Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τέλη κυκλοφορίας
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Τέλη κυκλοφορίας
    • 1
    • 2
    • 415
    • 416
    • 417
    • 418
    • 419
    • 472
    • 473
    • 417 / 473
    Περί αυτοκίνησης
    19
    9449
    53475
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      meco last edited by

      Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:

      Με την ιδια λογικη οσοι αγορασαν απο 2 λιτρα και ανω Δεν θα επρεπε να πληρωνουν σημα και φορο πολυτελειας....Πληρωνουν ομως, αυτο ειναι αυτο. Απο την στιγμη που εγινε η αρχη θα χορεψουν ολοι, το σωστο και Δικαιο εξαλλου ειναι αυτο.

      Οσο για αυτα που αναφερεις εκτος απο το οτι ειναι αρλουμπες (με το συμπαθιο) ειναι και ασχετα. Αφενος γιατι υπαρχουν και 2λιτρα που καινε περισσοτερο απο το RX8 (surprise surprise για οσους δεν γνωριζουν - εκτος αν αναφερεσαι σε εκεινα που εχουν 2-3-4-5000ε βελτιωσεις επανω αφου η απουσια φορων επιτρεπει στους κατοχους να κανουν αυτες τις βελτιωσεις) και αφετερου οπως προαναφερα μπορει ο κατοχος του RX8 να κανει 1000χλμ τον χρονο και ο κατοχος του 2λιτρου να κανει 10.000χλμ τον χρονο. Και ξερουμε νομιζω ολοι πως στο Ελλαντα παρα πολλοι εχουν τετοια αυτοκινητα που τα βγαζουν 1 φορα την εβδομαδα για να κανουν την μοστρα τους. Ασχετα ομως αυτα, ο φιλος αναφερθηκε σε ΦΟΡΟΥΣ, οχι σε Καυσιμα και ανταλλακτικα.

      Προσπάθησα απλά να σου εξηγήσω τι σημαίνει έμμεσος φόρος. Αυτό εννοούσε ο tolis26. Σου ξαναλέω λοιπόν πως οι έμμεσοι φόροι στην περίπτωσή μας αφορούν τους φόρους σε καύσιμα και ανταλλακτικά.
      Έρχεσαι στα λόγια μου. Σου φαίνεται λογικό κάποιος που βγάζει το αυτοκίνητο μια φορά τη βδομάδα να πληρώνει περισσότερα τέλη κυκλοφορίας από κάποιον που το χρησιμοποιεί καθημερινά; Σου ξαναλέω και πάλι, τα τέλη κυκλοφορίας ΔΕΝ είναι κάποιας μορφής φόρος εισοδήματος ή έκτακτη εισφορά. Είναι ανταποδοτικό τέλος. Ο φόρος που αντιστοιχεί στο κάθε αυτοκίνητο έχει πληρωθεί στο κράτος με την αγορά του αυτοκινήτου (τέλος ταξινόμησης και ΦΠΑ). Εκεί όσο πιο ακριβό αυτοκίνητο αγοράζεις τόσο περισσότερο φόρο θα πληρώσεις και από αυτό δε ξεφεύγει κανείς.

      Υ.Γ. Δίλιτρα που να καίνε περισσότερο από το RX8 δεν υπάρχουν (ίσως κάποια βελτιωμένα EVO και Sti).

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        meco last edited by

        Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:
        1ον Αναφερεσαι σε οχηματα που ταξινομηθηκαν ΜΕΤΑ το 2010.....
        2ον Μιλαμε για Τελη Κυκλοφοριας, οχι Τελη Περιβαλλοντος.....Τελη κυκλοφοριας σε ολα τα κρατη του κοσμου πληρωνουν για την χρηση των δρομων, μην συγχεουμε λοιπον τα πραγματα.
        3ον Με την ιδια λογικη εγω πληρωσα 3 φορες πανω φορο απο ενα Smart ΚΑΙ πληρωνα μεχρι προσφατα 1200ε κοντα σημα και φορο πολυτελειας, χωρια εφορια και χωρια το τι πριμ βαζει η ασφαλεια πανω. Το δικαιο αν το παμε ετσι σε αυτο που το βλεπεις ?

        1ον. Ε, και;
        2ον Συγγνώμη αλλά εσύ είσαι σε σύγχυση. Δεν υπάρχουν τέλη περιβάλλοντος και τέλη κυκλοφορίας. Ένα και το αυτό είναι. Απλά στην Ευρώπη έχουμε συμφωνήσει να είναι με βάση τους ρύπους. Αυτά που διάβασα σήμερα δε νομίζω να ισχύσουν!
        3ον Μαζί σου και εγώ τα έχω πληρώσει αυτά που λες. Δίλιτρο αυτοκίνητο έχω. Να μειωθούν λοιπόν. Όχι να φωνάζουμε να αυξηθούν στους άλλους!!! Έλεος ρε λεβέντη, η λογική σου είναι

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          techadmin admin last edited by

          Ο χρήστης meco έγραψε:

          Με την ιδια λογικη οσοι αγορασαν απο 2 λιτρα και ανω Δεν θα επρεπε να πληρωνουν σημα και φορο πολυτελειας....Πληρωνουν ομως, αυτο ειναι αυτο. Απο την στιγμη που εγινε η αρχη θα χορεψουν ολοι, το σωστο και Δικαιο εξαλλου ειναι αυτο.

          Οσο για αυτα που αναφερεις εκτος απο το οτι ειναι αρλουμπες (με το συμπαθιο) ειναι και ασχετα. Αφενος γιατι υπαρχουν και 2λιτρα που καινε περισσοτερο απο το RX8 (surprise surprise για οσους δεν γνωριζουν - εκτος αν αναφερεσαι σε εκεινα που εχουν 2-3-4-5000ε βελτιωσεις επανω αφου η απουσια φορων επιτρεπει στους κατοχους να κανουν αυτες τις βελτιωσεις) και αφετερου οπως προαναφερα μπορει ο κατοχος του RX8 να κανει 1000χλμ τον χρονο και ο κατοχος του 2λιτρου να κανει 10.000χλμ τον χρονο. Και ξερουμε νομιζω ολοι πως στο Ελλαντα παρα πολλοι εχουν τετοια αυτοκινητα που τα βγαζουν 1 φορα την εβδομαδα για να κανουν την μοστρα τους. Ασχετα ομως αυτα, ο φιλος αναφερθηκε σε ΦΟΡΟΥΣ, οχι σε Καυσιμα και ανταλλακτικα.

          Προσπάθησα απλά να σου εξηγήσω τι σημαίνει έμμεσος φόρος. Αυτό εννοούσε ο tolis26. Σου ξαναλέω λοιπόν πως οι έμμεσοι φόροι στην περίπτωσή μας αφορούν τους φόρους σε καύσιμα και ανταλλακτικά.
          Έρχεσαι στα λόγια μου. Σου φαίνεται λογικό κάποιος που βγάζει το αυτοκίνητο μια φορά τη βδομάδα να πληρώνει περισσότερα τέλη κυκλοφορίας από κάποιον που το χρησιμοποιεί καθημερινά; Σου ξαναλέω και πάλι, τα τέλη κυκλοφορίας ΔΕΝ είναι κάποιας μορφής φόρος εισοδήματος ή έκτακτη εισφορά. Είναι ανταποδοτικό τέλος. Ο φόρος που αντιστοιχεί στο κάθε αυτοκίνητο έχει πληρωθεί στο κράτος με την αγορά του αυτοκινήτου (τέλος ταξινόμησης και ΦΠΑ). Εκεί όσο πιο ακριβό αυτοκίνητο αγοράζεις τόσο περισσότερο φόρο θα πληρώσεις και από αυτό δε ξεφεύγει κανείς.

          Υ.Γ. Δίλιτρα που να καίνε περισσότερο από το RX8 δεν υπάρχουν (ίσως κάποια βελτιωμένα EVO και Sti).

          Αναλογα τον λογο που υπαρχουν τα τελη κυκλοφοριας. Αν υπηρχαν απλα για την χρηση του δρομου οχι. Σε αυτη την περιπτωση ομως η Εφορια ειναι ασχετη με το Σημα Και τον φορο πολυτελειας. Οποτε παλι θα επρεπε να πληρωνουν αναλογη Εφορια Και φορο πολυτελειας λογο τιμης του αυτοκινητου. Κατι που δεν ισχυει.
          Και υπαρχουν που καινε περισσοτερο, αρκει να ξερεις που να κοιταξεις. Φυσικα μην ξεχναμε πως τα αμαξια καινε αναλογα με την χρηση τους ομως. Παρε το S3 πχ με τα 265/280 αλογα και πατα το γκαζι κατω ωστε να δεις καταναλωση που ξεπερναει ακομα και τα 35 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα. Και υπαρχουν και αλλα με μεγαλυτερη καταναλωση.
          Και μην ξεχναμε πως οι περισσοτεροι κατοχοι RX8 (οχι βελτιωμενων με τουρμπο) βαζουν απλες 95αρες και οχι 100αρες βενζινες (μια επισκεψη σε ενα απο τα forum τους το δειχνει αυτο) ενω η πλειοψηφια οσων εχουν Turbο αναγκαστικα βαζουν 100αρες (μαζι και εγω). Οποτε οχι φιλε μου, δεν πληρωνουν περισσοτερα σε βενζινες απο ενα 2 λιτρο με 250-300 αλογα (η εστω η διαφορα ειναι απειροελαχιστη).

          1ον. Ε, και;
          2ον Συγγνώμη αλλά εσύ είσαι σε σύγχυση. Δεν υπάρχουν τέλη περιβάλλοντος και τέλη κυκλοφορίας. Ένα και το αυτό είναι. Απλά στην Ευρώπη έχουμε συμφωνήσει να είναι με βάση τους ρύπους. Αυτά που διάβασα σήμερα δε νομίζω να ισχύσουν!
          3ον Μαζί σου και εγώ τα έχω πληρώσει αυτά που λες. Δίλιτρο αυτοκίνητο έχω. Να μειωθούν λοιπόν. Όχι να φωνάζουμε να αυξηθούν στους άλλους!!! Έλεος ρε λεβέντη, η λογική σου είναι

          1. Δεν υπαρχει ε και, ελαχιστοι εχουν αγορασει αυτοκινητα μετα το 2010 και σιγουρα δεν εξεταζουμε τον 1 στους 100 αλλα τους 99 στους 100.
          2. Αυτο που δεν καταλαβαινεις ειναι πως τα Τελη Κυκλοφοριας ουδεμια σχεση εχουν με τους ρυπους (η εστω δεν θα επρεπε βαση ορολογιας) αλλα και να ειχαν και στο εξωτερικο πεφτει τσεκουρι σε αυτα, οχι μονο εδω.
          3. Μα το θεμα ειναι πως αφενος Δεν θα πεσει η φορολογια αλλα και να επεφτε η αδικια δεν αλλαζει. Παλι εγω, εσυ, ο αλλος θα ειχαμε πληρωσει σε 1 χρονο αρκετη εφορια οση πχ ενας με RX8 θα πληρωνε σε 10 χρονια. Εγω απλα λεω πως αυτα πρεπει να εξισωθουν καπως, αυτο ειναι ολο.
          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aikibill last edited by

            Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
            Καινούρια μαντάτα!

            http://www.naftemporiki.gr/finance/stor ... isi-ton-ix

            Το ανησυχητικό πάντως ειναι η σύγχρονη
            Α επιβάρυνση ιδιαίτερα παλιών ρυπογόνων αυτοκινήτων (μεμονωμένα δεν είμαι εναντίων)
            Β κατάργηση απόσυρσης
            Ο συνδυασμός των δυο μέτρων κατα την γνώμη μου ειναι όχι μόνο αντί λαϊκός αλλα και ανήθικος.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lleonidas moderator last edited by

              Το τερματίσαμε λίγο με το rx8 Είμαι και εγώ κάτοχος εδώ και 10 χρόνια και όντως θεωρώ ότι είναι δικαιότερο να φορολογούνται τα αυτοκίνητα με βάση την αξία τους και όχι (μόνο)με τα κυβικά αλλά θεωρώ πως δεν υπάρχει λόγος να ''στοχοποιούνται'' ένα η δύο μοντέλα,ιδίως σήμερα που η αξία τους δεν ξεπερνά τα 5-6 χιλιάρικα.
              Aikibill,έχω επιφυλάξεις για το αν και πώς θα εφαρμοστούν όλα αυτά αλλά είναι δεδομένο ότι θα υπάρξουν αλλαγές...και μακάρι να είναι μόνο αυτές οι δύο διότι ακούγονται διάφορα περί ''πράσινου φόρου'' στα πετρελαιοκίνητα,περί εξίσωσης τιμών βενζίνης-diesel κτλ.
              Aς μην ξεχνάμε πως ο,τιδήποτε κι αν αλλάξει,θα αλλάξει με ένα και μόνο στόχο:να εισπραχθούν περισσότερα χρήματα.Θαρρώ πως αυτό τα λέει όλα!Με δεδομένο λοιπόν ότι η αγορά των αυτοκινήτων >1929cc έχει σχεδόν νεκρώσει,η εύκολη λύση για άντληση χρημάτων για τους φωστήρες που μας κυβερνούν είναι τα χαμηλότερου κυβισμού αυτοκίνητα τα οποία έχουν κατακλύσει τη μικρή ελληνική αγορά.Εκεί λοιπόν θα χτυπήσουν και όποιον πάρει ο Χάρος...σε αναμονή να δούμε με λεπτομέρειες το χτύπημα.Σίγουρα θα είναι ''ύπουλο'',μένει να δούμε πόσο...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
                Το τερματίσαμε λίγο με το rx8 Είμαι και εγώ κάτοχος εδώ και 10 χρόνια και όντως θεωρώ ότι είναι δικαιότερο να φορολογούνται τα αυτοκίνητα με βάση την αξία τους και όχι (μόνο)με τα κυβικά αλλά θεωρώ πως δεν υπάρχει λόγος να ''στοχοποιούνται'' ένα η δύο μοντέλα,ιδίως σήμερα που η αξία τους δεν ξεπερνά τα 5-6 χιλιάρικα.
                Aikibill,έχω επιφυλάξεις για το αν και πώς θα εφαρμοστούν όλα αυτά αλλά είναι δεδομένο ότι θα υπάρξουν αλλαγές...και μακάρι να είναι μόνο αυτές οι δύο διότι ακούγονται διάφορα περί ''πράσινου φόρου'' στα πετρελαιοκίνητα,περί εξίσωσης τιμών βενζίνης-diesel κτλ.
                Aς μην ξεχνάμε πως ο,τιδήποτε κι αν αλλάξει,θα αλλάξει με ένα και μόνο στόχο:να εισπραχθούν περισσότερα χρήματα.Θαρρώ πως αυτό τα λέει όλα!Με δεδομένο λοιπόν ότι η αγορά των αυτοκινήτων >1929cc έχει σχεδόν νεκρώσει,η εύκολη λύση για άντληση χρημάτων για τους φωστήρες που μας κυβερνούν είναι τα χαμηλότερου κυβισμού αυτοκίνητα τα οποία έχουν κατακλύσει τη μικρή ελληνική αγορά.Εκεί λοιπόν θα χτυπήσουν και όποιον πάρει ο Χάρος...σε αναμονή να δούμε με λεπτομέρειες το χτύπημα.Σίγουρα θα είναι ''ύπουλο'',μένει να δούμε πόσο...

                Δυστυχως φιλε μου δεν υπαρχουν πολλες αδικιες στο συστημα που να μπορουν να συγκριθουν με το RX8 και σιγουρα εφοσον εχεις δωσει τα περασμενα 10 χρονια για σηματα οσα ενας κατοχος 2λιτρου για 1 χρονο το γνωριζεις πολυ καλα αυτο. Μακαρι να υπηρχαν και αλλα φυσικα, και το κρατος θα το βολευε αλλα δεν υπαρχουν.
                Περα απο αυτο η καλυτερη λυση ειναι φορολογια/σημα με βαση τιμης, οχι με βαση λιτρων, ιππων η ρυππων.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lleonidas moderator last edited by

                  Υπάρχουν ρε συ
                  Ενδεικτικά αναφέρω Audi ΤΤ,A4 και A5 1.8,Alfa Romeo Brera 1.8, BMW 520 1.6,Audi Q3 1.4, Lotus Elise 1.8,Saab 9-3, Mercedes CLK-E-C180 και αρκετές ακόμα πληρώνουν τέλη από 200 μέχρι 300€ ,δεν έχουν φόρο πολυτελείας και κοστίζουν(ή μάλλον κόστιζαν!) μια μικρή περιουσία!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by

                    Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
                    Υπάρχουν ρε συ
                    Ενδεικτικά αναφέρω Audi ΤΤ,A4 και A5 1.8,Alfa Romeo Brera 1.8, BMW 520 1.6,Audi Q3 1.4, Lotus Elise 1.8,Saab 9-3, Mercedes CLK-E-C180 και αρκετές ακόμα πληρώνουν τέλη από 200 μέχρι 300€ ,δεν έχουν φόρο πολυτελείας και κοστίζουν(ή μάλλον κόστιζαν!) μια μικρή περιουσία!

                    Αν θυμαμαι καλα ειναι πανω απο 300ε τα τελη + εφορια που εχουν λογο 1.8 (οχι πολλα αλλα εχουν) + μεγαλυτερα ασφαλιστρα λογο περισσοτερων ιππων....Και παλι δεν ειναι δικαιο απλα οχι το ιδιο κραυγαλεω αυτο λεω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      alexkid last edited by

                      Δεν θα γίνει ποτέ φορολογία ΙΧ με βάση την πραγματική αξία. Πολύ απλά διότι είναι υπερβολικά δίκαιο μέτρο για το σαπιο κράτος.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        coyote last edited by

                        Τα άρθρα δε μιλάνε για τέλη κυκλοφορίας
                        για ταξινόμιση και τεκμήρια μιλάνε?
                        Κάνω λάθος?

                        Τα τέλη που λεει ότι θα τα αλλάξουν?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sakattack last edited by

                          Μερικές σελίδες πριν, ένας φίλος είχε γράψει για συμψηφισμο κριτηρίων όπως: τιμή αγοράς (φοροδοτικη ικανότητα), μέγεθος και βάρος (καταπόνηση/χρήση οδοστρωματος και δημοσίων χωρών στάθμευσης) και ρύπων (προστασία περιβαλλοντος).
                          Τα τρία αυτά κριτήρια κατά τη γνώμη μου είναι δίκαια και με σωστό συνδυασμό τους θα έδιναν το τέλειο κατ εμε σύστημα υπολογισμού τελών κυκλοφορίας.

                          Κυβικά και ίπποι είναι άσχετα εντελώς και για τη μεγάλη χρήση ή όχι των δρόμων που αναφέρθηκε, υπάρχει ο έμμεσος φόρος στα καύσιμα καθώς και τα διόδια.

                          Τεσπα. Το νέο σύστημα διορθώνει λιγάκι την αστοχία με τα κυβικά και την στόχευση τους αλλά αδικεί πολύ (πιθανότατα) τους έχοντες μικρά σαραβαλακια (σε συνδυασμό και με την κατάργηση απόσυρσης).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tpapo last edited by

                            Εχει γινει πολυς λογος για τα τελη εδω μέσα χροονια τωρα,ασκοπο να συνεχιζουμε την αντιπαραθεση ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΙς ΠΟΥ ΑΜΦΙΒΑΛΛΕΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΜΑΜΗΣΕΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΤΟΥς 2ΛΙΤΡ ΚΑΙ ΑΝΩ ,δεν νομιζω ότι χρειαζεται να το συζητησουμε αυτό ,ενταξει ο καθενας κοιτα τι κωλο του εδω μεσα μη φορολογησουν το RX8, α4&α5 1.8TQ ,merc κτλ που ναι ναι δεν πληρωνουν εκτος απο 300ε τιποτε αλλο( τα παραπάνω περι ασφαλειών και τεκμηριων στο Ε1 , ειναι αστεια τα ποσα σε σχεση με το μαμησι που τρωνε οι αλλοι για λιγα κυβικα παραπανω ...)
                            Θα συμφωνήσω και γω στα χαμηλά τελη για όλους φυσικά ( και οχι τα βαφτισμενα αγροτικα επαγγελματικα 4χ4 3.0Λ με 130ε ,ετσι ?..)και πρασινος φορος για ρυπους στα ΚΤΕΟ φυσικά οπως γινεται σε όλη την ευρωπη πλέον .Το ΚΤΕΟ πρεπει να παιξει σημαντικό ρολο
                            Το θεμα ειναι ποιος θα τα υλοποιήσει αυτά ? Εγω πλέον δεν πιστευω τιποτα ,αφενος δεν μπορουν τεχνικώς γιατι χρειαζονται νεες ΒΔ και αρκετή δουλεια απο Υπ.Οικ+Υπ.Συγκ. ( χεσε ψηλά και αγναντευε δηλ..) ,οπότε πάλι με τα κυβικά θα φορολογηθείτε + κανα εξτραδακι στα 'μηδενικών ρυπων πετρελαια' + υγραερια ,να κλεισει η τρυπα και η χασουρα των μυριων που χανονται απο τις καταθεσεις πινακιδων ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • H
                              heras last edited by

                              Ο χρήστης Salvation81 έγραψε:

                              ....

                              Φιλαρακι γιατι τετοιο κομπλεξ με το rx8? Τετοιο εχω....ξερεις ποσα δινω σε λαδι, premix και βενζινες καθε μηνα?? Χωρια η απαιτητικη συντηρηση αν θελεις να το εχεις για καιρο...Προφανως εισαι εντελως ΑΣΧΕΤΟΣ με τους κινητηρες Βανκελ και σε συμβουλευω να παραμεινεις ετσι. Δεν κανουμε ολοι για ολα..

                              Επισης μαθε οτι ο Βανκελ δεν κυβιζεται και θα παραμεινει εις τον αιωνα τον απαντα 1.300 σ αυτον τον πλανητη

                              Τι να κανουμε οσοι το πηραμε απο ΑΓΑΠΗ γι αυτο το μοτερ και το αμαξι εν γενει ξερουμε που θα τα σταζουμε αλλα σιγουρα ΟΧΙ σε τελη και ασφαλειες. Το πιασες? Πες μας τωρα ποσες φορες σ εχει ''ξετρυπωσει'' ενα 8αρι σε στροφες???

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                techadmin admin last edited by

                                Ο χρήστης heras έγραψε:

                                ....

                                Φιλαρακι γιατι τετοιο κομπλεξ με το rx8? Τετοιο εχω....ξερεις ποσα δινω σε λαδι, premix και βενζινες καθε μηνα?? Χωρια η απαιτητικη συντηρηση αν θελεις να το εχεις για καιρο...Προφανως εισαι εντελως ΑΣΧΕΤΟΣ με τους κινητηρες Βανκελ και σε συμβουλευω να παραμεινεις ετσι. Δεν κανουμε ολοι για ολα..

                                Επισης μαθε οτι ο Βανκελ δεν κυβιζεται και θα παραμεινει εις τον αιωνα τον απαντα 1.300 σ αυτον τον πλανητη

                                Τι να κανουμε οσοι το πηραμε απο ΑΓΑΠΗ γι αυτο το μοτερ και το αμαξι εν γενει ξερουμε που θα τα σταζουμε αλλα σιγουρα ΟΧΙ σε τελη και ασφαλειες. Το πιασες? Πες μας τωρα ποσες φορες σ εχει ''ξετρυπωσει'' ενα 8αρι σε στροφες???

                                Θα σε στεναχωρησω αλλα προς το παρον δεν με εχει περασει ποτε RX8. Βεβαια οταν εγω εχω δωσει 400ε για βελτιωση (μονο προγραμμα) μπορει καποτε να σκασει κανα φιδι RX8 με 3000ε σε βελτιωσεις (γιατι οπως λες σας γονατιζουν οι 95αρες βενζινες και το...λαδι που βαζετε στο ντεποζιτο με το σταγονομετρο - εδω γελαμε) και να μου το παιξει ιστορια, παντα εξαλλου υπαρχει καποιος πιο γρηγορος.

                                Οσο για το αλλο δικιο εχεις, τι να γνωριζω εγω? Μονο ενα RX7 ειχα για 6 μηνες το 1999......Εσυ τι ειχες αληθεια ?

                                ΥΓ : Το οτι λογο σχεδιου οι κινητηρες wankel δεν μπορουν να 'κυβιστουν' οπως λες ειναι ασχετο (οπως δεν μπορεις να κυβισεις ενα ελικοπτερο πχ, παρε ενα και δες τι θα φας σε φορους), σε παρα πολλα κρατη στον κοσμο ειτε τα φορολογουν βαση ιπποδυναμης, ειτε βαση τιμης ειτε 2 φορες 1.3 (αν θυμαμαι καλα στην Ασια το φορολογουν ετσι).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tpapo last edited by

                                  Συντροφοι παλιοι και νεοι ,εχετε ξεφυγει απο το θεμα ,δεν μας ενδιαφερει το RX8,RX7 και οι αντιπαραθεσεις ,ουτε αν κυβιζεται ή οχι ο wankel ,εδω μιλαμε για τα τελη κυκλοφοριας και μονον

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by

                                    Ο χρήστης tpapo έγραψε:
                                    Συντροφοι παλιοι και νεοι ,εχετε ξεφυγει απο το θεμα ,δεν μας ενδιαφερει το RX8,RX7 και οι αντιπαραθεσεις ,ουτε αν κυβιζεται ή οχι ο wankel ,εδω μιλαμε για τα τελη κυκλοφοριας και μονον

                                    Sorry για το off-topic (οντως ξεφυγαμε) αλλα οταν καποιοι καθονται και δικαιολογουν οτι δεν πληρωνουν σχεδον τπτ στο κρατος για ενα αμαξι 35.000ε με επιχειρηματα του τυπου καιει περισσοτερη βενζινη απο αλλους και βαζω και λαδακι καθε 2 γεμισματα στο ντεποζιτο ε οκ μου καθεται καπως.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      coyote last edited by

                                      Μπορεί να πέσουν τίποτα hunday 2000
                                      Τα αλλά δε θα τα μειώσει. Θα αυξήσει μερικά ακομη

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        jackdaniels last edited by

                                        Αφού έχουν ήδη ανακοινώσει αύξηση του φόρου πολυτελείας στα δίλιτρα και πάνω, η όλη ιστορία γίνεται μόνο και μόνο για να φορολογηθούν και τα χαμηλότερα σε κυβισμό, δεν βλέπω να καλυτερέψει τίποτα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyote last edited by

                                          αυτό φοβάμαι κι εγω... ίσως επειδή είμαστε παλιότερα να πέσει κάποιο τεκμήριο και να βαρέσει τα πολυ΄καινουργια αλλά έτσι δεν έχει μετρητα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lleonidas moderator last edited by

                                            Φρέσκες καυτές ειδήσεις.Ο Βαρουφάκης προανήγγειλε 1. μέσα στους επόμενους μήνες αλλαγή στη φορολόγηση των καυσίμων(πετρέλαιο-diesel) και 2. η φορολογία των αυτοκινήτων θα εξαρτάται μεν από την αξία τους αλλά όχι την εργοστασιακή αξία που θα δηλώνουν οι εταιρείες εδώ στην Ελλάδα αλλά με βάση το μέσο όρο των ευρωπαϊκών τιμών,με προφανή στόχο να αποφευχθούν κρούσματα του πρόσφατου παρελθόντος όταν κάποιες (premium κυρίως) εταιρείες υποτιμολογούσαν μοντέλα τους για να βρεθούν κάτω από το φάσμα των 50.000€

                                            http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=707549

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 415
                                            • 416
                                            • 417
                                            • 418
                                            • 419
                                            • 472
                                            • 473
                                            • 417 / 473
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr