-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Είδα σήμερα ελαστικά Pilot Primacy ηλικίας 4.5 ετών και έπαθα ένα μικρό πανικό. Το ελαστικό δεν παρουσίαζε κανένα σημάδι πολυμερισμού και το πάτημα του στο δρόμο προσομοίαζε πάτημα φρέσκου ελαστικού. Φυσικά το πέλμα ήταν λίγο πιο κάτω από το μισό καθώς είχε διανύσει 25,000~30,000 χιλιόμετρα (εκτίμηση) με ομοιόμορφα κατανεμημένη τη φθορά.Δεν μου κάνει εντύπωση αυτό, πριν βάλω τα Exalto στο Mazda φόραγα τα Pilot Primacy που μετά από 3 χρόνια και περίπου 30.000 χλμ το πέλμα τους οπτικά ήταν ανέπαφο (σαν να μην πέρασε μια μέρα που λένε), είχαν όμως ξεραθεί και γλυστράγανε αρκετά.
Γενικά είναι πολύ ανθεκτικά λάστιχα αλλά μέχρι εκεί, λογικά τα ίδια και καλύτερα θα είναι και τα Primacy HP -
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Είδα σήμερα ελαστικά Pilot Primacy ηλικίας 4.5 ετών και έπαθα ένα μικρό πανικό. Το ελαστικό δεν παρουσίαζε κανένα σημάδι πολυμερισμού και το πάτημα του στο δρόμο προσομοίαζε πάτημα φρέσκου ελαστικού. Φυσικά το πέλμα ήταν λίγο πιο κάτω από το μισό καθώς είχε διανύσει 25,000~30,000 χιλιόμετρα (εκτίμηση) με ομοιόμορφα κατανεμημένη τη φθορά.
Δεν μου κάνει εντύπωση αυτό, πριν βάλω τα Exalto στο Mazda φόραγα τα Pilot Primacy που μετά από 3 χρόνια και περίπου 30.000 χλμ το πέλμα τους οπτικά ήταν ανέπαφο (σαν να μην πέρασε μια μέρα που λένε), είχαν όμως ξεραθεί και γλυστράγανε αρκετά.
Γενικά είναι πολύ ανθεκτικά λάστιχα αλλά μέχρι εκεί, λογικά τα ίδια και καλύτερα θα είναι και τα Primacy HPτα δικα μου exalto (2 ζευγαρια μαλιστα) τα ειχα κανει φυτιλια
το λαστιχο φθειρεται αρκει να το πατησεις..
μαλιστα τα michelin δεν τα θεωρω σκληρα ή ανθεκτικα λαστιχααμα φυσικα σας δειξω του πατερα μου ειναι οντως ανεπαφα μεχρι το τελος της ζωης τους, τα πεταει παντα επειδη πετρωνουν
αλλα εδω μιλαμε για ανθρωπο που στα 180.000 χλμ δεν ειχε αλλαξει δισκο και αν δεν επιανα εγω το αυτοκινητο του θα πηγαινε και παραπανω -
Nα ξεκαθαρίσουμε λίγο περι ελαστικών
Αν θέλεις να πηγαίνεις τέζα το καλοκαίρι και με αξιοπρέπεια τον χειμώνα, θέλεις δυο σετ ελαστικά και απλα αποφασίζεις βάσει καιρού για τα χειμερινά πότε θα τα βάλεις και ποτε θα τα βγάλεις ώστε να τα φοράς στις σωστες συνθήκες.
Αν βάλεις all -season χαραμίζεις το 20-30% των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου σου συνέχεια.Κάποιες τιμές ελαστικών που είδα πιο πάνω είναι ακριβές εκτός αν είναι για επαρχία.
Εγω φοράω F1 Asymetric σε δυο αυτοκίνητα και τα βρίσκω πολύ καλύτερα από τα Potenza και Conti που φόραγαν μαμά.
Περι όρέξεως ...... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τα δικα μου exalto (2 ζευγαρια μαλιστα) τα ειχα κανει φυτιλια
το λαστιχο φθειρεται αρκει να το πατησεις..
μαλιστα τα michelin δεν τα θεωρω σκληρα ή ανθεκτικα λαστιχαΤα Εxalto είναι λιγότερο σκληρά από τα Pilot Primacy οπότε είναι λογικό να τελειώσουν νωρίτερα, μέσα σε 3 χρόνια και 30.000 χλμ τα Primacy τα είχα πατήσει αρκετά
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Αν θέλεις να πηγαίνεις τέζα το καλοκαίρι και με αξιοπρέπεια τον χειμώνα, θέλεις δυο σετ ελαστικά και απλα αποφασίζεις βάσει καιρού για τα χειμερινά πότε θα τα βάλεις και ποτε θα τα βγάλεις ώστε να τα φοράς στις σωστες συνθήκες.
Αν βάλεις all -season χαραμίζεις το 20-30% των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου σου συνέχεια.Και γιατί στην Ελλάδα των 300 ημερών ηλιοφάνειας να μη βάλεις καλοκαιρινά και ένα σετ κουβέρτες/αλυσίδες για τις χειμωνιάτικες δυσκολίες ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αν θέλεις να πηγαίνεις τέζα το καλοκαίρι και με αξιοπρέπεια τον χειμώνα, θέλεις δυο σετ ελαστικά και απλα αποφασίζεις βάσει καιρού για τα χειμερινά πότε θα τα βάλεις και ποτε θα τα βγάλεις ώστε να τα φοράς στις σωστες συνθήκες.
Αν βάλεις all -season χαραμίζεις το 20-30% των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου σου συνέχεια.Και γιατί στην Ελλάδα των 300 ημερών ηλιοφάνειας να μη βάλεις καλοκαιρινά και ένα σετ κουβέρτες/αλυσίδες για τις χειμωνιάτικες δυσκολίες ?
Γιατί τις άλλες 65 με τα χειμερινά μου τις περνάω ορεινά.
Ο Λάππας που βράζει στο ίδιο καζάνι μπορεί να απαντήσει για τα υπέρ και τα κατά.
Αλυσίδες πχ σημαίνει
Στάση (κινδύνος να δεν είσαι σε ευθεία)
Λέρωμα (γάντια, χώρος αποσκευών)
Ουρά στο ταμείο του χιονοδρομικού
Κίνδυνος ζημιάς - τιμόνι κουδουνίστραΈχω αλυσίδες για εκεί που δεν μπορούν τα χειμερινα.
Και επειδή πάω και Μεγαλόπολη απλά με τα χειμερινά δεν σε απασχολεί το θέμα Καλογερικό απλά προσεύχεσαι για τους άλλους
-
- κούραση από το βάλε-βγάλε για πολλά μοντέλα αλυσίδων
- ξεπάγιασμα από τον παλιόκαιρο
-
Λοιπόν εδώ και ένα μήνα περίπου ψάχνω για λάστιχα και έχω καταμπερδευτεί και από τεστ και από διάφορα σαιτ...
Διάσταση 225/55/16...με τιμές να κυμαίνονται από 480 τα Fulda Carat Exelero έως 680 τα michelin primacy HP..(ανέφερα δύο ακραία παραδείογματα τιμών) πάντα δείκτη ταχύτητας V.. οι τιμές αυτές από καταστήματα Θεσσαλονίκης.. Σε ιντερνετικό μαγαζί που αναφέρθηκε εδώ (camskill.co.uk) oι τιμές για τα παραπάνω λάστιχα είναι αντίστοιχα 335 και 545 τελικές με παράδοση και επιπλέον μόνο τα περαστικά εδώ Ελλάδα...
Και όλως τυχαίως βλέπω σήμερα σε ελληνικό ιντερνετικό μαγαζί τα michelin primacy HP με δείκτη W προσφορά η 4τράδα 590...λέω κάποιο λάκο έχει....και τελικά η τιμή αφορά λάστιχα παραγωγής τέλους του 2008 που μάλλον δεν μπορεί να πουλήσει και κινδυνεύουν να του μείνουν...
οι υπόλοιπες μάρκες είναι ανάμεσα στις παραπάνω τιμές και πέριξ των 650-680... καμία πρόταση κανείς ή γνώμη;
Υ.Γ. το αυτοκίνητο είναι BMW 520 2.2 E60... -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Αν θέλεις να πηγαίνεις τέζα το καλοκαίρι και με αξιοπρέπεια τον χειμώνα, θέλεις δυο σετ ελαστικά και απλα αποφασίζεις βάσει καιρού για τα χειμερινά πότε θα τα βάλεις και ποτε θα τα βγάλεις ώστε να τα φοράς στις σωστες συνθήκες.
Αν βάλεις all -season χαραμίζεις το 20-30% των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου σου συνέχεια.Και γιατί στην Ελλάδα των 300 ημερών ηλιοφάνειας να μη βάλεις καλοκαιρινά και ένα σετ κουβέρτες/αλυσίδες για τις χειμωνιάτικες δυσκολίες ?
Γιατί τις άλλες 65 με τα χειμερινά μου τις περνάω ορεινά.
Ο Λάππας που βράζει στο ίδιο καζάνι μπορεί να απαντήσει για τα υπέρ και τα κατά.
Αλυσίδες πχ σημαίνει
Στάση (κινδύνος να δεν είσαι σε ευθεία)
Λέρωμα (γάντια, χώρος αποσκευών)
Ουρά στο ταμείο του χιονοδρομικού
Κίνδυνος ζημιάς - τιμόνι κουδουνίστραΈχω αλυσίδες για εκεί που δεν μπορούν τα χειμερινα.
Και επειδή πάω και Μεγαλόπολη απλά με τα χειμερινά δεν σε απασχολεί το θέμα Καλογερικό απλά προσεύχεσαι για τους άλλους
Δε διαφωνώ μαζί σου απλά το έθεσες με κάπως απόλυτο τρόπο ενώ στην πραγματικότητα εξαρτάται από το 'βαθμό εμπλοκής' στις χειμωνιάτικες δυσκολίες. Πχ. για εμένα που δεν πάω για σκι (που νομίζω ανήκω στην πλειονότητα των Ελλήνων ), παρότι περιστασιακά πάω σε χιονισμένους δρόμους, η λύση που ανέφερα δουλεύει μια χαρά. Το χιονολάστιχο είναι πολύ ακριβή λύση (θέλεις και άλλες ζάντες, δηλ. μιλάμε για κάπου 2000+ συνολικό κόστος) σε σχέση με τον αριθμό των χιλιομέτρων που το χρειάζεσαι (πχ. Αθήνα-Παρνασσό το θέλεις για 10 χλμ. από τα 200, δηλ. 5% (και αν), μέχρι εκεί 'εγώ' με το καλοκαιρινό είμαι ταχύτερος και ασφαλέστερος ακόμα και το χειμώνα) και άρα είναι περισσότερο 'ειδικών συνθηκών' παρά 'γενικής χρήσης' λύση. Στις ΗΠΑ ή τη Σουηδία που μπορεί να κάνουν καθημερινό commuting σε χιονισμένους δρόμους επί 3 μήνες είναι φυσικά προφανής λύση.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αν θέλεις να πηγαίνεις τέζα το καλοκαίρι και με αξιοπρέπεια τον χειμώνα, θέλεις δυο σετ ελαστικά και απλα αποφασίζεις βάσει καιρού για τα χειμερινά πότε θα τα βάλεις και ποτε θα τα βγάλεις ώστε να τα φοράς στις σωστες συνθήκες.
Αν βάλεις all -season χαραμίζεις το 20-30% των δυνατοτήτων του αυτοκινήτου σου συνέχεια.Και γιατί στην Ελλάδα των 300 ημερών ηλιοφάνειας να μη βάλεις καλοκαιρινά και ένα σετ κουβέρτες/αλυσίδες για τις χειμωνιάτικες δυσκολίες ?
Γιατί τις άλλες 65 με τα χειμερινά μου τις περνάω ορεινά.
Ο Λάππας που βράζει στο ίδιο καζάνι μπορεί να απαντήσει για τα υπέρ και τα κατά.
Αλυσίδες πχ σημαίνει
Στάση (κινδύνος να δεν είσαι σε ευθεία)
Λέρωμα (γάντια, χώρος αποσκευών)
Ουρά στο ταμείο του χιονοδρομικού
Κίνδυνος ζημιάς - τιμόνι κουδουνίστραΈχω αλυσίδες για εκεί που δεν μπορούν τα χειμερινα.
Και επειδή πάω και Μεγαλόπολη απλά με τα χειμερινά δεν σε απασχολεί το θέμα Καλογερικό απλά προσεύχεσαι για τους άλλους
Δε διαφωνώ μαζί σου απλά το έθεσες με κάπως απόλυτο τρόπο ενώ στην πραγματικότητα εξαρτάται από το 'βαθμό εμπλοκής' στις χειμωνιάτικες δυσκολίες. Πχ. για εμένα που δεν πάω για σκι (που νομίζω ανήκω στην πλειονότητα των Ελλήνων ), παρότι περιστασιακά πάω σε χιονισμένους δρόμους, η λύση που ανέφερα δουλεύει μια χαρά. Το χιονολάστιχο είναι πολύ ακριβή λύση (θέλεις και άλλες ζάντες, δηλ. μιλάμε για κάπου 2000+ συνολικό κόστος) σε σχέση με τον αριθμό των χιλιομέτρων που το χρειάζεσαι (πχ. Αθήνα-Παρνασσό το θέλεις για 10 χλμ. από τα 200, δηλ. 5% (και αν), μέχρι εκεί 'εγώ' με το καλοκαιρινό είμαι ταχύτερος και ασφαλέστερος ακόμα και το χειμώνα) και άρα είναι περισσότερο 'ειδικών συνθηκών' παρά 'γενικής χρήσης' λύση. Στις ΗΠΑ ή τη Σουηδία που μπορεί να κάνουν καθημερινό commuting σε χιονισμένους δρόμους επί 3 μήνες είναι φυσικά προφανής λύση.
Όταν ξεκινάς με 5 βαθμούς από την Αθήνα το ασφαλέστερος με καλοκαιρινά δεν πάιζει με τίποτα
-
Ο χρήστης stelios.k έγραψε:
Λοιπόν εδώ και ένα μήνα περίπου ψάχνω για λάστιχα και έχω καταμπερδευτεί...Με αυτά που μας λες το μόνο που μπορώ να σου πω είναι πάρε το πιο φτηνό!! Καθόλου δεν λες τι φοράει τώρα πως σου φαίνονται και τι ζητάς σε σχέση με αυτά. Πες μας λίγο τι ψάχνεις, τι περιμένεις, για τί χρήση και με τί απαιτήσεις. Τί βάζεις πρώτο, θέλεις ησυχία, στροφές, φρένα, αντοχή σε χλμ, αντοχή σε πεζοδρόμια, καλό στη βροχή.... Το ότι τα θέλεις όλα εννοείται, όλοι τα θέλουμε, αλλά αναγκαστικά πρέπει να κάνουμε συμβιβασμούς οπότε με ποια σειρά τα τοποθετείς εσύ. Πχ θέλεις σκληρό σκελετό για καλύτερο τιμόνι και ακρίβεια και αντοχή αλλά θόρυβο και μείωση άνεσης; Θέλεις μαλακό πέλμα για καλύτερη πρόσφυση αλλά τότε χάνεις σε διάρκεια σε χλμ.
Με συγκεκριμένα παραδείγματα: στην Ε39 μου έχω βάλει Fulda Carat Progresso και τα βρήκα πολύ ήσυχα και απαλά, καλά στη βροχή, όχι κορυφαία σε τιμόνι με καλή πρόσφυση και μάλλον καλή διάρκεια. Τα Avon ZZ3 που φορούσα προηγουμένως ήταν πιο σκληρά, πιο θορυβώδη με καλύτερο τιμόνι, καλά στη βροχή, πολύ καλά σε πρόσφυση αλλά με μειωμένη διάρκεια. Εσένα ποιανού τα χαρακτηριστικά θα σου ήταν πιο χρήσιμα1 -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Εσένα ποιανού τα χαρακτηριστικά θα σου ήταν πιο χρήσιμα1Εχεις δίκιο για τις πληροφορίες που δεν έδωσα... λοιπόν τώρα φοράω pirelli P7 και και μετά από περίπου 40.000 xlm. η κατάστασή τους είναι ολίγον απαράδεκτη... το αντίστοιχο σε BMW ESP και το abs δουλεύουν συνέχεια ιδίως όταν ο δρόμος είναι υγρός... γενικά τα θεωρώ μέτρια λάστιχα βέβαια τα έχω περίπου 2,5 χρόνια και μάλλον έχουν 'ξεραθεί'..
τώρα για το τι θέλω περισσότερο: προσανατολίζομαι στην άνεση και στο αθόρυβο του ελαστικού... ta fulda όπως τα περιγράφεις φαίνονται πολύ καλά αν και στα τεστ, τους αποδίδουν ένα μειονέκτημα σε βρεγμένο δρόμο...επειδή θεωρώ ότι το αυτοκίνητο ούτως ή άλλως έχει και καλό κράτημα και πολύ καλό τιμόνι δεν πιστεύω ότι αν επιλέξω άνετο και αθόρυβο λάστιχο θα έχει ιδιαίτερη επίπτωση σε κράτημα και τιμόνι...βέβαια το ιδανικό για εμένα θα ήταν ένα λάστιχο που να είναι πάνω από το μέσο όρο και σε κράτημα και σε άνεση θόρυβο αλλά αν δεν μπορεί αυτό να βρεθεί τότε θέλω περισσότερο άνεση και αθόρυβη κύλιση... -
Ο χρήστης stelios.k έγραψε:
**επειδή θεωρώ ότι το αυτοκίνητο ούτως ή άλλως έχει και καλό κράτημα και πολύ καλό τιμόνι **δεν πιστεύω ότι αν επιλέξω άνετο και αθόρυβο λάστιχο θα έχει ιδιαίτερη επίπτωση σε κράτημα και τιμόνι....θέλω περισσότερο άνεση και αθόρυβη κύλιση...Επειδή κι εγώ έτσι νομίζω, ότι το τιμόνι είναι πολύ καλό έτσι κι αλλιώς, ένα πολύ σκληρό και ακριβές ελαστικό ίσως να κάνει το τιμόνι να αγγίζει τα όρια του νευρικού ή φλύαρου και κατά συνέπεια λίγο κουραστικού για κάποιους.
Θα έλεγα ότι αναζητάς λάστιχο του στυλ Michelin Primacy HP, Continental PremiumContact 2 και όχι κάτι πιο σκληρό ή πιο σπορτίφ, αλλά σε πιο οικονομική τιμή. Τα Fulda θα τα έκρινα σαν παρόμοια σε χαρακτήρα με αυτά αλλά να σημειώσω ότι το Fulda που λέω εγώ, το Progresso είναι άλλο μοντέλο από αυτό που λες εσύ, το Exellero και δεν ξέρω τις διαφορές τους. -
Για πεστε καμια προταση σε 215/65/16 σε καλοκαιρινο κανενα απο τα παρακατω??.Τωρα φοραω αυτα Bridgestone Dueler Sport 215/65 R16 98H καλο κρατημα σε στεγνο δρομο και σε στροφες γενικα αλλα στην βροχη και σε γλιστερους δρομους με ανηφορες κλαυτα χαραλαμπε
Latitude Diamaris 215/65 R16 98H 136
Nokian V 215/65 R16 98H
Uniroyal rallye 4x4 street 215/65 R16 98H BSW
Goodyear EAGLE NCT 5 215/65 R16 98H
Fulda 4x4 ROAD 215/65 R16 98H
Vredestein SPORTRAC 3 215/65 R16 98H
Dunlop Grandtrek Touring A/S 215/65 R16 98H
Toyo PROXES CF 1 215/65 R16 98W
Aν εχεται καποια αλλη προταση σε αυτη την διασταση η αν εχεται δοκιμασει καποιο απο τα παραπανω καθε προταση καλοδεχουμενη!Αν ειναι δυνατον 90/10 εχω το QQ.Ευχαριστω -
ta fulda όπως τα περιγράφεις φαίνονται πολύ καλά αν και στα τεστ, τους αποδίδουν ένα μειονέκτημα σε βρεγμένο δρόμο...
Για ποιο τεστ μιλάς; Ρωτάω γιατί το Σάββατο σκέφτομαι να τα βάλω. Στο τεστ της Adac, στο βρεγμένο τα βγάζουνε πρώτα μεταξύ 18 ελαστικών με βαθμό 1,8 με δεύτερα με 1,9 τα uniroyal, τα επονομαζόμενα και βροχολάστιχα, και μάλιστα λένε ότι παραξενεύτηκαν με το αποτέλεσμα. Αυτά σε 185/60/14Η.
-
Ανάμεσα σε Bridgestone Turanza και Continental Premium Contact 2 ποια θα προτίνατε;;;
Απο τα premium έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος αλλά μου πρότειναν και τα Bridgestone
-
Ο χρήστης Gth έγραψε:
Για ποιο τεστ μιλάς; Ρωτάω γιατί το Σάββατο σκέφτομαι να τα βάλω. Στο τεστ της Adac, στο βρεγμένο τα βγάζουνε πρώτα μεταξύ 18 ελαστικών με βαθμό 1,8 με δεύτερα με 1,9 τα uniroyal, τα επονομαζόμενα και βροχολάστιχα, και μάλιστα λένε ότι παραξενεύτηκαν με το αποτέλεσμα. Αυτά σε 185/60/14Η.κοιτα έχει ένα καλό τεστ το autoexpress με πολλά λάστιχα σε διάσταση 215/55R16 — with either V– or W–speed rating όπως λέει χαρακτηριστικά και είναι τα Fulda Carat Progresso τα οποία δεν βγαίνουν στη διάσταση που με ενδιαφέρει (225/55/16) και για αυτό εγώ βλέπω τα fulda exelero... Πάντως σε πολλά τεστ έχω δεί διαφορές μεταξύ 'σχεδόν' ίδιων ελαστικών... η τιμή τους πάντως που είναι σχεδόν μισή από τα λεγόμενα 'κορυφαία' σαν μαρκες είναι μεγάλο δέλεαρ χωρίς να εμφανίζουν μειονέκτημα ανάλογο της χαμηλής τιμής...γνώμη μου βάλτα..
-
Ο χρήστης stefanostam έγραψε:
Ανάμεσα σε Bridgestone Turanza και Continental Premium Contact 2 ποια θα προτίνατε;;;Απο τα premium έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος αλλά μου πρότειναν και τα Bridgestone
Για τί αυτοκίνητο πρόκειται ;
Τα Conti είναι πιο 'φιλικά' στον οδηγό, ζεσταίνονται πιο γρήγορα, είναι πιό αθόρυβα είναι γενικά πολύ καλύτερα.
Τα Turanza δεν μπορούν να συγκριθούν μαζί τους εκτός αν είσαι φαν των Bridgestone -
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Ανάμεσα σε Bridgestone Turanza και Continental Premium Contact 2 ποια θα προτίνατε;;;
Απο τα premium έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος αλλά μου πρότειναν και τα Bridgestone
Για τί αυτοκίνητο πρόκειται ;
Τα Conti είναι πιο 'φιλικά' στον οδηγό, ζεσταίνονται πιο γρήγορα, είναι πιό αθόρυβα είναι γενικά πολύ καλύτερα.
Τα Turanza δεν μπορούν να συγκριθούν μαζί τους εκτός αν είσαι φαν των BridgestoneΓια ένα Corsa 90 HP
Αναφέρω τα turanza επειδή μου τα πρότεινε ένας λαστιχάς αντί για τα conti
-
Τα conti, ειδικά αν κινείσαι εντός πόλεως.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]