τους δεν έχει πέσει. Κρατάνε απίστευτα σε στεγνό, πολύ καλά σε υγρό, ενώ το τιμόνι έχει τέλεια πληροφόρηση και ακρίβεια. Πραγματικά, είναι ό,τι καλύτερο έχω φορέσει. Σε καμία 1000 χλμ θα τα κάνω μπρος-πίσω. Πάντως είναι λίγο θορυβώδη σε σχέση με τα F1 asymmetric 2 που φορούσε από τη μαμά, αλλά και τα PS 3 μετά την πρώτη αλλαγή. Αυτή είναι η 2η αλλαγή και σίγουρα θα τα φορέσω ξανά.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vaggos111 last edited by

                            Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

                            Εγω μια χαρα τα βλεπω. Απλα τα μπροστα ειναι 'στριμενα'.
                            Μαλακο πλαινο εχουν, μαγουλιαζουν οταν στριβεις ακομα και μεσα στην πολη. Γδερνονται και γινονται ετσι. Δε βλεπω κατι τρομακτικο. Προφανως τα πισω λογικο ειναι να ειναι σα καινουργια!

                            σε 2-3κ χιλιομετρα θα εχουν εξαφανιστει το πλαϊνο πελμα στο λαστιχο και αυτο δεν ειναι καλο.
                            μαγουλιαζουν στις στροφες λογο προφιλ η απλα ετσι ειναι το λαστιχο? με τα προηγουμενα toyo (45 προφιλ)
                            δεν ειχα κανενα προβλημα και βγαλανε 35.000χλμ και μετα αρχισανε να φαγωνονται στο πλαϊ, μεχρι που
                            εξαφανιστηκε ολο το πελμα.

                            τους πίνεις το αίμα κρύα?
                            Πως τις έχεις κάνεις έτσι τις ζάντες ?

                            δεν του πινω το αιμα με κρυο μοτερ και κρυα λαστιχα ποτε. οι ζαντες ειναι ενα μεγαλο θεμα. ο πατερας τις ακουμπαει
                            στα πεζοδρομια αλλιως δε μπορει να παρκαρει. αν σου δειξω φωτο που φενονται ολοκληρες θα κλαψεις.
                            ειναι παλιες και σε μερικα σημεια αναμεσα στα μπρατσα, εχει φυγει το βερνικι-επιστρωση που εχουν απο το εργοστασιο για να γυαλιζουν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mirage last edited by

                              Είσαι με λάθος πιέσεις γι αυτό το ελαστικό. Δεν είναι δύσκολο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nintza last edited by

                                αυτα λενε?

                                http://www.car.gr/parts/view/5128641/

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vaggos111 last edited by

                                  @mirage 32psi βαζω. ποια ειναι η σωστη πιεση?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    orestis-d last edited by

                                    Ο χρήστης vaggos111 έγραψε:
                                    @mirage 32psi βαζω. ποια ειναι η σωστη πιεση?

                                    Ο,τι λεει το ταμπελακι ή το manual. Εκτος κι αν ειναι Extra Load.
                                    Δεν υπαρχει σωστη πιεση για το λαστιχο. Την πιεση ο κατασκευαστης του αυτοκινητου την οριζει.

                                    βεβαια μπορεις να παιξεις λιγο για να δεις τι σου ταιριαζει εσενα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pierce21 last edited by

                                      Pirelli P7 Cinturato 205/55/16 πόσο θεωρείται καλη τιμή; Να προτιμηθούν έναντι των Premium Contact (που πιθανώς θα μου βγούν λίγο πιο ακριβά)
                                      Κυρίως νορμάλ οδήγηση για το golf της υπογραφής, κάποιες φορές παίζουν κανιβαλισμοί , με ενδιαφέρει να είναι ήσυχο.
                                      Φοράω ακόμα τα michelin energy saver και ήρθε η ώρα να πάρουν πόδι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        mirage last edited by

                                        Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:

                                        @mirage 32psi βαζω. ποια ειναι η σωστη πιεση?

                                        Ο,τι λεει το ταμπελακι ή το manual. Εκτος κι αν ειναι Extra Load.
                                        Δεν υπαρχει σωστη πιεση για το λαστιχο. Την πιεση ο κατασκευαστης του αυτοκινητου την οριζει.

                                        βεβαια μπορεις να παιξεις λιγο για να δεις τι σου ταιριαζει εσενα

                                        Αν το λάστιχο μαγουλιάζει έντονα, σε σχέση με το προηγούμενο που δεν μαγούλιαζε τόσο πολύ μπορεί να δοκιμάσει να βάλει 1-2 παραπάνω psi και να δεί αν θα υπάρξει βελτίωση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • bathan
                                          bathan last edited by

                                          Ο χρήστης pierce21 έγραψε:
                                          Pirelli P7 Cinturato 205/55/16 πόσο θεωρείται καλη τιμή; Να προτιμηθούν έναντι των Premium Contact (που πιθανώς θα μου βγούν λίγο πιο ακριβά)
                                          Κυρίως νορμάλ οδήγηση για το golf της υπογραφής, κάποιες φορές παίζουν κανιβαλισμοί , με ενδιαφέρει να είναι ήσυχο.
                                          Φοράω ακόμα τα michelin energy saver και ήρθε η ώρα να πάρουν πόδι.

                                          310 ευρώ τα έχει ο Κυριαζής

                                          Ποτέ μην εφησυχάζεις, για όλα υπάρχει η 1η φορά !

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            touring-the-m3-1-6 last edited by

                                            Ο χρήστης pierce21 έγραψε:
                                            Pirelli P7 Cinturato 205/55/16 πόσο θεωρείται καλη τιμή; Να προτιμηθούν έναντι των Premium Contact (που πιθανώς θα μου βγούν λίγο πιο ακριβά)
                                            Κυρίως νορμάλ οδήγηση για το golf της υπογραφής, κάποιες φορές παίζουν κανιβαλισμοί , με ενδιαφέρει να είναι ήσυχο.
                                            Φοράω ακόμα τα michelin energy saver και ήρθε η ώρα να πάρουν πόδι.

                                            και 330 να τα βρείς,βάλτα με'κλειστά μάτια'...!!Μιλάμε για ελαστικό,όχι π@π@ριές!!!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 619
                                            • 620
                                            • 621
                                            • 622
                                            • 623
                                            • 939
                                            • 940
                                            • 621 / 940
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr