-
Παρακάτω ακολουθεί μια λίστα με τα -κατά τη γνώμη μου- λιγότερο όμορφα, για να το πω κομψά, αυτοκίνητα που κυκλοφορούν. Η λίστα περιλαμβάνει κυρίως τελευταία μοντέλα. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δεν είμαι σχεδιαστής, ούτε ασχολούμαι επαγγελματικά με το αυτοκίνητο, απλώς είμαι ένας συνηθισμένος τύπος που του αρέσουν τα αυτοκίνητα και διαβάζει γι’ αυτά τα τελευταία σχεδόν 25 χρόνια.
ALFA ROMEO
Αυτό που μου κάνει εντύπωση, είναι ότι σε όλα σχεδόν τα περιοδικά αναφέρουν τη Brera ως “πανέμορφο κουπέ”. Ή έχουν πάθει ομαδική παράκρουση ή εγώ δε βλέπω καλά. Τεράστιοι πρόβολοι εμπρός-πίσω, ογκώδες πίσω μέρος, δεν θα τη χαρακτήριζα ακριβώς όμορφη. Το μόνο ωραίο πάνω της είναι η μούρη, αλλά την ίδια έχει και η 159 που είναι συνολικά πολύ πιο κομψή. Πολύ πιο όμορφη ήταν και η GTV, την οποία αντικατέστησε. Α, έχει και άσχημο ταμπλό!BMW
Η BMW έχει παράδοση στα όμορφα σχήματα. Θα περίμενα λοιπόν κάτι καλύτερο στην πρώτη ουσιαστικά προσπάθειά της στη μεσαία κατηγορία. Η σειρά «1» δίνει την εντύπωση ότι είναι στενή και ψηλή. Τουλάχιστον, δεν τη μπερδεύεις με τίποτα άλλο. Και η «5» είναι άσχημη. Με την «3» τα πήγαν αρκετά καλύτερα.CITROEN
Δεν είναι κακό να προσπαθείς να ξεφύγεις από την πεπατημένη, αλλά καμιά φορά δε σου βγαίνει. Άθλια εκτέλεση του πίσω μέρους της C4 coupe. Αντιθέτως βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα την πεντάθυρη. Επίσης, ευτυχώς που αντικατέστησαν τη C5 με ένα όμορφο επιτέλους αυτοκίνητο.DAIHATSU
Ελάχιστα αυτοκίνητα ήταν πιο άσχημα από το προηγούμενο Sirion. Ευτυχώς το νέο είναι πολύ πιο συμπαθές.FIAT
Βρίσκω το Panda άκομψο, αλλά υποθέτω ότι στην κατηγορία του δεν παίζει και τόσο μεγάλο ρόλο όσο η πρακτικότητα. Επίσης, δεν είμαι μεταξύ αυτών που βρίσκουν χαριτωμένο το 500.FORD
Με απωθούν οι τεράστιες διαστάσεις του νέου Mondeo, ενός ούτως ή άλλως αδιάφορου σχεδιαστικά αυτοκινήτου. Κρίμα, γιατί απ’ όσα διαβάζω πρόκειται για εξαιρετικό αυτοκίνητο.HONDA
Όπως έγραψα και παραπάνω, νομίζω ότι το να διαφέρεις δεν πρέπει να είναι αυτοσκοπός. Δε μπερδεύεις με τίποτα άλλο το Civic, αλλά αξίζει στο βωμό της διαφοροποίησης να θυσιάζεις την αισθητική; Ένα μοντέρνο αυτοκίνητο, μπροστά από την εποχή του; Όχι, ένα άσχημο αυτοκίνητο.MERCEDES
Δεν μου άρεσε ποτέ το CLC, το μικρό coupe της εταιρείας. Επίσης, δεν καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξής του. Υπάρχουν πολύ καλύτερες -και λιγότερο συντηρητικές- επιλογές για νέους, ενώ ταυτόχρονα δεν ταιριάζει ούτε σε μεσήλικες. Ευπρόσδεκτη η αλλαγή πλεύσης με τη νέα C class. Επιτέλους, μετά από καιρό μια όμορφη Mercedes.NISSAN
Δεν νομίζω ότι η συγκεκριμένη εταιρεία διακρινόταν ποτέ για την αισθητική των οχημάτων της (εξαιρώντας το κομψότατο για μένα Primera sedan πρώτης γενιάς), αλλά τελευταία έχει παρουσιάσει κάποια πραγματικά άσχημα δείγματα. Το Tiida sedan μοιάζει σαν ένα κανονικό αυτοκίνητο που το έχουν πρεσάρει από εμπρός και από πίσω. Το Micra C+C πάλι, μοιάζει με μίνι αγροτικό που του κάλυψαν την καρότσα. Ε-ντάξει, δεν είναι εύκολο να φτιάξεις ένα αρμονικό CC από ένα συμβατικό -και μάλι-στα μικρό- αυτοκίνητο, αλλά η Opel με το Tigra τα κατάφερε πολύ καλύτερα.PEUGEOT
Δεν θα έλεγα ότι μου αρέσει η στροφή της εταιρείας, τουλάχιστον όσον αφορά την αισθητική, όπως αυτή εκφράζεται με τα 207, 308, 407. Όχι ότι είναι πιο άσχημα σε σχέση με τα περισσότερα ανταγωνιστικά μοντέλα, είναι όμως σε σχέση με τα κομψά -τότε και τώρα- 106, 205, 306, 405.SEAT
Πώς γίνεται η εταιρεία που κατασκευάζει το πολύ όμορφο Leon, να έχει στους καταλόγους της και το Toledo; Ευτυχώς, δεν κυκλοφορούν πολλά.SUBARU
Μπορεί όπως λένε, το νέο Impreza να είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το προηγούμενο, αλλά στο θέμα της εμφάνισης η Subaru έκανε ένα βήμα πίσω. Για την ακρίβεια, επέστρεψε στην ιαπωνική αισθητική της δεκαετίας του 80.TOYOTA
Εντάξει, πρόκειται για μια συντηρητική εταιρεία, αλλά πρέπει το Auris να το φωνάζει τόσο δυνατά; Ο ορισμός του αδιάφορου αυτοκινήτου. Και το προηγούμενο Yaris ομορφότερο από το νέο.VW
Ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις, και το Golf ανέκαθεν ήταν νικητής. Όμως λυπάμαι τους σχεδιαστές της VW που σε κάθε νέα γενιά του είναι αναγκασμένοι να πατούν στο ίδιο συντηρητικό και όχι τόσο κομψό μοτίβο, όταν βλέπουν το ίδιο πάτωμα σε πολύ πιο κομψή εκτέλεση (βλ. Leon). Ξέσπασαν πάντως με το Scirocco. Όσον αφορά το Passat, πώς κατάφεραν να αντικαταστήσουν ένα από το ομορφότερα sedan που έχουν κυκλοφορήσει, με αυτό το άχαρο και «μπαουλοειδές» νέο μοντέλο;Στον κατάλογο δεν περιλαμβάνονται καθόλου SUV και MPV, καθώς τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας δεν με ενδιαφέρουν, επομένως θα ήταν άδικο και να τα κρίνω.
Επαναλαμβάνω ότι η κριτική που προηγήθηκε αποτελεί καθαρά προσωπική μου γνώμη. Ευπρόσδεκτες όλες οι ενστάσεις και διαφωνίες. -
Παρακάτω ακολουθεί μια λίστα με τα -κατά τη γνώμη μου- λιγότερο όμορφα, για να το πω κομψά, αυτοκίνητα που κυκλοφορούν. Η λίστα περιλαμβάνει κυρίως τελευταία μοντέλα. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δεν είμαι σχεδιαστής, ούτε ασχολούμαι επαγγελματικά με το αυτοκίνητο, απλώς είμαι ένας συνηθισμένος τύπος που του αρέσουν τα αυτοκίνητα και διαβάζει γι’ αυτά τα τελευταία σχεδόν 25 χρόνια.
ALFA ROMEO
Αυτό που μου κάνει εντύπωση, είναι ότι σε όλα σχεδόν τα περιοδικά αναφέρουν τη Brera ως “πανέμορφο κουπέ”. Ή έχουν πάθει ομαδική παράκρουση ή εγώ δε βλέπω καλά. Τεράστιοι πρόβολοι εμπρός-πίσω, ογκώδες πίσω μέρος, δεν θα τη χαρακτήριζα ακριβώς όμορφη. Το μόνο ωραίο πάνω της είναι η μούρη, αλλά την ίδια έχει και η 159 που είναι συνολικά πολύ πιο κομψή. Πολύ πιο όμορφη ήταν και η GTV, την οποία αντικατέστησε. Α, έχει και άσχημο ταμπλό!BMW
Η BMW έχει παράδοση στα όμορφα σχήματα. Θα περίμενα λοιπόν κάτι καλύτερο στην πρώτη ουσιαστικά προσπάθειά της στη μεσαία κατηγορία. Η σειρά «1» δίνει την εντύπωση ότι είναι στενή και ψηλή. Τουλάχιστον, δεν τη μπερδεύεις με τίποτα άλλο. Και η «5» είναι άσχημη. Με την «3» τα πήγαν αρκετά καλύτερα.CITROEN
Δεν είναι κακό να προσπαθείς να ξεφύγεις από την πεπατημένη, αλλά καμιά φορά δε σου βγαίνει. Άθλια εκτέλεση του πίσω μέρους της C4 coupe. Αντιθέτως βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα την πεντάθυρη. Επίσης, ευτυχώς που αντικατέστησαν τη C5 με ένα όμορφο επιτέλους αυτοκίνητο.DAIHATSU
Ελάχιστα αυτοκίνητα ήταν πιο άσχημα από το προηγούμενο Sirion. Ευτυχώς το νέο είναι πολύ πιο συμπαθές.FIAT
Βρίσκω το Panda άκομψο, αλλά υποθέτω ότι στην κατηγορία του δεν παίζει και τόσο μεγάλο ρόλο όσο η πρακτικότητα. Επίσης, δεν είμαι μεταξύ αυτών που βρίσκουν χαριτωμένο το 500.FORD
Με απωθούν οι τεράστιες διαστάσεις του νέου Mondeo, ενός ούτως ή άλλως αδιάφορου σχεδιαστικά αυτοκινήτου. Κρίμα, γιατί απ’ όσα διαβάζω πρόκειται για εξαιρετικό αυτοκίνητο.HONDA
Όπως έγραψα και παραπάνω, νομίζω ότι το να διαφέρεις δεν πρέπει να είναι αυτοσκοπός. Δε μπερδεύεις με τίποτα άλλο το Civic, αλλά αξίζει στο βωμό της διαφοροποίησης να θυσιάζεις την αισθητική; Ένα μοντέρνο αυτοκίνητο, μπροστά από την εποχή του; Όχι, ένα άσχημο αυτοκίνητο.MERCEDES
Δεν μου άρεσε ποτέ το CLC, το μικρό coupe της εταιρείας. Επίσης, δεν καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξής του. Υπάρχουν πολύ καλύτερες -και λιγότερο συντηρητικές- επιλογές για νέους, ενώ ταυτόχρονα δεν ταιριάζει ούτε σε μεσήλικες. Ευπρόσδεκτη η αλλαγή πλεύσης με τη νέα C class. Επιτέλους, μετά από καιρό μια όμορφη Mercedes.NISSAN
Δεν νομίζω ότι η συγκεκριμένη εταιρεία διακρινόταν ποτέ για την αισθητική των οχημάτων της (εξαιρώντας το κομψότατο για μένα Primera sedan πρώτης γενιάς), αλλά τελευταία έχει παρουσιάσει κάποια πραγματικά άσχημα δείγματα. Το Tiida sedan μοιάζει σαν ένα κανονικό αυτοκίνητο που το έχουν πρεσάρει από εμπρός και από πίσω. Το Micra C+C πάλι, μοιάζει με μίνι αγροτικό που του κάλυψαν την καρότσα. Ε-ντάξει, δεν είναι εύκολο να φτιάξεις ένα αρμονικό CC από ένα συμβατικό -και μάλι-στα μικρό- αυτοκίνητο, αλλά η Opel με το Tigra τα κατάφερε πολύ καλύτερα.PEUGEOT
Δεν θα έλεγα ότι μου αρέσει η στροφή της εταιρείας, τουλάχιστον όσον αφορά την αισθητική, όπως αυτή εκφράζεται με τα 207, 308, 407. Όχι ότι είναι πιο άσχημα σε σχέση με τα περισσότερα ανταγωνιστικά μοντέλα, είναι όμως σε σχέση με τα κομψά -τότε και τώρα- 106, 205, 306, 405.SEAT
Πώς γίνεται η εταιρεία που κατασκευάζει το πολύ όμορφο Leon, να έχει στους καταλόγους της και το Toledo; Ευτυχώς, δεν κυκλοφορούν πολλά.SUBARU
Μπορεί όπως λένε, το νέο Impreza να είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το προηγούμενο, αλλά στο θέμα της εμφάνισης η Subaru έκανε ένα βήμα πίσω. Για την ακρίβεια, επέστρεψε στην ιαπωνική αισθητική της δεκαετίας του 80.TOYOTA
Εντάξει, πρόκειται για μια συντηρητική εταιρεία, αλλά πρέπει το Auris να το φωνάζει τόσο δυνατά; Ο ορισμός του αδιάφορου αυτοκινήτου. Και το προηγούμενο Yaris ομορφότερο από το νέο.VW
Ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις, και το Golf ανέκαθεν ήταν νικητής. Όμως λυπάμαι τους σχεδιαστές της VW που σε κάθε νέα γενιά του είναι αναγκασμένοι να πατούν στο ίδιο συντηρητικό και όχι τόσο κομψό μοτίβο, όταν βλέπουν το ίδιο πάτωμα σε πολύ πιο κομψή εκτέλεση (βλ. Leon). Ξέσπασαν πάντως με το Scirocco. Όσον αφορά το Passat, πώς κατάφεραν να αντικαταστήσουν ένα από το ομορφότερα sedan που έχουν κυκλοφορήσει, με αυτό το άχαρο και «μπαουλοειδές» νέο μοντέλο;Στον κατάλογο δεν περιλαμβάνονται καθόλου SUV και MPV, καθώς τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας δεν με ενδιαφέρουν, επομένως θα ήταν άδικο και να τα κρίνω.
Επαναλαμβάνω ότι η κριτική που προηγήθηκε αποτελεί καθαρά προσωπική μου γνώμη. Ευπρόσδεκτες όλες οι ενστάσεις και διαφωνίες. -
Παρακάτω ακολουθεί μια λίστα με τα -κατά τη γνώμη μου- λιγότερο όμορφα, για να το πω κομψά, αυτοκίνητα που κυκλοφορούν. Η λίστα περιλαμβάνει κυρίως τελευταία μοντέλα. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δεν είμαι σχεδιαστής, ούτε ασχολούμαι επαγγελματικά με το αυτοκίνητο, απλώς είμαι ένας συνηθισμένος τύπος που του αρέσουν τα αυτοκίνητα και διαβάζει γι’ αυτά τα τελευταία σχεδόν 25 χρόνια.
ALFA ROMEO
Αυτό που μου κάνει εντύπωση, είναι ότι σε όλα σχεδόν τα περιοδικά αναφέρουν τη Brera ως “πανέμορφο κουπέ”. Ή έχουν πάθει ομαδική παράκρουση ή εγώ δε βλέπω καλά. Τεράστιοι πρόβολοι εμπρός-πίσω, ογκώδες πίσω μέρος, δεν θα τη χαρακτήριζα ακριβώς όμορφη. Το μόνο ωραίο πάνω της είναι η μούρη, αλλά την ίδια έχει και η 159 που είναι συνολικά πολύ πιο κομψή. Πολύ πιο όμορφη ήταν και η GTV, την οποία αντικατέστησε. Α, έχει και άσχημο ταμπλό!BMW
Η BMW έχει παράδοση στα όμορφα σχήματα. Θα περίμενα λοιπόν κάτι καλύτερο στην πρώτη ουσιαστικά προσπάθειά της στη μεσαία κατηγορία. Η σειρά «1» δίνει την εντύπωση ότι είναι στενή και ψηλή. Τουλάχιστον, δεν τη μπερδεύεις με τίποτα άλλο. Και η «5» είναι άσχημη. Με την «3» τα πήγαν αρκετά καλύτερα.CITROEN
Δεν είναι κακό να προσπαθείς να ξεφύγεις από την πεπατημένη, αλλά καμιά φορά δε σου βγαίνει. Άθλια εκτέλεση του πίσω μέρους της C4 coupe. Αντιθέτως βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα την πεντάθυρη. Επίσης, ευτυχώς που αντικατέστησαν τη C5 με ένα όμορφο επιτέλους αυτοκίνητο.DAIHATSU
Ελάχιστα αυτοκίνητα ήταν πιο άσχημα από το προηγούμενο Sirion. Ευτυχώς το νέο είναι πολύ πιο συμπαθές.FIAT
Βρίσκω το Panda άκομψο, αλλά υποθέτω ότι στην κατηγορία του δεν παίζει και τόσο μεγάλο ρόλο όσο η πρακτικότητα. Επίσης, δεν είμαι μεταξύ αυτών που βρίσκουν χαριτωμένο το 500.FORD
Με απωθούν οι τεράστιες διαστάσεις του νέου Mondeo, ενός ούτως ή άλλως αδιάφορου σχεδιαστικά αυτοκινήτου. Κρίμα, γιατί απ’ όσα διαβάζω πρόκειται για εξαιρετικό αυτοκίνητο.HONDA
Όπως έγραψα και παραπάνω, νομίζω ότι το να διαφέρεις δεν πρέπει να είναι αυτοσκοπός. Δε μπερδεύεις με τίποτα άλλο το Civic, αλλά αξίζει στο βωμό της διαφοροποίησης να θυσιάζεις την αισθητική; Ένα μοντέρνο αυτοκίνητο, μπροστά από την εποχή του; Όχι, ένα άσχημο αυτοκίνητο.MERCEDES
Δεν μου άρεσε ποτέ το CLC, το μικρό coupe της εταιρείας. Επίσης, δεν καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξής του. Υπάρχουν πολύ καλύτερες -και λιγότερο συντηρητικές- επιλογές για νέους, ενώ ταυτόχρονα δεν ταιριάζει ούτε σε μεσήλικες. Ευπρόσδεκτη η αλλαγή πλεύσης με τη νέα C class. Επιτέλους, μετά από καιρό μια όμορφη Mercedes.NISSAN
Δεν νομίζω ότι η συγκεκριμένη εταιρεία διακρινόταν ποτέ για την αισθητική των οχημάτων της (εξαιρώντας το κομψότατο για μένα Primera sedan πρώτης γενιάς), αλλά τελευταία έχει παρουσιάσει κάποια πραγματικά άσχημα δείγματα. Το Tiida sedan μοιάζει σαν ένα κανονικό αυτοκίνητο που το έχουν πρεσάρει από εμπρός και από πίσω. Το Micra C+C πάλι, μοιάζει με μίνι αγροτικό που του κάλυψαν την καρότσα. Ε-ντάξει, δεν είναι εύκολο να φτιάξεις ένα αρμονικό CC από ένα συμβατικό -και μάλι-στα μικρό- αυτοκίνητο, αλλά η Opel με το Tigra τα κατάφερε πολύ καλύτερα.PEUGEOT
Δεν θα έλεγα ότι μου αρέσει η στροφή της εταιρείας, τουλάχιστον όσον αφορά την αισθητική, όπως αυτή εκφράζεται με τα 207, 308, 407. Όχι ότι είναι πιο άσχημα σε σχέση με τα περισσότερα ανταγωνιστικά μοντέλα, είναι όμως σε σχέση με τα κομψά -τότε και τώρα- 106, 205, 306, 405.SEAT
Πώς γίνεται η εταιρεία που κατασκευάζει το πολύ όμορφο Leon, να έχει στους καταλόγους της και το Toledo; Ευτυχώς, δεν κυκλοφορούν πολλά.SUBARU
Μπορεί όπως λένε, το νέο Impreza να είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το προηγούμενο, αλλά στο θέμα της εμφάνισης η Subaru έκανε ένα βήμα πίσω. Για την ακρίβεια, επέστρεψε στην ιαπωνική αισθητική της δεκαετίας του 80.TOYOTA
Εντάξει, πρόκειται για μια συντηρητική εταιρεία, αλλά πρέπει το Auris να το φωνάζει τόσο δυνατά; Ο ορισμός του αδιάφορου αυτοκινήτου. Και το προηγούμενο Yaris ομορφότερο από το νέο.VW
Ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις, και το Golf ανέκαθεν ήταν νικητής. Όμως λυπάμαι τους σχεδιαστές της VW που σε κάθε νέα γενιά του είναι αναγκασμένοι να πατούν στο ίδιο συντηρητικό και όχι τόσο κομψό μοτίβο, όταν βλέπουν το ίδιο πάτωμα σε πολύ πιο κομψή εκτέλεση (βλ. Leon). Ξέσπασαν πάντως με το Scirocco. Όσον αφορά το Passat, πώς κατάφεραν να αντικαταστήσουν ένα από το ομορφότερα sedan που έχουν κυκλοφορήσει, με αυτό το άχαρο και «μπαουλοειδές» νέο μοντέλο;Στον κατάλογο δεν περιλαμβάνονται καθόλου SUV και MPV, καθώς τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας δεν με ενδιαφέρουν, επομένως θα ήταν άδικο και να τα κρίνω.
Επαναλαμβάνω ότι η κριτική που προηγήθηκε αποτελεί καθαρά προσωπική μου γνώμη. Ευπρόσδεκτες όλες οι ενστάσεις και διαφωνίες. -
Υπάρχει κάτι να σου αρέσει αισθητικά?
-
Όπως αναμένεται αλλού διαφωνώ και αλλού συμφωνώ...
Μπορεί η Brera να μου αρέσει αλλά όντως με ενοχλούν οι μεγάλοι πρόβολοι και το βάρος στο μάτι.
Η BMW 1 εκτός από αυτά που λες έχει την ατυχία να της μοιάζει πάρα πολύ από πίσω και ο γόνος των κορεατών Ceed-i30.
Όντως το Sirion υπέστη τρομακτική βελτίωση, το προηγούμενο δεν βλεπόταν.
Όντως το Mondeo πολύ μεγάλο... (το ίδιο ισχύει και για το Passat)
Το Honda Civic μπορεί να μου αρέσει αλλά αναγνωρίζω ότι είναι overdesigned. Μια πιο απλή προσέγγιση ίσως να κέρδιζε περισσότερους.
Για την κοντή Mercedes CLC είναι πιο σπόρ εμφάνισης από την απλή C είναι και τρίπορτη έχει και κάμποσα εκατοστά λιγότερο μήκος και κόστος. Αφού υπάρχει η BMW 1 καλώς υπάρχει και αυτή, άλλωστε όλοι οι κατασκευαστές προσπαθούν να εκπροσωπούνται σε όσες περισσότερες κατηγορίες μπορούν (η CLC μάλιστα που δεν είναι ιδιαίτερο μοντέλο έρχεται και φτηνά σχεδιαστικά).
Το Nissan Tiida να προσθέσω ότι είναι συμπιεσμένο και από τα πλάγια με εντελώς κατακόρυφα πλαϊνά.
Peugeot: όπως τα λες, μπορεί να βελτιώθηκαν αλλού αλλά από αισθητική εξωτερικά σαν ξεχειλωμένα είναι και πολύ ίδια.
Το Seat Toledo υποθέτω λόγω ασκήμιας καταργήθηκε και αντικαταστάθηκε από το Altea XL.
To Impreza δεν μου φαίνεται πισωγύρισμα αλλά μοιάζει πολύ με το υπάρχον Mazda 3.
Η Toyota στα οικογενειακά της μοντέλα ασε αυτούς που λες και δεν το κρύβει.... ποτέ δεν το έκρυβε, αν το έκρυβε θα ήταν το περίεργο. Το προηγούμενο Yaris ήταν ακριβώς η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα όπως λέμε.
Το Passat εγώ πάντα άχαρο και μπαουλοειδές το θυμάμαι... τουλάχιστον δεν έχει τα φώτα τύπου σπινθηροβόλο μάτι αγελάδας που είχε παλιά.... Με το CC όμως κάτι κάνανε... -
Φίλε Scrooge,
αντί να ανοίξεις καινούργιο θέμα, θα μπορούσες να μπεις στους 'Κατασκευαστές και Μοντέλλα' και να γράψεις ξεχωριστά στα topic για Brera, σειρά 1, C4 και για τά άλλα 22 που αναφέρεις ότι το μοντέλλο τους το βρίσκεις κακάσχημο.
Αυτό θα ανέβαζε το θερμόμετρο τόσο, ώστε να έχεις να ασχολείσαι επί εβδομάδες. Έτσι θα είχε και περισσότερο γούστο, γιατί θα έπαιζες παντού εκτός έδρας με αγριεμένους οπαδούς κάθε μάρκας. Τώρα με τίτλο 'Περί αισθητικής' και μάλιστα με υπότιτλο 'προσωπική γνώμη' δεν πρόκειται να σου δώσουν και πολύ σημασία.
Χαιρετίσματα και στον Donald, θα φέρω τον Bugs να βρεθούμε όλοι μαζί να θυμηθούμε τις μέρες του Disney. -
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Υπάρχει κάτι να σου αρέσει αισθητικά?θεός
-
ΟΪΜΕ AΛΗ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΑΛΗ ΜΟΥ
Ειπε κακο λογω για σχεδιαση Ιταλικου αυτοκινητου
Εγω λεω να τον κρεμασουμε απο καποιο τοιχο και να τον μαστιγωνουμε με τα mouse μας
-
Ο χρήστης After έγραψε:
ΟΪΜΕ AΛΗ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΑΛΗ ΜΟΥΕιπε κακο λογω για σχεδιαση Ιταλικου αυτοκινητου
Εγω λεω να τον κρεμασουμε απο καποιο τοιχο και να τον μαστιγωνουμε με τα mouse μας
Τι Ιταλικού, με όλον τον ΟΗΕ τα έβαλε!
Αν και τώρα που τα ξαναδιαβάζω, δεν λέει κακή κουβέντα για LADA, DACIA, POLSKI, TRABANT, WARTBURG και λοιπά τέτοια, αν το έπιασες το υπονοούμενο. Εγώ λέω να τον στείλουμε σε καμιά εξορία μέχρι να υπογράψει μεταμέλεια. -
Scrooge σχεδόν σε όλα συμφωνώ μαζί σου, απλώς βλέπω όλο και συχνότερα τον τελευταίο καιρό την υποκατάσταση της συζήτησης με κράξιμο.
-
Εκτός των σχολίων σου για τα Panda λιγότερο και το 5οο περισσότερο,συμφωνώ και εγώ σε όλα.
Κώστα, την αλήθεια λέει το παιδί -
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Εκτός των σχολίων σου για τα Panda λιγότερο και το 5οο περισσότερο,συμφωνώ και εγώ σε όλα.
Κώστα, την αλήθεια λέει το παιδίΕ, όχι και το Toledo άσχημο!
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Scrooge σχεδόν σε όλα συμφωνώ μαζί σου, απλώς βλέπω όλο και συχνότερα τον τελευταίο καιρό την υποκατάσταση της συζήτησης με κράξιμο.Συμφωνώ.
Με τα γούστα του θεματοθέτη επίσης συμφωνώ, εκτός από τη BMW (η 1 μου αρέσει αρκετά, η 3 όχι, η 5 καλή), το 5οο (που το θεωρώ συμπαθέστατη κουτσουλιά), το Passat (που είναι σταθερά 'γερμανικής' αισθητικής σεντάν).
Ιδιαίτερα συμφωνώ με τα της Mercedes. Η νέα C class είναι το πρώτο 'γήινο' αυτοκίνητο της εταιρείας που μου αρέσει ως σουλούπι, που δεν δείχνει επιτηδευμένα πολυτελές και παππουδίστικο. -
Πέρα από τα προσωπικά γούστα και οποιαδήποτε υπερβολή (ενδεχομένως) του να μη σου αρέσει τίποτα, εντάξει, υπάρχει κάπως θέμα με το design των αυτοκινήτων τα τελευταία χρόνια, και δεν φταίνε οι σχεδιαστές σε αυτό, δεν λείπουν οι καλοί και οι καλές ιδέες.
Λίγο που ανακατώθηκε πολύ το marketing και δεν είναι ελεύθεροι οι σχεδιαστές.
Λίγο οι κοινές πλατφόρμες που περιορίζουν και μάλιστα οριοθετούν την οποιαδήποτε καλή ιδέα.
Λίγο το ότι ψήλωσαν πολύ τα αυτοκίνητα (πάλι το marketing) γιά πολλούς λόγους, κυρίως εμπορικούς.
Λίγο η υπερβολική έμφαση στην παθητική ασφάλεια.
Λίγο η μόδα.
Και μερικά ακόμη 'λίγο', ναι, πραγματικά, μπορεί να πει κανείς ότι λιγόστεψαν τα όμορφα αυτοκίνητα...Ευτυχώς όμως δεν εξαφανίστηκαν!
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
Υπάρχει κάτι να σου αρέσει αισθητικά?Αμέσως και εσύ cmarin να τον παρεις απ τα μούτρα!!!! Και βέβαια υπάρχει!!!!!!!!!!!!!!!!!
DAIHATSU
Ελάχιστα αυτοκίνητα ήταν πιο άσχημα από το προηγούμενο Sirion. Ευτυχώς το νέο είναι πολύ πιο συμπαθές.Επιτυχία ειμαστε!!!!
Σορρυ, συνεχιστε...
-
οταν ενα μοντελο αρεσει σε ενα ποσοστο περιπου 80-90% του κοσμου όπως η Brera τοτε δε θα κατσουν οι σχεδιαστές να ασχοληθούν με τις εξαιρέσεις
επίσης πχ το νεο σιβίκ ξεχωριζει αρκετα σχεδιαστικά στην κατηγορία του και αρεσει σε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό από ότι το παππουδίστικο προηγούμενο μοντέλο...βεβαια σε μερικούς παππούδες δεν αρέσει, αλλά πάλι το αγοράζουν, το σημαντικό είναι ότι ενδιαφέρει περισσοτερο τους νέουςτο προηγούμενο fiesta πάλι δεν αρεσε σε αυτούς που ηθελαν κατι πιο τολμηρό και το νεο το απεχθάνονται αυτοί ηθελαν κατι πιο γήινο
τι να κάνουν και οι καημένοι σχεδιαστέςγούστα υπάρχουν πολλά και διαφορετικά...
ενας γιαπωνεζος που εχει εργοστασιο με καγκουροκίτ( ) μου ελεγε για το πως σχεδιαζουν τα body kit τους...οταν μια αλλη εταιρια φτιάχνει ενα επιθετικό aero part για ενα μοντελο τότε για να μη χτυπηθούν σε πωλήσεις θα κανουν κατι αλλο με διαφορετική φιλοσοφία, πχ πιο κομψο και οχι τοσο επιθετικό κλπ κλπΑμα πχ θες να παρεις κατι γιαπωνεζικο λόγο αξιοπιστιας εχεις αρκετές διαφορετικές σχεδιαστικές επιλογές...εάν δε σου αρέσει το Auris, τοτε πάρε το Σιβικ ή το Lancer ή το αντίθετο
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
οταν ενα μοντελο αρεσει σε ενα ποσοστο περιπου 80-90% του κοσμου όπως η Brera τοτε δε θα κατσουν οι σχεδιαστές να ασχοληθούν με τις εξαιρέσειςΤο ποσοστό από που προκύπτει?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
οταν ενα μοντελο αρεσει σε ενα ποσοστο περιπου 80-90% του κοσμου όπως η Brera τοτε δε θα κατσουν οι σχεδιαστές να ασχοληθούν με τις εξαιρέσεις
Το ποσοστό από που προκύπτει?
στα περισσοτερα φορουμ με αυτοκίνητα, από τις γνωμες των παιδιών βλέπω ότι 8-9 στους δεκα αρεσει
-
Α εντάξει τότε..
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
οταν ενα μοντελο αρεσει σε ενα ποσοστο περιπου 80-90% του κοσμου όπως η Brera τοτε δε θα κατσουν οι σχεδιαστές να ασχοληθούν με τις εξαιρέσεις
Το ποσοστό από που προκύπτει?
στα περισσοτερα φορουμ με αυτοκίνητα, από τις γνωμες των παιδιών βλέπω ότι 8-9 στους δεκα αρεσει
Όπως και ότι 8-9 στους δέκα θα την αγόραζαν.
Περί αισθητικής (μια προσωπική γνώμη)