Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί αισθητικής (μια προσωπική γνώμη)
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περί αισθητικής (μια προσωπική γνώμη)
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    18
    30
    38
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      scrooge last edited by

      Παρακάτω ακολουθεί μια λίστα με τα -κατά τη γνώμη μου- λιγότερο όμορφα, για να το πω κομψά, αυτοκίνητα που κυκλοφορούν. Η λίστα περιλαμβάνει κυρίως τελευταία μοντέλα. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δεν είμαι σχεδιαστής, ούτε ασχολούμαι επαγγελματικά με το αυτοκίνητο, απλώς είμαι ένας συνηθισμένος τύπος που του αρέσουν τα αυτοκίνητα και διαβάζει γι’ αυτά τα τελευταία σχεδόν 25 χρόνια.

      ALFA ROMEO
      Αυτό που μου κάνει εντύπωση, είναι ότι σε όλα σχεδόν τα περιοδικά αναφέρουν τη Brera ως “πανέμορφο κουπέ”. Ή έχουν πάθει ομαδική παράκρουση ή εγώ δε βλέπω καλά. Τεράστιοι πρόβολοι εμπρός-πίσω, ογκώδες πίσω μέρος, δεν θα τη χαρακτήριζα ακριβώς όμορφη. Το μόνο ωραίο πάνω της είναι η μούρη, αλλά την ίδια έχει και η 159 που είναι συνολικά πολύ πιο κομψή. Πολύ πιο όμορφη ήταν και η GTV, την οποία αντικατέστησε. Α, έχει και άσχημο ταμπλό!

      BMW
      Η BMW έχει παράδοση στα όμορφα σχήματα. Θα περίμενα λοιπόν κάτι καλύτερο στην πρώτη ουσιαστικά προσπάθειά της στη μεσαία κατηγορία. Η σειρά «1» δίνει την εντύπωση ότι είναι στενή και ψηλή. Τουλάχιστον, δεν τη μπερδεύεις με τίποτα άλλο. Και η «5» είναι άσχημη. Με την «3» τα πήγαν αρκετά καλύτερα.

      CITROEN
      Δεν είναι κακό να προσπαθείς να ξεφύγεις από την πεπατημένη, αλλά καμιά φορά δε σου βγαίνει. Άθλια εκτέλεση του πίσω μέρους της C4 coupe. Αντιθέτως βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα την πεντάθυρη. Επίσης, ευτυχώς που αντικατέστησαν τη C5 με ένα όμορφο επιτέλους αυτοκίνητο.

      DAIHATSU
      Ελάχιστα αυτοκίνητα ήταν πιο άσχημα από το προηγούμενο Sirion. Ευτυχώς το νέο είναι πολύ πιο συμπαθές.

      FIAT
      Βρίσκω το Panda άκομψο, αλλά υποθέτω ότι στην κατηγορία του δεν παίζει και τόσο μεγάλο ρόλο όσο η πρακτικότητα. Επίσης, δεν είμαι μεταξύ αυτών που βρίσκουν χαριτωμένο το 500.

      FORD
      Με απωθούν οι τεράστιες διαστάσεις του νέου Mondeo, ενός ούτως ή άλλως αδιάφορου σχεδιαστικά αυτοκινήτου. Κρίμα, γιατί απ’ όσα διαβάζω πρόκειται για εξαιρετικό αυτοκίνητο.

      HONDA
      Όπως έγραψα και παραπάνω, νομίζω ότι το να διαφέρεις δεν πρέπει να είναι αυτοσκοπός. Δε μπερδεύεις με τίποτα άλλο το Civic, αλλά αξίζει στο βωμό της διαφοροποίησης να θυσιάζεις την αισθητική; Ένα μοντέρνο αυτοκίνητο, μπροστά από την εποχή του; Όχι, ένα άσχημο αυτοκίνητο.

      MERCEDES
      Δεν μου άρεσε ποτέ το CLC, το μικρό coupe της εταιρείας. Επίσης, δεν καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξής του. Υπάρχουν πολύ καλύτερες -και λιγότερο συντηρητικές- επιλογές για νέους, ενώ ταυτόχρονα δεν ταιριάζει ούτε σε μεσήλικες. Ευπρόσδεκτη η αλλαγή πλεύσης με τη νέα C class. Επιτέλους, μετά από καιρό μια όμορφη Mercedes.

      NISSAN
      Δεν νομίζω ότι η συγκεκριμένη εταιρεία διακρινόταν ποτέ για την αισθητική των οχημάτων της (εξαιρώντας το κομψότατο για μένα Primera sedan πρώτης γενιάς), αλλά τελευταία έχει παρουσιάσει κάποια πραγματικά άσχημα δείγματα. Το Tiida sedan μοιάζει σαν ένα κανονικό αυτοκίνητο που το έχουν πρεσάρει από εμπρός και από πίσω. Το Micra C+C πάλι, μοιάζει με μίνι αγροτικό που του κάλυψαν την καρότσα. Ε-ντάξει, δεν είναι εύκολο να φτιάξεις ένα αρμονικό CC από ένα συμβατικό -και μάλι-στα μικρό- αυτοκίνητο, αλλά η Opel με το Tigra τα κατάφερε πολύ καλύτερα.

      PEUGEOT
      Δεν θα έλεγα ότι μου αρέσει η στροφή της εταιρείας, τουλάχιστον όσον αφορά την αισθητική, όπως αυτή εκφράζεται με τα 207, 308, 407. Όχι ότι είναι πιο άσχημα σε σχέση με τα περισσότερα ανταγωνιστικά μοντέλα, είναι όμως σε σχέση με τα κομψά -τότε και τώρα- 106, 205, 306, 405.

      SEAT
      Πώς γίνεται η εταιρεία που κατασκευάζει το πολύ όμορφο Leon, να έχει στους καταλόγους της και το Toledo; Ευτυχώς, δεν κυκλοφορούν πολλά.

      SUBARU
      Μπορεί όπως λένε, το νέο Impreza να είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το προηγούμενο, αλλά στο θέμα της εμφάνισης η Subaru έκανε ένα βήμα πίσω. Για την ακρίβεια, επέστρεψε στην ιαπωνική αισθητική της δεκαετίας του 80.

      TOYOTA
      Εντάξει, πρόκειται για μια συντηρητική εταιρεία, αλλά πρέπει το Auris να το φωνάζει τόσο δυνατά; Ο ορισμός του αδιάφορου αυτοκινήτου. Και το προηγούμενο Yaris ομορφότερο από το νέο.

      VW
      Ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις, και το Golf ανέκαθεν ήταν νικητής. Όμως λυπάμαι τους σχεδιαστές της VW που σε κάθε νέα γενιά του είναι αναγκασμένοι να πατούν στο ίδιο συντηρητικό και όχι τόσο κομψό μοτίβο, όταν βλέπουν το ίδιο πάτωμα σε πολύ πιο κομψή εκτέλεση (βλ. Leon). Ξέσπασαν πάντως με το Scirocco. Όσον αφορά το Passat, πώς κατάφεραν να αντικαταστήσουν ένα από το ομορφότερα sedan που έχουν κυκλοφορήσει, με αυτό το άχαρο και «μπαουλοειδές» νέο μοντέλο;

      Στον κατάλογο δεν περιλαμβάνονται καθόλου SUV και MPV, καθώς τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας δεν με ενδιαφέρουν, επομένως θα ήταν άδικο και να τα κρίνω.
      Επαναλαμβάνω ότι η κριτική που προηγήθηκε αποτελεί καθαρά προσωπική μου γνώμη. Ευπρόσδεκτες όλες οι ενστάσεις και διαφωνίες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • S
        scrooge last edited by

        Παρακάτω ακολουθεί μια λίστα με τα -κατά τη γνώμη μου- λιγότερο όμορφα, για να το πω κομψά, αυτοκίνητα που κυκλοφορούν. Η λίστα περιλαμβάνει κυρίως τελευταία μοντέλα. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δεν είμαι σχεδιαστής, ούτε ασχολούμαι επαγγελματικά με το αυτοκίνητο, απλώς είμαι ένας συνηθισμένος τύπος που του αρέσουν τα αυτοκίνητα και διαβάζει γι’ αυτά τα τελευταία σχεδόν 25 χρόνια.

        ALFA ROMEO
        Αυτό που μου κάνει εντύπωση, είναι ότι σε όλα σχεδόν τα περιοδικά αναφέρουν τη Brera ως “πανέμορφο κουπέ”. Ή έχουν πάθει ομαδική παράκρουση ή εγώ δε βλέπω καλά. Τεράστιοι πρόβολοι εμπρός-πίσω, ογκώδες πίσω μέρος, δεν θα τη χαρακτήριζα ακριβώς όμορφη. Το μόνο ωραίο πάνω της είναι η μούρη, αλλά την ίδια έχει και η 159 που είναι συνολικά πολύ πιο κομψή. Πολύ πιο όμορφη ήταν και η GTV, την οποία αντικατέστησε. Α, έχει και άσχημο ταμπλό!

        BMW
        Η BMW έχει παράδοση στα όμορφα σχήματα. Θα περίμενα λοιπόν κάτι καλύτερο στην πρώτη ουσιαστικά προσπάθειά της στη μεσαία κατηγορία. Η σειρά «1» δίνει την εντύπωση ότι είναι στενή και ψηλή. Τουλάχιστον, δεν τη μπερδεύεις με τίποτα άλλο. Και η «5» είναι άσχημη. Με την «3» τα πήγαν αρκετά καλύτερα.

        CITROEN
        Δεν είναι κακό να προσπαθείς να ξεφύγεις από την πεπατημένη, αλλά καμιά φορά δε σου βγαίνει. Άθλια εκτέλεση του πίσω μέρους της C4 coupe. Αντιθέτως βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα την πεντάθυρη. Επίσης, ευτυχώς που αντικατέστησαν τη C5 με ένα όμορφο επιτέλους αυτοκίνητο.

        DAIHATSU
        Ελάχιστα αυτοκίνητα ήταν πιο άσχημα από το προηγούμενο Sirion. Ευτυχώς το νέο είναι πολύ πιο συμπαθές.

        FIAT
        Βρίσκω το Panda άκομψο, αλλά υποθέτω ότι στην κατηγορία του δεν παίζει και τόσο μεγάλο ρόλο όσο η πρακτικότητα. Επίσης, δεν είμαι μεταξύ αυτών που βρίσκουν χαριτωμένο το 500.

        FORD
        Με απωθούν οι τεράστιες διαστάσεις του νέου Mondeo, ενός ούτως ή άλλως αδιάφορου σχεδιαστικά αυτοκινήτου. Κρίμα, γιατί απ’ όσα διαβάζω πρόκειται για εξαιρετικό αυτοκίνητο.

        HONDA
        Όπως έγραψα και παραπάνω, νομίζω ότι το να διαφέρεις δεν πρέπει να είναι αυτοσκοπός. Δε μπερδεύεις με τίποτα άλλο το Civic, αλλά αξίζει στο βωμό της διαφοροποίησης να θυσιάζεις την αισθητική; Ένα μοντέρνο αυτοκίνητο, μπροστά από την εποχή του; Όχι, ένα άσχημο αυτοκίνητο.

        MERCEDES
        Δεν μου άρεσε ποτέ το CLC, το μικρό coupe της εταιρείας. Επίσης, δεν καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξής του. Υπάρχουν πολύ καλύτερες -και λιγότερο συντηρητικές- επιλογές για νέους, ενώ ταυτόχρονα δεν ταιριάζει ούτε σε μεσήλικες. Ευπρόσδεκτη η αλλαγή πλεύσης με τη νέα C class. Επιτέλους, μετά από καιρό μια όμορφη Mercedes.

        NISSAN
        Δεν νομίζω ότι η συγκεκριμένη εταιρεία διακρινόταν ποτέ για την αισθητική των οχημάτων της (εξαιρώντας το κομψότατο για μένα Primera sedan πρώτης γενιάς), αλλά τελευταία έχει παρουσιάσει κάποια πραγματικά άσχημα δείγματα. Το Tiida sedan μοιάζει σαν ένα κανονικό αυτοκίνητο που το έχουν πρεσάρει από εμπρός και από πίσω. Το Micra C+C πάλι, μοιάζει με μίνι αγροτικό που του κάλυψαν την καρότσα. Ε-ντάξει, δεν είναι εύκολο να φτιάξεις ένα αρμονικό CC από ένα συμβατικό -και μάλι-στα μικρό- αυτοκίνητο, αλλά η Opel με το Tigra τα κατάφερε πολύ καλύτερα.

        PEUGEOT
        Δεν θα έλεγα ότι μου αρέσει η στροφή της εταιρείας, τουλάχιστον όσον αφορά την αισθητική, όπως αυτή εκφράζεται με τα 207, 308, 407. Όχι ότι είναι πιο άσχημα σε σχέση με τα περισσότερα ανταγωνιστικά μοντέλα, είναι όμως σε σχέση με τα κομψά -τότε και τώρα- 106, 205, 306, 405.

        SEAT
        Πώς γίνεται η εταιρεία που κατασκευάζει το πολύ όμορφο Leon, να έχει στους καταλόγους της και το Toledo; Ευτυχώς, δεν κυκλοφορούν πολλά.

        SUBARU
        Μπορεί όπως λένε, το νέο Impreza να είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το προηγούμενο, αλλά στο θέμα της εμφάνισης η Subaru έκανε ένα βήμα πίσω. Για την ακρίβεια, επέστρεψε στην ιαπωνική αισθητική της δεκαετίας του 80.

        TOYOTA
        Εντάξει, πρόκειται για μια συντηρητική εταιρεία, αλλά πρέπει το Auris να το φωνάζει τόσο δυνατά; Ο ορισμός του αδιάφορου αυτοκινήτου. Και το προηγούμενο Yaris ομορφότερο από το νέο.

        VW
        Ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις, και το Golf ανέκαθεν ήταν νικητής. Όμως λυπάμαι τους σχεδιαστές της VW που σε κάθε νέα γενιά του είναι αναγκασμένοι να πατούν στο ίδιο συντηρητικό και όχι τόσο κομψό μοτίβο, όταν βλέπουν το ίδιο πάτωμα σε πολύ πιο κομψή εκτέλεση (βλ. Leon). Ξέσπασαν πάντως με το Scirocco. Όσον αφορά το Passat, πώς κατάφεραν να αντικαταστήσουν ένα από το ομορφότερα sedan που έχουν κυκλοφορήσει, με αυτό το άχαρο και «μπαουλοειδές» νέο μοντέλο;

        Στον κατάλογο δεν περιλαμβάνονται καθόλου SUV και MPV, καθώς τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας δεν με ενδιαφέρουν, επομένως θα ήταν άδικο και να τα κρίνω.
        Επαναλαμβάνω ότι η κριτική που προηγήθηκε αποτελεί καθαρά προσωπική μου γνώμη. Ευπρόσδεκτες όλες οι ενστάσεις και διαφωνίες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          scrooge last edited by

          Παρακάτω ακολουθεί μια λίστα με τα -κατά τη γνώμη μου- λιγότερο όμορφα, για να το πω κομψά, αυτοκίνητα που κυκλοφορούν. Η λίστα περιλαμβάνει κυρίως τελευταία μοντέλα. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δεν είμαι σχεδιαστής, ούτε ασχολούμαι επαγγελματικά με το αυτοκίνητο, απλώς είμαι ένας συνηθισμένος τύπος που του αρέσουν τα αυτοκίνητα και διαβάζει γι’ αυτά τα τελευταία σχεδόν 25 χρόνια.

          ALFA ROMEO
          Αυτό που μου κάνει εντύπωση, είναι ότι σε όλα σχεδόν τα περιοδικά αναφέρουν τη Brera ως “πανέμορφο κουπέ”. Ή έχουν πάθει ομαδική παράκρουση ή εγώ δε βλέπω καλά. Τεράστιοι πρόβολοι εμπρός-πίσω, ογκώδες πίσω μέρος, δεν θα τη χαρακτήριζα ακριβώς όμορφη. Το μόνο ωραίο πάνω της είναι η μούρη, αλλά την ίδια έχει και η 159 που είναι συνολικά πολύ πιο κομψή. Πολύ πιο όμορφη ήταν και η GTV, την οποία αντικατέστησε. Α, έχει και άσχημο ταμπλό!

          BMW
          Η BMW έχει παράδοση στα όμορφα σχήματα. Θα περίμενα λοιπόν κάτι καλύτερο στην πρώτη ουσιαστικά προσπάθειά της στη μεσαία κατηγορία. Η σειρά «1» δίνει την εντύπωση ότι είναι στενή και ψηλή. Τουλάχιστον, δεν τη μπερδεύεις με τίποτα άλλο. Και η «5» είναι άσχημη. Με την «3» τα πήγαν αρκετά καλύτερα.

          CITROEN
          Δεν είναι κακό να προσπαθείς να ξεφύγεις από την πεπατημένη, αλλά καμιά φορά δε σου βγαίνει. Άθλια εκτέλεση του πίσω μέρους της C4 coupe. Αντιθέτως βρίσκω πολύ ενδιαφέρουσα την πεντάθυρη. Επίσης, ευτυχώς που αντικατέστησαν τη C5 με ένα όμορφο επιτέλους αυτοκίνητο.

          DAIHATSU
          Ελάχιστα αυτοκίνητα ήταν πιο άσχημα από το προηγούμενο Sirion. Ευτυχώς το νέο είναι πολύ πιο συμπαθές.

          FIAT
          Βρίσκω το Panda άκομψο, αλλά υποθέτω ότι στην κατηγορία του δεν παίζει και τόσο μεγάλο ρόλο όσο η πρακτικότητα. Επίσης, δεν είμαι μεταξύ αυτών που βρίσκουν χαριτωμένο το 500.

          FORD
          Με απωθούν οι τεράστιες διαστάσεις του νέου Mondeo, ενός ούτως ή άλλως αδιάφορου σχεδιαστικά αυτοκινήτου. Κρίμα, γιατί απ’ όσα διαβάζω πρόκειται για εξαιρετικό αυτοκίνητο.

          HONDA
          Όπως έγραψα και παραπάνω, νομίζω ότι το να διαφέρεις δεν πρέπει να είναι αυτοσκοπός. Δε μπερδεύεις με τίποτα άλλο το Civic, αλλά αξίζει στο βωμό της διαφοροποίησης να θυσιάζεις την αισθητική; Ένα μοντέρνο αυτοκίνητο, μπροστά από την εποχή του; Όχι, ένα άσχημο αυτοκίνητο.

          MERCEDES
          Δεν μου άρεσε ποτέ το CLC, το μικρό coupe της εταιρείας. Επίσης, δεν καταλαβαίνω το λόγο ύπαρξής του. Υπάρχουν πολύ καλύτερες -και λιγότερο συντηρητικές- επιλογές για νέους, ενώ ταυτόχρονα δεν ταιριάζει ούτε σε μεσήλικες. Ευπρόσδεκτη η αλλαγή πλεύσης με τη νέα C class. Επιτέλους, μετά από καιρό μια όμορφη Mercedes.

          NISSAN
          Δεν νομίζω ότι η συγκεκριμένη εταιρεία διακρινόταν ποτέ για την αισθητική των οχημάτων της (εξαιρώντας το κομψότατο για μένα Primera sedan πρώτης γενιάς), αλλά τελευταία έχει παρουσιάσει κάποια πραγματικά άσχημα δείγματα. Το Tiida sedan μοιάζει σαν ένα κανονικό αυτοκίνητο που το έχουν πρεσάρει από εμπρός και από πίσω. Το Micra C+C πάλι, μοιάζει με μίνι αγροτικό που του κάλυψαν την καρότσα. Ε-ντάξει, δεν είναι εύκολο να φτιάξεις ένα αρμονικό CC από ένα συμβατικό -και μάλι-στα μικρό- αυτοκίνητο, αλλά η Opel με το Tigra τα κατάφερε πολύ καλύτερα.

          PEUGEOT
          Δεν θα έλεγα ότι μου αρέσει η στροφή της εταιρείας, τουλάχιστον όσον αφορά την αισθητική, όπως αυτή εκφράζεται με τα 207, 308, 407. Όχι ότι είναι πιο άσχημα σε σχέση με τα περισσότερα ανταγωνιστικά μοντέλα, είναι όμως σε σχέση με τα κομψά -τότε και τώρα- 106, 205, 306, 405.

          SEAT
          Πώς γίνεται η εταιρεία που κατασκευάζει το πολύ όμορφο Leon, να έχει στους καταλόγους της και το Toledo; Ευτυχώς, δεν κυκλοφορούν πολλά.

          SUBARU
          Μπορεί όπως λένε, το νέο Impreza να είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το προηγούμενο, αλλά στο θέμα της εμφάνισης η Subaru έκανε ένα βήμα πίσω. Για την ακρίβεια, επέστρεψε στην ιαπωνική αισθητική της δεκαετίας του 80.

          TOYOTA
          Εντάξει, πρόκειται για μια συντηρητική εταιρεία, αλλά πρέπει το Auris να το φωνάζει τόσο δυνατά; Ο ορισμός του αδιάφορου αυτοκινήτου. Και το προηγούμενο Yaris ομορφότερο από το νέο.

          VW
          Ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις, και το Golf ανέκαθεν ήταν νικητής. Όμως λυπάμαι τους σχεδιαστές της VW που σε κάθε νέα γενιά του είναι αναγκασμένοι να πατούν στο ίδιο συντηρητικό και όχι τόσο κομψό μοτίβο, όταν βλέπουν το ίδιο πάτωμα σε πολύ πιο κομψή εκτέλεση (βλ. Leon). Ξέσπασαν πάντως με το Scirocco. Όσον αφορά το Passat, πώς κατάφεραν να αντικαταστήσουν ένα από το ομορφότερα sedan που έχουν κυκλοφορήσει, με αυτό το άχαρο και «μπαουλοειδές» νέο μοντέλο;

          Στον κατάλογο δεν περιλαμβάνονται καθόλου SUV και MPV, καθώς τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας δεν με ενδιαφέρουν, επομένως θα ήταν άδικο και να τα κρίνω.
          Επαναλαμβάνω ότι η κριτική που προηγήθηκε αποτελεί καθαρά προσωπική μου γνώμη. Ευπρόσδεκτες όλες οι ενστάσεις και διαφωνίες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            cmarin last edited by

            Υπάρχει κάτι να σου αρέσει αισθητικά?

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              Όπως αναμένεται αλλού διαφωνώ και αλλού συμφωνώ...
              Μπορεί η Brera να μου αρέσει αλλά όντως με ενοχλούν οι μεγάλοι πρόβολοι και το βάρος στο μάτι.
              Η BMW 1 εκτός από αυτά που λες έχει την ατυχία να της μοιάζει πάρα πολύ από πίσω και ο γόνος των κορεατών Ceed-i30.
              Όντως το Sirion υπέστη τρομακτική βελτίωση, το προηγούμενο δεν βλεπόταν.
              Όντως το Mondeo πολύ μεγάλο... (το ίδιο ισχύει και για το Passat)
              Το Honda Civic μπορεί να μου αρέσει αλλά αναγνωρίζω ότι είναι overdesigned. Μια πιο απλή προσέγγιση ίσως να κέρδιζε περισσότερους.
              Για την κοντή Mercedes CLC είναι πιο σπόρ εμφάνισης από την απλή C είναι και τρίπορτη έχει και κάμποσα εκατοστά λιγότερο μήκος και κόστος. Αφού υπάρχει η BMW 1 καλώς υπάρχει και αυτή, άλλωστε όλοι οι κατασκευαστές προσπαθούν να εκπροσωπούνται σε όσες περισσότερες κατηγορίες μπορούν (η CLC μάλιστα που δεν είναι ιδιαίτερο μοντέλο έρχεται και φτηνά σχεδιαστικά).
              Το Nissan Tiida να προσθέσω ότι είναι συμπιεσμένο και από τα πλάγια με εντελώς κατακόρυφα πλαϊνά.
              Peugeot: όπως τα λες, μπορεί να βελτιώθηκαν αλλού αλλά από αισθητική εξωτερικά σαν ξεχειλωμένα είναι και πολύ ίδια.
              Το Seat Toledo υποθέτω λόγω ασκήμιας καταργήθηκε και αντικαταστάθηκε από το Altea XL.
              To Impreza δεν μου φαίνεται πισωγύρισμα αλλά μοιάζει πολύ με το υπάρχον Mazda 3.
              Η Toyota στα οικογενειακά της μοντέλα ασε αυτούς που λες και δεν το κρύβει.... ποτέ δεν το έκρυβε, αν το έκρυβε θα ήταν το περίεργο. Το προηγούμενο Yaris ήταν ακριβώς η εξαίρεση που επιβεβαιώνει τον κανόνα όπως λέμε.
              Το Passat εγώ πάντα άχαρο και μπαουλοειδές το θυμάμαι... τουλάχιστον δεν έχει τα φώτα τύπου σπινθηροβόλο μάτι αγελάδας που είχε παλιά.... Με το CC όμως κάτι κάνανε...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                angel-rabbit last edited by

                Φίλε Scrooge,
                αντί να ανοίξεις καινούργιο θέμα, θα μπορούσες να μπεις στους 'Κατασκευαστές και Μοντέλλα' και να γράψεις ξεχωριστά στα topic για Brera, σειρά 1, C4 και για τά άλλα 22 που αναφέρεις ότι το μοντέλλο τους το βρίσκεις κακάσχημο.
                Αυτό θα ανέβαζε το θερμόμετρο τόσο, ώστε να έχεις να ασχολείσαι επί εβδομάδες. Έτσι θα είχε και περισσότερο γούστο, γιατί θα έπαιζες παντού εκτός έδρας με αγριεμένους οπαδούς κάθε μάρκας. Τώρα με τίτλο 'Περί αισθητικής' και μάλιστα με υπότιτλο 'προσωπική γνώμη' δεν πρόκειται να σου δώσουν και πολύ σημασία.
                Χαιρετίσματα και στον Donald, θα φέρω τον Bugs να βρεθούμε όλοι μαζί να θυμηθούμε τις μέρες του Disney.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  traveller last edited by

                  Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                  Υπάρχει κάτι να σου αρέσει αισθητικά?

                    θεός
                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    after last edited by

                    ΟΪΜΕ AΛΗ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΑΛΗ ΜΟΥ

                    Ειπε κακο λογω για σχεδιαση Ιταλικου αυτοκινητου

                    Εγω λεω να τον κρεμασουμε απο καποιο τοιχο και να τον μαστιγωνουμε με τα mouse μας

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • A
                      angel-rabbit last edited by

                      Ο χρήστης After έγραψε:
                      ΟΪΜΕ AΛΗ ΚΑΙ ΤΡΕΙΣ ΑΛΗ ΜΟΥ

                      Ειπε κακο λογω για σχεδιαση Ιταλικου αυτοκινητου

                      Εγω λεω να τον κρεμασουμε απο καποιο τοιχο και να τον μαστιγωνουμε με τα mouse μας

                      Τι Ιταλικού, με όλον τον ΟΗΕ τα έβαλε!
                      Αν και τώρα που τα ξαναδιαβάζω, δεν λέει κακή κουβέντα για LADA, DACIA, POLSKI, TRABANT, WARTBURG και λοιπά τέτοια, αν το έπιασες το υπονοούμενο. Εγώ λέω να τον στείλουμε σε καμιά εξορία μέχρι να υπογράψει μεταμέλεια.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by

                        Scrooge σχεδόν σε όλα συμφωνώ μαζί σου, απλώς βλέπω όλο και συχνότερα τον τελευταίο καιρό την υποκατάσταση της συζήτησης με κράξιμο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pavlos23 last edited by

                          Εκτός των σχολίων σου για τα Panda λιγότερο και το 5οο περισσότερο,συμφωνώ και εγώ σε όλα.
                          Κώστα, την αλήθεια λέει το παιδί

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cmarin last edited by

                            Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
                            Εκτός των σχολίων σου για τα Panda λιγότερο και το 5οο περισσότερο,συμφωνώ και εγώ σε όλα.
                            Κώστα, την αλήθεια λέει το παιδί

                            Ε, όχι και το Toledo άσχημο!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • M
                              manosk last edited by

                              Ο χρήστης IKE έγραψε:
                              Scrooge σχεδόν σε όλα συμφωνώ μαζί σου, απλώς βλέπω όλο και συχνότερα τον τελευταίο καιρό την υποκατάσταση της συζήτησης με κράξιμο.

                              Συμφωνώ.

                              Με τα γούστα του θεματοθέτη επίσης συμφωνώ, εκτός από τη BMW (η 1 μου αρέσει αρκετά, η 3 όχι, η 5 καλή), το 5οο (που το θεωρώ συμπαθέστατη κουτσουλιά), το Passat (που είναι σταθερά 'γερμανικής' αισθητικής σεντάν).
                              Ιδιαίτερα συμφωνώ με τα της Mercedes. Η νέα C class είναι το πρώτο 'γήινο' αυτοκίνητο της εταιρείας που μου αρέσει ως σουλούπι, που δεν δείχνει επιτηδευμένα πολυτελές και παππουδίστικο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • R
                                roadblogger last edited by

                                Πέρα από τα προσωπικά γούστα και οποιαδήποτε υπερβολή (ενδεχομένως) του να μη σου αρέσει τίποτα, εντάξει, υπάρχει κάπως θέμα με το design των αυτοκινήτων τα τελευταία χρόνια, και δεν φταίνε οι σχεδιαστές σε αυτό, δεν λείπουν οι καλοί και οι καλές ιδέες.

                                Λίγο που ανακατώθηκε πολύ το marketing και δεν είναι ελεύθεροι οι σχεδιαστές.
                                Λίγο οι κοινές πλατφόρμες που περιορίζουν και μάλιστα οριοθετούν την οποιαδήποτε καλή ιδέα.
                                Λίγο το ότι ψήλωσαν πολύ τα αυτοκίνητα (πάλι το marketing) γιά πολλούς λόγους, κυρίως εμπορικούς.
                                Λίγο η υπερβολική έμφαση στην παθητική ασφάλεια.
                                Λίγο η μόδα.
                                Και μερικά ακόμη 'λίγο', ναι, πραγματικά, μπορεί να πει κανείς ότι λιγόστεψαν τα όμορφα αυτοκίνητα...

                                Ευτυχώς όμως δεν εξαφανίστηκαν!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • A
                                  anna1976gr last edited by

                                  Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                                  Υπάρχει κάτι να σου αρέσει αισθητικά?

                                  Αμέσως και εσύ cmarin να τον παρεις απ τα μούτρα!!!! Και βέβαια υπάρχει!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                  DAIHATSU
                                  Ελάχιστα αυτοκίνητα ήταν πιο άσχημα από το προηγούμενο Sirion. Ευτυχώς το νέο είναι πολύ πιο συμπαθές.

                                  Επιτυχία ειμαστε!!!!

                                  Σορρυ, συνεχιστε...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • V
                                    vengas last edited by

                                    οταν ενα μοντελο αρεσει σε ενα ποσοστο περιπου 80-90% του κοσμου όπως η Brera τοτε δε θα κατσουν οι σχεδιαστές να ασχοληθούν με τις εξαιρέσεις
                                    επίσης πχ το νεο σιβίκ ξεχωριζει αρκετα σχεδιαστικά στην κατηγορία του και αρεσει σε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό από ότι το παππουδίστικο προηγούμενο μοντέλο...βεβαια σε μερικούς παππούδες δεν αρέσει, αλλά πάλι το αγοράζουν, το σημαντικό είναι ότι ενδιαφέρει περισσοτερο τους νέους

                                    το προηγούμενο fiesta πάλι δεν αρεσε σε αυτούς που ηθελαν κατι πιο τολμηρό και το νεο το απεχθάνονται αυτοί ηθελαν κατι πιο γήινο
                                    τι να κάνουν και οι καημένοι σχεδιαστές

                                    γούστα υπάρχουν πολλά και διαφορετικά...
                                    ενας γιαπωνεζος που εχει εργοστασιο με καγκουροκίτ( ) μου ελεγε για το πως σχεδιαζουν τα body kit τους...οταν μια αλλη εταιρια φτιάχνει ενα επιθετικό aero part για ενα μοντελο τότε για να μη χτυπηθούν σε πωλήσεις θα κανουν κατι αλλο με διαφορετική φιλοσοφία, πχ πιο κομψο και οχι τοσο επιθετικό κλπ κλπ

                                    Αμα πχ θες να παρεις κατι γιαπωνεζικο λόγο αξιοπιστιας εχεις αρκετές διαφορετικές σχεδιαστικές επιλογές...εάν δε σου αρέσει το Auris, τοτε πάρε το Σιβικ ή το Lancer ή το αντίθετο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Ο χρήστης vengas έγραψε:
                                      οταν ενα μοντελο αρεσει σε ενα ποσοστο περιπου 80-90% του κοσμου όπως η Brera τοτε δε θα κατσουν οι σχεδιαστές να ασχοληθούν με τις εξαιρέσεις

                                      Το ποσοστό από που προκύπτει?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                      • V
                                        vengas last edited by

                                        Ο χρήστης IKE έγραψε:

                                        οταν ενα μοντελο αρεσει σε ενα ποσοστο περιπου 80-90% του κοσμου όπως η Brera τοτε δε θα κατσουν οι σχεδιαστές να ασχοληθούν με τις εξαιρέσεις

                                        Το ποσοστό από που προκύπτει?

                                        στα περισσοτερα φορουμ με αυτοκίνητα, από τις γνωμες των παιδιών βλέπω ότι 8-9 στους δεκα αρεσει

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Α εντάξει τότε..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vasgti last edited by

                                            Ο χρήστης vengas έγραψε:

                                            οταν ενα μοντελο αρεσει σε ενα ποσοστο περιπου 80-90% του κοσμου όπως η Brera τοτε δε θα κατσουν οι σχεδιαστές να ασχοληθούν με τις εξαιρέσεις

                                            Το ποσοστό από που προκύπτει?

                                            στα περισσοτερα φορουμ με αυτοκίνητα, από τις γνωμες των παιδιών βλέπω ότι 8-9 στους δεκα αρεσει

                                            Όπως και ότι 8-9 στους δέκα θα την αγόραζαν.

                                            Ένας ένας παιδιά. Όλοι θα πάρετε.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr