-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Άστα Άγγελε, είχαμε 'φάει' μεγάλη φρίκη με το escort τελευταίας γενιάς και μάλιστα και εμείς και ξαδέρφη. Τι να λέμε: ηλεκτρικά, ψεκασμός, ηλεκτρονική, και ο κατάλογος είναι μακρύς.- Fiesta: μόλις το πρωτοπήραμε, με σκουριές στις πόρτες.
- Focus: ηλεκτρικά, και τώρα πρόσφατα υδραυλικά τιμονιού - μόλις 3 χρονών!
Μπορεί βέβαια, να ΄μασταν άτυχοι, δε λέω ότι όλα τα Ford είναι προβληματικά, αλλά δε θέλω να πειραματιστώ παρόλο που το Mondeo είναι κούκλα - αλήθεια 5 άτομα καθίζει πίσω για ταξίδι;
Ναι σε καταλαβαίνω θα σου φαίνεται αυτοκτονία να ξαναπαρεις φορντ.
Ναι πέντε άτομα άνετα και με πολύ χώρο για τα πόδια. Το καλοκαίρι πήγαμε ταξίδι με αυτό μέχρι το Μονακό και πίσω Θεσσαλονίκη πάλι και ήταν πού ίσυχο και άνετο. -
Mazda 6 κανείς;
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
με τίποτα σκοντα
καμια τεκμηριωση?
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Mazda 6 κανείς;το έκανα test drive με άφησε ασυγκίνητο , νορμάλ πράγματα , αρκετά θορυβώδες , (λόγω καδένας ) , λίγα τα 120 αλογάκια και ο τρόπος που τα δίνει (κατά την γνώμη μου βέβαια)
-
Γιάννη,
να πω την αλήθεια δεν περιμένω και τρελά πράγματα με τα 25Κ που δίνω. (το Mazda) Σα 'στήσιμο' μπόρεσες να το καταλάβεις καθόλου; Στρίβει; Φρενάρει; Γέρνει; Τιμόνι;
-
Skoda Superb για ακομπλεξάριστους φίλους του γκρουπ καθώς και Ινσίνια παίζουν ακόμη δυνατά στην κατηγορία...
Πάντως τα VW δεν φημίζονται για την αξιοπιστία τους. Δεν ξέρω πόλο με ευχαριστημένο ιδιοκτήτη και ξέρω αρκετούς στραβομουτσουνιασμένους με γκολφ4.
Πάντως μιλώντας για οδική συμπεριφορά, τα οχήματα αυτής της κατηγορίας εφοδιασμένα με ESP πολύ μα πολύ δύσκολα θα τα φτάσει ο οδηγός τους στα όρια τους. Καλύτερα να αναζητούνται διαφορές σε άλλους τομείς...
-
Μίπως να δεις το νέο avensis σε 1.8 με 147ps αφού θες τόσο πολύ να έχεις το κεφάλι σου ίσυχο;
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Γιάννη,να πω την αλήθεια δεν περιμένω και τρελά πράγματα με τα 25Κ που δίνω. (το Mazda) Σα 'στήσιμο' μπόρεσες να το καταλάβεις καθόλου; Στρίβει; Φρενάρει; Γέρνει; Τιμόνι;
Φίλτατε Δαναέ , σαν στήσιμο ήταν αρκετά καλό , αλά φρένα , καλή αίσθηση το τιμόνι , απλά δεν ήταν το αμάξι που με εντυπωσίασε , όπως π.χ το golf vi , που επίσης έκανα test drive.
ύτε το εσωτερικό του με συγκίνησε ιδιαίτερα , βέβαια από την άλλη , αγοράζοντας το θα ξεχάσεις τι πάει να πει υνερείο , μιας και είναι από τατελευταία 100% ιαπωνικά.Υ.Γ
Όπως θα δεις και από τα post μου , επειδή και εγώ είμαι στο ψάξιμο για αγορά μέσα στους επόμενους 6 μήνες , ψάξτο καλά κα κυρίως ΚΑΝΕ TEST DRIVE ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤ/ΤΑ ΜΠΟΡΕΙς -
Δε βγαίνει το Avensis σε 5-θυρο ενώ το SW δε υπήρχε πουθενά για να το δω. Άσε που αν έχει σαλόνι σαν το τωρινό, δεν είναι για 5 πίσω. Το ΄χουν κάνει πιο λιμουζίνα, παρά οικογενειακό
Αυτά όλα, άμα καταφέρω και ξεπεράσω την αμερικανιά που ΄χει για μούρη. Αμάν ρε Τοyota, είπαμε αδιάφορα αυτοκίνητα, γιατί πρέπει να ΄ναι και έτσι άσκημα;
Golf, ε; Μικρό ρε γμτ
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Δε νομίζω ότι υπάρχουν 'κακά' αυτοκίνητα πια, απλά κάποια υπερέχουν κάποιων άλλων σε συγκεκριμένους τομείς. NAIΤο Passat δεν έχει την αξιοπιστία της Toyota (μηχανικά, γιατί το σαλόνι του είναι εκπληκτικής ποιότητας και αντοχής στο χρόνο), Ενας φιλος μου εχει passat 2,0FSI και τριζει το ταμπλο του...Για ποια ποιοτητα μιλαμε λοιπον?
Το Mazda έχει κι αυτό χώρους και στήσιμο - λέγεται σαν του Mondeo - και ποντάρω στο ότι είναι Ιαπωνικό. Χάνει λίγο σε επιδόσεις, αλλά δεδομένου και του περιορισμένου budget, πρέπει να γίνουν και κάποιοι συμφιβασμοί.ΝΑΙ
-
Ο χρήστης giannik1977 έγραψε:
Γιάννη,
να πω την αλήθεια δεν περιμένω και τρελά πράγματα με τα 25Κ που δίνω. (το Mazda) Σα 'στήσιμο' μπόρεσες να το καταλάβεις καθόλου; Στρίβει; Φρενάρει; Γέρνει; Τιμόνι;
Φίλτατε Δαναέ , σαν στήσιμο ήταν αρκετά καλό , καλά φρένα , καλή αίσθηση το τιμόνι , απλά δεν ήταν το αμάξι που με εντυπωσίασε , όπως π.χ το golf vi , που επίσης έκανα test drive.
ούτε το εσωτερικό του με συγκίνησε ιδιαίτερα , βέβαια από την άλλη , αγοράζοντας το θα ξεχάσεις τι πάει να πει συνεργείο , μιας και είναι από τα τελευταία 100% ιαπωνικά.Υ.Γ
Όπως θα δεις και από τα post μου , επειδή και εγώ είμαι στο ψάξιμο για αγορά μέσα στους επόμενους 6 μήνες , ψάξτο καλά κα κυρίως ΚΑΝΕ TEST DRIVE ΟΣΟ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΑΥΤ/ΤΑ ΜΠΟΡΕΙΣ -
http://www.toyota.gr/cars/coming_soon/avensis/movies.aspx
Εδώ είναι ένα βίντεο που δείχνει και το avant. Ο ιάπωνας κρατάει πολλά χρόνια
-
Ο χρήστης ddl449 έγραψε:
http://www.toyota.gr/cars/coming_soon/avensis/movies.aspxΕδώ είναι ένα βίντεο που δείχνει και το avant. Ο ιάπωνας κρατάει πολλά χρόνια
Επιπλέον μεγάλωσε σε πλάτος σε σχέση με το παλιό άρα μπορεί να πέρνει και τόσα άτομα που θέλεις πήγαινε και δες το.
-
Θέμα θέσεων του σαλονιού ήταν Άγγελε. Απλά είναι σχεδιασμένο για να κάθονται -πολύ άνετα ομολογουμένως - 2 άτομα πίσω.
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
Θέμα θέσεων του σαλονιού ήταν Άγγελε. Απλά είναι σχεδιασμένο για να κάθονται -πολύ άνετα ομολογουμένως - 2 άτομα πίσω.A, κατάλαβα τι ενοείς, δεν ξέρω αν άλλαξε το καινούργιο. Πάντως αν δεν το είδες υπάρχει review του avensis στους 4τ ιανουαρίου.
-
Ιδιοκτήτης mazda 6 sedan. Άνετο 5 άτομα, μεγάλο πορτπαγκάζ, καλή ποιότητα κατασκευής εσωτερικού, δεν φτάνει τους γερμανούς όμως, σπορ εμφάνιση μέσα έξω, χαμηλή κατανάλωση, όχι ρεζέρβα, 20.000 Κμ εως τώρα απροβλημάτιστα πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά, λίγο σφυχτή ανάρτηση άνετη όμως. Το 1.8 θα κινεί καλά το αμάξωμα, το mondeo είναι πολύ βαρύτερο. Μην περιμένεις επιδόσεις tsi σαν του passat.
-
Μίλτο, ευχαριστώ πολύ για τις εμπειρίες σου
Μέσα στις προδιαγραφές μου μού φαίνεται.
Είπαμε, έχω μέχρι 25Κ και αν κατάφερνα να βάλω εκεί και το μεταλλικό και τα τέλη κυκλοφορίας (1Κ) δε θα ΄ταν κι άσχημα
Δυστυχώς ούτε το ΄να ούτε το άλλο, έχουν 'περπατήσει' πολύ για να το βρω μεταχειρισμένα
-
Ο χρήστης DANAOS_master έγραψε:
με θέσεις για 5 (κανονικές, για ταξίδι, όχι για καφέ) και τους αντίστοιχους χώρους (> 400 λτ πορτ μπαγκάζ), σωστά στημένο και με οδηγοκεντρική φιλοσοφία.
Μέχρι 25Κ.
Υπάρχει κανείς καλοθελητής; Μήπως ακόμα καλύτερα κάποιος κάτοχος να μου πει τι γίνεται από αξιοπιστία;Ιδιοκτητης skoda octavia station 1.8T 4X4 απο το 2002
Χιλιομετρα εως σημερα 170.000
Αλλαγες περα των σερβις: 2 πολλαπλασιαστες (και οι 2 φετος Χ50 ευρω)
4 γρυλοι παραθυρων Χ100 ευρωΑπο σερβις θα ελεγα πολυ λογικες τιμες σε σχεση με αλλες εταιριες που ακουω
Οτιδηποτε αλλο θελεις να ρωτησεις στειλε πμ -
Ευχαριστώ bujinkan!
To δικό σου ξεφεύγει από τα λεφτά μου (> 25Κ) αλλά η 1.8 μαζί με το ESP νομίζω είναι μέσα στο όριο.
Ίσως τελικά να πρέπει να της ρίξω μια πιο προσεκτική ματιά γιατί απ΄ την 1η ..απογοητεύτηκα είν΄ αλήθεια.
-
Εγώ πάλι θα πρότεινα Mazda 6 κυρίως λόγω αξιοπιστίας αλλά και εμφάνισης (το τελευταίο προσωπική εκτίμηση προφανώς). Για τα δικά μου γούστα δείχνει πολύ πιο 'νεανικό' από τα λοιπά μοντέλα στην κατηγορία του. Δεν το έχω οδηγήσει οπότε δεν μπορώ να πω περισσότερα, αλλά απ' όσο διαβάζω ακούγονται πολύ καλά λόγια για την οδική του συμπεριφορά (πάντα δεδομένης της κατηγορίας του). Αλλά εκεί ok πρέπει εσύ να βγάλεις τα συμπεράσματά σου με κάποιο test drive. Τώρα για τον κινητήρα... το 2λιτρο πάει πολύ πάνω απ' το χρηματικό σου όριο; Μήπως να το σκεφτόσουν; Μου φαίνεται ιδιαίτερα ολοκηρωμένη πρόταση.
Οικογενειακό (κατά πρώτο), 5θυρο, σπορ (όσο γίνεται)..