-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
παντως δεν μπορω να καταλαβω γιατι να μην βγαλουν 3πορτο.
Οντως θα μπορουσαν να βγαλουν και μια εκδοση χωρις πισω πορτες.
Αλλα θελουν να δωσουν ολο το βαρος στο capri(?). -
Μαλλον εκει θα δωσουν βαρος γιαυτο και το κανουν αυτο.Ισως το focus να το κανυον 100% family hatchback (ισως ακομα ποιο φιλικο στους οικογενειαρχες) και να κανουν την αναγενηση του capri με κατι σπορ οπως το scirocco πχ.
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Κραταω απο την ειδηση οτι θα υπαρξει ανταγωνιστης του scirocco απο την Ford (capri ??? )Που το λέει αυτό? Μου ξέφυγε πρόταση?
Εγώ καταλαβα ότι γενικά 3θυρο μικρομεσαίο δεν θα υπάρξει. Ούτε coupe τύπου Scirocco ούτε 3θυρο τύπου Golf 3d.
Κατα την γνώμη μου την ύπαρξη πλέον 3θυρων εκδόσεων μορφής Golf ή 308 την θεωρώ έως και αδιάφορη και δεν ξέρω αν ισχύει αλλά δεν τα έχω δει να πολυκυκλοφορούν.
Περισσότερο ενδιαφέρον έχουν σχήματα όπως το Scirocco, Megane coupe, Astra GTC κλπ που δεν είναι της τακτικής αφαιρούμε 2 πόρτες απο το υπάρχον αμαξωμα και έχουμε νεανική πρόταση. -
-
Το θεωρώ απλά αδιανόητο να βγάλει τέτοιο πράγμα η Ford. Δεν το χωράει ο νους μου πραγματικά.
-
Εως τώρα ότι έχουμε δει είναι οι αμερικάνικες εκδόσεις μάλλον αφού έχουν θέσεις για τις τετράγωνες πινακίδες κυκλοφορίας των ΗΠΑ και όχι τις μακρόστενες της Ευρώπης.
Η ευρωπαική έκδοση δεν έχει παρουσιαστεί? -
Στο σαλόνι του Παρισιού και είναι η ίδια ακριβώς.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Στο σαλόνι του Παρισιού και είναι η ίδια ακριβώς.Και όχι μόνο. Μόλις τώρα είδα αυτό: http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=217183&cid=12
Ξεκίνησε και η παραγωγή τους στην Γερμανία.
Καμιά εξωτερική αλλαγή ... δυστυχώς! -
κι όμως να δείτε, που θα το συνηθίσουμε και θα πουλάει μια χαρά ......
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
κι όμως να δείτε, που θα το συνηθίσουμε και θα πουλάει μια χαρά ......Εγω θα γινω γραφικος στο τελος..Σκατα να μας πασαρουν με το ονομα corolla για παραδειγμα σα τις μυγες θα μαζευτουμε γυρω του..
Δε θα το συνηθισουμε απλα σα τα ζωα επειδη εχει ενα ονομα πιθανον να το αγορασουμε..Οτι πουλαει δεν ειναι και το καλυτερο πολυ συχνα, ας το καταλαβουν μερικοι επιτελους!Το σχολιο σου απλα μου εδωσε λαβη.. δεν ειναι ξεσπασμα σε εσενα το ποστ αυτο..
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
κι όμως να δείτε, που θα το συνηθίσουμε και θα πουλάει μια χαρά ......Πέρα από την εμφάνιση που είναι κάπως περίεργη ο συνδιασμος της πολύ καλής οδικής συμπεριφοράς των ford με τον σωστό κινητήρα πλέον γιατί να μην πουλήσει;
-
Κάτσε να δούμε αν θα είναι σωστός ο κινητήρας γιατί η Ford Ευρώπης δεν πολυκατέχει από μοτέρ...
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Εως τώρα ότι έχουμε δει είναι οι αμερικάνικες εκδόσεις μάλλον αφού έχουν θέσεις για τις τετράγωνες πινακίδες κυκλοφορίας των ΗΠΑ και όχι τις μακρόστενες της Ευρώπης.
Η ευρωπαική έκδοση δεν έχει παρουσιαστεί?Παρουσιάστηκε! οι διαφορές ειναι πολλές η εξης μια:Στη θέση για τις τετράγωνες πινακίδες της αμερικής υπάρχει η μακρόστενη για την ευρώπη
-
Μ' αρέσει που η μικρομεσαία κατηγορία γίνεται ποικιλόμορφη. Πάρα πολλές διαφορετικές προτάσεις για όλα τα γούστα. Από παροχημένα, άσχημα, ξενέρωτα μέχρι όμορφα, ξεχωριστά και μοντέρνα.
Δεν ξέρω αλλά σαν οι παγκόσμιες προτάσεις να ξεφευγουν πλέον απο τα συντηριτικά Tiida και Mondeo και να πηγαίνουν σε πιο ιδιαίτερες ... τουλάχιστον 'προσόψεις'. Juke, Focus κλπ.
Φαίνεται τόσο ο Ασιάτης, όσο ο Ευρωπαίος, όσο και ο Αμερικάνος να θέλουν το ίδιο ... 'διαφορετικό'. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κάτσε να δούμε αν θα είναι σωστός ο κινητήρας γιατί η Ford Ευρώπης δεν πολυκατέχει από μοτέρ...Όντως, οι πιο πολλοί πάντως προέρχονται από Mazda και Volvo. Παρεμπιπτόντως οι ecoboost είναι της ford ή τίπότα volvo και αυτοί;
-
Ford είναι αλλά τα πρώτα σημάδια από τα Volvo S/V 60 που τους φορούν δεν είναι καθόλου ενθαρρυντικά. Κακές επιδόσεις για την ιπποδύναμη τους... Να δούμε τι θα λένε στα Ford πάνω, καθώς τα Volvo είναι και κομματάκια βαριά.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ford είναι αλλά τα πρώτα σημάδια από τα Volvo S/V 60 που τους φορούν δεν είναι καθόλου ενθαρρυντικά. Κακές επιδόσεις για την ιπποδύναμη τους... Να δούμε τι θα λένε στα Ford πάνω, καθώς τα Volvo είναι και κομματάκια βαριά.Πάντως στο Αγγλικό Autocar έχουν καλά λόγια να πουν για το νέο κινητήρα:
http://www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/Ford-C-Max-1.6-150-Ecoboost-Titanium/252855/Η δοκιμή αφορά βέβαια άλλο αυτοκίνητο (τα Βόλβο τα έχουν δοκιμάσει με diesel μόνο), αλλά κάποια συμπεράσματα σίγουρα μπορούν να βγούν.
-
Μακάρι Στέφανε. Γιατί, όπως πάντα, την καλή συμπεριφορά θα την έχει. Θα είναι κρίμα να μην έχει μοτέρ της προκοπής για άλλη μια φορά!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ford είναι αλλά τα πρώτα σημάδια από τα Volvo S/V 60 που τους φορούν δεν είναι καθόλου ενθαρρυντικά. Κακές επιδόσεις για την ιπποδύναμη τους... Να δούμε τι θα λένε στα Ford πάνω, καθώς τα Volvo είναι και κομματάκια βαριά.Γιατί το Φόκους τι περιμένεις να είναι; Μαζί με το 'αδερφό' Μάζντα-3 ΗΒ και την Δέλτα θα είναι τα μεγαλύτερα σε διαστάσεις αυτοκίνητα της κατηγορίας. Αυτό μόνο καλό δεν προμηνύεται για το βάρος του αυτοκινήτου, εκτός και η εταιρία έχει προνοήσει γι'αυτό το θέμα.
-
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
Ford είναι αλλά τα πρώτα σημάδια από τα Volvo S/V 60 που τους φορούν δεν είναι καθόλου ενθαρρυντικά. Κακές επιδόσεις για την ιπποδύναμη τους... Να δούμε τι θα λένε στα Ford πάνω, καθώς τα Volvo είναι και κομματάκια βαριά.
Γιατί το Φόκους τι περιμένεις να είναι; Μαζί με το 'αδερφό' Μάζντα-3 ΗΒ και την Δέλτα θα είναι τα μεγαλύτερα σε διαστάσεις αυτοκίνητα της κατηγορίας. Αυτό μόνο καλό δεν προμηνύεται για το βάρος του αυτοκινήτου, εκτός και η εταιρία έχει προνοήσει γι'αυτό το θέμα.
Εντάξει δεν είναι και απόλυτο αυτό. Και το fiesta νομίζω είναι από τα μεγαλύτερα supermini αλλά συγχρόνως το ελαφρύτερο.
Ford Focus 2011