-
Πρώτα απο όλα, πρέπει να μας πεις τι αμάξι ειναι...
Άλλο να είναι κανένα Panta που φεύγουν αέρα και άλλο καμία Mercedes 2.500 κ.εκ.Στην πρώτη περίπτωση, δεν θα σου κόψει τίποτα... μα τίποτα.
Στην δεύτερη θα σου κάνει δώρο το πολύ την μεταβίβαση. -
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Πρώτα απο όλα, πρέπει να μας πεις τι αμάξι ειναι...
Άλλο να είναι κανένα Panta που φεύγουν αέρα και άλλο καμία Mercedes 2.500 κ.εκ.Στην πρώτη περίπτωση, δεν θα σου κόψει τίποτα... μα τίποτα.
Στην δεύτερη θα σου κάνει δώρο το πολύ την μεταβίβαση.c4, focus, accent
τοσα λιγα ? το 1000 δεν παιζει ε? -
το θεμα ειναι να μην του δειξεις οτι το θελεις διακαως.
να εισαι χαλαρος.
Απο'κει και περα, αναλογα κι ο εμπορος με την κατασταση του θα σου κανει την εκπτωση που μπορει.
Μην ξεχνας οτι το μεταχειρισμενο ειναι στοκαρισμενα λεφτα που περιμενει να ρευστοποιησει.
Δεν ειναι καινουριο που του το φερνουν και το πληρωνει αφου πληρωθει απο σενα... -
Και το καινούργιο στοκαρισμένα λεφτά είναι τις περισσότερες φορές. Παίζουν προαγορές για επίτευξη στόχων και καλύτερης τιμής, και μετά αρχίζουν τις κωλοπιλάλες για να τα διώξουν από την αυλή τους το συντομότερο. Χώρια τα γενικά έξοδα του μαγαζιού που τρέχουν με χίλια.
-
Ο χρήστης manolis109 έγραψε:
Πρώτα απο όλα, πρέπει να μας πεις τι αμάξι ειναι...
Άλλο να είναι κανένα Panta που φεύγουν αέρα και άλλο καμία Mercedes 2.500 κ.εκ.Στην πρώτη περίπτωση, δεν θα σου κόψει τίποτα... μα τίποτα.
Στην δεύτερη θα σου κάνει δώρο το πολύ την μεταβίβαση.c4, focus, accent
τοσα λιγα ? το 1000 δεν παιζει ε?1/5 της τιμης για αυτοκινητο
-
Ξέρει κανείς, αν στο CAR.GR, ή σε κάποιο άλλο site αγγελιών, υπάρχει η δυνατότητα να στέλνει το site email-ειδοποιήσεις με καινούριες αγγελίες που αφορούν αυτοκίνητα με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά π.χ. αριθμός θυρών χρώμα αυτοκινήτου, έτος κυκλοφορίας, χιλιόμετρα κλπ...;
-
Εαν δεν είναι fake ο αισιόδοξος κυρ. Σωτήρης πουλάει την Ε200 του μόνο 170.000 €
-
τί μλκία να ανεβαίνουν οι τιμές των cabrio τώρα που ανοίγει ο καιρός...
αγορά κ ζήτηση είναι, πάω πάσο... αλλά πόσο σπαστικό είναι γμτ...
από ένα μοντέλο που κοιτώ έχουν ανεβεί σε 2 μήνες οι τιμές 2-3.000€ -
Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν μαγειρεύουν.
Μπορείς να το δεις σαν εποχιακό είδος οπότε η τιμή του έχει σημαντικό πάνω κάτω.
Η πιο καλή εποχή για αγορά για ανοιχτά είναι το Νοέμβριο, τότε που ο άλλος έχει πάψει να το χρησιμοποιεί και το έχει να το κάθεται, χορτασμένος από το καλοκαίρι οπότε δεν του λείπει η ανοιχτίλα. Τότε θα πετύχεις τις καλύτερες τιμές και επιλογές.
Αντίστοιχα αν θέλεις να το πουλήσεις το πουλάς Απρίλιο Μάιο, τότε αυξάνει η ζήτηση και θα το πουλήσεις πιο ακριβά. -
Καποτε ισως ισχυε αυτο, τωρα πια με την πεινα που χει πεσει το παιρνεις κοψοχρονια
Παραδειγμα εγω περυσι ακριβως τετοιες μερες ειχα βαλει το mx5 μου για πουλημα με αυτο το σκεπτικο και οχι μονο ειχα ελαχιστα εως ανυπαρκτα τηλεφωνηματα απο ενδιαφερομενους αλλα το πουλησα μετα απο 6 μηνες σε αρκετα χαμηλοτερη τιμη απ αυτη που ειχα ξεκινησειΜε αλλα λογια με μετρητο στο χερι θα το παρεις χαμηλοτερα ακομα και απ την τιμη που ειχε 3-4 μηνες πριν!! Δεν υπαρχουν εποχιακα αυτοκινητα πλεον, περασαν ανεπιστρεπτι οι παχιες μυγες του αυγουστου
-
Eνα καλό αμάξι πάντα πωλείται σε καλύτερη τιμή.Θέλει όμως την κατάλληλη στιγμή για να μην το σκοτώσεις.Η αγορά είναι γεμάτη σαπάκια,μην κρίνεται μόνο από τις τιμές και ευκαιριακές ανάγκες.Οταν όμως δεν υπάρχει η δυνατότητα πώλησης ενός παλαιότερου να σε συμφέρει να πάρεις νέο, η αγορα απλά δεν υπάρχει και δεν πουλάς,η αγορά λειτουργεί αλυσίδα.
Επίσης τα αμάξια πλέον και αυτά των 1400-1600cc έχουν αυξημένο τεκμήριο σε σχέση με πέρσι και οι μισθοι μειωθηκαν.
Η διαφορα επιπλέον φόρος.Ποιος θα πάρει εύκολα ένα οποιοδήποτε αμάξι και όχι μόνο μεταχειρισμένο ; -
Σιγουρα ετσι ειναι αλλα το θεμα ηταν τα καμπριο αυτοκινητα που λογω εποχης ηταν στα ''ηθη και εθιμα'' να πουλιουνται ακριβοτερα....πλεον και αυτος ο μυθος εχει καταρριφθει
-
Δυστυχώς ένα 2000cc ή 3000cc πετρέλαιο που ψάχνω δεν υπάρχει καν στην Ελλάδα... Διαφορετικά αν υπήρχε θα συνέφερε πολύ... Ειδικά τώρα με τα τεκμήρια...
Sent from space using Tapatalk
-
Μηπως πρεπει να προσθεσουμε πια και 4η επιλογη στο δημοψηφισμα..? Γιατι σιγα σιγα θα σταθεροποιηθουν οι τιμες του μεταχειρου κατα τη γνωμη μου και μακροπροθεσμα θα αρχισουν και ν αυξανονται στη πλαισια της γενικοτερης πορειας της ελληνικης αγορας αυτοκινητου 30 χρονια πισω...
-
Είμαι κάτοχος ενός Avensis ,αγορασμένο τέλος του 2001 το οποίο έχει περί τα 150.000 χλμ. Ψαχνόμουνα για αγορά καινούργιου αυτοκινήτου και στην αντιπροσωπία μου έδωσαν προσφορά για το δικό μου 2000 ευρώ.... Σημειώνω ότι το αυτοκίνητο είναι ατρακάριστο, άβαφτο με όλα τα service σε αντιπροσωπία με 0 βλάβες μέχρι τώρα.
Εννοείται ότι με τόσα χρήματα δεν παίζει να το δώσω, καλύτερα να το χαρίσω σε κανένα συγγενή, απλά επειδή έχω χάσει την επαφή με την αγορά είναι δυνατόν να έχουν πέσει τόσο οι τιμές;
Γιατί κάτι μέσα μου μου λέει ότι αν το δώσω θα το βρω σε καμία μάντρα να πωλείται με τα μισά χιλιόμετρα και τα διπλά λεφτά.....; -
Για 11χρονο αυτοκίνητο με 150'000 χλμ τα 2000€ είναι πολύ καλά. Στο κάτω κάτω το αυτοκίνητο πλέον το έχεις αποσβέσει οπότε δεν έχεις να περιμένεις κάτι από αυτό.
Παρόλα αυτά κοιτώντας στις αγγελίες βλέπω ότι οι τιμές κυμαίνονται από 2500 μέχρι και 4000€. Οπότε δοκίμασε να το πουλήσεις μόνος σου. Μπορείς να προσπαθήσεις με 3000€.Εννοείται ότι θα το βρεις αργότερα σε μάντρα με τα μισά χιλιόμετρα και τα διπλά λεφτά, ειδικά αν το εσωτερικό του είναι σε πολύ καλή κατάσταση.
-
αν εισαι 2-λιτρος ουτε ο συγγενης σου θα το δεχτει σα χαρισμα, εκτος αν εισαι επαρχια και ειναι ντηζελ....μου δινανε φορεστερ του 2003 αριστο 2-λιτρο φιλος-κολλητος μου λεει στην χαμηλωτερη τιμη στις αγγελιες (3500)...και μου τα δινεις τα λεφτα οποτε εχεις...και δεν το πηρα...οι μαντραδες οταν το εβλεπαν ουτε που συζητουσαν να δωσουν λεφτα εκτος του στυλ αστο εδω και αν πουληθει
αν εισαι 1600-αρης και ειναι αριστο το αμαξι σου νομιζω τα 2 χιλ ειναι λιγα αλλα και ο μαντρας πρεπει να βγαλει κατι...οποτε θα το συμμαζεψει και θα το δωσει κανα 3000-3500...χλμ δεν νομιζω να γυρισει διοτι ποιος θα παρει αμαξι 11 χρονων με 75000 χλμ ολοι ειναι ψυλλιασμενοι..ασε που απο το βιβλιο σερβις θα φανει...
αν το αμαξι ειναι καλο και απλα το βαρεθηκες κρατα το...αν εχει αλλαξει το στυλ σου και χρειαζεσαι κατι αλλο παρε οτι πιο ακριβο σε ευρω μπορεις-αντεχεις ωστε στην ανταλλαγη να στο αξιολογησει καλυτερα...
η
παρε ενα μεγαλυτερο σε κυβισμο αμαξι, αν το αντεχεις 2000+, κυβικα οποτε θα κανει και τουμπες και θα εισαι κερδισμενος και θα εισαι διαπραγματευτικα πιο ισχυροσ
η
κυττα σε αγγελιες ιδιωτων που ζητουν ανταλλαγη με μικροτερο / οικογενειακο/4-πορτο κλπ...εν γενει οσο πιο μεγαλο αμαξι σε κυβικα παρεις, τοσο πιο καλη ανταλλαγη τιμης θα πετυχεις...αφου μετρησεις τα οικονομικα σου. Το θεμα κοστους χρησης και συντηρησης ειναι ομως πιο σημαντικο στην εποχη μας.
-
για πες μας για τι αμαξι ψαχνεις....εχει σημασια.
(π.χ ειχα δει λαντκρουισερ του 2000 3.4 αυτοματο 5-πορτο στα 3500 τιμη συζητησιμη ανταλλαγη δεκτη....αν χρειαζεσαι ομως κατι τετοιο, νομιζω οτι ο ιδιοκτητης του θα στο εκανε ανταλλαγη....και θα εκανε τουμπεςςςςς, αλλα αμα θελεις ντηζελ του 12 1.4...θα σε σφαξουν)
-
εγω εχω ενα focus 1,6 3d 2003, 130.000 χλμ. ατρακαριστο , με service κανονικα , απλα οπως μου ειπε ο τεχνικος θελει δισκο. θελω να παρω αλλο και η αντιπροσωπεια μου το παιρνει 1800€ . ψιλοστραβωσα ειναι η αληθεια αλλα δυσκολο να το δωσω μονος μου .
-
γιατι να το δωσεις;
Τιμες μεταχειρισμενων