-
Μην ελπίζετε... θα ξεσκίσουν όλους και όλα. Δεν έχουν λεφτά να πληρωθούν οι συντάξεις του Νοεμβρίου... μετά μας λέγαν ότι λεφτά υπήρχαν...
Βουλιάζουμεεεεεεεεεεεε. Πάρτε σωσίβιο και
-
Αυτή η μανία με τα κυβικά και μάλιστα τόσες κατηγορίες είναι που μου έχει κολλήσει άσχημα.
Αν αποδεκτώ την πράσινη κατεύθυνση δέχομαι τα παλιά να είναι λίγο επιβαρυμένα ανάλογα με την κατηγορία euro 1-2-3 αλλά γιατί ένα Euro2 2,0λτ να πληρώνει τόσα πιο πολλά από ένα 1,2 της ίδιας κατηγορίας. H διαφορά τους δεν είναι στην ποιότητα των ρύπων αλλά μόνο στην ποσότητα λόγω της ίσως μεγαλύτερης κατανάλωσης η οποία έτσι κι αλλιώς θα πληρωθεί από την επιπλέον βενζίνη. Γιατί να χρειάζεται και επιπλέον τιμωρία;;
Το ίδιο ισχύει και για τα πιο νέα κατά Euro αυτοκίνητα, γιατί ένα Euro5 2lt να πληρώνει τόσο παραπάνω από το 1,4λτ, γιατί να έχουμε τόσες διαφορετικές κατηγορίες κυβικών. Ειδικά καθώς προκύπτει ότι η ρύπανση που προκαλούν δεν είναι καθόλου ανάλογα με τα κυβικά.
Προτείνω: τέλη ανάλογα με τους ρυπαντές για τα σύγχρονα (άσχετα από κυβικά), ανάλογα με την κατηγορία euro2 ή 3 για όσα αφορά (επίσης άσχετα από κυβικά) και με 2-3 κατηγορίες κυβικών για τα παλιά (ως 1600, ως 2500, >2500) -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αυτή η μανία με τα κυβικά και μάλιστα τόσες κατηγορίες είναι που μου έχει κολλήσει άσχημα.
Αν αποδεκτώ την πράσινη κατεύθυνση δέχομαι τα παλιά να είναι λίγο επιβαρυμένα ανάλογα με την κατηγορία euro 1-2-3 αλλά γιατί ένα Euro2 2,0λτ να πληρώνει τόσα πιο πολλά από ένα 1,2 της ίδιας κατηγορίας. H διαφορά τους δεν είναι στην ποιότητα των ρύπων αλλά μόνο στην ποσότητα λόγω της ίσως μεγαλύτερης κατανάλωσης η οποία έτσι κι αλλιώς θα πληρωθεί από την επιπλέον βενζίνη. Γιατί να χρειάζεται και επιπλέον τιμωρία;;
Το ίδιο ισχύει και για τα πιο νέα κατά Euro αυτοκίνητα, γιατί ένα Euro5 2lt να πληρώνει τόσο παραπάνω από το 1,4λτ, γιατί να έχουμε τόσες διαφορετικές κατηγορίες κυβικών. Ειδικά καθώς προκύπτει ότι η ρύπανση που προκαλούν δεν είναι καθόλου ανάλογα με τα κυβικά.
Προτείνω: τέλη ανάλογα με τους ρυπαντές για τα σύγχρονα (άσχετα από κυβικά), ανάλογα με την κατηγορία euro2 ή 3 για όσα αφορά (επίσης άσχετα από κυβικά) και με 2-3 κατηγορίες κυβικών για τα παλιά (ως 1600, ως 2500, >2500)Η πρότασή σου ασπάζεται τη λογική και όχι την αρπαχτή που εφαρμόζει η κυβέρνηση (και η προηγούμενη)....οπότε το τι προτείνεις 'εσύ' & 'εγώ' είναι απλά αστείο....γι'αυτούς...
'Αυτοί' θα κάνουν ότι τους προσφέρει περισσότερα έσοδα.......αφού μείωσαν τα αντίστοιχα για τους σκαφάτους βέβαια....
Σοσιαλιστική Κυβέρνηση ε??
-
Το +150 που ειναι ετήσιος φόρος δε πρέπει να το αφαιρέσουμε από το φορολογητέο εισόδημα....??? ακόμα και εκεί μας κλεβουν
-
λές και ξερει η Μπιρμπιλη και η καθε τετοια τι ειναι CO2 και τι τα κυβικα, η μηπως πηγε ποτε να πληρωσει σημα.
Παλι σκατα τα εκαναν, να χτυπαμε νουμερα στα μοτερια μας βλεπω. Ακου 2€ για να εχεις 2λιτρο.
Ολες οι εφημεριδεις την εκτακτη εισφορα παλι την κανουν κο-κο-κο, δεν την αναφερουν πουθενα, λες και δεν ειναι ουσιαστικα και αυτη μεσα στο τελος κυκλοφοριας
-
Ελπίζουμε να την καταργήσουμε
Πάντως εγω θα δηλώσω 150 λιγότερα φέτος. -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Ελπίζουμε να την καταργήσουμε
Πάντως εγω θα δηλώσω 150 λιγότερα φέτος.Δεν νομίζω ότι την έκτακτη εισφορά μπορείς να την αφαιρέσεις από το εισόδημα σου.... Φυσικά κανείς δεν σε εμποδίζει να αφαιρέσεις από το εισόδημα τις πληρωμές για Τέλη κυκλοφορίας, ΕΤΑΚ κ.λπ.
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Ελπίζουμε να την καταργήσουμε
Πάντως εγω θα δηλώσω 150 λιγότερα φέτος.+1
Θα φροντίσω ότι παπαριά μου βάλουν να πληρώσω έξτρα να είναι απο μαύρα χρήματα. Πραγματικά χ@στηκα αν είναι ηθικό ή όχι. Δεν γίνομαι μλκας κανενός καραγκιοζάκου πολιτικάντη.
-
Ακόμα προσπαθείς να βρεις λογική πίσω από τα πράσινα τέλη; (πρασινάλογα δηλαδή). Αν υπήρχε μια λογική στοιχειώδης, θα έπρεπε να καταργηθούν κτεο, σήματα και ότι άλλο, αλλά όχι...πρέπει να πληρώνουμε όλα γιατί απλά... δεν βγαίνουν τα λεφτά για το κράτος και δεν θέλουν να το πουν.
...Ή απλά απαγορεύεις στο εξής να πωλούνται αυτοκίνητα που ρυπαίνουν(όλα με ηλιακή ενέργεια ή υδρογόνο ή δεν ξέρω και εγώ τι) και χρησιμοποιείς και τα ΜΜΕ συμπληρωματικά και αν σε πειράζουν τα παλαιότερα αυτοκίνητα, φέρε μου ρε μάγκα τα λεφτά που έδωσα για την αγορά του αυτοκινήτου πίσω, και πάρτο και κάντο σίδερα, αν νοιάζεσαι τόσο για το περιβάλλον.Δεν μπορείς ρε φίλε να επιτρέπεις την πώληση ενός προϊόντος και να κυνηγάς τον πολίτη(που πλήρωσε φορό ήδη) γιατί το κατέχει και το χρησιμοποιεί, αλλά τι να λέμε, η μ@λακία πάει σύννεφο στην υπόλοιπη Ευρώπη, ήρθε και εδώ μπας και γίνουμε ποιό πολιτισμένοι. Μην το ψάχνεις γιατί απλά τρελαίνεσαι περισσότερο.
-
μηπως νσ πληρωσουν φορο και οι ψηλοτεροι ?
-
να πάω στον Προκρούστη .......
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ελπίζουμε να την καταργήσουμε
Πάντως εγω θα δηλώσω 150 λιγότερα φέτος.Δεν νομίζω ότι την έκτακτη εισφορά μπορείς να την αφαιρέσεις από το εισόδημα σου.... Φυσικά κανείς δεν σε εμποδίζει να αφαιρέσεις από το εισόδημα τις πληρωμές για Τέλη κυκλοφορίας, ΕΤΑΚ κ.λπ.
και το φπα για όσα αγόρασες
-
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Ελπίζουμε να την καταργήσουμε
Πάντως εγω θα δηλώσω 150 λιγότερα φέτος.+1
Θα φροντίσω ότι παπαριά μου βάλουν να πληρώσω έξτρα να είναι απο μαύρα χρήματα. Πραγματικά χ@στηκα αν είναι ηθικό ή όχι. Δεν γίνομαι μλκας κανενός καραγκιοζάκου πολιτικάντη.
ηθικό δεν ενδιαφέρει και τόσο αν είναι, παράνομο είναι
φοβάμαι πως λόγω της δυνατότητας απόκριψης και παραποίησης ορισμένων στοιχείων κατά την κατάθεση ηλεκτρονικών δηλώσεων, θα αρχίσουν εντατικότερους ελέγχους στις ηλεκτρονικές δηλώσεις...
οπότε αν σε πιάσουν, ξύλο (πρόστιμο)
τότε τα τέλη θα τα πληρώσεις χρυσάφι (Νόμος Μέρφι) -
Στο υπουργείο Οικονομικών βρίσκεται η τροπολογία που αφορά την απόσυρση και τα περιβαλλοντικά τέλη που θα ισχύσουν από φέτος κιόλας. Τις τελικές ρυθμίσεις και αλλαγές θα κάνει το οικονομικό επιτελείο. Το υπουργείο Περιβάλλοντος από τη μεριά του έχει προτείνει τα εξής αναφορικά με τα τέλη κυκλοφορίας:
Οχήματα που κυκλοφόρησαν μετά το 2005 (κατηγορία Α)
Απο 785 εως 1357 κυβικά απο 112 ευρω θα πληρώσουν 94.
Από 1358 εως 1928 κυβικά απο 202 ευρω θα πληρωσουν 184.
Από 1929 εως 2357 κυβικά απο 446 ευρω θα πληρωσουν 428 ευρω
Από 2357 κυβικά και επάνω απο 580 ευρώ θα πληρώσουν 562.
Οχήματα που κυκλοφόρησαν απο 1-1-2000 έως 31-12-2004 (κατηγορία Β)
Από 785 έως 1357 κυβικά από 112 ευρω θα πληρώσουν 137 ευρω ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 162 ευρω.
Από 1358 εως 1928 κυβικά απο 202 ευρω θα πληρωσουν 252 ευρω όσα προέβλεπε ο και ο νόμος Σουφλιά.
Από 1929 εως 2357 κυβικά απο 446 ευρω θα πληρωσουν 521 ευρω ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 496 ευρω.
Από 2357 κυβικά και επάνω απο 580 ευρώ θα πληρώσουν 680 ευρω ενω ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 630 ευρω
Οχήματα που κυκλοφόρησαν από 1-1-1996 έως 31-12-1999 (κατηγορία Γ)
Απο 785 εως 1357 κυβικά απο 112 ευρω θα πληρώσουν 162 ευρω ενω ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 212 ευρω.
Από 1358 εως 1928 κυβικά απο 202 ευρω θα πληρωσουν 302 ευρω όσα προέβλεπε ο και ο νόμος Σουφλιά.
Από 1929 εως 2357 κυβικά απο 446 ευρω θα πληρωσουν 596 ευρω ενω ο νομος Σουφλιά προέβλεπε 546 ευρώ.
Από 2357 κυβικά και επάνω απο 580 ευρώ θα πληρώσουν 780 ευρώ ενω ο νομος Σουφλιά προέβλεπε 680 ευρώ.
Οχήματα που κυκλοφόρησαν πριν από 1-1-1996 (κατηγορία Δ)
Απο 785 εως 1357 κυβικά απο 112 ευρω θα πληρώσουν 187 ευρω ενω ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 262 ευρω.
Από 1358 εως 1928 κυβικά απο 202 ευρω θα πληρωσουν 352 ευρω όσα προέβλεπε ο και ο νόμος Σουφλιά
Από 1929 εως 2357 κυβικά απο 446 ευρω θα πληρωσουν 671 ευρω ενω ο νομος Σουφλιά προέβλεπε 596 ευρώ.
Από 2357 κυβικά και επάνω απο 580 ευρώ θα πληρώσουν 880 ευρώ ενω ο νομος Σουφλιά προέβλεπε 730 ευρώ.
-
Και αυτοι μια απο τα ιδια...
Ειλικρινα δε μπορω να καταλαβω γιατι χρησιμοποιουν ως οροσημο το 2005.Υπαρχει καποιος λογος ή ετσι τους ηρθε?Ας πουμε το ibiza λχ. το αγορασα Αυγουστο του 2004 και το 2005 παραγοταν ακριβως το ιδιο χωρις καμια αλλαγη ειναι δηλαδη Euro4... -
Το μόνο που σκεφτομαι εδώ και χρόνια (ιδίως την εποχή που υπήρχε στην οικογένεια το 1400άρι Sunny με τα 75 άλογα -και την 'επιλογή' να κλείνω το a/c για να προσπεράσω- και του 1,6 Civic VTI με τα 160 ατίθασα άλογα ...) είναι η μεγάλη αδικία που υπάρχει συγκεκριμένα στα 1400 κυβικά που επιλέγετε για εισπρακτικούς λόγους να είναι μαζί με τα 1800άρια και όχι για κοινωνικούς λόγους (που στη σημερινή εποχή πρέπει να είναι προτεραιότητα) με τα μικρότερα ...
Χίλιες φορές να τα ξεχώριζαν με την εργοστασιακή ιπποδύναμη ... που σύμφωνα και με τις τιμές αγοράς 'δείχνουν' την οικονομική κατασταση του κόσμου. -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
...... είναι η μεγάλη αδικία που υπάρχει.....Συμφωνώ νομίζω ότι κάπως έτσι έπρεπε να υπάρχει ο διαχωρισμός:
1)Εως 1000 κυβικά για όσους έχουν ένα μικρό οικονομικό
2)από 1000 έως 1300 για όσους έχουν ένα μεγαλύτερο χωρίς πολλές επιδόσεις
3)από 1300 έως 1600 για τους οικογενειάρχες
4)από 1600 έως 1800 για τους πιό γρήγορους
5)από 1800 έως 2000 για τους πιό εύπορους
για πάνω από 2000 κυβικά δε μπορώ να σκεφτώ!!!!! -
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
3)από 1300 έως 1600 για τους οικογενειάρχες
4)από 1600 έως 1800 για τους πιό γρήγορους
5)από 1800 έως 2000 για τους πιό εύπορους
για πάνω από 2000 κυβικά δε μπορώ να σκεφτώ!!!!!Να πάρει ο οικογενειάρχης το 1300 να φορτώσει όλη τη φαμίλια μέσα!
Youtube Video -
Ίσως και σε συνδυασμό με άλλες παραμέτρους γιατί υπάρχει (όπως ίσως και στα mini τα Alto/Aygo και τα Smart/IQ), ιδίως στα 1400άρια τα Accent, Sandero, 'VAG' με Mpi, αλλά και τα 'VAG' με Tsi και γενικά τα 75, 85, 90, 100 άλογα αλλά και τα 120, 160 κλπ που έχουν και αντίστοιχα διαφορετικές τιμές ... αλλά και target group.
-
Ο χρήστης dog80 έγραψε:
Να πάρει ο οικογενειάρχης το 1300 να φορτώσει όλη τη φαμίλια μέσα!
Youtube VideoΕγώ είχα υπόψιν μου κάτι τέτοιο http://www.youtube.com/watch?v=2apkyr7AlUk, γιατί υπάρχει και αυτός ο οικογενειάρχης που ζητάει/θέλει αλλά έχει και την δυνατότητα για το κάτι παραπάνω http://www.youtube.com/watch?v=t_dLklSjuEA
Τέλη κυκλοφορίας