-
Παιδιά καλημέρα σε όλους.Θέλω τη βοήθειά σας!!
Είμαι ανάμεσα στα δύο αμάξια που αναφέρω στο θέμα. Ενδιαφέρομαι για τις εκδόσεις με 16V και 95 HP. Επίσης να σημειωθεί ότι η fiat δέχεται με 1500 ευρώ ένα lancia delta που υπάρχει στην οικογένεια. Αυτό που με προβλημάτισε με το punto είναι το ρεπρίζ του. Επίσης θέλω να το αγοράσω με ESP και ζάντες αλουμινίου.Σκέφτηκα και την έκδοση punto με 120 ΗP αλλά φοβάμαι ότι θα έχει υψηλή κατανάλωση!!
Για το νέο κινητήρα της BMW-Peugeot με τα 95ΗP έχετε ακούσει καλά λόγια?
Τα στοιχεία που με ενδιαφέρουν πιο πολύ είναι η ασφάλεια,η ποιότητα κατασκευής και η άνεση στο ταξίδι...
Τα λεφτά που διαθέτω είναι μέχρι 15.000ΥΣ: Δεκτές και άλλες προτάσεις, πχ mazda 2
-
Παιδιά καλημέρα σε όλους.Θέλω τη βοήθειά σας!!
Είμαι ανάμεσα στα δύο αμάξια που αναφέρω στο θέμα. Ενδιαφέρομαι για τις εκδόσεις με 16V και 95 HP. Επίσης να σημειωθεί ότι η fiat δέχεται με 1500 ευρώ ένα lancia delta που υπάρχει στην οικογένεια. Αυτό που με προβλημάτισε με το punto είναι το ρεπρίζ του. Επίσης θέλω να το αγοράσω με ESP και ζάντες αλουμινίου.Σκέφτηκα και την έκδοση punto με 120 ΗP αλλά φοβάμαι ότι θα έχει υψηλή κατανάλωση!!
Για το νέο κινητήρα της BMW-Peugeot με τα 95ΗP έχετε ακούσει καλά λόγια?
Τα στοιχεία που με ενδιαφέρουν πιο πολύ είναι η ασφάλεια,η ποιότητα κατασκευής και η άνεση στο ταξίδι...
Τα λεφτά που διαθέτω είναι μέχρι 15.000ΥΣ: Δεκτές και άλλες προτάσεις, πχ mazda 2
-
Παιδιά καλημέρα σε όλους.Θέλω τη βοήθειά σας!!
Είμαι ανάμεσα στα δύο αμάξια που αναφέρω στο θέμα. Ενδιαφέρομαι για τις εκδόσεις με 16V και 95 HP. Επίσης να σημειωθεί ότι η fiat δέχεται με 1500 ευρώ ένα lancia delta που υπάρχει στην οικογένεια. Αυτό που με προβλημάτισε με το punto είναι το ρεπρίζ του. Επίσης θέλω να το αγοράσω με ESP και ζάντες αλουμινίου.Σκέφτηκα και την έκδοση punto με 120 ΗP αλλά φοβάμαι ότι θα έχει υψηλή κατανάλωση!!
Για το νέο κινητήρα της BMW-Peugeot με τα 95ΗP έχετε ακούσει καλά λόγια?
Τα στοιχεία που με ενδιαφέρουν πιο πολύ είναι η ασφάλεια,η ποιότητα κατασκευής και η άνεση στο ταξίδι...
Τα λεφτά που διαθέτω είναι μέχρι 15.000ΥΣ: Δεκτές και άλλες προτάσεις, πχ mazda 2
-
εγώ το grande punto sporting έχω, αν είσαι ανάμεσα σε αυτό και το 207 να πάρεις το punto. Αν στο παιχνίδι μπαίνει το mazda τότε δεν το συζητάμε πας για mazda 2. Τώρα για το punto τζετ με τα 120 άλογα όσο και να σου φανεί παράλογο καίει λιγότερο από το 95ari !
-
Πόσο λιγότερο καίει; Γιατί όσους ξέρω με Punto T-jet, έχουν γύρω στα 9-10lt/100km μέση κατανάλωση.
-
Αυτο που με προβληματίζει με το mazda 2 είναι οτι δεν έχει δυνατότητα για esp..Αν και όλοι μου λένε ότι για αμάξι κάτω από 1400 δεν είναι απαραίτητο.
-
Ο χρήστης grande jerry έγραψε:
εγώ το grande punto sporting έχω, αν είσαι ανάμεσα σε αυτό και το 207 να πάρεις το punto. Αν στο παιχνίδι μπαίνει το mazda τότε δεν το συζητάμε πας για mazda 2. Τώρα για το punto τζετ με τα 120 άλογα όσο και να σου φανεί παράλογο καίει λιγότερο από το 95ari !εχω το πουντο 1.4 16v dynamic. Ti εννοεις οτι καιει λιγοτερο το turbo, προφανως εννοεις για τις
συνηθισμενες μετρησεις που γινονται καταναλωσης απο τα εργοστασια και κατ' επεκταση
απο τα περιοδικα...γιατι αμα βαρυνει λιγο το ποδαρακι δεν νομιζω να εχουμε μεγαλυτερη
καταλωση εμεις οι 16v. Εχω και το κουπε το διλιτρο 20vt...ειχα και το GT...τα τουρμπο ειναι
αδιφαγα οταν τα πιεζεις...και πιστεψεμε, θα τα πιεσεις.. -
Ο χρήστης kifisia222 έγραψε:
Αυτο που με προβληματίζει με το mazda 2 είναι οτι δεν έχει δυνατότητα για esp..Αν και όλοι μου λένε ότι για αμάξι κάτω από 1400 δεν είναι απαραίτητο.to esp δεν εχει να κανει με τα ποσα κυβικα ειναι το αμαξι σου, γιατι καληστα και με ενα 1400
ταξιδευεις ανετα με 120 χιλιομετρα στον αυτοκινητοδρομο οπου μπορει να βρεθεις σε μια δυσκολη
θεση να πρεπει να κανεις μια αποφυγη εμποδιου (ακραια δλδ για να μην στουκαρεις) εκει θα σε βοηθησει
τα μεγιστα στη δυναμικη του αυτοκινητου και την ασφαλη επαναφορα στην ευθεια σε μεγαλυτερο
ποσοστο απ'οτι μπορεις να το κανεις εσυ με ενα αμαξι χωρις esp. Εγω το πουντο το εχω χωρις esp
γιατι δεν εδωσα σημασια κατα την αγορα, εαν το επερνα παλι σιγουρα θα το εβαζα. -
αν και μαλλον πας για πουντο παρε η το τουρμπο η το 207...μη κοιτας το 95αρι πουντο...
-
για να καταλάβεις όταν την απόδοση που έχει το turbo από τις 2.000 στροφές με το άλλο την έχεις στις 4.500 καταλαβαίνεις το ζόρι που εννοώ. έτσι προκύπτει και η παραπάνω καταναλώσει.
όσο για το esp χρειάζεται και 1,2 να είναι το αυτοκίνητο.
-
To 207 1.4 Trendy 95 Ps(13950) απο εμενα.
Ειναι παντου καλυτερο σε σχεση με το Punto 1.4 16V Dynamic 95PS (13700) (το οποιο και εγω εχω) εκτος απο τους χωρους για τους πισω επιβατες και το πενταρι σασμαν εναντι του 6αριου του Punto(και δυστυχως αυτο ειναι μεγαλο μειονεκτημα στην εθνικη).
Απο θεμα ποιοτητας , καταναλωσης , επιδοσεων και συμπεριφορας , το 207 ειναι μπροστα.Το θεμα ειναι οτι σε αυτες τις εκδοσεις παιρνεις ενα αμαξι που δεν εχει τπτ πανω ουτε καν ζαντες.Οποτε τελικα ισως ειναι καλυτερα να πας στις πιο πανω εκδοσεις αφου εχεις οριο τα 15000 ευρω.Δηλαδη Punto Sporting 1.4 95 η Peugeot 207 1.4 95 Sport με 14600 και 14650 αντισοιχα που τα εχουν ολα και συμφερουν.Επισης με 14340 μπορεις να παρεις και το Mazda 2 1.3 86 Exclusive που εχει πανω κατω τον ιδιο εξοπλισμο με τα δυο προηγουμενα.Αλλα αν το σκεφτεις δεν πιστευω οτι αξιζει να δωσεις τα ιδια λεφτα για ενα αυτοκινητο μικροτερων διαστασεων εκτος αν σου αρεσει το συγκεκριμενο η εχεις προβλημα με το Parking.Απο επιδοσεις παντως το Mazda ειναι μπροστα και απο τα δυο...
-
Βασικά για εμένα είναι βασικό και τα 1500 ευρώ που γλιτώνω από τη φίατ από το παλιό αμάξι:)Βέβαια η εμπειρία μας με τα ιταλικά και τις βλάβες μας φοβίζουν λιγάκι, αν και θα το πάρουμε με την 5ετή εγγύηση. Αυτό που με απασχολεί για το pundo είναι οι ρεπρίζ του. Έχει κάποιος διαπιστώσει ότι υπάρχει πρόβλημα με την επιτάχυνση από 60 σε 100?
Το mazda2 που έκανα test drive μου άρεσε πάρα πολύ. Το μόνο που σκέφτομαι για αυτό είναι το esp, και εφόσον είναι σχετικό με την ασφάλεια είναι σημαντικό. -
αποκλείεται να μην έχει esp. μήπως αναφέρεται με άλλη ονομασία.
-
Οχι στο μοντέλο 1300 στο mazda 2 δεν έχει..Μόνο στα 1500 κυβικά μπορείς να βάλεις.
-
για το 60-100 που λες στο πούντο, προσωπικά νομίζω οτι είναι σε πολύ καλά επίπεδα οι ρεπρίζ
ελέω και της κοντής κλιμάκωσης που σου προσφέρει το κιβώτιο. Βρίσκω την οδηγησή του πολυ διασκεδαστική. Μην ξεχνάς οτι το ίδιο μοτέρ φοράει και το Panta 1.4 16v το οποιο λόγω και του μικρότερου
βάρους πετυχαίνει πολυ καλές επιδόσεις. Αναφορικά με το μοτερ 16v εχτες κοιταζα ενα συγκριτικο
που έκανε το AUTOCAR για το sports hatch of the year 2007 περιελάμβανε και το Παντα το 1.4 16v
προς μεγάλης τους έκπλιξης το παντα καταφερε κοντα 1.5 δευτ. μονο περισσότερο στον γυρο απο το 207 GT me ta 150 αλογα!
Αν θες ρίξε μια ματιά
http://www.youtube.com/watch?v=iUS3xmhz04c
Οποτε αυτο και πολλά αλλα επιβεβαιώνουν τα πολύ καλα αποτελέσματα που εχει το συγκεκριμένο
μοτέρ που φοραει και Πουντο που σε ενδιαφέρει.
Και τέλος αν και δεν γνωρίζω το 207(εχω μπει μεσα μονο), πιστέυω οτι εκτός απο κάποια ορισμένη ποιότητα κατασκευής και συναρμόγισης στα υλικα του εσωτερικου δεν νομιζω να εχει να σου προσφερει
περισσοτερα απο το πουντο, που θεωρώ οτι είναι ενα ποιο ολοκληρωμένο αυτοκίνητο. -
E τότε πάρτο!
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
E τότε πάρτο!γιατι το χαντακωνεις το παιδι?
-
Αφού έχει διαμορφώσει άποψη ο φίλος μας ότι το 207 δεν έχει να προσφέρει τίποτα παραπάνω, τι άλλο μένει από το να το πάρει και να το χαρεί το πουντάκι του;
-
ο kifisias ψαχνει για τουτου...οχι ο τεο75...
τι να χαρει απο το 95αρι πουντο?
-
Ο χρήστης adis4gr έγραψε:
τι να χαρει απο το 95αρι πουντο?
To μαλακο ταμπλό, τα απιστευτα 95 αλογα και τον ροπάτο κινητήρα...
Grande punto 1.4 95PS vs. 207 1.4 95PS vs. Mazda2 1.3