-
παντως και γω ειχα διαβασει διθυραμβικα σχολια εδω περα και περιμενα να το δω απο κοντα και να ξετρελαθω αλλα τελικα όταν το ειδα δεν με ενθουσιασε ιδιαιτερα...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ρε παιδια τι πιασατε το c2? το ds3 ειναι το θεμα μαςΕσυ μας καταλαβαινεις..αφου εχεις ερωτα με το c2 σου..
-
σας καταλαβαινω
αλλα πιστευω οτι θα πρεπε να ειναι καλυτερο, πολυ τολμηρο... δε συνηθιζεται ευκολα
ολα τα πειραματα (με εξαιρεση το 1007) τη ψιτροεν βαζουν να τα κανει εκει στο psa
-
So far so good. Οι πωλήσεις πάνε καλά
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ειδα σημερα ενα στο δρομομε το μπαρδον.. αλλα ΤΕΡΑΣ!!! πραγματικα πολυ ασχημο live
τα εμπρος led μου φανηκαν αστεια fail
τα led είναι 2 much...
κατά τα άλλα είναι ένα φρέσκο σχήμα που γενικά αρέσει...εγώ από τις φωτογρ μέχρι live (και πίσω από το τιμόνι του) δεν άλλαξα άποψη...
-
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
Τα led ευτυχως θα ειναι σε ολα τα αυτοκινητα απο το 2011 και μετα!
Ειναι οδηγια ευρωπαικης ενωσης και οχι σχεδιαστικο τρικ της Citroen!από το 2011 και μετά θα έχουν όλα τα αυτοκίνητα φώτα ημέρας στάνταρτ...
δεν είναι απαραίτητο να έχουν κακόγουστα led... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Τα led ευτυχως θα ειναι σε ολα τα αυτοκινητα απο το 2011 και μετα!
Ειναι οδηγια ευρωπαικης ενωσης και οχι σχεδιαστικο τρικ της Citroen!από το 2011 και μετά θα έχουν όλα τα αυτοκίνητα φώτα ημέρας στάνταρτ...
δεν είναι απαραίτητο να έχουν κακόγουστα led...+1! Μπορούσαν να βάλουν μια οριζόντια μικρή γραμμή LED μέσα στα κύρια φώτα (αλά Audi)... η καγκουριά ήταν επιλογη της Σιτροέν.
-
Εμενα προσωπικα μονο αυτα μου αρεσαν.
-
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
Καταρχας το κακογουστο να το πω αλλη μια φορα ειναι υποκειμενικο!
Επισης το led ειναι led, ετσι ειναι η κατασκευη του...μικρες μπιλιες φωτος! (τεχνολογικα ειναι αξιοθαυμαστο)
Τα φωτα ημερεας δε θα ναι τα led???Τελος, αν εκαναν οτι η Audi θα ειχαμε κι αλλους που θα ελεγαν το μακρι τους και το κοντο τους οτι μοιαζει με Audi!
Δυστηχως δε μπορει μια εταιρια οποια και αν ειναι αυτη, να τους ευχαριστει ολους! Ετσι δεν ειναι?τα φώτα ημέρα είναι απλά φώτα θέσης με μη δυνατότητα απενεργ την ημέρα...
-
Ο χρήστης Blanc Ange έγραψε:
Μπορει να κανω και λαθος...αλλα εγω εχω διαβασει τοσα αρθρα που μιλουν για led και μονο, σαν φωτα ημερας!!!!τα λέντ είναι μια υλοποίηση τους...
-
Βασικα τα φωτα ημερας βαρανε στο ματι κατευθειαν σε σχεση με τα λεντ.
-
Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:
Βασικα τα φωτα ημερας βαρανε στο ματι κατευθειαν σε σχεση με τα λεντ.έχεις μπερέψει τα αυγά και τα πασχάλια...
τα φώτα ημέρα μπορεί να είναι οποιαδήποτε μη απενεργ πηγή φωτός στο όχημα χαμηλής έντασης... τα λέντ είναι μια υποκατηγορία από αυτά,,, -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Καταρχας το κακογουστο να το πω αλλη μια φορα ειναι υποκειμενικο!
Επισης το led ειναι led, ετσι ειναι η κατασκευη του...μικρες μπιλιες φωτος! (τεχνολογικα ειναι αξιοθαυμαστο)
Τα φωτα ημερεας δε θα ναι τα led???Τελος, αν εκαναν οτι η Audi θα ειχαμε κι αλλους που θα ελεγαν το μακρι τους και το κοντο τους οτι μοιαζει με Audi!
Δυστηχως δε μπορει μια εταιρια οποια και αν ειναι αυτη, να τους ευχαριστει ολους! Ετσι δεν ειναι?τα φώτα ημέρα είναι απλά φώτα θέσης με μη δυνατότητα απενεργ την ημέρα...
οχι αγαπητε μου φιλε, τα φωτα ημερας δεν εχουν καμια σχεση με τα φωτα θεσης
αν κοιταξεις στο αυτοκινητο μου ή σε διαφορα ΤΤ (προ facelift ) χωρις led με xenon θα δεις οτι υπαρχουν τα μικρα φωτα θεσης και τα bixenon που ειναι μεσαια +μεγαλα (2 σε ενα)
ΟΜΩΣ υπαρχουν και 2 αλλες μεγαλες λαμπες που πολλοι δε καταλαβαινουν τι σκατα κανουν και οπως ειχε σχολιασει ο λαμπας μου, ειναι και πολυ δυνατες
(εχουν 2 'κυκλους'τα φαναρια των pre f/l audi , στον ενα ειναι τα xenon στον αλλο ειναι τα φωτα που λεω)αυτα λοιπον αγαπητο κοκκινο τερας ειναι τα φωτα ημερας τα οποια στο ελλαντα δεν ειναι ρυθμισμενα να αναβουν (σε αντιθεση με τις σκανδιναβικες χωρες)
τα αναψα μονο μια φορα με τον Καβουρα (με διαγννωστικο), να δω πώς ειναι και επειδη δεν εχω τον (εξτρα φυσικα για αουντι μιλαμε ) διακοπτη να τα κλεινω τα απενεργοποιησα αμεσα
αυτα λοιπον οταν εχεις τα φωτα σου τελειως σβηστα αναβουν, μολις γυρισεις το διακοπτη εχεις τα θεσης (και τα ημερας σβηνουν) , τα διασταυρωσεως πορειας κοκ..
απλα απο τοτε που εβαλαν λεντ , καταργησαν ουσιαστικα τα θεσης και τα λεντ εκτελουν χρεη θεσης και ημερας
ετσι εχει το πραμα..
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Καταρχας το κακογουστο να το πω αλλη μια φορα ειναι υποκειμενικο!
Επισης το led ειναι led, ετσι ειναι η κατασκευη του...μικρες μπιλιες φωτος! (τεχνολογικα ειναι αξιοθαυμαστο)
Τα φωτα ημερεας δε θα ναι τα led???Τελος, αν εκαναν οτι η Audi θα ειχαμε κι αλλους που θα ελεγαν το μακρι τους και το κοντο τους οτι μοιαζει με Audi!
Δυστηχως δε μπορει μια εταιρια οποια και αν ειναι αυτη, να τους ευχαριστει ολους! Ετσι δεν ειναι?τα φώτα ημέρα είναι απλά φώτα θέσης με μη δυνατότητα απενεργ την ημέρα...
οχι αγαπητε μου φιλε, τα φωτα ημερας δεν εχουν καμια σχεση με τα φωτα θεσης
αν κοιταξεις στο αυτοκινητο μου ή σε διαφορα ΤΤ (προ facelift ) χωρις led με xenon θα δεις οτι υπαρχουν τα μικρα φωτα θεσης και τα bixenon που ειναι μεσαια μεγαλα
ΟΜΩΣ υπαρχουν και 2 αλλες μεγαλες λαμπες που πολλοι δε καταλαβαινουν τι σκατα κανουν και οπως ειχε σχολιασει ο λαμπας μου, ειναι και πολυ δυνατες
(εχουν 2 'κυκλους'τα φαναρια των pre f/l audi , στον ενα ειναι τα xenon στον αλλο ειναι τα φωτα που λεω)αυτα λοιπον αγαπητο κοκκινο τερας ειναι τα φωτα ημερας τα οποια στο ελλαντα δεν ειναι ρυθμισμενα να αναβουν (σε αντιθεση με τις σκανδιναβικες χωρες)
τα αναψα μονο μια φορα με τον Καβουρα, να δω πώς ειναι και επειδη δεν εχω τον (εξτρα φυσικα για αουντι μιλαμε ) διακοπτη να τα κλεινω τα απενεργοποιησα αμεσα
αυτα λοιπον οταν εχεις τα φωτα σου τελειως σβηστα αναβουν, μολις γυρισεις το διακοπτη εχεις τα θεσης (και τα ημερας σβηνουν) , τα διασταυρωσεως πορειας κοκ..
απλα απο τοτε που εβαλαν λεντ , καταργησαν ουσιαστικα τα θεσης και τα λεντ εκτελουν χρεη θεσης και ημερας
ετσι εχει το πραμα..
τα φώτα ημέρας είναι πηγές φωτός χαμηλής έντασης που όταν αναβουν τα πορείας είτε ρίχνουν την ενταση τους (τα δικά μου παίζουν από 75 στα 25 w ) είτε σβήνουν...
υπάρχουν λέντ και μη λεντ...
σκοπός τους είναι να αναγκάσουν τους ευρωπαίους οδηγούς να έχουν τα φώτα θέσης όλη τη μέρα ανοικτά για μεγαλύτερηα ασφάλεια
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Βασικα τα φωτα ημερας βαρανε στο ματι κατευθειαν σε σχεση με τα λεντ.
έχεις μπερέψει τα αυγά και τα πασχάλια...
τα φώτα ημέρα μπορεί να είναι οποιαδήποτε μη απενεργ πηγή φωτός στο όχημα χαμηλής έντασης... τα λέντ είναι μια υποκατηγορία από αυτά,,,Ναι αλλα λεω οτι τα λεντ την ημερα παντα δεν βαρανε τοσο πολυ οσο τα φωτα ημερας.Ειναι πολυ χτυπητο το φως τους.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Καταρχας το κακογουστο να το πω αλλη μια φορα ειναι υποκειμενικο!
Επισης το led ειναι led, ετσι ειναι η κατασκευη του...μικρες μπιλιες φωτος! (τεχνολογικα ειναι αξιοθαυμαστο)
Τα φωτα ημερεας δε θα ναι τα led???Τελος, αν εκαναν οτι η Audi θα ειχαμε κι αλλους που θα ελεγαν το μακρι τους και το κοντο τους οτι μοιαζει με Audi!
Δυστηχως δε μπορει μια εταιρια οποια και αν ειναι αυτη, να τους ευχαριστει ολους! Ετσι δεν ειναι?τα φώτα ημέρα είναι απλά φώτα θέσης με μη δυνατότητα απενεργ την ημέρα...
οχι αγαπητε μου φιλε, τα φωτα ημερας δεν εχουν καμια σχεση με τα φωτα θεσης
αν κοιταξεις στο αυτοκινητο μου ή σε διαφορα ΤΤ (προ facelift ) χωρις led με xenon θα δεις οτι υπαρχουν τα μικρα φωτα θεσης και τα bixenon που ειναι μεσαια μεγαλα
ΟΜΩΣ υπαρχουν και 2 αλλες μεγαλες λαμπες που πολλοι δε καταλαβαινουν τι σκατα κανουν και οπως ειχε σχολιασει ο λαμπας μου, ειναι και πολυ δυνατες
(εχουν 2 'κυκλους'τα φαναρια των pre f/l audi , στον ενα ειναι τα xenon στον αλλο ειναι τα φωτα που λεω)αυτα λοιπον αγαπητο κοκκινο τερας ειναι τα φωτα ημερας τα οποια στο ελλαντα δεν ειναι ρυθμισμενα να αναβουν (σε αντιθεση με τις σκανδιναβικες χωρες)
τα αναψα μονο μια φορα με τον Καβουρα, να δω πώς ειναι και επειδη δεν εχω τον (εξτρα φυσικα για αουντι μιλαμε ) διακοπτη να τα κλεινω τα απενεργοποιησα αμεσα
αυτα λοιπον οταν εχεις τα φωτα σου τελειως σβηστα αναβουν, μολις γυρισεις το διακοπτη εχεις τα θεσης (και τα ημερας σβηνουν) , τα διασταυρωσεως πορειας κοκ..
απλα απο τοτε που εβαλαν λεντ , καταργησαν ουσιαστικα τα θεσης και τα λεντ εκτελουν χρεη θεσης και ημερας
ετσι εχει το πραμα..
τα φώτα ημέρας είναι πηγές φωτός χαμηλής έντασης που όταν αναβουν τα πορείας είτε ρίχνουν την ενταση τους (τα δικά μου παίζουν από 75 στα 25 w ) είτε σβήνουν...
υπάρχουν λέντ και μη λεντ...
σκοπός τους είναι να αναγκάσουν τους ευρωπαίους οδηγούς να έχουν τα φώτα θέσης όλη τη μέρα ανοικτά για μεγαλύτερηα ασφάλεια
και στο δικο μου αυτοκινητο μπορουν να το κανουν αυτο, δε θελουν λεντ
στο ρυθμιζουν απο το vag com και τα μερας ειναι συνεχεια ανοικτα , οπως και στα golf 6
λες να τα αναψω
τα λεντ μπηκαν για ποζερισμο και για να εχουμε 2 σε 1 (θεσης και μερας)
σου λεω υπαρχουν ηδη φωτα μερας στα vag με xenon , απλα ερχονται με default ρυθμιση στο off
(στα 6αρια golf ερχονται με on και σε αυτα θα μπορουσαν να κλεισουν)
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Καταρχας το κακογουστο να το πω αλλη μια φορα ειναι υποκειμενικο!
Επισης το led ειναι led, ετσι ειναι η κατασκευη του...μικρες μπιλιες φωτος! (τεχνολογικα ειναι αξιοθαυμαστο)
Τα φωτα ημερεας δε θα ναι τα led???Τελος, αν εκαναν οτι η Audi θα ειχαμε κι αλλους που θα ελεγαν το μακρι τους και το κοντο τους οτι μοιαζει με Audi!
Δυστηχως δε μπορει μια εταιρια οποια και αν ειναι αυτη, να τους ευχαριστει ολους! Ετσι δεν ειναι?τα φώτα ημέρα είναι απλά φώτα θέσης με μη δυνατότητα απενεργ την ημέρα...
οχι αγαπητε μου φιλε, τα φωτα ημερας δεν εχουν καμια σχεση με τα φωτα θεσης
αν κοιταξεις στο αυτοκινητο μου ή σε διαφορα ΤΤ (προ facelift ) χωρις led με xenon θα δεις οτι υπαρχουν τα μικρα φωτα θεσης και τα bixenon που ειναι μεσαια μεγαλα
ΟΜΩΣ υπαρχουν και 2 αλλες μεγαλες λαμπες που πολλοι δε καταλαβαινουν τι σκατα κανουν και οπως ειχε σχολιασει ο λαμπας μου, ειναι και πολυ δυνατες
(εχουν 2 'κυκλους'τα φαναρια των pre f/l audi , στον ενα ειναι τα xenon στον αλλο ειναι τα φωτα που λεω)αυτα λοιπον αγαπητο κοκκινο τερας ειναι τα φωτα ημερας τα οποια στο ελλαντα δεν ειναι ρυθμισμενα να αναβουν (σε αντιθεση με τις σκανδιναβικες χωρες)
τα αναψα μονο μια φορα με τον Καβουρα, να δω πώς ειναι και επειδη δεν εχω τον (εξτρα φυσικα για αουντι μιλαμε ) διακοπτη να τα κλεινω τα απενεργοποιησα αμεσα
αυτα λοιπον οταν εχεις τα φωτα σου τελειως σβηστα αναβουν, μολις γυρισεις το διακοπτη εχεις τα θεσης (και τα ημερας σβηνουν) , τα διασταυρωσεως πορειας κοκ..
απλα απο τοτε που εβαλαν λεντ , καταργησαν ουσιαστικα τα θεσης και τα λεντ εκτελουν χρεη θεσης και ημερας
ετσι εχει το πραμα..
τα φώτα ημέρας είναι πηγές φωτός χαμηλής έντασης που όταν αναβουν τα πορείας είτε ρίχνουν την ενταση τους (τα δικά μου παίζουν από 75 στα 25 w ) είτε σβήνουν...
υπάρχουν λέντ και μη λεντ...
σκοπός τους είναι να αναγκάσουν τους ευρωπαίους οδηγούς να έχουν τα φώτα θέσης όλη τη μέρα ανοικτά για μεγαλύτερηα ασφάλεια
και στο δικο μου αυτοκινητο μπορουν να το κανουν αυτο, δε θελουν λεντ
στο ρυθμιζουν απο το vag com και τα μερας ειναι συνεχεια ανοικτα , οπως και στα golf 6
λες να τα αναψω
τα λεντ μπηκαν για ποζερισμο και για να εχουμε 2 σε 1 (θεσης και μερας)
σου λεω υπαρχουν ηδη φωτα μερας στα vag με xenon , απλα ερχονται με default ρυθμιση στο off
αυτό που λες δεν αναιρεί τα γραφομενά μου...
η ιταλίδα μου σε αφήνει να επιλέξεις ΕΣΥ τι θες από το μενού... -
σε μας ειναι εξτρα πακετο φωτισμου κτλ...
αλλιως διαγνωστικο
-
Η μ@λ@κια της Citroen με το DS3 βασικα ειναι που δεν εχει ουτε ως εξτρα τα Xenon, εστω
για την γρηγορη εκδοση...
Ολα αυτα απο μια εταιρια πρωτοπορο με κινουμενους προβολεις προς την φορα που στριβουν και οι τροχοι, στην DS ηδη στα τελη 60' αρχες 70' ...
Τα led ειναι ενα καλο gadgetακι και αποτελουν πραγματι ιδανικο φωτισμο για να γνωστοποιειται καλυτερα η θεση σου, (εχουν την μακρυτερη δεσμη φωτισμου απο ολες τις αλλες τεχνολογιες, απλα περιοριζεται το ποσοστο διαθλασης) ακομα και κατω απο αντιξοες συνθηκες περιβαλλοντος, μεωμενου/ανυπαρκτου φωτισμου αλλα
δεν παρεχουν τον φωτισμο που χρειαζεται ο οδηγος για να δει καλυτερα τον δρομο
στην διαρκεια της νυχτας, οποτε και συμβιβαζεται με λαμπες αλογονου στα φωτα πορειας -
Εχεις κολλησει εσυ εκει με τα xenon.. Δλδ αν σε ολα σε καλυπτε με 9/10 σε καθε τομεα το αυτοκινητο δε θα το επαιρνες για τα κωλοxenon?
Citroen DS3