-
Είμαι ο μόνος που βρίσκει την Ζ4 πανέμορφη; Νταξ ίσως σε κάποιον να μην αρέσει αλλά δεν μπορεί να πει κανείς ότι δεν έχει χαρακτηρα
-
http://www.youtube.com/watch?v=DfK3p83K ... re=related
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
TTS ή Boxster S; Είναι ένα φτιαγμένο ΤΤ καλύτερο από μια Porsche; Δεν νομίζω.Αν έπρεπε να επιλέξω 1 αυτοκίνητο και για τις 365 μέρες του χρόνου, TTS.
Εαν είχα την δυνατότητα για 2ο ή και 3ο, boxster...
Αλλά την Boxster S γιατί την αναφέρεις...? Σαφώς και είναι καλύτερη (sport wise) αλλά κοστίζει και αρκετά παραπάνω... -
Έστω... απλή Boxster. Καλύτερη επί της ουσίας από οποιοδήποτε ΤΤ. Ναι οκ στην ευθεία θα μένει πίσω. Παμ' παρακάτω...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Τέλος, το αν είναι κάτι οδηγοκεντρικό ή όχι δεν έχει να κάνει με την ιπποδύναμη, αλλά με τη θέση οδήγησης και την αίσθηση που σου δίνει όταν κάθεσαι και το οδηγείς.
Βασικότατο. Η θέση οδήγησης παίζει σημαντικότατο ρόλο στην οδηγική ευχαρίστηση και για αυτό τα πισωκίνητα ρόουντστερ με το ψηλό τούνελ μετάδοσης σε κάνουν να νιώθεις σχεδόν σε μονοθέσιο. Άμα κάθεσαι χαμηλά γουστάρεις περισσότερο άσχετα που έχεις χειρότερη ορατότητα.
Είμαι ο μόνος που βρίσκει την Ζ4 πανέμορφη; Νταξ ίσως σε κάποιον να μην αρέσει αλλά δεν μπορεί να πει κανείς ότι δεν έχει χαρακτηρα
Όχι φίλε μου δεν είσαι ο μόνος και εγώ εκ των τριών (βάζω και το μιάτα μέσα που όπως φαίνεται είναι το αμάξι που με πολύ λιγότερα λεφτά θα το ευχαριστηθείς πολύ περισσότερο από τις βασικές εκδόσεις των άλλων δύο) το Ζ4 είναι το ομορφότερο. Στο μίατα δεν μου πολυαρέσει η μούρη του (ίσως το φλ διορθώσει τα πράγματα) ακομα και στο άσπρο που του πάει μούρλια ενώ πολύ απλά η σπάιντερ για μένα είναι η κάμπριο 159 όπως η μπρέρα είναι η χάτς 159...
Βάζω και μερικές φώτο για να έχουμε δείγματα...
-
Οχι σωνει και καλα το τραβελι πρεπει να ειναι καλυτερο.
Τα χιλιαρικα τα εχετε κανει στραγαλια, οπως και τα αλογα.
Και τα δαπανατε σε 4κυλινδρα οταν στα ιδια παιρνεις επιπλεον 2 κυλινδρους. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Και τα δαπανατε σε 4κυλινδρα οταν στα ιδια παιρνεις επιπλεον 2 κυλινδρους.
Πες τα ρε Busso.
-
Με λίγα λόγια. Η Ζ4 στοχεύει πιο πολύ στο οδηγοκεντρικό του πράγματος και η Spider στο cruising. Άρα σε μεγαλύτερη χρηματική κλίμακα η 3λιτρη Ζ4 αξίζει περισσότερο από την αντίστοιχη Spider. Όμως στις βασικές εκδόσεις νομίζω ότι η Spider κερδίζει κατά κράτος αφού στην αντίστοιχη BMW λείπουν οι επιδόσεις (8,8 έναντι 9 της Spider θεωρώ ότι είναι πάνω κάτω τα ίδια). Και μην ξαναπείτε για την 2,5. Βάλτε 1-2 πραγματάκια στην Ζ4 να δείτε που πάει η τιμή...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Τέλος, το αν είναι κάτι οδηγοκεντρικό ή όχι δεν έχει να κάνει με την ιπποδύναμη, αλλά με τη θέση οδήγησης και την αίσθηση που σου δίνει όταν κάθεσαι και το οδηγείς.
Βασικότατο. Η θέση οδήγησης παίζει σημαντικότατο ρόλο στην οδηγική ευχαρίστηση και για αυτό τα πισωκίνητα ρόουντστερ με το ψηλό τούνελ μετάδοσης σε κάνουν να νιώθεις σχεδόν σε μονοθέσιο. Άμα κάθεσαι χαμηλά γουστάρεις περισσότερο άσχετα που έχεις χειρότερη ορατότητα.
Ακριβώς. Βασικά όλα τα BMW έτσι είναι...λόγω πίσω κίνησης έχουν ψηλό τούνελ μετάδοσης και κάθεσαι χαμηλά και απλά 'κουμπώνουν' όλα γύρω σου. Στα roadster απλά είναι πιο έντονο.
-
έχεις μπει σε s2000 ?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Τι εννοείς 'πολύ βαρύ' για roadster? Ενώ η Spider είναι πιο ελαφριά?
Το ΜΧ5 γιατί το φέρνουμε στη κουβέντα? Είναι φοβερό αυτοκίνητο...αλλά δεν είναι στη σύγκρισή μας, έτσι δεν είναι?
Επίσης έγραψες (αν θυμάμαι καλά, αν όχι διόρθωσέ με) ότι ίδιο στήσιμο έχει με την 316i ...είσαι σίγουρος? Μιλάμε για άλλες αναρτήσεις, άλλο ύψος, άλλο βάρος, εντελώς διαφορετικό στήσιμο/συμπεριφορά!
Προφανώς και θα προτιμούσαμε κάτι δυνατότερο και με περισσότερους κυλίνδρους...αλλά θεωρώ ότι μια χαρά πάει και η 2λτ Ζ4, ειδικά σε σχέση με τη Spider 2.2 που συζητάμε τώρα...αλλά δε καταλαβαίνω γιατί δε της 'φοράνε' τον 2λτ με τα 170 ...μάλλον επειδή θα την αλλάξουν σε λίγους μήνες.
Η Ζ4 με το στήσιμο και τη συμπεριφορά της, σου δίνει αίσθηση καρτ...τουλάχιστον εμένα αυτό μου έδωσε και οδήγησα τη 2λτ btw.
Τέλος, το αν είναι κάτι οδηγοκεντρικό ή όχι δεν έχει να κάνει με την ιπποδύναμη, αλλά με τη θέση οδήγησης και την αίσθηση που σου δίνει όταν κάθεσαι και το οδηγείς.
Και τα δυο είναι πολύ βαριά. Και για roadster και πόσο μάλλον για καρτ.
Το ΜΧ5 το ανέφερα γιατί το διάβασα σε προηγούμενα ποστ..
Για τοην 3.16 δεν είπα ότι έχει ίδιο στήσιμο. Είπα ότι η μηχανή της δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το καλό της στήσιμο-πλαίσιο άρα δεν είναι οδηγοκεντρικό...
Αν σου έδωσε το Ζ4 αίσθηση καρτ, δεν έχεις μπει σε Λίζα ή S2000 ή MR2 ή MX5 ή ...
Οδηγοκεντρικό(για εμένα) = φτιαγμένο κατά κύριο λόγο για τον οδηγό. Άμα όταν πατάς το γκάζι, θές να γίνεις Fred Flinstone, τότε δεν είναι οδηγοκεντρικό. Δε λέω καλή η αίσθηση, αλλά να συμβαδίζει και με τα χιλιόμετρα που πηγαίνεις...
-
Ετσι ειναι ολα τα BMW....
κσι το Χ5 και το Χ3 και η 7αρακαι η 5αρα -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Ετσι ειναι ολα τα BMW....
κσι το Χ5 και το Χ3 και η 7αρακαι η 5αραΨηλό τούνελ μετάδοσης έχουν και τα 4.
έχεις μπει σε s2000 ?
Βεβαίως...και έχω πάει και βόλτα...απίστευτα οδηγοκεντρικό. Το point σου πιο είναι?
Και τα δυο είναι πολύ βαριά. Και για roadster και πόσο μάλλον για καρτ.
Το ΜΧ5 το ανέφερα γιατί το διάβασα σε προηγούμενα ποστ..
Για τοην 3.16 δεν είπα ότι έχει ίδιο στήσιμο. Είπα ότι η μηχανή της δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το καλό της στήσιμο-πλαίσιο άρα δεν είναι οδηγοκεντρικό...
Αν σου έδωσε το Ζ4 αίσθηση καρτ, δεν έχεις μπει σε Λίζα ή S2000 ή MR2 ή MX5 ή ...
Οδηγοκεντρικό(για εμένα) = φτιαγμένο κατά κύριο λόγο για τον οδηγό. Άμα όταν πατάς το γκάζι, θές να γίνεις Fred Flinstone, τότε δεν είναι οδηγοκεντρικό. Δε λέω καλή η αίσθηση, αλλά να συμβαδίζει και με τα χιλιόμετρα που πηγαίνεις...
Το θέμα είναι ότι κάποιο είναι πιο βαρύ αφού συγκρίνουμε το ένα με τ'άλλο...έτσι δεν είναι?
Έχεις λάθος αντίληψη του οδηγοκεντρικού. Αυτό που λες είναι ταχύτητα, επιδόσεις...κάτι διαφορετικό. Οδηγοκεντρική είναι μια θέση οδήγησης (π.χ.) και την αίσθηση που σου δίνει αυτή...και όλα τα roadster είναι το ίδιο οδηγοκεντρικά.
Γιαυτό έγραψα πριν ότι προφανώς μιλάμε για σύγκριση Spider vs Z4...γιατί μπλέκεις χωρίς λόγο άλλα αυτοκίνητα. Και τα άλλα καρτ αίσθηση έχουν...είπε κάποιος κάτι διαφορετικό? Απλά η Spider ΔΕΝ έχει την ίδια αίσθηση.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Το θέμα είναι ότι κάποιο είναι πιο βαρύ αφού συγκρίνουμε το ένα με τ'άλλο...έτσι δεν είναι?
Έχεις λάθος αντίληψη του οδηγοκεντρικού. Αυτό που λες είναι ταχύτητα, επιδόσεις...κάτι διαφορετικό. Οδηγοκεντρική είναι μια θέση οδήγησης (π.χ.) και την αίσθηση που σου δίνει αυτή...και όλα τα roadster είναι το ίδιο οδηγοκεντρικά.
Γιαυτό έγραψα πριν ότι προφανώς μιλάμε για σύγκριση Spider vs Z4...γιατί μπλέκεις χωρίς λόγο άλλα αυτοκίνητα. Και τα άλλα καρτ αίσθηση έχουν...είπε κάποιος κάτι διαφορετικό? Απλά η Spider ΔΕΝ έχει την ίδια αίσθηση.
Αναφέρω άλλα αυτοκίνητα, γιατί πολύ απλά αν απορίπτεις το spider επειδή δεν είναι οδηγοκεντρικό ή δεν έχει αίσθηση καρτ, τότε δεν επιλέγεις το Ζ4, αλλά ένα από τα άλλα που είπα εγώ αλλά και άλλοι.
Οδηγοκεντρικό δεν είναι ένα αυτοκίνητο αν έχει μόνο ταχύτητα και επιδόσεις. ΜΟΝΟ. Γιατί είναι απαραίτητο στοιχείο τους μαζί με τα άλλα που ανέφερες και κάποια άλλα. -
Στου κουφου την πορτα...
Η συγκριση θα ηταν καλυτερη με τo 120 cabrio.
Ετσι ναι ειναι στα ιδια χρηματα, στα ιδια αλογα, στα ιδια μηκη και πλατη.
Το Ζ4 δεν ειναι καθ αυτου αντιπαλος στην Spider. Στο ΤΤ ειναι. -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
ΥΣ: Ψηφίζω την Ζ4 γιατί η σημερινή Spider δεν έχει καμία σχέση με το ένδοξο παρελθόν. Αν δεν μπορείς να μείνεις πιστός στο αρχέτυπο, κάθισε καλύτερα στ' αυγά σου. Και να μην ακούσω δεν γίνεται , άλλαξαν οι καιροί κλπ κλπ...
Βασισμενη στο σχεδιο του Giugiaro για τη Brera, η Spider ''εξελλιχτηκε'' απο Pininfarina σε συνεργασια με το Centro Stile στο Μιλανο. Παρολο που ειναι ανοιχτο προς συζητηση, θεωρω το σχεδιο πιο ξεκαθαρο απο το ομωνυμο της coupe, βασιζεται στην ιδια πλατφορμα αυτο της coupe με το ιδιο μεταξονιο αλλα ειναι κατα 17 χιλιοστα κοντυτερη αλλα και 23 χιλιοστα χαμηλοτερη.
Για να θυμηθουμε κιολας η πρωτη Αλφα που επινοηθηκε με το ονομα ''spider'' (βγαινει απο το speeder και οχι απο το ''αραχνη'' οπως εχω ακουσει around απο μερικους...) βασιζοταν πανω στη πλατφορμα της Giulietta το 1955 και ειχε σχεδιαστει ξανα απο Pininfarina στο Τορινο. Μετα συνεχιστηκε η παραδοση του ονοματος στην 2000 Spider το 1958 και εν τελει μορφοποιηθηκε στην Giulia Spider το 1962. Αλλα δεν ηταν μεχρι το 1966 στην εκθεση της Γενευης οπου η Duetto θεωρηθηκε σαν η original Alfa Spider και ειναι αυτο που ξερουμε μεχρι σημερα. Το 1967 το σχεδιο ανανεωθηκε αρκουντως, στα 70s εφαγε ενα δραματικο restyle στο πισω μερος, αλλα παρολα αυτα η Spider κρατησε τη βασικη μορφη της μεχρι την εμφανιση της GTV το 1995. Εκεινη η γενια συγκεκριμενα αρχικα ειχε καλη απηχηση στο κοινο αλλα το ΤΤ σφετεριστηκε τη θεση της Αλφα στα μεριδια των μοδατων coupe/cabrio αυτοκινητων (μερικα ατομα ειναι και τυφλοι τι να κανουμε τελοσπαντων....)Και για να επανελθουμε στο σημερα, η τελευταια επαναληψη της Spider ειναι ενα συνγχρονο σχεδιο το οποιο καταφερνει να διατηρησει κυριως τον συναισθηματικο παραγοντα των προκατοχων του. Στο μπροστινο μερος βρισκεται η διακριτικη ''Villa d' Este'' ασπιδα με τις οριζοντιες χρωμιωμενες μπαρες, οπου πλευροκοπειται απο το συμπλεγμα των 3 προβολεων, ενα στοιχειο που το ειχαμε πρωτοδει στην 159. Το επανω μερος της ασπιδας ειναι η αφετηρια για τις βαθιες γραμμες πανω στο καπω οπου ρεουν ευγενικα και καταληγουν αποτομα στις γωνιες κλισεως στα Α-pillars δινοντας ετσι ενα πιο δυναμικο και επιθετικο ρυγχος.
Στο προφιλ η Spider εχει περισσοτερο balance απ οτι το σχεδιο του Giugaro. Balance σημαινει πιο σωστες αναλογιες και το αντιστροφο. Η ανυψωμενη shoulder line που ξεκιναει απο τα μπροστινα φουσκωματα των θολων αναδεικνυουν και τονιζουν την αθλητικη σταση της spider αλλα ταυτοχρονα υπογραμμιζει τη θεση των δεικτων πορειας καθως και του χρωμιωμενου χερουλιου πριν φτασει στους πισω θολους. Εκεινο ακριβως ειναι και το σημειο που εχει επανεξεταστει εντελως εκ σχεδιαστικης αποψεως. Εφοσον το επανω μερος εχει αφαιρεθει, το προφιλ του πισω μερους εχει μια πιο καθαρη, ευδιακριτη και εστιασμενη περιγραφη απεχωντας απο το βολβοειδες σχημα του πισω μερος της coupe και τα χοντρα C-pillars που το μονο που καταφερνουν ειναι να τη δειχνουν εξογκωμενη και υπερφιαλη.
Στο πισω μερος, οι πλατιοι θολοι και ενας κωλος ( ) που ενδεικνυει σκοπιμοτητα, μεταφερονται ομορφα στο πορτπαγκαζ και προσαρμοζονται με ωραιες καμπυλες σε ενα τμημα του αυτοκινητου οπου διαφορετικα θα ηταν λογικα σχεδον επιπεδο και χωρις ιχνος φαντασιας. Το σηματακι με το θυρεο ειναι στο κεντρο, ειναι το σημειο που εστιαζει το ματι και ειναι αναμεσα στα πισω φωτα τα οποια κρυβουν τις γραμμες του πορτπαγκαζ. Μια μικρη και διακριτικη αεροτομη ειναι σχηματισμενη πανω στο αμαξωμα και εξυπηρετει σαν αεροδυναμικο βοηθημα αλλα ταυτοχρονα υψωνει οπτικα το πισω μερος και ''φωλιαζει'' τον 3ο λαμπτηρα για τα φρενα. Στο κατω μερος ειναι 4 χρωμιομενες αποληξεις και τονιζουν την σπορ παρουσια της spider.Για το εσωτερικο δεν θα πω και πολλα καθοτι δεν πολυ ασχολουμαι ( ) αλλα γενικως το highlight ειναι η κεντρικη αλουμινενια κονσολα υπο γωνια oriented στον οδηγο και με κλασσικους κυκλικους αναλογικους δεικτες και παρεχουν info για καυσιμα, λαδι και θερμοκρασια στα ιταλικα φυσικα ωστε να μην ξεχναμε την καταγωγη του αυτοκινητου. Τελοσπαντων, αλλο θεμα το εσωτερικο βαριεμαι να
το αναλυσω τωρα ισως καποια αλλη στιγμηOverall (να τελειωνουμε επιτελους), η τωρινη spider ειναι ενα μοντερνο αμαξι οπου δειχνει εμφανως το θρασυ σχεδιασμο του. Δεν ειναι ενα μοντελο το οποιο παρουσιαζεται πισω σε μια πιο ανεμελη οδηγικα εποχη με μηδαμινες safety νομοθεσιες, κατι που ερχεται σε αντιθεση εμφανως σημερα με ολο αυτο τον safety και τεχνολογικο εξοπλισμο που εχουν τα τωρινα αυτοκινητα. Και παρολο που οι διακριτικες σχεδαστικες γραμμες που διακατεχουν το μοντελο δεν ειναι τοσο ιδιαιτερες οπως ηταν καποτε δεν υπολοιπονται καθολου σε συναισθηματισμο. Τα μοντελα στα mid-60s ηταν απλα, αγνα γλυπτα πανω σε ροδες και αυτοι που τα αγοραζαν, τα επαιρναν πιο πολυ για την αισθηση που σου εδιναν οταν τα κοιταγες παρα για την εντυπωση που αποκομιζες οταν τα οδηγουσες. Δεν υπαρχει αμφιβολια οτι η τελευταια spider σαφως και πετυχαινει σε αυτο και μονο τον τομεα, συλλεγοντας εκφρασεις θαυμασμου και κοπλιμεντα απο περαστικους διαφορων ηλικιων.
Η spider δεν ειναι ενα σπορτ αμαξι με την καθαρη εννοια του ορου, αλλα εχει αποδειχτει ανθεκτικη στον σχεδιαστικο προσανατολισμο της. Οποτε οπως καταλαβαινεις φιλτατε HighFidelity διαφωνω με οτι εγραψες. Τωρα για τη Ζ4 θα γραψω καποια αλλη στιγμη (να μην μεινουν παραπονεμενοι και οι προπελιστες του φορουμ ) διοτι με ολο αυτο το κατεβατο κουραστικα Ναι μεν εχει ενδιαφερον σχεδιο αλλα θα περασει η μοδα του αρκετα fast, ακριβως λογω του flame surfacing (σχεδιαστηκε και απο Δανο btw, οχι οτι εχουν τπτ τα παιδια απο Δανια απλα το αναφερω ).Και η Ζ4 πιο ομοφη απο τη Spider δεν ειναι οσο και να χτυπιεται. Ουτε ασχημη ειναι. Απλα ειναι συμβιβασμενη σχεδιαστικα. Οποιος διαφωνει ας μου το αποδειξει κανενα προβλημα. Μια Spider για μενα λοιπον. Τωρα οδηγικα δεν γνωριζω για κανενα απο τα 2, δεν εχω οδηγησει κανενα οποτε εκει δεν εκφερω αποψη. Αλλα επι το πλειστων επιλεγω σχεδον παντα κατι ομορφο εμφανισιακα και ας υπολειπεται σε engineering οποτε...
-
Αγαπητέ 007,
δεν διαφωνώ με όσα έγραψες, γιατί αναφέρεσαι μονάχα στο σχέδιο και μάλιστα στο εξωτερικό. Εκεί ΔΕΝ διαφωνούμε, το σχέδιο της Spider είναι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ.
Όταν είπα πως δεν είναι κοντά στο αρχέτυπο (εννοώντας την Duetto/Spider, καθώς δεν είχα εικόνα για τα άλλα μοντέλα που ανέφερε ο Alba Parieti), εννοούσα και τις υπόλοιπες πλευρές, δηλαδή για το πως κινείται στο δρόμο, πόσο πιο ανάλαφρη σαν κατασκευή και σαν αίσθηση ήταν , πως ΣΗΜΕΡΑ, παρόλα τα χρόνια και την κακή φήμη για σκουριά, μόλις βρεθεί κάποια σε πώληση, αμέσως κάποιος την αρπάζει, με λίγα λόγια, ήταν ένα ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ , ΣΥΝΟΛΙΚΑ, αυτοκίνητο (εντάξει, όταν δεν είχε κάποιο πρόβλημα μηχανικό ή με την σκουριά - κρύο χιούμορ μην τσιμπάτε καλέεεεε ).Είναι η σημερινή τέτοια περίπτωση; Μάλλον όχι... Γιατί όσο όμορφη και να είναι, δεν είναι πλήρης ή για να το πω πιο απλά, δεν είναι αρκετή, καθώς θα περιμέναμε περισσότερα από την Alfa...
Δεν υπάρχουν δικαιολογίες: όταν το καταφέρνει μια χαρά η Mazda , η Honda , η Nissan κλπ κλπ, γιατί όχι και η Alfa; Να με συγχωρείς, αλλά περιμένω περισσότερα από ένα θρύλο της αυτοκίνησης, που δυστυχώς , ακόμη βολοδέρνει εδώ κι εκεί...
Κι αυτό είναι ανεξάρτητο από αυτήν εδώ την σύγκριση...
Φυσικά και η Ζ4 ΔΕΝ μου αρέσει, δεν πρόκειται να την αγόραζα σε καμία έκδοσή της. Οι καλές εκδόσεις είναι στην τιμή της Boxter, κι αν έφτανα σ' αυτά τα λεφτά, δεν θα το σκεφτόμουν δεύτερη φορά αν ήθελα roadster... Ας αφήσει η Alfa χώρο στην Lancia για πολυτέλειες και cruising και ας κυνηγήσει αυτά που ξέρει καλύτερα, τα σπορ αυτοκίνητα. Είτε λέγονται BMW , είτε, γιατί όχι, τις μικρές Porsche. Προς το παρόν, δεν είναι ανταγωνιστική δυστυχώς. Λείπουν τα μοτέρ, τα έξυπνα κιβώτια, ενώ περισσεύει το βάρος και η κίνηση σε...λάθος άξονες!
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Οχι σωνει και καλα το τραβελι πρεπει να ειναι καλυτερο.
Τα χιλιαρικα τα εχετε κανει στραγαλια, οπως και τα αλογα.
Και τα δαπανατε σε 4κυλινδρα οταν στα ιδια παιρνεις επιπλεον 2 κυλινδρους.Η Ζ4 έχει πιο ξεχωριστό και ασυνήθιστο σχήμα οπότε αντικειμενικά είναι μάλλον πιο ωραία από τη spider.
Αυτή την ξεχωριστή εμφάνιση που την έχει η brera (για αυτό και αντικειμενικά είναι επίσης όμορφη) δεν την έχει η spider. Μαγική βέβαια η απλότητά της (πίσω μας τα χαλάει λίγο) αλλά μάλλον πως η Ζ4 δίνει το κάτι παραπάνω στο μάτι.
Από εκεί και μετά ο καθένας έχει την προσωπική του άποψη για το ποιο του αρέσει καλύτερα και η οποία είναι σεβαστή.Από την άλλη όμως, στα θεματάκια με τους κυλίνδρους και τα χιλιάρικα έχεις απόλυτο δίκιο.
Άσε που προσωπικά πιστεύω ότι μπορεί στις βασικές εκδόσεις η spider να υπολείπεται, αλλά αν πάμε στην 3,2 4x4 σε σχέση με την 3.0 Ζ4, το παιγνίδι για μένα το χάνει το γερμανικό αυτοκίνητο. -
double post delete αν γινεται
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
....
Μαλιστα. Δεν γνωριζω οπως προειπα μιας και δεν εχω οδηγησει κανενα οποτε σε αυτο τον τομεα προφανως τα ξερεις καλυτερα οπως και αλλα παιδια απο εδω μεσα.
Συνολικα κανενα αμαξι δεν ειναι τελειο σε καμια κατηγορια και χρονολογια γι αυτο αλλωστε τα αυτοκινητα βελτιωνονται, εξελισσονται, προσαρμοζονται και σχεδιαστικα αλλα και τεχνολογικα αναλογα με την εποχη.
Alfa Romeo Spider vs BMW Z4 2.0