-
Ενδιαφέρομαι για ένα καινούργιο μικρό αξιόπιστο οικονομικό δεύτερο αυτοκίνητο μέχρι 12.000€
Σύμφωνα με τα περιοδικά και τις μετρήσεις τους, είμαι κοντά στο Daihatsu (Cuore 1.0 ή Sirion)
Δεν έχω συνεργαστεί καθόλου με την ανωτέρω εταιρία, γιαυτό θέλω τις απόψεις σας ,και τις εμπειρίες σας.
Ακόμη θέλω και διαφορετικές προτάσεις, γνώμες στην κατηγορία αυτή.
Να επισημάνω ότι η χρήση του μικρού αυτοκινήτου θα είναι αποκλειστικά για την πόλι. -
Ενδιαφέρομαι για ένα καινούργιο μικρό αξιόπιστο οικονομικό δεύτερο αυτοκίνητο μέχρι 12.000€
Σύμφωνα με τα περιοδικά και τις μετρήσεις τους, είμαι κοντά στο Daihatsu (Cuore 1.0 ή Sirion)
Δεν έχω συνεργαστεί καθόλου με την ανωτέρω εταιρία, γιαυτό θέλω τις απόψεις σας ,και τις εμπειρίες σας.
Ακόμη θέλω και διαφορετικές προτάσεις, γνώμες στην κατηγορία αυτή.
Να επισημάνω ότι η χρήση του μικρού αυτοκινήτου θα είναι αποκλειστικά για την πόλι. -
Ενδιαφέρομαι για ένα καινούργιο μικρό αξιόπιστο οικονομικό δεύτερο αυτοκίνητο μέχρι 12.000€
Σύμφωνα με τα περιοδικά και τις μετρήσεις τους, είμαι κοντά στο Daihatsu (Cuore 1.0 ή Sirion)
Δεν έχω συνεργαστεί καθόλου με την ανωτέρω εταιρία, γιαυτό θέλω τις απόψεις σας ,και τις εμπειρίες σας.
Ακόμη θέλω και διαφορετικές προτάσεις, γνώμες στην κατηγορία αυτή.
Να επισημάνω ότι η χρήση του μικρού αυτοκινήτου θα είναι αποκλειστικά για την πόλι. -
Έχουμε ένα Daihatsu Feroza στην οικογένεια από το 1992. Σκυλί αυτοκίνητο, παρόλη την ταλαιπωρία (βουνό, χώματα, τρεϊλερ κλπ.) έχει αντέξει και πέρα από τα service του δεν έχει ζητήσει κάτι άλλο. Το μόνο σοβαρό μειονέκτημα για εμένα είναι ότι (στο Feroza τουλάχιστον) τα ανταλλακτικά είναι ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ. Το καλό είναι οτι δεν χαλάει εύκολα, οπότε δεν αλλάζεις κάτι συχνά. Χαρακτηριστικά να σου πώ τα εξής (και να τα συγκρίνω με μια BMW 318i που είχαμε):
Ψυγείο στο Feroza €480 στην BMW €200. Τάπα ρεζερβουάρ €38 με 20. Κομπρεσσέρ A/C €1500 με €980. Και επειδή δεν υπήρχαν και πολλά, τα μεταχειρισμένα ανταλλακτικά είναι δυσεύρετα. Πάντως, αν έψαχνα μικρό αυτοκίνητο πόλης θα έπαιρνα Daihatsu (αυτόματο) με κλειστά τα μάτια.
-
Όπως τα λέει ο Φάνης. Κορυφαία αξιοπιστία (φτιάχνονται μόνο ιαπωνία) αλλά πανάκριβα ανταλλακτικά...
-
Για την πόλη ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ, το Cuore. Είναι πανάλαφρο, γι'αυτό και ό,τι οικονομικότερο, οπότε δεν θα σε πειράξει το αυτόματο με μετατροπέα ροπής (που καίει παραπάνω...). Μην διανοηθείς σήμερα, να πάρεις αυτοκίνητο για την πόλη με χειροκίνητο σασμάν!
Τα ανταλλακτικά είναι ένα ζήτημα πάντως...
Αν θέλεις και φθηνότερα ανταλλακτικά , πας σε i10 μάλλον... Είναι καλύτερο από το Cuore, αλλά όχι τόσο οικονομικό.
-
Το Cuore 1.000 αλλά και το Sirion 1.300 είναι εξαιρετικά στην πόλη διότι είναι ευέλικτα, οικονομικά σε αρχική τιμή και καύσιμα, ευρύχωρα και ιαπωνικά. Η ποιότητα είναι λίγο ριγμένη στο μικρό σε σχέση με το μεγάλο.
Αν τα πάρεις σε αυτόματα (κλασσικού τύπου) να ξέρεις ότι η κατανάλωση ανεβαίνει αρκετά, καμμία σχέση με τα +0,5-0,6 λίτρα ανά 100 που λέει το προσπέκτους σε σχέση με τα απλά. Πιο ρεαλιστικό είναι το +1,5 με 2 λίτρα/100.
Και τα δύο έχουν κινητήρα με καδένα άρα όχι ιμάντα χρονισμού και ράουλο, σημαντικό σε αξιπιστία και κόστος συντήρησης. Τα βασικά αναλώσιμα φίλτρα, μπουζί, λάστιχα, αμορτισέρ, μπαταρία, λάδια, βαλβολίνες είναι όπως σε όλα τα αυτοκίνητα. Ο καταλύτης αναγεννάται σε τακτά χρονικά διαστήματα και δεν χρήζει αντικατάστασης ποτέ!
Τα διαστήματα service είναι στο μέσο όρο της κατηγορίας.
Όμως τα εξειδικευμένα ανταλλακτικά τα βαράει όπου βρει, αλλά επειδή έχουν κυκλοφορήσει αρκετά, υπάρχουν και after market για κάποια εξ 'αυτών. -
Έχουν και προσφορά
Η ελληνική αντιπροσωπεία της Daihatsu ανακοίνωσε τα νέα χρηματοδοτικά της προγράμματα. Σύμφωνα με αυτά οι υποψήφιοι πελάτες της εταιρείας μπορούν να αποκτήσουν τα μοντέλα Cuore και Sirion άτοκα.
http://www.autotriti.gr/news/preview_news.asp?CATEGORY_id=73&NEWS_DATA_ID=72639 -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Μην διανοηθείς σήμερα, να πάρεις αυτοκίνητο για την πόλη με χειροκίνητο σασμάν!γιατί όχι ; Κόστος έξτρα στην αγορά, κόστος εξτρα στην συντήρηση, κόστος εξτρα στην επισκευή του...δεν είναι όλα ρόδινα για τα αυτόματα.
-
Συγγενής 'Α βαθμού εργάζεται σε αντιπροσωπεία χ που συνεργάζεται και με daihatsou.
Όταν έψαχνα ένα μικρό να αντικαταστήσω το matiz 1000 cc, είχαν ένα cuore με 30κ αλλά δεν μου το έδιναν με τίποτα για να μην μπλέξω με τα ακριβά ανταλλακτικά.
Κατέληξα σε μεταχειρισμένο alto του '05 1100 cc με 46κ χλμ. Τώρα έχω 57κ και εκτός από δύο φορές που άλλαξα λάδια, δεν έχει ζητήσει τίποτα άλλο. Από οικονομία? ~5.4 λίτρα μέσα στην Αθήνα (κάνω καθημερινά ~56 χλμ).
Θα προτιμούσα κι εγώ να είχα αυτόματο (είχα για μια εβδομάδα το aygo) αλλά δεν θα έκανα απόσβεση πιστεύω. -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Μην διανοηθείς σήμερα, να πάρεις αυτοκίνητο για την πόλη με χειροκίνητο σασμάν!
γιατί όχι ; Κόστος έξτρα στην αγορά, κόστος εξτρα στην συντήρηση, κόστος εξτρα στην επισκευή του...δεν είναι όλα ρόδινα για τα αυτόματα.
Ένα αυτόματο σασμάν που το φροντίζεις (καλή βαλβολίνη και τακτικές αλλαγές της, ειδικά αν υπερθερμένεται) θεωρώ πως έχει λιγότερο θέμα από ένα χειροκίνητο, που στο κάτω κάτω μπορείς αν θέλεις να το βιάσεις... Τώρα αν σπάσει, οκ, αλλά ούτε και τα χειροκίνητα είναι στάνταρ ότι επισκευάζονται ανέξοδα...
Απόσβεση κάνεις και με το παραπάνω με την ευκολία που έχεις...
-
Το αυτόματο είναι σαφώς πιο άνετο από το χειροκίνητο. Και επειδή τυχαίνει να το έχω πληρώσει, το ξέρω καλά. Επίσης 'φιμώνει' το μοτέρ κάνοντας το Sirion 1.300 να ισοδυναμεί με το 1.000 σε χειροκίνητο σε επιδόσεις.
από dstou
Αν τα πάρεις σε αυτόματα (κλασσικού τύπου) να ξέρεις ότι η κατανάλωση ανεβαίνει αρκετά, καμμία σχέση με τα +0,5-0,6 λίτρα ανά 100 που λέει το προσπέκτους σε σχέση με τα απλά. Πιο ρεαλιστικό είναι το +1,5 με 2 λίτρα/100.Διαλέγεις και παίρνεις.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μην διανοηθείς σήμερα, να πάρεις αυτοκίνητο για την πόλη με χειροκίνητο σασμάν!
γιατί όχι ; Κόστος έξτρα στην αγορά, κόστος εξτρα στην συντήρηση, κόστος εξτρα στην επισκευή του...δεν είναι όλα ρόδινα για τα αυτόματα.
Ένα αυτόματο σασμάν που το φροντίζεις (καλή βαλβολίνη και τακτικές αλλαγές της, ειδικά αν υπερθερμένεται) θεωρώ πως έχει λιγότερο θέμα από ένα χειροκίνητο, που στο κάτω κάτω μπορείς αν θέλεις να το βιάσεις... Τώρα αν σπάσει, οκ, αλλά ούτε και τα χειροκίνητα είναι στάνταρ ότι επισκευάζονται ανέξοδα...
Απόσβεση κάνεις και με το παραπάνω με την ευκολία που έχεις...
Είναι το ίδιο σε κόστος να επισκευάσεις ένα απλό, το ίδιο ένα DSG? Ποιο μπορεί να χαλάσει ευκολότερα; Το πολύπλοκο DSG ή ενα manual?
-
Κυρίως για τα αυτόματα των μικρών μιλούσα, που είναι σχετικά απλής κατασκευής.
Τώρα το ποιό μπορεί να χαλάσει ευκολότερα... Δεν ξέρω! Από την μία το χειροκίνητο είναι πιο απλό στην λειτουργία, άρα λιγότερα μέρη, άρα λιγότερα πράγματα να χαλάσουν. Από την άλλη, μόνο και μόνο που είναι χειροκίνητο σημαίνει ότι είναι πιο επιρρεπές σε βλάβες λόγω μ@λακίας του χρήστη (καρφωτές αλλαγές, μη πατημένος καλά συμπλέκτης, ακούμπημα του χεριού στον επιλογέα κτλ κτλ κτλ) ...
-
Εδώ και ένα μηνα έχουμε (το οδηγάει η σύζηγος) ένα Cuore 1000αρι με αυτόματο. Πριν καταλήξουμε σε αυτό είχαμε δει (και απορρίψει) διαφορα άλλα για διάφορους λόγους.
Πάρα πολύ ευχαριστημένοι, για μένα ότι καλύτερο (και τίμιο) κυκλοφορεί αυτήν την στιγμή για αμάξι πόλης.
Κορυφαίους χώρους, ροπάτος κινητήρας, πανάλαφρο. Μειονέκτημά του ο (αναμενόμενος) θόρυβος του τρικύλινδρου. Προσωπικά δεν με απασχολεί, αλλά λέμε τώρα... -
Θα ήθελα να σημειώσω ότι η αλήθεια είναι ότι στα δυτικά προάστια δεν έχουμε αντιπροσωπείες - τεχνική υποστηρίξει τόσο σε Daihatsu όσο και σε Subaru.
Γιαυτό επειδή το ψάχνω κοίταξα και τι i10 της Hyundai, και για να είμαι ειλικρινής, τόσο σε εξοπλισμό όσο και σε ποιότητα ήταν πολύ καλύτερο. Τώρα με 68Hp για το πόσο καίει παραπάνω σε καύσιμο σύμφωνα με τα test του autobild, σε πραγματικές δικές μου συνθήκες δεν ξέρω. Και επειδή εχω ένα Atos μοντέλο 2001 εδώ και 2.5 χρόνια μεταχειρισμένο και είναι σκυλί, με οικονομικά ανταλλακτικά, με έχει επηρεάσει αρκετά και το συζητάω και αυτό. -
πάρε το i10....είναι πολύ καλό!
-
Οντως πολυ ακριβα ανταλλακτικα
Γι αυτο οποιος θελει ανταλλακτικα
απο Daihatsu Cuore μπορω να του τα
δωσω μισοτιμης . Οποιος ενδιαφερεται
ας μου στειλει ενα pm να του πω ακριβως
λεπτομεριες
Μικρό και οικονομικό Daihatsu