Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διαφορικα και διαφορισμος στα διαφορα μοντελα 4x4.
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Διαφορικα και διαφορισμος στα διαφορα μοντελα 4x4.
    • 1 / 1
    Εκτός Δρόμου
    10
    11
    373
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      ekdromeas last edited by

      Οποιος γνωριζει τα συστηματα τετρακινησης διαφορων μοντελων παρακαλω ας μας διαφωτισει. Παρακατω παραθετω τις δικες μου γνωσεις που πιθανον να εχουν και λαθη. Οποιος μπορει ας βοηθησει διορθωνοντας ή συμπληρωνοντας
      Jimny: Το αυτοκινητο εχει δυο διαφορικα στο προσθιο και στον οπισθιο αξονα. Κανονικα μεταδιδεται η κινηση στο οπισθιο αξονα (2WD) . Με ηλεκτρονικο συμπλεκτη και με το πατημα ενός κουμπιου μπορει να μεταδιδεται η κινηση και στα 2 διαφορικα με την ιδια ταχυτητα, ειτε επιλεγοντας την αργη (4WD-L). ειτε την γρηγορη μεταδοση (4WD).
      Terios: Εχει 3 διαφορικα ένα στον προσθιο αξονα ένα στον οπισθιο αξονα και ένα κεντρικο. Υπαρχει δυνατοτητα μπλοκαρισματος του κεντρικου διαφορικου, οποτε η ροπη μοιραζεται εξισου στα δυο αλλα διαφορικα. Το οπισθιο διαφορικο είναι περιορισμενης ολισθησης (LSD) που σημαινει ότι όταν ο ενας από τους πισω τροχους χασει την προσφυση του ο άλλος δεν ακινητοποιειται αλλα περνει μερος της ροπης. Με ποιο μηχανικο τροπο γινεται αυτό και τι ποσοστο της ροπης παιρνει δε γνωριζω.
      Panda 4x4: Εχει δυο διαφορικα στο προσθιο και στον οπισθιο αξονα. Κανονικα η κινηση μεταδιδεται στον προσθιο αξονα. Εφοσον υπαρξει απωλεια προσφυσης σε έναν από τους δυο προσθιους τροχους με συνεκτικο συμπλεκτη μερος της ροπης από 0 – 50% μεταδιδεται στον οπισθιο αξονα.
      Grand vitara: Εχει δυο διαφορικα στον προσθιο και στον οπισθιο αξονα. Υπαρχει συνεκτικος συμπλεκτης που μπορει σε απωλεια προσφυσης να μεταδωσει μερος της ροπης από 0-50% στον οπισθιο(?) αξονα. Επισης υπαρχει δυνατοτητα κλειδωματος της μεταδοσης της κινησης με την ιδια ταχυτητα και στους δυο αξονες ειτε επιλεγοντας την γρηγορη ειτε την αργη μεταδοση. Είναι ετσι ή λεω ανακριβειες;
      SX4: Το αυτοκινητο εχει δυο διαφορικα στο προσθιο και στον οπισθιο αξονα. Κανονικα μεταδιδεται η κινηση στο προσθιο αξονα. Ο οδηγός μπορεί να απεμπλέξει εντελώς την μετάδοση προς τα πίσω και το αυτοκίνητο να κινείται σαν κανονικό προσθιοκίνητο ή να επιλέξει την θέση «Auto». Εκεί, το αυτοκίνητο είναι και πάλι ουσιαστικά προσθιοκίνητο, αλλά σε περίπτωση ολίσθησης του εμπρός άξονα, ο συμπλέκτης τίθεται αυτόματα σε λειτουργία μεταφέροντας μέχρι και το 50% της ροπής και στον πίσω άξονα. Από τον ίδιο διακόπτη, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει και το μόνιμο κλείδωμα του συμπλέκτη (θέση Lock), έτσι ώστε η ροπή να μοιράζεται σταθερά σε ποσοστό 50%-50% εμπρός-πίσω.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        ekdromeas last edited by

        Οποιος γνωριζει τα συστηματα τετρακινησης διαφορων μοντελων παρακαλω ας μας διαφωτισει. Παρακατω παραθετω τις δικες μου γνωσεις που πιθανον να εχουν και λαθη. Οποιος μπορει ας βοηθησει διορθωνοντας ή συμπληρωνοντας
        Jimny: Το αυτοκινητο εχει δυο διαφορικα στο προσθιο και στον οπισθιο αξονα. Κανονικα μεταδιδεται η κινηση στο οπισθιο αξονα (2WD) . Με ηλεκτρονικο συμπλεκτη και με το πατημα ενός κουμπιου μπορει να μεταδιδεται η κινηση και στα 2 διαφορικα με την ιδια ταχυτητα, ειτε επιλεγοντας την αργη (4WD-L). ειτε την γρηγορη μεταδοση (4WD).
        Terios: Εχει 3 διαφορικα ένα στον προσθιο αξονα ένα στον οπισθιο αξονα και ένα κεντρικο. Υπαρχει δυνατοτητα μπλοκαρισματος του κεντρικου διαφορικου, οποτε η ροπη μοιραζεται εξισου στα δυο αλλα διαφορικα. Το οπισθιο διαφορικο είναι περιορισμενης ολισθησης (LSD) που σημαινει ότι όταν ο ενας από τους πισω τροχους χασει την προσφυση του ο άλλος δεν ακινητοποιειται αλλα περνει μερος της ροπης. Με ποιο μηχανικο τροπο γινεται αυτό και τι ποσοστο της ροπης παιρνει δε γνωριζω.
        Panda 4x4: Εχει δυο διαφορικα στο προσθιο και στον οπισθιο αξονα. Κανονικα η κινηση μεταδιδεται στον προσθιο αξονα. Εφοσον υπαρξει απωλεια προσφυσης σε έναν από τους δυο προσθιους τροχους με συνεκτικο συμπλεκτη μερος της ροπης από 0 – 50% μεταδιδεται στον οπισθιο αξονα.
        Grand vitara: Εχει δυο διαφορικα στον προσθιο και στον οπισθιο αξονα. Υπαρχει συνεκτικος συμπλεκτης που μπορει σε απωλεια προσφυσης να μεταδωσει μερος της ροπης από 0-50% στον οπισθιο(?) αξονα. Επισης υπαρχει δυνατοτητα κλειδωματος της μεταδοσης της κινησης με την ιδια ταχυτητα και στους δυο αξονες ειτε επιλεγοντας την γρηγορη ειτε την αργη μεταδοση. Είναι ετσι ή λεω ανακριβειες;
        SX4: Το αυτοκινητο εχει δυο διαφορικα στο προσθιο και στον οπισθιο αξονα. Κανονικα μεταδιδεται η κινηση στο προσθιο αξονα. Ο οδηγός μπορεί να απεμπλέξει εντελώς την μετάδοση προς τα πίσω και το αυτοκίνητο να κινείται σαν κανονικό προσθιοκίνητο ή να επιλέξει την θέση «Auto». Εκεί, το αυτοκίνητο είναι και πάλι ουσιαστικά προσθιοκίνητο, αλλά σε περίπτωση ολίσθησης του εμπρός άξονα, ο συμπλέκτης τίθεται αυτόματα σε λειτουργία μεταφέροντας μέχρι και το 50% της ροπής και στον πίσω άξονα. Από τον ίδιο διακόπτη, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει και το μόνιμο κλείδωμα του συμπλέκτη (θέση Lock), έτσι ώστε η ροπή να μοιράζεται σταθερά σε ποσοστό 50%-50% εμπρός-πίσω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          ekdromeas last edited by

          Οποιος γνωριζει τα συστηματα τετρακινησης διαφορων μοντελων παρακαλω ας μας διαφωτισει. Παρακατω παραθετω τις δικες μου γνωσεις που πιθανον να εχουν και λαθη. Οποιος μπορει ας βοηθησει διορθωνοντας ή συμπληρωνοντας
          Jimny: Το αυτοκινητο εχει δυο διαφορικα στο προσθιο και στον οπισθιο αξονα. Κανονικα μεταδιδεται η κινηση στο οπισθιο αξονα (2WD) . Με ηλεκτρονικο συμπλεκτη και με το πατημα ενός κουμπιου μπορει να μεταδιδεται η κινηση και στα 2 διαφορικα με την ιδια ταχυτητα, ειτε επιλεγοντας την αργη (4WD-L). ειτε την γρηγορη μεταδοση (4WD).
          Terios: Εχει 3 διαφορικα ένα στον προσθιο αξονα ένα στον οπισθιο αξονα και ένα κεντρικο. Υπαρχει δυνατοτητα μπλοκαρισματος του κεντρικου διαφορικου, οποτε η ροπη μοιραζεται εξισου στα δυο αλλα διαφορικα. Το οπισθιο διαφορικο είναι περιορισμενης ολισθησης (LSD) που σημαινει ότι όταν ο ενας από τους πισω τροχους χασει την προσφυση του ο άλλος δεν ακινητοποιειται αλλα περνει μερος της ροπης. Με ποιο μηχανικο τροπο γινεται αυτό και τι ποσοστο της ροπης παιρνει δε γνωριζω.
          Panda 4x4: Εχει δυο διαφορικα στο προσθιο και στον οπισθιο αξονα. Κανονικα η κινηση μεταδιδεται στον προσθιο αξονα. Εφοσον υπαρξει απωλεια προσφυσης σε έναν από τους δυο προσθιους τροχους με συνεκτικο συμπλεκτη μερος της ροπης από 0 – 50% μεταδιδεται στον οπισθιο αξονα.
          Grand vitara: Εχει δυο διαφορικα στον προσθιο και στον οπισθιο αξονα. Υπαρχει συνεκτικος συμπλεκτης που μπορει σε απωλεια προσφυσης να μεταδωσει μερος της ροπης από 0-50% στον οπισθιο(?) αξονα. Επισης υπαρχει δυνατοτητα κλειδωματος της μεταδοσης της κινησης με την ιδια ταχυτητα και στους δυο αξονες ειτε επιλεγοντας την γρηγορη ειτε την αργη μεταδοση. Είναι ετσι ή λεω ανακριβειες;
          SX4: Το αυτοκινητο εχει δυο διαφορικα στο προσθιο και στον οπισθιο αξονα. Κανονικα μεταδιδεται η κινηση στο προσθιο αξονα. Ο οδηγός μπορεί να απεμπλέξει εντελώς την μετάδοση προς τα πίσω και το αυτοκίνητο να κινείται σαν κανονικό προσθιοκίνητο ή να επιλέξει την θέση «Auto». Εκεί, το αυτοκίνητο είναι και πάλι ουσιαστικά προσθιοκίνητο, αλλά σε περίπτωση ολίσθησης του εμπρός άξονα, ο συμπλέκτης τίθεται αυτόματα σε λειτουργία μεταφέροντας μέχρι και το 50% της ροπής και στον πίσω άξονα. Από τον ίδιο διακόπτη, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει και το μόνιμο κλείδωμα του συμπλέκτη (θέση Lock), έτσι ώστε η ροπή να μοιράζεται σταθερά σε ποσοστό 50%-50% εμπρός-πίσω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dirtoulios last edited by

            Ο οπίσθιος άξονας του Πάντα πάντα δέχεται ενα ελάχιστο ποσοστό, της τάξης του 5% -δεν απεμπλέκεται, δηλαδή δε λειτουργεί ποτέ ως αμιγώς προσθιοκίνητο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kostis20 last edited by

              To grand vitara δεν έχει 3 διαφορικά?Δε νομίζω ότι έχει συμπλέκτη...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                scirocco last edited by

                Το grand vitara από το 2006 και μετά έχει μόνικη τετρακίνηση και 3 διαφορικά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  fokion_sportage last edited by

                  το τζιμνι δεν εχει κανενα ηλεκτρονικο συμπλεκτη με την ενοια που γενικως χρησιμοποιηται αυτη η εκφραση
                  το κουμπι ενεργοποιει μηχανισμό εμπλοκης γραναζιων.
                  το παλιοτερο δε ειχε κανονικό λεβγιεδακι

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pointer last edited by

                    στο jimny θεωρητικά η τετρακίνηση μεταδίδεται 50-50 αλλά πρακτικά αυτό δεν ισχύει.Στο jimny η τετρακίνηση γίνεται επιλεκτικά όπως είπες με τα κουμπάκια,πατώντας το συμπλέκτη.Παλιότερα γινόταν με λεβιέ πάλι πατώντας τον συμπλέκτη **προς αποφυγή για το 'ηλεκτρονικός συμπλέκτης'.Κατ'εμέ ο πιο αξιόπιστος τρόπος είναι αυτός με τον λεβιέ.Στο navara που έχει η επιλογή τετρακίνησης γίνεται με ένα λεβιέ ο οποίος περιέχει 4WD,N(neutral(νεκρά)),4WD-L και έχει δισκάτο μπλοκέ διαφορικό πίσω,όπου η η μπλοκή του γίνεται αυτόματα(χωρίς κάποιο κουμπί).

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Από τη στιγμή που έχεις μπλοκάρει το κεντρικό ή δεν υπάρχει κεντρικό και έχεις τετρακίνηση (χωρίς συμπλέκτη) η ροπή δεν είναι 50-50 αλλά 100 κι όπου πάει.... ή μάλλον είναι 50-50 μόνο σε ευθεία γραμμή, σε επίπεδη μη σαθρή επιφάνεια. Μόλις αλλάξει κάτι από όλα αυτά τέρμα το 50-50.

                      Όλα αυτά έχουν συζητηθεί περισσότερες φορές στην παρούσα ενότητα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        boxer2003 last edited by

                        Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                        Από τη στιγμή που έχεις μπλοκάρει το κεντρικό ή δεν υπάρχει κεντρικό και έχεις τετρακίνηση (χωρίς συμπλέκτη) η ροπή δεν είναι 50-50 αλλά 100 κι όπου πάει.... ή μάλλον είναι 50-50 μόνο σε ευθεία γραμμή, σε επίπεδη μη σαθρή επιφάνεια. Μόλις αλλάξει κάτι από όλα αυτά τέρμα το 50-50.

                        Όλα αυτά έχουν συζητηθεί περισσότερες φορές στην παρούσα ενότητα...

                        Κι όμως! Είναι πάντα 50-50!
                        Γι αυτό και παρουσιάζεται το 'κούρδισμα'! Γι αυτό και τα εγχειρίδια χρήσης συμβουλεύουν τη χρήση τους μόνο σε σαθρά εδάφη. Μιλάμε για την περίπτωση του transfer case, ή 100% μπλοκαρισμένο κεντρικό.
                        Γι αυτό οι πλέον εξελιγμένες μορφές μετάδοσης σε όλους τους τροχούς, χρησιμοποιούν 3 διαφορικά, με διάφορες δυνατότητες ποσοστιαίας, ή πλήρους εμπλοκής.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          maroysiotis last edited by

                          Ο χρήστης boxer2003 έγραψε:

                          Από τη στιγμή που έχεις μπλοκάρει το κεντρικό ή δεν υπάρχει κεντρικό και έχεις τετρακίνηση (χωρίς συμπλέκτη) η ροπή δεν είναι 50-50 αλλά 100 κι όπου πάει.... ή μάλλον είναι 50-50 μόνο σε ευθεία γραμμή, σε επίπεδη μη σαθρή επιφάνεια. Μόλις αλλάξει κάτι από όλα αυτά τέρμα το 50-50.

                          Όλα αυτά έχουν συζητηθεί περισσότερες φορές στην παρούσα ενότητα...

                          Κι όμως! Είναι πάντα 50-50!
                          Γι αυτό και παρουσιάζεται το 'κούρδισμα'! Γι αυτό και τα εγχειρίδια χρήσης συμβουλεύουν τη χρήση τους μόνο σε σαθρά εδάφη. Μιλάμε για την περίπτωση του transfer case, ή 100% μπλοκαρισμένο κεντρικό.
                          Γι αυτό οι πλέον εξελιγμένες μορφές μετάδοσης σε όλους τους τροχούς, χρησιμοποιούν 3 διαφορικά, με διάφορες δυνατότητες ποσοστιαίας, ή πλήρους εμπλοκής.

                          Ακριβως ετσι!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • H
                            hellenic-vanagon last edited by

                            Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                            Από τη στιγμή που έχεις μπλοκάρει το κεντρικό ή δεν υπάρχει κεντρικό και έχεις τετρακίνηση (χωρίς συμπλέκτη) η ροπή δεν είναι 50-50 αλλά 100 κι όπου πάει.... ή μάλλον είναι 50-50 μόνο σε ευθεία γραμμή, σε επίπεδη μη σαθρή επιφάνεια. Μόλις αλλάξει κάτι από όλα αυτά τέρμα το 50-50.

                            Όλα αυτά έχουν συζητηθεί περισσότερες φορές στην παρούσα ενότητα...

                            Aν σε αυτό που λες προσθέσεις και τον 'αναστολέα', (η κάρο, η μπλοκέ 100%), του εμπρός και ταυτόχρονα του πίσω διαφορικού, τότε συμβαίνει αυτό που λες: το 100% της ροπής πηγαίνει σε κάθε ένα από τους τέσσερις τροχούς, δηλαδή αν ένας, οποιοσδήποτε, τροχός πατάει σε σταθερό έδαφος, το αυτοκίνητο κινείται!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr