Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;
    • 1
    • 2
    • 42
    • 43
    • 44
    • 45
    • 46
    • 65
    • 66
    • 44 / 66
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    7
    1317
    33688
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alexeft last edited by

      Ο χρήστης nonos έγραψε:
      💫
      Πολλαπλασιαστες συγχρονο προβλημα αλλου περισσοτερο αλλου λιγοτερο ,παντα εκει να ταλαιπωρουν.. end of story..

      Έχουμε επιχειρήματα βλέπω....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostis20 last edited by

        Εγω στη 525i εχω αλλάξει και τους 6 δύο φορές.Στο ibiza που είχα παλιοτερα ε'ιχα αλλαξει δυο -τρείς και όλα αυτα μέχρι τις 43000χμ που το έδωσα
        Σε almera N16 f/l ,11 ετών δεν έχουν αλλαχθεί ποτέ.
        Πάντως πρεπει να έχουν βελτιωθεί τελευταία τα θέματα αυτα,γιατι στα καινουρια μοντέλα το ακουω πολυ σπανια.Το Α5 και το allroad ας πουμε δεν έχoyn θέμα ως τώρα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasilis1 last edited by

          Αυτο το οτι ολα τα σύγχρονα αυτοκίνητα παρουσιάζουν καμένους πολλαπλασιαστες μου θυμίζει έντονα την δικαιολογία συνεργείου του group οπου ο 'υπεύθυνος' ανέφερε οτι ολα τα σύγχρονα αυτοκίνητα καίνε λάδια.τεσπα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            ggab last edited by

            Ο χρήστης alexeft έγραψε:

            💫
            Πολλαπλασιαστες συγχρονο προβλημα αλλου περισσοτερο αλλου λιγοτερο ,παντα εκει να ταλαιπωρουν.. end of story..

            Έχουμε επιχειρήματα βλέπω....

            Ειπαμε χαλανε σε όλα.. ......τέλος

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              panosft last edited by

              Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
              Εγω στη 525i εχω αλλάξει και τους 6 δύο φορές.Στο ibiza που είχα παλιοτερα ε'ιχα αλλαξει δυο -τρείς και όλα αυτα μέχρι τις 43000χμ που το έδωσα
              Σε almera N16 f/l ,11 ετών δεν έχουν αλλαχθεί ποτέ.
              Πάντως πρεπει να έχουν βελτιωθεί τελευταία τα θέματα αυτα,γιατι στα καινουρια μοντέλα το ακουω πολυ σπανια.Το Α5 και το allroad ας πουμε δεν έχoyn θέμα ως τώρα.

              Και πόσο πήγαινε κάθε φορά για τον κάθε πολλαπλασιαστή το μαλλί kosti;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                alexeft last edited by

                Όταν δεν πάει ο Μωάμεθ στο βουνό.....

                Στης κουμπάρας μου το φάμπια, καμμένος πολλαπλασιαστής.
                Άρε φβ!!! Σε λίγο θα αλλάζουμε κινητήρα κάθε 10000 χλμ και θα το λέμε νορμάλ!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kostis20 last edited by

                  Ο χρήστης panosft έγραψε:

                  Εγω στη 525i εχω αλλάξει και τους 6 δύο φορές.Στο ibiza που είχα παλιοτερα ε'ιχα αλλαξει δυο -τρείς και όλα αυτα μέχρι τις 43000χμ που το έδωσα
                  Σε almera N16 f/l ,11 ετών δεν έχουν αλλαχθεί ποτέ.
                  Πάντως πρεπει να έχουν βελτιωθεί τελευταία τα θέματα αυτα,γιατι στα καινουρια μοντέλα το ακουω πολυ σπανια.Το Α5 και το allroad ας πουμε δεν έχoyn θέμα ως τώρα.

                  Και πόσο πήγαινε κάθε φορά για τον κάθε πολλαπλασιαστή το μαλλί kosti;

                  Στη 5αρα δε πληρώσαμε ποτέ ήταν σε εγγύηση και μετά ανάκληση.
                  Στο Ibiza τον πρώτο δε τον πλήρωσα ήταν στην εγγύηση ,πρέπει να είχα μόνο 15000km αν θυμάμαι καλα.Εκεινη η γενιά είχε τρελό πρόβλημα όπως και τα αντίστοιχα polo/fabia ειδικά τα μοτέρ με τα 101 ps.
                  Τα γιαπωνέζικα δε νομίζω ότι είχαν ποτέ τέτοιας έκτασης πρόβλημα.Το Almera συνεχίζει άπτοητο και είναι παραγωγής 2003
                  Πάντως ξαναλέω ότι τα πιο σύγχρονα μοντέλα έχουν βελτιωθεί σε αυτό το τομέα.Στα Χμ που εχω τώρα στο Α5 , με το Ibiza είχα ήδη αλλάξει τρεις φορές...

                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nonos last edited by

                    Alexeft ή γκαβος ή χαζος εισαι δεν εξηγειται αλλιως..

                    • honda civic μκ6 του γειτονα που φορτωσε η ΕΛΠΑ χθες το πρωι..
                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      ggab last edited by

                      Θα έμεινε απο βενζίνη.. ......

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nonos last edited by

                        Απο πολλαπλασσιαστη εμεινε..! Δεν ειχα λογο να το γραψω αλλιως..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          ggab last edited by

                          Το τσεκαρες επιτόπου; ;;;;;;και έκανες διάγνωση σε ξένο αυτοκίνητο; ;;;;;
                          Αν ναι.. .....χαλαλιζεσαι εδώ μέσα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nonos last edited by

                            Δλδ να μιλησα με το γειτονα και να μου πε τι εγινε δε παιζει? Μαλλον εσυ χαραμιζεσαι διαβαζωντας πολυ http://mistikoskosmos.blogspot.gr/2010/ ... _4503.html ..

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              ggab last edited by

                              Εντάξει.. ....τώρα το εσωσες, γάτα είσαι
                              Και ο γειτονας γνώστης

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nonos last edited by

                                Μαλλον ειναι γιατι εχει και ενα S μπιμπελο

                                Αλλη φορα με ρεγουλα τα imodium...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • D
                                  dsaraf last edited by

                                  ενημερωμένη λίστα με 329 πλέον αναφορές μας στο topic θα τη βρείτε εδώ

                                  once more ευχαριστώ για τις ενημερώσεις / διορθώσεις και ιδιαιτέρως τον nonos 🙂

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nonos last edited by

                                    νο.62 - citroen xantia II 1.6 γραψε καλυτερα οτι απο τις 220.000km εχει το υγραεριο καθως με τις αλλαγες φαινεται συνεχως οτι μονο στις τελευταιες 10.000km το φοραει!

                                    no.65 - citroen xsara οσο να πεις ενα χρωματακι πρεπει να το προσθεσεις..

                                    no.115 - honda crv 2.0 305.000km χωρις αλλαγη

                                    no.264 - toyota avensis του rx8_drifter ,εχει 400.000km πια..!

                                    νο.276 -Toyota Corolla 1.3 xli H/B ..ανακαλυφθηκε βασει book service οτι στις 166.000km ανοιχτηκε για φλατζα και αντικατασταση τσιμουχια βαλβιδων γιατι εκαιγε λαδι !

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nonos last edited by

                                      νο.90 ford escort '96 τα χιλιομετρα του ειναι 190.000 τελικα και σημερα εμεινε απο καμμενο βεντιλατερ (πεταξε τα νερα ολα) + θελει συμπλεκτη συμπιεστη aircondition.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dim67 last edited by

                                        γεια σας και απο εμενα. Λοιπον FIAT punto 1.4 sporting 2004.
                                        Εχει 295.000 καιγοντας αεριο απο τα 215.000. αλλαζω λαδια στα 20.000.Εκαψε 3 πολλαπλασιαστες εναν καθε καλοκαιρι. στα 190.000 στα 225.000 και στα 245.000 χλμ. Προληπτικα στα 250.000 μαζι με ιμαντες αλλαχτηκαν και δισκος πλατω καθως και τρομπα νερου. . Καιει οσο λαδι εκαιγε καινουριο. Ξεχασα και μια τετραδα αμορτισερ στα 220.000χλμ.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          panos3 last edited by

                                          Ο χρήστης dim67 έγραψε:
                                          γεια σας και απο εμενα. Λοιπον FIAT punto 1.4 sporting 2004.
                                          Εχει 295.000 καιγοντας αεριο απο τα 215.000. αλλαζω λαδια στα 20.000.Εκαψε 3 πολλαπλασιαστες εναν καθε καλοκαιρι. στα 190.000 στα 225.000 και στα 245.000 χλμ. Προληπτικα στα 250.000 μαζι με ιμαντες αλλαχτηκαν και δισκος πλατω καθως και τρομπα νερου. . Καιει οσο λαδι εκαιγε καινουριο. Ξεχασα και μια τετραδα αμορτισερ στα 220.000χλμ.

                                          τι λαδια του βαζεις?τι αμορτισερ εβαλες?

                                          κρατησαν τα αμορτισερ 220.000χλμ?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dim67 last edited by

                                            Ο χρήστης panos3 έγραψε:

                                            γεια σας και απο εμενα. Λοιπον FIAT punto 1.4 sporting 2004.
                                            Εχει 295.000 καιγοντας αεριο απο τα 215.000. αλλαζω λαδια στα 20.000.Εκαψε 3 πολλαπλασιαστες εναν καθε καλοκαιρι. στα 190.000 στα 225.000 και στα 245.000 χλμ. Προληπτικα στα 250.000 μαζι με ιμαντες αλλαχτηκαν και δισκος πλατω καθως και τρομπα νερου. . Καιει οσο λαδι εκαιγε καινουριο. Ξεχασα και μια τετραδα αμορτισερ στα 220.000χλμ.

                                            τι λαδια του βαζεις?τι αμορτισερ εβαλες?

                                            κρατησαν τα αμορτισερ 220.000χλμ?

                                            Ισως κρατησαν λιγο λιγοτερο. παντως ηταν εξαιρετικα. μεχρι τα 190.000 ας πουμε. μετα αρχισε να διακρινεται η φθορα. τα επομενα θεωρητικα ηταν τα γνησια ιδια με τα αρχικα, αλλα εχουν σκασει και τα 2 μπροστα. Κανενα καλο after market? monroe ηKYB? Καποιος που δοκιμασε? Οσο για τα λαδια μεχρι που εβαλα αεριο εβαζα παντα SELENIA 20K. Μετα ενα της AGIP για κινητηρες βενζινης και αεριου. εννοειται για να μου βγαλουν 20.000 συμπληρωνω αρκετο εκει γυρω στις 12 με 13000

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 42
                                            • 43
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 46
                                            • 65
                                            • 66
                                            • 44 / 66
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr