-
ΓΕΙΑ ΣΑΣ. ΕΙΜΑΙ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ.ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ VOLVO S60 TOY 2005 KAI MIA MERCENDES E-200 TOY ΙΔΙΟΥ ΕΤΟΥΣ .ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ
-
ΓΕΙΑ ΣΑΣ. ΕΙΜΑΙ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ.ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ VOLVO S60 TOY 2005 KAI MIA MERCENDES E-200 TOY ΙΔΙΟΥ ΕΤΟΥΣ .ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ
-
ΓΕΙΑ ΣΑΣ. ΕΙΜΑΙ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ.ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ VOLVO S60 TOY 2005 KAI MIA MERCENDES E-200 TOY ΙΔΙΟΥ ΕΤΟΥΣ .ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ
-
Δεν λες εκδόσεις και τιμή κλπ και δεν έχω ιδέαν τι παίζει από χώρους και πρακτικότητα και δεν θα έπαιρνα κανένα από τα δύο (θα πήγαινα για BMW ή έστω Audi) αλλά έχω να πω τα κάτωθι:!
Ξέρεις πολύ καλά ποιο θα μπορέσεις να ξαναπουλήσεις αν κάποτε χρειαστεί.... (το Volvo ή το παντρεύεσαι ή το σκοτώνεις οπότε αν δεν είσαι φανατικός Volvάκιας και δεν είναι πολύ φτηνότερο από το άλλο δεν το πολυπλησιάζεις)
Μόνο το ένα είναι πισωκίνητο!
Μήπως το ένα έχει λιγότερα κυβικά, τόσα ώστε να είσαι σε πιο φτηνή κατηγορία φόρων...
Όπως τα βλέπω εγώ το Volvo παίζει μόνο αν είναι τετρακίνητο, το καλό μοντέλο με τα πολλά πολλά άλογα, τρομερό εξοπλισμό, λίγα χλμ, σε καλό χρώμα, σου αρέσει και είναι και σαφώς φτηνότερο.
Θεωρώ ότι υπάρχουν ικανοί λόγοι που η Mercedes ζητάει παραπάνω λεφτά από τη Volvo... (και σκέψου ότι σέβομαι την Volvo και δεν την θεωρώ σαν Ford όπως μερικοί) Το αν αξίζουν τα παραπάνω λεφτά είναι προσωπικό θέμα, ο καθένας αποφασίζει για τον εαυτό του! -
**>Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μόνο το ένα είναι πισωκίνητο!
**
Αυτό με την πίσω και την εμπρός κίνηση μπορείς λίγο να το αναλύσεις; Γιατί δηλαδή αλλοι υμνούν την μπροστα κίνηση και άλλοι την πίσω; Τι πλεονεκτήματα έχει η καθε μια έναντι της άλλης. Sorry για το αλλά έτσι για μια πληροφορία και για μας που δεν είμαστε σούπερ σχετικοί με το αυτοκίνητο......... -
Εχει οδηγήσει κάποιο απο τα δύο , ή ακόμα καλύτερα και τα δύο . αν ναι σε ποιά έκδοση ?
Οτι θες για Volvo έλα απο το thread και ρώτα αντιστοιχα πράξε και για την Merc.
Σήμερα ότι και να πάρεις το ίδιο απο πλευράς εμπορικότητας ιδιαίτερα αν είναι απο 2 χέρι.Αλλά να σημειώσω πριν απο όλα ότι έχεις διαλέξει δύο αυτ/τα διαφορετικής κατηγορίας.
Διαφορετικά σε σχεδιασμό και φιλοσοφία.Το E200 έχει ήδη αλλάξει , το S60 σε κανα χρόνο. Οι εκπτώσεις στα βασικά μοντέλα είναι μεγάλες . Προσφορά θα βρείς μεγάλη και στα 2 .
Ποσα θελεις να δώσεις ?
Τι ετήσιο κόστος θέλεις να έχεις ?
Τι επιδόσεις θέλεις ?
Τι χώρους θέλεις ?
Με πόσα χιλόμετρα το ψάχνεις ?
Ποιά έκδοση εξοπλισμού ?Για πές μας περισσότερες λεπτομέριες πριν σου πούμε το μακρύ και το κοντό μας .
-
Ο χρήστης deep purple έγραψε:
**>Μόνο το ένα είναι πισωκίνητο!**
Αυτό με την πίσω και την εμπρός κίνηση μπορείς λίγο να το αναλύσεις; Γιατί δηλαδή αλλοι υμνούν την μπροστα κίνηση και άλλοι την πίσω; Τι πλεονεκτήματα έχει η καθε μια έναντι της άλλης. Sorry για το αλλά έτσι για μια πληροφορία και για μας που δεν είμαστε σούπερ σχετικοί με το αυτοκίνητο.........FWD
+
Χωροι
Βαρος/κοστος
Απωλειες μεταδοσης
Καλυτερη οδικη συμπεριφορα σε συνθηκες περιορισμενης προσφυσης
Πιο προβλεψιμη οδικη συμπεριφορα στο οριο/πιο ευκολα ελεγχομενη
Κατευθυντικοτητα/ευσταθεια στις υψηλες ταχυτητες
Ασφαλεια (επειδη οι κινητηρες τοποθετουνται εγκαρσια)Υποστροφη
Προσφυση κατα την επιταχυνση (μεταφορα βαρους πισω)
Διαμετρος στροφης
Περιορισμος μεγεθους μηχανηςRWD
+
Κατανομη βαρους
Προσφυση κατα την επιταχυνση
Διαμετρος στροφης
Κανενας περιορισμος σε κινητηρες (συνηθως τοποθετουνται στον διαμηκη)Υπερστροφη
Οδικη συμπεριφορα σε δυσκολες καιρικες συνθηκες
Κατανομη βαρους οταν ειναι φορτωμενο (οχι οτι καλυτερο για οικογενειακα)
Απωλειες μεταδοσηςΟλα αυτα βεβαια ειναι γενικες παρατηρησεις και δεν εχουν σχεση με συγκεκριμενα αυτοκινητα οπως επισης πιθανον να μου διαφευγουν και αρκετα αλλα
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Εχει οδηγήσει κάποιο απο τα δύο , ή ακόμα καλύτερα και τα δύο . αν ναι σε ποιά έκδοση ?
Οτι θες για Volvo έλα απο το thread και ρώτα αντιστοιχα πράξε και για την Merc.
Σήμερα ότι και να πάρεις το ίδιο απο πλευράς εμπορικότητας ιδιαίτερα αν είναι απο 2 χέρι.Αλλά να σημειώσω πριν απο όλα ότι έχεις διαλέξει δύο αυτ/τα διαφορετικής κατηγορίας.
Διαφορετικά σε σχεδιασμό και φιλοσοφία.Το E200 έχει ήδη αλλάξει , το S60 σε κανα χρόνο. Οι εκπτώσεις στα βασικά μοντέλα είναι μεγάλες . Προσφορά θα βρείς μεγάλη και στα 2 .
Ποσα θελεις να δώσεις ?
Τι ετήσιο κόστος θέλεις να έχεις ?
Τι επιδόσεις θέλεις ?
Τι χώρους θέλεις ?
Με πόσα χιλόμετρα το ψάχνεις ?
Ποιά έκδοση εξοπλισμού ?Για πές μας περισσότερες λεπτομέριες πριν σου πούμε το μακρύ και το κοντό μας .
+1
Επισης τα αυτοκινητα που αναφερεις ανηκουν σε διαφορετικη κατηγορια -
sas eyxaristo paidia
-
-
Το VOLVO το παίρνεις γύρω στις 15000 , όσο γιά την Ε200 , δές τις τιμές στα μεταχειρισμένα του 2007-2008 που πουλάνε η αντιπροσωπεία και ο Λαινόπουλος (οι τιμές πριν την μείωση έπαιζαν γύρω στις 35000) , υπολογίζω γιά αυτά τα αυτοκίνητα 25000-30000 ,οπότε γιά του 2005 υπολόγιζε γύρω στις 20000 . Είπατε τίποτα γιά premium και μεταπώληση . Α και μην ξεχάσω , ο Λαινόπουλος πριν την μείωση είχε μιά 523 του 8/2006 με 25000 km, χειροκίνητο και ηλιοροφή , δέρμα , αισθητήρες κλπ . με 27500 . Τώρα δέν θα παίζει πάνω από 22000 , γιά αμάξι που αγοράστηκε κοντά στις 60000 . Μήπως τελικά να πάρεις HUNDAI ?
-
Επειδή ακούγονται διάφορα για την μεταπώληση των Volvo, να υπενθυμίσω ότι ακόμα και το Μάρτιο εν μέσω κρίσης πωλούνταν S60 και παρά τα 9 χρόνια του στην αρένα των πωλήσεων...Τα δύο αυτοκίνητα ανήκουν σε λίγο διαφορετικές κατηγορίες. Η Ε-Class έχει ως αντίπαλο το S80, ωστόσο και το S60 είναι μεγαλύτερο από τη C-class ή την 3άρα αλλά πιο μικρό από το υπερμεγέθες για την κατηγορία του Α4.
Επίσης με τη μείωση κατά 50% του τέλους ταξινόμησης, οι τιμές των μεταχειρισμένων έχουν καταρρεύσει όχι μόνο για τον καιρό που το τέλος θα είναι μειωμένο αλλά και για μετά. Αυτό θα πρέπει να το λάβουν πολύ σοβαρά υπόψιν και οι κάτοχοι των Γερμανικών αυτοκινήτων, των οποίων δήθεν η αξία πέφτει πολύ λίγο. Αυτά ίσχυαν μέχρι πριν λίγα χρόνια. Τόσο καιρό που επωλούντο C-class με 30χιλιάδες Ευρώ λόγω κρίσης, αλήθεια πόσο θα πωλείται η προηγούμενη C-Class μεταχειρισμένη;
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι επειδή το S60 έπαψε να παράγεται μπορείς να το αγόράσεις καινούριο σε εξευτελιστική τιμή καθώς τρέχει έκπτωση 6740 ευρώ+μείωση του τέλους ταξινόμησης που φέρνει την τιμή εκκίνησης σε περίπου 23-26.000 ευρώ... -
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Επειδή ακούγονται διάφορα για την μεταπώληση των Volvo, να υπενθυμίσω ότι ακόμα και το Μάρτιο εν μέσω κρίσης πωλούνταν S60 και παρά τα 9 χρόνια του στην αρένα των πωλήσεων...Τα δύο αυτοκίνητα ανήκουν σε λίγο διαφορετικές κατηγορίες. Η Ε-Class έχει ως αντίπαλο το S80, ωστόσο και το S60 είναι μεγαλύτερο από τη C-class ή την 3άρα αλλά πιο μικρό από το υπερμεγέθες για την κατηγορία του Α4.
Επίσης με τη μείωση κατά 50% του τέλους ταξινόμησης, οι τιμές των μεταχειρισμένων έχουν καταρρεύσει όχι μόνο για τον καιρό που το τέλος θα είναι μειωμένο αλλά και για μετά. Αυτό θα πρέπει να το λάβουν πολύ σοβαρά υπόψιν και οι κάτοχοι των Γερμανικών αυτοκινήτων, των οποίων δήθεν η αξία πέφτει πολύ λίγο. Αυτά ίσχυαν μέχρι πριν λίγα χρόνια. Τόσο καιρό που επωλούντο C-class με 30χιλιάδες Ευρώ λόγω κρίσης, αλήθεια πόσο θα πωλείται η προηγούμενη C-Class μεταχειρισμένη;
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι επειδή το S60 έπαψε να παράγεται μπορείς να το αγόράσεις καινούριο σε εξευτελιστική τιμή καθώς τρέχει έκπτωση 6740 ευρώ+μείωση του τέλους ταξινόμησης που φέρνει την τιμή εκκίνησης σε περίπου 23-26.000 ευρώ...ξεκινας να πεις για τη μεταπωληση των volvo και τελικα λες ποσο χαλια ειναι η μεταπωληση στα M/B?
εαν πλεον δε κρατανε τιμη ουτε τα Μ/Β σκεψου τι γινεται στα Volvo...
-
να ξερεις οτι η μεταπωληση του βολβο ειναι σε τραγικα χαμηλα επιπεδα.
-
Η μεταπώληση είναι ένα στοιχείο σχετικό καθόσον συνδέεται άμεσα με το πόσο καιρό προτίθεσαι να κρατήσεις ένα αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
να ξερεις οτι η μεταπωληση του βολβο ειναι σε τραγικα χαμηλα επιπεδα.να και μια φορα που συμφωνουμε!
-
δεν ειχα διαβασει το κειμενο σου ,μπηκα και απαντησα καρφι ,αμεσως
-
Δηλαδή οι τιμές μεταπώλησης του XC90, του S40 και του S60 είναι κακές; Αυτά τα μοντέλα είναι και ήταν αρκετά εμπορικά...Ούτως ή άλλως ο άνθρωπος θέλει να τα αγοράσει μεταχειρισμένα...άρα τον ενδιαφέρει να είναι φθηνότερα...διαβάστε και τίποτα πριν γράψετε...και τέλος το S60 πωλείται με μεγάλη έκπτωση,έκλεισε τον κύκλο του μετά από μια πολύ επιτυχημένη πορεία 9 χρόνων και έτσι είναι αναμενόμενη η απαξίωσή του αλλά μην ξεχνάτε τα επίπεδα της έκπτωσης που δίνεται για τα τελευταία μοντέλα που θα πωληθούν και επίσης αγνοείτε όλα τα χαρακτηριστικά του...Και ναι η μεταπωλητική αξία των Mercedes ήταν το τελευταίο κάστρο που κατέρρευσε...Πλέον τα πράγματα είναι όπως στο εξωτερικό όπου οι τιμές όλων ανεξαιρέτων των αυτοκινήτων καταρρέουν με την αγορά του αυτοκινήτου ανεξαρτήτως μάρκας με τις διαφορές να είναι απειροελάχιστες...και ως πρώην κάτοχος Mercedes έχω να πω ότι όσοι αναπολούν τις παλιές καλές εποχές καλό θα ήταν να τις ξεχάσουν...
-
Ο χρήστης trikos έγραψε:
ΓΕΙΑ ΣΑΣ. ΕΙΜΑΙ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ.ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ VOLVO S60 TOY 2005 KAI MIA MERCENDES E-200 TOY ΙΔΙΟΥ ΕΤΟΥΣ .ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣΑν μιλάμε για ίδια τιμή δε θέλει και ρώτημα:Mercedes...αλλά επειδή δε μιλάμε για ίδια τιμή καλό θα ήταν να διευκρινίσεις...
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
ΓΕΙΑ ΣΑΣ. ΕΙΜΑΙ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΡΩΤΗΣΩ.ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ VOLVO S60 TOY 2005 KAI MIA MERCENDES E-200 TOY ΙΔΙΟΥ ΕΤΟΥΣ .ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ ΤΗ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ
Αν μιλάμε για ίδια τιμή δε θέλει και ρώτημα:Mercedes...αλλά επειδή δε μιλάμε για ίδια τιμή καλό θα ήταν να διευκρινίσεις...
Τιμή τιμή τιμή. Αν η τιμή του S60 είναι γοητευτική τότε παίξε με τον Σουηδό και άσε σε άλλους τα ακριβά αστέρια με την μέτρια ως κακή αξιοπιστία.
ΑΓΟΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ S60 ή Ε-200