-
Οι πρώτες ενδείξεις για το μήνα που κλείνει σήμερα:
'...Στο ναδίρ
Στο ναδίρ έπεσαν οι πωλήσεις καινούριων αυτοκινήτων στο πρώτο δεκαπενταήμερο του Φεβρουαρίου σημειώνοντας πτώση 47,9% καθώς πουλήθηκαν μόλις 3.544 νέα Ι.Χ. έναντι 6.800 οχημάτων το αντίστοιχο διάστημα πέρσι. Ωστόσο, θα πρέπει να αναφέρουμε πως πέρσι τον Φεβρουάριο η αγορά κατάγραφε ήδη πτώση ρεκόρ, οπότε είναι εύκολο να αντιληφθεί κανείς πως οι πωλήσεις του πρώτου δεκαπενταημέρου του Φεβρουαρίου σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2009 καταγράφει πτώση 51,5%, ενώ σε σχέση με το 2008 η πτώση των πωλήσεων ξεπερνά το70%! Πάντως από τα 3.544 νέα Ι.Χ. που ταξινομήθηκαν τα 1.100 αφορούσαν σε εταιρικές πωλήσεις και στην πραγματικότητα μόλις 2.444 αυτοκίνητα διατέθηκαν σε ιδιώτες καταναλωτές...Πρώτη η Toyota
Οσον αφορά στα αναλυτικά αποτελέσματα των πωλήσεων στις 5 πρώτες θέσεις βρέθηκαν οι Toyota με 771 ταξινομήσεις, VW με 431, Opel με 296, Hyundai με 234 και η Skoda με 175 πωλήσεις νέων ΙΧ. Ωστόσο στα αποτελέσματα ξεχώρισαν τέσσερις μόλις εταιρείες οι οποίες κατάφεραν να κλείσουν το πρώτο δεκαπενταήμερο με θετικό πρόσημο σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρσι και αφορούσε στην Dacia με άνοδο 50%, στην Alfa Romeo με 42,3%, στην Volvo με 35,3% και στην Mini με αύξηση πωλήσεων 28,6%. Ολες οι υπόλοιπες εισαγωγικές έκλεισαν με αρνητικό πρόσημο το οποίο κυμαίνονταν με πτώση στις πωλήσεις από 14% έως και 80%...'Από εδώ:
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=99085157 -
Γεια σου thaliarque
Οι ατμοσφαιράτες ραπτομηχανές της Τουοτας πάντως κεντάνε παρά την μόδα των turbo
Καθόλου περίεργο βέβαια καθώς το όνομα Toyota πέραν των χαλασμένων γκαζιών όσο να το κάνεις σου δίνει και μια σιγουριά τόσο στο θέμα της αξιοπιστίας όσο και σ' αυτό της aftersale εξυπηρέτησης
H Daciaρα όμως .Άρχισε να κάνει δουλειά η κρίση(μάλλον ο φόβος που έχει προκληθεί στον κόσμο εξαιτίας αυτής) -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
H Daciaρα όμως .Άρχισε να κάνει δουλειά η κρίση(μάλλον ο φόβος που έχει προκληθεί στον κόσμο εξαιτίας αυτής)Και άντε καλά η Dacia. Αποτέλεσμα κρίσης και η Alfa, η Volvo, η Mini? Προσφέρουν Giulietta, S60, Countryman σε τιμές ευκαιρίας?
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
H Daciaρα όμως .Άρχισε να κάνει δουλειά η κρίση(μάλλον ο φόβος που έχει προκληθεί στον κόσμο εξαιτίας αυτής)
Και άντε καλά η Dacia. Αποτέλεσμα κρίσης και η Alfa, η Volvo, η Mini? Προσφέρουν Giulietta, S60, Countryman σε τιμές ευκαιρίας?
Βασικά αυτά είναι και καινούρια σαν μοντέλα άρα νομίζω να ψιλοκάτσει η ζήτησή τους ειδικά του Volvo λόγο τιμής κιόλας
Έτσι νομίζω τουλάχιστον -
Καλα η G τα παει φοβερα, στην κατηγορία της ειναι στο τοπ5 νομιζω..
Τα toyota βρωμανε εταιρικα απο οτι λεει το αρθρο, οχι οτι θα ειναι λιγα και τα opel εταιρικα βεβαια.. -
Το s60 δε θα ειναι καθολου τυχαιο αν το δω πολυ πανω στα segments..Ειναι λογικη επιλογη να το προσφερουν σαν premium εταιρικο καθοτι πολυτελες και 1.6....
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Το s60 δε θα ειναι καθολου τυχαιο αν το δω πολυ πανω στα segments..Ειναι λογικη επιλογη να το προσφερουν σαν premium εταιρικο καθοτι πολυτελες και 1.6....Πολύ σωστά. Σε λίγο καιρό θα δούμε και το Saab 9-5 1.6T να χτυπάει την Mercedes Ε.
-
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=99943172
'...το Φεβρουάριο η αγορά κατέγραψε πτώση 49,1% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2010. Ειδικότερα ταξινομήθηκαν μόλις 6.988 καινούρια αυτοκίνητα έναντι 13.728 οχημάτων τον αντίστοιχο μήνα του 2010...'
Αντιγράφω από τον συγκριτικό πίνακα πωλήσεων:
- Toyota 1120
- VW 715
- Opel 677
- Fiat 487
- Ford 422
- Hyundai 367
- Skoda 348
- Nissan 253
- Suzuki 233
- Citroën 226
- Peugeot 221
- Seat 197
- Audi 154
- Kia 147
- BMW 142
- Alfa Romeo 138
- Mitsubishi 133
- Smart 132
- Mercedes 128
- Chevrolet 118
- Volvo 116
- Honda 92
- Mini 84
- Renault 73
- Daihatsu 56
- Mazda 44
- Subaru 26
- Chrysler 25
- Saab 16
- Lancia 15
- Lexus 10
Τα παραπάνω μερίδια αθροίζουν σε 6915, ως το 6988 έχουμε 73 ταξινομήσεις όπου μέσα προφανώς είναι η Dacia.
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Γεια σου thaliarque
Οι ατμοσφαιράτες ραπτομηχανές της Τουοτας πάντως κεντάνε παρά την μόδα των turbo
Καθόλου περίεργο βέβαια καθώς το όνομα Toyota πέραν των χαλασμένων γκαζιών όσο να το κάνεις σου δίνει και μια σιγουριά τόσο στο θέμα της αξιοπιστίας όσο και σ' αυτό της aftersale εξυπηρέτησης
H Daciaρα όμως .Άρχισε να κάνει δουλειά η κρίση(μάλλον ο φόβος που έχει προκληθεί στον κόσμο εξαιτίας αυτής)Γεια σου Ορέστη!
Η Τογιότα θα συνεχίσει εκτός απροόπτου να πουλά καλά στην Ελλάδα αλλά τα μοντέλα της φέτος θα δεχτούν πιέσεις σε
όλες τις κατηγορίες. Πχ το Aygo θα ζοριστεί από i10 και νέο Picanto, το Yaris αντικαθίσταται στο τέλος της χρονιάς και θα
είναι πεσμένο αν δε γίνουν καλές προσφορές λίγο πριν την αντικατάσταση, το Auris ήδη πιέζεται από Astra κλπ αλλά και
από το ASX, το Avensis θα κονταροχτυπηθεί με Passat (που έχει συγκριτικό πλεονέκτημα τον 1.4TSI με τα χαμηλά τέλη
κυκλοφορίας), ενώ τα τζιποειδή της θα πέσουν όπως βέβαια σε όλους τους κατασκευαστές...H Dacia πουλάει μπόλικα Duster, τα βλέπουμε πλέον πια στους δρόμους, αλλά τα Sandero και Logan δεν έχουν ακόμα βρει
το δρόμο τους στην ελληνική αγορά. Να δούμε αν ευνοηθούν από την απόσυρση και τυχόν καλές προσφορές. -
Η Τογιότα θα συνεχίσει εκτός απροόπτου να πουλά καλά στην Ελλάδα αλλά τα μοντέλα της φέτος θα δεχτούν πιέσεις σε
όλες τις κατηγορίες.Tι πιέσεις, έτσι είναι οι πιέσεις? 16% της αγοράς έχει για τον Φεβρουάριο , προ της κρίσης είχε 10-11%, πέρισυ κοντά 12%, φέτος αύξησε ΚΙ ΑΛΛΟ τη διαφορά της από τους άλλους.
-
Η Dacia είχε πουλήσει 24 στο 15νθήμερο. Αρα καμιά 40άρα-50άρα σίγουρα την έχει στο σύνολο μήνα.
-
o αριθμος των πωλησεων δεν εχει κανενα νοημα αν ταυτοχρονα δε γνωριζεις το περιθωριο κερδος που υπαρχει...
βεβαια, απο την αλλη, με καλα κερδη ερχονται με τα σερβις, αλλα και εκει παλι υπαρχει περιθωριο κερδους.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
o αριθμος των πωλησεων δεν εχει κανενα νοημα αν ταυτοχρονα δε γνωριζεις το περιθωριο κερδος που υπαρχει...βεβαια, απο την αλλη, με καλα κερδη ερχονται με τα σερβις, αλλα και εκει παλι υπαρχει περιθωριο κερδους.
Στα σερβις , στα αξεσουαρ και στις φαναρτζοδουλειες ειναι τα λεφτα , το κερδος απο τις πωλησεις συνηθως ειναι παρα πολυ μικρο
-
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
- Toyota 1120
- Mitsubishi 133
το Auris ήδη πιέζεται από Astra κλπ αλλά και από το ASX
Με προβλημάτισες με αυτό. 1.6αρι μόνο το ASX, 'δύσκολη' μάρκα στην προώθηση στην Ελλάδα, απευθείας αντίπαλος το Qashqai με την ελληνική Nissan από πίσω...Το Auris λες να καταλάβει πίεση;
Εκτός και αν εννοείς ότι προστέθηκε ακόμα ένας ανταγωνιστής, όσο μεγάλος ή μικρός είναι αυτός.
-
Τα στατιστικα στο seaa βγήκανε. Τα Segments οχι ακόμη.
-
Φεβρουάριος 2011
Τίτλος: Έχει πάτο το πηγάδι?
Εναλλακτικός Τίτλος: Μην σταματάς να μας το χώνεις πιο βαθιά.... (το μαχαίρι στη πληγή εννοούμε).
4Χ4-ATV
Καταντά κουραστικό να βλέπει κανείς στις 3 πρώτες θέσεις τους γνωστούς - άγνωστους... Φυσικά φέτος τα νούμερα είναι το λιγότερο απογοητευτικά καθώς δεν υπάρχει όχημα που να έχει ξεπεράσει τις 30 ταξινομήσεις. Εντύπωση πάντως κάνει το γεγονός ότι στην 6η θέση στο σύνολο των πωλήσεων από την αρχή του έτους έχουμε το super whow νέο μοντέλο με τον κωδικό LADA-LADA 4X4 που αποτελούσε ως σήμερα επτασφράγιστο μυστικό του Πούτιν. Υποθέτω ότι το ξανθό γένος έχει φροντίσει να αρχίσουν οι παραδόσεις στους Λ κατά πρώτον (εξού και τα 11 οχήματα ως σήμερα) ώστε οι τελευταίοι να ετοιμαστούν για την τελική μάχη για την Ιερουσαλήμ.... (κατά τα γραφάς)
4Χ4-SUV
Έχω μία σαύρα πάνω στο κορμί και έναν τίγρη στη μηχανή μου που ακούω στο όνομα TSi, σιγοτραγουδούν εκεί στη Karenta και το 1-2 (για το group γενικότερα) μάλλον στην συγκεκριμένη θα αποτελέσει το εύκολο του στοιχήματος. 3ο για το μήνα και 4ο γενικής το SX4 ενώ στην 4η θέση κατρακύλησε το άλλοτε κραταιό και ισχυρό RAV4. Κάπου εκεί έχει χωθεί και το Duster που δείχνει ότι το μέλλον της Ελληνικής κοινωνίας (τυπικό για μία περιφερειακή βαλκανική υποανάπτυκτη χώρα...) θα είναι τα φθηνά οχήματα με χώρα προέλευσης το πρώην Ανατολικό μπλοκ και τη Κίνα βέβαια.
Α
Παιγνίδι για 2. Ο ένας Ευρωπαίος με περγαμηνές και όνομα γνωστού αρκούδου. Ο άλλος Κορεάτης και προϊόν μίας εταιρείας που δεν έχει σταματήσει να με εκπλήσσει θετικά. Η μάχη αυτή μόνον θετικά αποτελέσματα μπορεί να έχει για τον καταναλωτή. Φ2 και 500 στις επόμενες δύο θέσεις αποτελούν τις πιο σοφιστικέ λύσεις τα δε ενώ τα μεν αποτελούν την απόλυτη λύση για κίνηση στην Αθήνα χωρίς τη χρήση δίκυκλου ή τρίκυκλου. Κακή επίδοση για το IQ που ενώ δεν έχει IQ ραδικιού έχει τιμή μικρομεσαίου και αυτό με την παρούσα (και μελλοντική) οικονομική κατάσταση δεν βοηθά καθόλου. Αν λάβουμε δε, ότι το αντίστοιχης φιλοσοφίας Φ2 είναι πολύ φθηνότερο....
B
Μαγική εικόνα.... Απίστευτος αριθμός ταξινομήσεων για ένα όχημα που μάλλον θα επανδρώσει τους στόλους των Hertz κ.α. Σημειώνεται η επίδοση του Polo. Αυτό γιατί μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε ότι ως το τέλος του 1ου εξαμήνου το εν λόγω όχημα θα έχει βρεθεί στην 1η θέση. Αλλιώς τσάμπα τα λεφτά που έχουν πέσει στη διαφήμιση (κανονική και γκρίζα... ). Το γεγονός ότι η Mito πουλήσε πιο πολλά οχήματα από το Jazz θα έπρεπε κανονικά στον Σ να οδηγήσει σε καρατόμηση του συνόλου των ανώτερων-ανώτατων στελεχών..... Αλλά στην Ελλάδα είμαστε....
C
Σταθερή αξία το Corolla/Auris με το ASTRA στην 2η θέση και την OCTAVIA να εκτοπίζει για την ώρα το GOLF. Θα είναι ενδιαφέρουσα η μάχη πάντως μεταξύ των ομόσταβλων. 80 οχήματα η Giullietta και ναι κάτι φαίνεται να κινείται με την όμορφη Μιλανέζα (έστω και από μεταγραφή...). Τα 7 FIAT BRAVO τι σημαίνουν? Τα 3 πρώτα CT200h ταξινομήθηκαν και αποτελεί απορίας άξιο το γιατί ενώ το CT200h ταξινομήθηκε στην C ενώ το Prius ταξινομείται στην D. (δεν υπάρχουν και τόσο σημαντικές διαφορές στους χώρους... και υπάρχουν και άλλα οχήματα της C με 2.70 μεταξόνιο....). Για να δούμε τι θα γίνει με το Focus που κατά τη γνώμη ή θα πάει πολύ καλά (άλλωστε μάλλον μία συντηρητική προσέγγιση στο θέμα ανανέωση υιοθέτησε η μαμά Ford) ή θα πάει άκλαφτο. Όλα θα εξαρτηθούν από τους διαθέσιμους κινητήρες πάντως αλλά κυρίως από την τιμολογιακή πολιτική της FORD. Αν ξεκινήσει (όπως με το απερχόμενο μοντέλο) με τιμές καταλόγου στα 20k για το 1.6 ατμόσφαιρα.... χαιρέτα μου το πλάτανο....
D
Σταθερή αξία το Insignia. Τα Passat & S60 έκλεισαν την 3άδα ενώ άπατο πήγε για το μήνα αυτό το Avensis. Μάλλον εκεί στην Toyota ήταν απασχολημένοι με τα Yaris.... Mondeo, Prius & C όλα με 21 ταξινομήσεις (σπάνιο φαινόμενο). Το τελευταίο στην άτυπη μονομαχία μεταξύ της Στουτγάρδης και Μονάχου χάνει για την ώρα από την 3αρα.
E
Πιο μεγάλη ισορροπία στην κατηγορία με την E να βρίσκει ανταγωνιστές. Για να δούμε πόσο θα επηρεάσει το γεγονός ότι οι turbo θα αποτελούν σε λίγα χρόνια την κύρια επιλογή στην κατηγορία.
F
Λίγα τα κομμάτια αδύνατον να κάνεις οποιαδήποτε πρόβλεψη.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
- Toyota 1120
- Mitsubishi 133
το Auris ήδη πιέζεται από Astra κλπ αλλά και από το ASX
Με προβλημάτισες με αυτό. 1.6αρι μόνο το ASX, 'δύσκολη' μάρκα στην προώθηση στην Ελλάδα, απευθείας αντίπαλος το Qashqai με την ελληνική Nissan από πίσω...Το Auris λες να καταλάβει πίεση;
Εκτός και αν εννοείς ότι προστέθηκε ακόμα ένας ανταγωνιστής, όσο μεγάλος ή μικρός είναι αυτός.
Δύσκολη η θέση του ASX. Όσο καλό και καλύτερο κάποιων και να είναι -που μπορεί να είναι- δύσκολα 'πιέζει'. Ακριβαίνει και δεν υπάρχει ετοιμοπαραδοτο. Ο 'Σ' δεν είναι απ' αυτούς που στοκέρνει και δίνει εναλλακτικές επιλογές για άμεση αγορά. Στα 1,6 δικίνητα υπερυψωμένα εκείνα που θα μπορούσαν να δημιουργήσουν ανακατωσούρες είναι τα ix35/Sportage -αν έρθουν ποτέ- που ο Δάβαρης έδειχνε τουλάχιστον τα προηγούμενα χρόνια να ανοίγεται και να προσφέρει. Τα ψηλά δικίνητα crossover είναι μέρος της μικρομεσαίας κατηγορίας και όχι ο κανόνας. Για περισσότερους -περα από συνηθισμένο και το πιο λογικό- τα 'κανονικά' 5θυρα hatcbacks είναι η αρχική επιλογή.
-
Η Ε στα μικρά κυβικά, στα μόνα που πουλάει άλλωστε, βρήκε αντίπαλο από το αρκετά φθηνότερο 9-5, και μάλιστα στα ίσια αφού και τα δύο είναι υπετροφό.
Γουστάρω, αν και νομίζω ότι αυτό θα παίξει για λίγο και μετά ο έλληνας θα υποτροπιάσει ξαναγυρίζοντας μετανιωμένος στην μόνη και παντοτινή του αγάπη, το μερσεντικό. Είχε ξαναγίνει και παλιότερα. -
Eίναι γεγονός, το αμάξι το είδα δίπλα στο μερσεντικό στην ο θεός να την κάνει έκθεση του αεροδρομίου. Δεν ξέρω πως πάει, αλλά το αμάξι 'μυρίζει' 9000 CD της δεκαετίας του 1990, σαν κάτι να μου έλεγε ότι όλη η προσπάθεια έγινε με ότι υπήρχε διαθέσιμο στην αποθήκη.
-
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id ... 147&ref=nf
Αν δουμε τρελες πωλησεις του Auris και του Yaris θα ξερουμε απο τι θα ειναι..
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
http://www.autobild.gr/index.php?cat_id=477&page_id=4147&ref=nfΑν δουμε τρελες πωλησεις του Auris και του Yaris θα ξερουμε απο τι θα ειναι..
Βασικα νομιζω οτι τις εχουμε δει ηδη
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές) [#2]