για fiat punto mjt 85ps που αγόρασα πρόσφατα ( 2500 km ) έχω κάνει ως τώρα με v power έχει ακουστεί κάτι για το dpf; εννοώ αν υπάρχει εμπειρία η πρόβλημα από κάτοχο punto panda ή 500. Αν και μου ειπαν ότι ο 85άρης mjt υπερέχει σε κάποια σημεία και από τον 75άρη του panta και από τον 95άρη του 500.όταν πριν αγοράσω ρωτησα και στην opel για το corsa μου είπαν ότι ο δικός τους mjt 1.3 πολύ μακρινή συγγένεια έχει με αυτον της fiat. Κάτι σαν μας έδωσε κάποια σχέδια κάποτε η fiat τα πήραμε και υλοποιήσαμε κάτι πολύκαλυτερο από αυτούς.Δεν τους πιστεψα και προτίμησα το pυnto. Τέλος πάντων γίνομαι κουραστικός. Να συμπληρώσω κάτι: πρώτα αγόρασα και μετά εκ των υστέρων άρχισα να ενημερώνομαι και να ανακαλύπτω ότι υπαρχουν dpf αναγεννήσεις κτλ.
Latest posts made by dim67
-
RE: Φίλτρο σωματιδίων diesel
-
RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
αν δεν το φορτωνεις μπορει να κρατησουν οσο και το αυτοκινητο.μπορεις να μετρησεις την αποσταση απο το εδαφος σε σχεση με το εργοστασιακο και αν ειναι ποιο κατω απο το εργοστασιακο υψος τα αλλαζεις.ομως λες οτι ειναι σπασμενα μπροστινα αμορτισερ σε αυτην τη περιπτωση δεν ξερω αν ισχυει αυτο που λεω.ψαλιδια μπορεις να βαλεις trw,moog,vema.αλλαζουν τα συνεμπλοκ αλλα ποιος θα κατσει να στα κανει?
http://www.mister-auto.gr/el/timoni-anartese-tr-khon/fiat-punto-188-1-4-95bhp_v17779_g273.html
Και πάλι ευχαριστώ για την βοήθεια. Τα γνήσια τα ψαλίδια στην αντιπροσωπεία 150 και τα 2 προσφορά. Εχουν ένα μικρό μείον αυτά που μου έδειξες. Πολύ καλή τιμή ομως ειναι όλα για όχημα με βασικό σασί όχι για το δικό μας το sporting.Σίγουρα έχουμε πιο σκληρά συνεμπλόκ λόγω πιο σκληρής αναρτησης.
-
RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
monroe και kyb αυτα ειναι ποιο μαλακα απο τα εργοστασιακα του sporting αλλα θα εχουν καλυτερη ανεση.εγω θα προτεινα koni special και σε ποιο φτηνο koni str.t.εγω φοραω τα bilstein κιτρινα b6 στο ιδιο πουντο αλλα ειναι αρκετα σκληρα στη πολη στο συγκεκριμενο αυτοκινητο.αλλα σε εθνικη και σε δρομους με στροφες ειναι πολυ καλα ευχαριστεσαι οδηγηση.Ευχαριστώ panos3. Θα τα ψάξω. Αφού έχεις ασχοληθεί με το θέμα ανάρτηση πές μου την γνώμη σου κατά πόσο πρέπει να προχωρήσω και σε αλλαγή ελατηρίων.Με 300.000 σχεδόν χιλιόμετρα δεν θα έπρεπε; Το πιο ωραίο: λέω μια μέρα δεν ρωτάω για συνεμπλόκ μπροστά; τόσα χιλιόμετρα θα την έχουν την φθορά τους. Και μου είπαν δεν αλλάζουν αλλα βάζεις καινούριο ψαλίδι. Του έχω πιεί το αίμα το μπλε sporting είναι λίγο γιαγιά αλλά με έχει καταεξυπηρετήσει και θέλω να ανταποδώσω.
-
RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;
Ο χρήστης panos3 έγραψε:
γεια σας και απο εμενα. Λοιπον FIAT punto 1.4 sporting 2004.
Εχει 295.000 καιγοντας αεριο απο τα 215.000. αλλαζω λαδια στα 20.000.Εκαψε 3 πολλαπλασιαστες εναν καθε καλοκαιρι. στα 190.000 στα 225.000 και στα 245.000 χλμ. Προληπτικα στα 250.000 μαζι με ιμαντες αλλαχτηκαν και δισκος πλατω καθως και τρομπα νερου. . Καιει οσο λαδι εκαιγε καινουριο. Ξεχασα και μια τετραδα αμορτισερ στα 220.000χλμ.τι λαδια του βαζεις?τι αμορτισερ εβαλες?
κρατησαν τα αμορτισερ 220.000χλμ?
Ισως κρατησαν λιγο λιγοτερο. παντως ηταν εξαιρετικα. μεχρι τα 190.000 ας πουμε. μετα αρχισε να διακρινεται η φθορα. τα επομενα θεωρητικα ηταν τα γνησια ιδια με τα αρχικα, αλλα εχουν σκασει και τα 2 μπροστα. Κανενα καλο after market? monroe ηKYB? Καποιος που δοκιμασε? Οσο για τα λαδια μεχρι που εβαλα αεριο εβαζα παντα SELENIA 20K. Μετα ενα της AGIP για κινητηρες βενζινης και αεριου. εννοειται για να μου βγαλουν 20.000 συμπληρωνω αρκετο εκει γυρω στις 12 με 13000
-
RE: Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;
γεια σας και απο εμενα. Λοιπον FIAT punto 1.4 sporting 2004.
Εχει 295.000 καιγοντας αεριο απο τα 215.000. αλλαζω λαδια στα 20.000.Εκαψε 3 πολλαπλασιαστες εναν καθε καλοκαιρι. στα 190.000 στα 225.000 και στα 245.000 χλμ. Προληπτικα στα 250.000 μαζι με ιμαντες αλλαχτηκαν και δισκος πλατω καθως και τρομπα νερου. . Καιει οσο λαδι εκαιγε καινουριο. Ξεχασα και μια τετραδα αμορτισερ στα 220.000χλμ.