Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    bmw X3 2.0d vs Freelander II
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. bmw X3 2.0d vs Freelander II
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Εκτός Δρόμου
    13
    53
    604
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Έχει και DSG το Q5 και νομίζω θα βγει και 2.0TDi αν θέλει diesel.

      Τα station έχουν κάποια πλεονεκτήματα και κάποια μειονεκτήματα. Αν δεν θέλει καθόλου εκτός δρόμου κίνηση και αν κινείται σε δρόμους χωρίς λακούβες (χοχο ) οντως είναι καλύτερη λύση το station.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zuxman last edited by

        Ο χρήστης IKE έγραψε:
        Έχει και DSG το Q5 και νομίζω θα βγει και 2.0TDi αν θέλει diesel.

        Τα station έχουν κάποια πλεονεκτήματα και κάποια μειονεκτήματα. Αν δεν θέλει καθόλου εκτός δρόμου κίνηση και αν κινείται σε δρόμους χωρίς λακούβες (χοχο ) οντως είναι καλύτερη λύση το station.

        καλά τα station και όμορφα. Ιδιαίτερα μου ίχε αρέσει το παλιό αβαντ της audi, και οπώς άλλωστε και το καινούριο (αν και λιγο πιο 'επίσημο'). Ομως δε γλυτώνεις από τις άπειρες λακούβες που παραμονεύουν παντού Και όλοι έχουμε πολλές επειρίες επ'αυτού...
        Γι αυτό σκέφτομαι προς ψηλότερο τετρακίνητο. Εστω, δηλαδή να τις περνάω λίγο πιο α ν ώ δ υ ν α.
        Το 2.0TDi θα κυκλοφορήσει μάλλον αργότερα από της βενζίνης.
        Αναμονή μέχρι να το δούμε στις εκθέσεις.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          cpp last edited by

          Ο χρήστης zuxman έγραψε:

          Έχει και DSG το Q5 και νομίζω θα βγει και 2.0TDi αν θέλει diesel.

          Τα station έχουν κάποια πλεονεκτήματα και κάποια μειονεκτήματα. Αν δεν θέλει καθόλου εκτός δρόμου κίνηση και αν κινείται σε δρόμους χωρίς λακούβες (χοχο ) οντως είναι καλύτερη λύση το station.

          καλά τα station και όμορφα. Ιδιαίτερα μου ίχε αρέσει το παλιό αβαντ της audi, και οπώς άλλωστε και το καινούριο (αν και λιγο πιο 'επίσημο'). Ομως δε γλυτώνεις από τις άπειρες λακούβες που παραμονεύουν παντού Και όλοι έχουμε πολλές επειρίες επ'αυτού...
          Γι αυτό σκέφτομαι προς ψηλότερο τετρακίνητο. Εστω, δηλαδή να τις περνάω λίγο πιο α ν ώ δ υ ν α.
          Το 2.0TDi θα κυκλοφορήσει μάλλον αργότερα από της βενζίνης.
          Αναμονή μέχρι να το δούμε στις εκθέσεις.

          Σιγα μην πάθει τίποτα από τις ελληνικές λακκούβες δεν θα πέφτεις με μεγάλη ταχύτητα και αυτό είναι όλο, εγω με το avant μπαίνω σε χωματόδρομους και πάω όπου και όσο μου επιτρέπει το ύψος μου.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Με την ίδια λογική σιγά τη χειρότερη οδική συμπεριφορά που θα έχει το suv. Θα πηγαίνεις παντού με 5% μικρότερη ταχύτητα και κάτι έγινε

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • C
              cpp last edited by

              Παντού vs 4 λακκούβες που συναντάς κάθε βδομάδα και θέλουν προσοχή

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Πάρε ένα Ariel Atom τότε

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  manosbmw last edited by

                  Φιλε zuxman πολυ προσφατα άλλαξα ενα grandvitara με X3 2.0d Δεν έχω μετανιωσει που πήρα το SUV αντι για το καθαροαιμο γιατι στο χωματοδρομο πάω όπου πηγαινα και πρωτα και μάλιστα πιο γρηγορα και πιο ανετα. Εγω ,ομως δεν τραβαω κανενα ζόρι να τρέχω σε απάτητα βουνα και λαγκάδια ουτε να χωνωμαι μεχρι τα μπουνια στη λάσπη και στα ποτάμια. Τα SUV ολα σε χωματόδρομο παραλίες χιονι τα πάνε καλά για το μέσο οδηγο.ουτε αργα χρειάζονται ουτε μπλοκε διαφορικά ουτε αναρτησεις που να καταπινουν τα πάντα, ουτε κοντές σχεσεις και άλλα τετοια ηχηρά παρόμοια. Το πιο σημαντικο ειναι απόσταση απο το έδαφος. Οταν ειχα το grandvitara τα αργα ταβαζα μόνο όταν κώλωνε στον ανηφορο. Και την τετρακίνηση κι αυτη σπάνια τη χρειάστηκα.
                  ΕΙχα το ιδιο διλημα με σένα οταν ήταν να αγοράσω και τα δοκίμασα και τα δυο. δεν πήρα το φρη λάντερ για του εξης λόγους
                  α. στη πραγματικότητα ειναι ελάχιστα φθηνότερο απο τη χ3 στην έκδοση με το τεραιν ρισπονς.
                  β. Η λαντ ροβερ δεν έχει καλη προιστορία αξιοπιστίας και ηταν πάντα στο πουλιέται δε πουλιέται (τελικά ΤΑΤΑ)
                  γ. Δεν ειναι πυκνό το δικτυο σερβις και δεν ξέρω τι γινεται με τα ανταλλακτικά.
                  δ. η τιμή μεταπώλησης
                  ε.δε με ενθουσίασε εμφανισιακά μεσα έξω
                  στ. ειμαι αδιόρθωτος μπεμβεδάκιας.
                  ΤΙ εχω μετανιώσει στη χ3;
                  α.που δε πηρα αυτοματο κιβώτιο
                  Τι χαιρομαι πιο πολυ;
                  α. τον κινητήρα σε επιδοσεις οικονομία και λειτουργια
                  β το τιμόνι και
                  γ που δε περίμενα ουτε να δω το Q5.
                  Τι μειονέκτημα έχει η χ3
                  α.ειναι ακριβή
                  β.ότι αλλάζει συντομα μοντέλο
                  (για μενα όμως η παρουσα γενια θα αποδειχτει η καλυτερη χ3 γιατι οι επόμενες θα audiζουν και γιατι νομίζω ότι το πολυ το τάκα τακα (τεχνολογία οικολογία κλπ) κανει το παιδί μ@λ@κ@
                  ΥΓ Δε μετανιωσα επισης που δε πηρα κουρσα. Με τη Χ3 δε νιωθω να μου λειπει καθόλου: παω σφαιρα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Z
                    zuxman last edited by

                    φιλε συνονόματε και μπεμβεδάκια (αν και εγω εχω τη μικρούλα 116).
                    Νομίζω ότι με καλύπτεις απόλυτα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dermitzakis last edited by

                      OXI H 2.0 ΝΤΙΖΕΛ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΠΑΡΚΗΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η 2.0 ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ 3.0 ΒΕΝΖΙΝΗ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bebes last edited by

                        @zuxman
                        Ειχα κι εγω μεγαλο προβληματισμο κατα το ψαξιμο
                        Τελικα πηρα ενα ψηλωμενο (γιατι στην Ελλάδα είμαστε) statiοn, με τετρακινηση (αφου για ATV ή SUV έψαχνα) και περιεργως το ήθελα και 'διακριτικό'
                        Το outback παει πολυ καλα στο δρόμο σε στροφες κλπ ειναι απλά άπαικτο λόγω και χαμηλου κεντρου βάρους, η πολυτέλεια του μεσα δεν εχει καμια σχεση με οτιδηποτε Ιαπωνικό (εστω και αρκετα ακριβότερα). Πολύ άνετο και ήσυχο ταξίδι ακόμα και σε ταχύτητες κοντα στα 180.
                        Η αλήθεια είναι οτι δεν το ειχα στις πρώτες προτεραιότητες, αλλα μολις το δοκίμασα αρχισα να μετραω τα λεφτα μου...
                        Εχει αποσταση απο το έδαφος 20 εκ (χωρις να προεξέχουν ψαλίδια εξατμίσεις κλπ).
                        Σε χωματόδρομο είναι μαγικό χαλί, σε πολύ ασχημο δεν το εχω πάει ακόμη, σίγουρα η ανάρτηση ειναι μαλακή σε σχέση με Χ3, ο κινητήρας πολύ δυνατός φαίνεται (ακόμα δεν 'άνοιξε' για να πιέσω στο όριο), ο εξοπλισμός είναι πλήρης
                        Βέβαια είναι πιο στενό πισω απο τη Χ3, ανάλογα πόσο χωρο θέλεις,και το Freelander είναι ακόμη πιο ευρύχωρο.
                        Γνωμη μου είναι (αν δε θες κάτι συγκεκριμένα 'γιατί έτσι σου αρέσει') να δοκιμάσεις τα υποψήφια και μερικά αουτσάιντερς, γιατί μπορεί κάποιο αυτοκίνητο να 'σου μιλήσει' και τελικά να το πάρεις χωρίς να σπας το κεφάλι σου με τεχνικά χαρακτηριστικά και υποθετικές δυνατότητες

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Z
                          zuxman last edited by

                          OXI H 2.0 ΝΤΙΖΕΛ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΠΑΡΚΗΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η 2.0 ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ 3.0 ΒΕΝΖΙΝΗ.

                          για ποιόν λόγο το λές? Δεν είναι επαρκης ως προς τι?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Z
                            zuxman last edited by

                            [quote='bebes']@zuxman
                            Ειχα κι εγω μεγαλο προβληματισμο κατα το ψαξιμο
                            Τελικα πηρα ενα ψηλωμενο (γιατι στην Ελλάδα είμαστε) statiοn, με τετρακινηση (αφου για ATV ή SUV έψαχνα) και περιεργως το ήθελα και 'διακριτικό'

                            Θα το δω οπωσδήποτe. Aν και την τελευταία φορά που θυμάμαι να πέρασα από την αντιπροσωπεία για να δω το νεο Φόρεστερ δεν το είχανε. σα να μην έχουν επιθετική συμπεριφορά σαν αντιπροσωπεία σε σχεση με μερικά μοντέλα. Σα να λένε 'εμεις κυρίως Φόρεστερ και Ιμπρέζα πουλάμε'!
                            Θα ξαναπροσπαθήσω να το δω. Και σίγουρα δεν θα υπάρχει σε ντίζελ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • Z
                              zuxman last edited by

                              Ο χρήστης bebes έγραψε:
                              @zuxman
                              Ειχα κι εγω μεγαλο προβληματισμο κατα το ψαξιμο
                              Τελικα πηρα ενα ψηλωμενο (γιατι στην Ελλάδα είμαστε) statiοn, με τετρακινηση (αφου για ATV ή SUV έψαχνα) και περιεργως το ήθελα και 'διακριτικό'
                              Το outback παει πολυ καλα στο δρόμο σε στροφες κλπ ειναι απλά άπαικτο λόγω και χαμηλου κεντρου βάρους, η πολυτέλεια του μεσα δεν εχει καμια σχεση με οτιδηποτε Ιαπωνικό (εστω και αρκετα ακριβότερα). Πολύ άνετο και ήσυχο ταξίδι ακόμα και σε ταχύτητες κοντα στα 180.
                              Η αλήθεια είναι οτι δεν το ειχα στις πρώτες προτεραιότητες, αλλα μολις το δοκίμασα αρχισα να μετραω τα λεφτα μου...
                              Εχει αποσταση απο το έδαφος 20 εκ (χωρις να προεξέχουν ψαλίδια εξατμίσεις κλπ).
                              Σε χωματόδρομο είναι μαγικό χαλί, σε πολύ ασχημο δεν το εχω πάει ακόμη, σίγουρα η ανάρτηση ειναι μαλακή σε σχέση με Χ3, ο κινητήρας πολύ δυνατός φαίνεται (ακόμα δεν 'άνοιξε' για να πιέσω στο όριο), ο εξοπλισμός είναι πλήρης
                              Βέβαια είναι πιο στενό πισω απο τη Χ3, ανάλογα πόσο χωρο θέλεις,και το Freelander είναι ακόμη πιο ευρύχωρο.
                              Γνωμη μου είναι (αν δε θες κάτι συγκεκριμένα 'γιατί έτσι σου αρέσει') να δοκιμάσεις τα υποψήφια και μερικά αουτσάιντερς, γιατί μπορεί κάποιο αυτοκίνητο να 'σου μιλήσει' και τελικά να το πάρεις χωρίς να σπας το κεφάλι σου με τεχνικά χαρακτηριστικά και υποθετικές δυνατότητες

                              φιλε bebes
                              Στο σαιτ της σουμπαρού, εκεί που είναι ο εξοπλισμός γράφει 'Αυτορυθµιζόµενη ανάρτηση Self-levelizer'.
                              τι είναι πρακτικά
                              αυτό ?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                meco last edited by

                                Ο χρήστης zuxman έγραψε:
                                φιλε bebes
                                Στο σαιτ της σουμπαρού, εκεί που είναι ο εξοπλισμός γράφει 'Αυτορυθµιζόµενη ανάρτηση Self-levelizer'.
                                τι είναι πρακτικά
                                αυτό ?

                                Ελπίζω να μη σε πειράζει που θα σου απαντήσω εγώ.
                                Αν φορτωθεί πολύ ένα αυτοκίνητο τότε καθίζει και σηκώνεται 'σούζα'. Τα subaru forester και outback με το που θα ξεκινήσουν όμως επανέρχονται στο μαμά ύψος ώστε να παραμένει (σχετικά -το βάρος παραμένει) αναλλοίωτη η οδική τους συμπεριφορά.
                                Επιπλέον αυτό το σύστημα εξυπηρετεί πάρα πολύ όταν έχεις να ρυμουλκήσεις κάτι βαρύ οπότε και εξαλείφει τις ταλαντώσεις που δημιουργούνται από το trailer. Για αυτό το λόγο το forester έχει χαρακτηριστεί σαν το απόλυτο ΙΧ αυτοκίνητο για ρυμούλκηση (στο εξωτερικό τουλάχιστον).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • B
                                  bebes last edited by

                                  +το οτι ΟΤΑΝ αλλάξεις τα αμορτισέρ θες κανα χιλιάρικο για τα συγκεκριμένα

                                  Ο χρήστης meco έγραψε:
                                  Για αυτό το λόγο το forester έχει χαρακτηριστεί σαν το απόλυτο ΙΧ αυτοκίνητο για ρυμούλκηση (στο εξωτερικό τουλάχιστον).

                                  Στο εξωτερικό και ειδικα ΗΠΑ Αυστραλία τη δουλειά αυτή την κάνει το Outback.
                                  Στην Ελλάδα λόγω κυβικών και στην Ευρώπη λόγω έλλειψης ντίζελ δεν περπάτησε πολύ...

                                  Στη θεσσαλονίκη απ'οσο ξερω στη Σουμπαρού στο αεροδρόμιο δεν εχει ντίζελ, εχει ενα τρίλιτρο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Z
                                    zuxman last edited by

                                    Σκάφος δεν έχω, άρα μόνο αν βαρυνω υπερβολικά Ή φορτώσω οικογένεια + πεθερικά κλπ.
                                    Πολύ έξυπνο το σύστημα νομίζω.
                                    Θα με ψήσετε βλέπω για το Σούμπι! Ν α απατήσω την (ακριβή) μου αγάπη, τη μπεμπούλα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • Z
                                      zuxman last edited by

                                      σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια. Τις επόμενες ημέρες πρέπει να αποφασίσω. ...επιτέλους!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gtz last edited by

                                        Εγω θα έλεγα να οδηγήσεις και τα τρία αυτοκίνητα...
                                        Πολλοί απο εδω μέσα δεν τα έχουμε οδηγήσει καν και παρ'όλα αυτα ακούς απόψεις λές και είμαστε κάτοχοι και των τριών...
                                        Οδήγησέ τα λοιπόν όλα και αποφάσισε...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          bebes last edited by

                                          Ο χρήστης bebes έγραψε:
                                          αν δε θες κάτι συγκεκριμένα 'γιατί έτσι σου αρέσει' να δοκιμάσεις τα υποψήφια και μερικά αουτσάιντερς, γιατί μπορεί κάποιο αυτοκίνητο να 'σου μιλήσει' και τελικά να το πάρεις χωρίς να σπας το κεφάλι σου με τεχνικά χαρακτηριστικά και υποθετικές δυνατότητες

                                          πολυ σωστα και το ξαναεπισημαινω για να το εμπεδωσει ο φιλος μας zuxman
                                          ...κι επειδη τα λεφτα που θα δωσεις ειναι πολλα, να επιμεινεις και να ψαξεις να δοκιμασεις αυτα ακτιβως τα μοντελα που εχεις σαν προτεραιοτητες. Μην πας και σε παραμυθιασουν στο στυλ 'οδηγησε αυτο ειναι το ιδιο με το αλλο, τι ντιζελ τι βενζινη ειναι ιδια' κλπ.
                                          Το ποσο ειναι αρκετο, κανε και κανα ταξιδακι σε καμια αλλη πολη για να δοκιμασεις αυτο το συγκεκριμενο που πρεπει

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            evolander last edited by

                                            Με γειά πότε θα σου πούμε?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr