-
Έχει και DSG το Q5 και νομίζω θα βγει και 2.0TDi αν θέλει diesel.
Τα station έχουν κάποια πλεονεκτήματα και κάποια μειονεκτήματα. Αν δεν θέλει καθόλου εκτός δρόμου κίνηση και αν κινείται σε δρόμους χωρίς λακούβες (χοχο ) οντως είναι καλύτερη λύση το station.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Έχει και DSG το Q5 και νομίζω θα βγει και 2.0TDi αν θέλει diesel.Τα station έχουν κάποια πλεονεκτήματα και κάποια μειονεκτήματα. Αν δεν θέλει καθόλου εκτός δρόμου κίνηση και αν κινείται σε δρόμους χωρίς λακούβες (χοχο ) οντως είναι καλύτερη λύση το station.
καλά τα station και όμορφα. Ιδιαίτερα μου ίχε αρέσει το παλιό αβαντ της audi, και οπώς άλλωστε και το καινούριο (αν και λιγο πιο 'επίσημο'). Ομως δε γλυτώνεις από τις άπειρες λακούβες που παραμονεύουν παντού Και όλοι έχουμε πολλές επειρίες επ'αυτού...
Γι αυτό σκέφτομαι προς ψηλότερο τετρακίνητο. Εστω, δηλαδή να τις περνάω λίγο πιο α ν ώ δ υ ν α.
Το 2.0TDi θα κυκλοφορήσει μάλλον αργότερα από της βενζίνης.
Αναμονή μέχρι να το δούμε στις εκθέσεις. -
Ο χρήστης zuxman έγραψε:
Έχει και DSG το Q5 και νομίζω θα βγει και 2.0TDi αν θέλει diesel.
Τα station έχουν κάποια πλεονεκτήματα και κάποια μειονεκτήματα. Αν δεν θέλει καθόλου εκτός δρόμου κίνηση και αν κινείται σε δρόμους χωρίς λακούβες (χοχο ) οντως είναι καλύτερη λύση το station.
καλά τα station και όμορφα. Ιδιαίτερα μου ίχε αρέσει το παλιό αβαντ της audi, και οπώς άλλωστε και το καινούριο (αν και λιγο πιο 'επίσημο'). Ομως δε γλυτώνεις από τις άπειρες λακούβες που παραμονεύουν παντού Και όλοι έχουμε πολλές επειρίες επ'αυτού...
Γι αυτό σκέφτομαι προς ψηλότερο τετρακίνητο. Εστω, δηλαδή να τις περνάω λίγο πιο α ν ώ δ υ ν α.
Το 2.0TDi θα κυκλοφορήσει μάλλον αργότερα από της βενζίνης.
Αναμονή μέχρι να το δούμε στις εκθέσεις.Σιγα μην πάθει τίποτα από τις ελληνικές λακκούβες δεν θα πέφτεις με μεγάλη ταχύτητα και αυτό είναι όλο, εγω με το avant μπαίνω σε χωματόδρομους και πάω όπου και όσο μου επιτρέπει το ύψος μου.
-
Με την ίδια λογική σιγά τη χειρότερη οδική συμπεριφορά που θα έχει το suv. Θα πηγαίνεις παντού με 5% μικρότερη ταχύτητα και κάτι έγινε
-
Παντού vs 4 λακκούβες που συναντάς κάθε βδομάδα και θέλουν προσοχή
-
Πάρε ένα Ariel Atom τότε
-
Φιλε zuxman πολυ προσφατα άλλαξα ενα grandvitara με X3 2.0d Δεν έχω μετανιωσει που πήρα το SUV αντι για το καθαροαιμο γιατι στο χωματοδρομο πάω όπου πηγαινα και πρωτα και μάλιστα πιο γρηγορα και πιο ανετα. Εγω ,ομως δεν τραβαω κανενα ζόρι να τρέχω σε απάτητα βουνα και λαγκάδια ουτε να χωνωμαι μεχρι τα μπουνια στη λάσπη και στα ποτάμια. Τα SUV ολα σε χωματόδρομο παραλίες χιονι τα πάνε καλά για το μέσο οδηγο.ουτε αργα χρειάζονται ουτε μπλοκε διαφορικά ουτε αναρτησεις που να καταπινουν τα πάντα, ουτε κοντές σχεσεις και άλλα τετοια ηχηρά παρόμοια. Το πιο σημαντικο ειναι απόσταση απο το έδαφος. Οταν ειχα το grandvitara τα αργα ταβαζα μόνο όταν κώλωνε στον ανηφορο. Και την τετρακίνηση κι αυτη σπάνια τη χρειάστηκα.
ΕΙχα το ιδιο διλημα με σένα οταν ήταν να αγοράσω και τα δοκίμασα και τα δυο. δεν πήρα το φρη λάντερ για του εξης λόγους
α. στη πραγματικότητα ειναι ελάχιστα φθηνότερο απο τη χ3 στην έκδοση με το τεραιν ρισπονς.
β. Η λαντ ροβερ δεν έχει καλη προιστορία αξιοπιστίας και ηταν πάντα στο πουλιέται δε πουλιέται (τελικά ΤΑΤΑ)
γ. Δεν ειναι πυκνό το δικτυο σερβις και δεν ξέρω τι γινεται με τα ανταλλακτικά.
δ. η τιμή μεταπώλησης
ε.δε με ενθουσίασε εμφανισιακά μεσα έξω
στ. ειμαι αδιόρθωτος μπεμβεδάκιας.
ΤΙ εχω μετανιώσει στη χ3;
α.που δε πηρα αυτοματο κιβώτιο
Τι χαιρομαι πιο πολυ;
α. τον κινητήρα σε επιδοσεις οικονομία και λειτουργια
β το τιμόνι και
γ που δε περίμενα ουτε να δω το Q5.
Τι μειονέκτημα έχει η χ3
α.ειναι ακριβή
β.ότι αλλάζει συντομα μοντέλο
(για μενα όμως η παρουσα γενια θα αποδειχτει η καλυτερη χ3 γιατι οι επόμενες θα audiζουν και γιατι νομίζω ότι το πολυ το τάκα τακα (τεχνολογία οικολογία κλπ) κανει το παιδί μ@λ@κ@
ΥΓ Δε μετανιωσα επισης που δε πηρα κουρσα. Με τη Χ3 δε νιωθω να μου λειπει καθόλου: παω σφαιρα. -
φιλε συνονόματε και μπεμβεδάκια (αν και εγω εχω τη μικρούλα 116).
Νομίζω ότι με καλύπτεις απόλυτα. -
OXI H 2.0 ΝΤΙΖΕΛ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΠΑΡΚΗΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η 2.0 ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ 3.0 ΒΕΝΖΙΝΗ.
-
@zuxman
Ειχα κι εγω μεγαλο προβληματισμο κατα το ψαξιμο
Τελικα πηρα ενα ψηλωμενο (γιατι στην Ελλάδα είμαστε) statiοn, με τετρακινηση (αφου για ATV ή SUV έψαχνα) και περιεργως το ήθελα και 'διακριτικό'
Το outback παει πολυ καλα στο δρόμο σε στροφες κλπ ειναι απλά άπαικτο λόγω και χαμηλου κεντρου βάρους, η πολυτέλεια του μεσα δεν εχει καμια σχεση με οτιδηποτε Ιαπωνικό (εστω και αρκετα ακριβότερα). Πολύ άνετο και ήσυχο ταξίδι ακόμα και σε ταχύτητες κοντα στα 180.
Η αλήθεια είναι οτι δεν το ειχα στις πρώτες προτεραιότητες, αλλα μολις το δοκίμασα αρχισα να μετραω τα λεφτα μου...
Εχει αποσταση απο το έδαφος 20 εκ (χωρις να προεξέχουν ψαλίδια εξατμίσεις κλπ).
Σε χωματόδρομο είναι μαγικό χαλί, σε πολύ ασχημο δεν το εχω πάει ακόμη, σίγουρα η ανάρτηση ειναι μαλακή σε σχέση με Χ3, ο κινητήρας πολύ δυνατός φαίνεται (ακόμα δεν 'άνοιξε' για να πιέσω στο όριο), ο εξοπλισμός είναι πλήρης
Βέβαια είναι πιο στενό πισω απο τη Χ3, ανάλογα πόσο χωρο θέλεις,και το Freelander είναι ακόμη πιο ευρύχωρο.
Γνωμη μου είναι (αν δε θες κάτι συγκεκριμένα 'γιατί έτσι σου αρέσει') να δοκιμάσεις τα υποψήφια και μερικά αουτσάιντερς, γιατί μπορεί κάποιο αυτοκίνητο να 'σου μιλήσει' και τελικά να το πάρεις χωρίς να σπας το κεφάλι σου με τεχνικά χαρακτηριστικά και υποθετικές δυνατότητες -
OXI H 2.0 ΝΤΙΖΕΛ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΕΠΑΡΚΗΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η 2.0 ΒΕΝΖΙΝΗ ΚΑΙ 3.0 ΒΕΝΖΙΝΗ.
για ποιόν λόγο το λές? Δεν είναι επαρκης ως προς τι?
-
[quote='bebes']@zuxman
Ειχα κι εγω μεγαλο προβληματισμο κατα το ψαξιμο
Τελικα πηρα ενα ψηλωμενο (γιατι στην Ελλάδα είμαστε) statiοn, με τετρακινηση (αφου για ATV ή SUV έψαχνα) και περιεργως το ήθελα και 'διακριτικό'Θα το δω οπωσδήποτe. Aν και την τελευταία φορά που θυμάμαι να πέρασα από την αντιπροσωπεία για να δω το νεο Φόρεστερ δεν το είχανε. σα να μην έχουν επιθετική συμπεριφορά σαν αντιπροσωπεία σε σχεση με μερικά μοντέλα. Σα να λένε 'εμεις κυρίως Φόρεστερ και Ιμπρέζα πουλάμε'!
Θα ξαναπροσπαθήσω να το δω. Και σίγουρα δεν θα υπάρχει σε ντίζελ... -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
@zuxman
Ειχα κι εγω μεγαλο προβληματισμο κατα το ψαξιμο
Τελικα πηρα ενα ψηλωμενο (γιατι στην Ελλάδα είμαστε) statiοn, με τετρακινηση (αφου για ATV ή SUV έψαχνα) και περιεργως το ήθελα και 'διακριτικό'
Το outback παει πολυ καλα στο δρόμο σε στροφες κλπ ειναι απλά άπαικτο λόγω και χαμηλου κεντρου βάρους, η πολυτέλεια του μεσα δεν εχει καμια σχεση με οτιδηποτε Ιαπωνικό (εστω και αρκετα ακριβότερα). Πολύ άνετο και ήσυχο ταξίδι ακόμα και σε ταχύτητες κοντα στα 180.
Η αλήθεια είναι οτι δεν το ειχα στις πρώτες προτεραιότητες, αλλα μολις το δοκίμασα αρχισα να μετραω τα λεφτα μου...
Εχει αποσταση απο το έδαφος 20 εκ (χωρις να προεξέχουν ψαλίδια εξατμίσεις κλπ).
Σε χωματόδρομο είναι μαγικό χαλί, σε πολύ ασχημο δεν το εχω πάει ακόμη, σίγουρα η ανάρτηση ειναι μαλακή σε σχέση με Χ3, ο κινητήρας πολύ δυνατός φαίνεται (ακόμα δεν 'άνοιξε' για να πιέσω στο όριο), ο εξοπλισμός είναι πλήρης
Βέβαια είναι πιο στενό πισω απο τη Χ3, ανάλογα πόσο χωρο θέλεις,και το Freelander είναι ακόμη πιο ευρύχωρο.
Γνωμη μου είναι (αν δε θες κάτι συγκεκριμένα 'γιατί έτσι σου αρέσει') να δοκιμάσεις τα υποψήφια και μερικά αουτσάιντερς, γιατί μπορεί κάποιο αυτοκίνητο να 'σου μιλήσει' και τελικά να το πάρεις χωρίς να σπας το κεφάλι σου με τεχνικά χαρακτηριστικά και υποθετικές δυνατότητεςφιλε bebes
Στο σαιτ της σουμπαρού, εκεί που είναι ο εξοπλισμός γράφει 'Αυτορυθµιζόµενη ανάρτηση Self-levelizer'.
τι είναι πρακτικά
αυτό ? -
Ο χρήστης zuxman έγραψε:
φιλε bebes
Στο σαιτ της σουμπαρού, εκεί που είναι ο εξοπλισμός γράφει 'Αυτορυθµιζόµενη ανάρτηση Self-levelizer'.
τι είναι πρακτικά
αυτό ?Ελπίζω να μη σε πειράζει που θα σου απαντήσω εγώ.
Αν φορτωθεί πολύ ένα αυτοκίνητο τότε καθίζει και σηκώνεται 'σούζα'. Τα subaru forester και outback με το που θα ξεκινήσουν όμως επανέρχονται στο μαμά ύψος ώστε να παραμένει (σχετικά -το βάρος παραμένει) αναλλοίωτη η οδική τους συμπεριφορά.
Επιπλέον αυτό το σύστημα εξυπηρετεί πάρα πολύ όταν έχεις να ρυμουλκήσεις κάτι βαρύ οπότε και εξαλείφει τις ταλαντώσεις που δημιουργούνται από το trailer. Για αυτό το λόγο το forester έχει χαρακτηριστεί σαν το απόλυτο ΙΧ αυτοκίνητο για ρυμούλκηση (στο εξωτερικό τουλάχιστον). -
+το οτι ΟΤΑΝ αλλάξεις τα αμορτισέρ θες κανα χιλιάρικο για τα συγκεκριμένα
Ο χρήστης meco έγραψε:
Για αυτό το λόγο το forester έχει χαρακτηριστεί σαν το απόλυτο ΙΧ αυτοκίνητο για ρυμούλκηση (στο εξωτερικό τουλάχιστον).Στο εξωτερικό και ειδικα ΗΠΑ Αυστραλία τη δουλειά αυτή την κάνει το Outback.
Στην Ελλάδα λόγω κυβικών και στην Ευρώπη λόγω έλλειψης ντίζελ δεν περπάτησε πολύ...Στη θεσσαλονίκη απ'οσο ξερω στη Σουμπαρού στο αεροδρόμιο δεν εχει ντίζελ, εχει ενα τρίλιτρο
-
Σκάφος δεν έχω, άρα μόνο αν βαρυνω υπερβολικά Ή φορτώσω οικογένεια + πεθερικά κλπ.
Πολύ έξυπνο το σύστημα νομίζω.
Θα με ψήσετε βλέπω για το Σούμπι! Ν α απατήσω την (ακριβή) μου αγάπη, τη μπεμπούλα! -
σας ευχαριστώ όλους για τη βοήθεια. Τις επόμενες ημέρες πρέπει να αποφασίσω. ...επιτέλους!
-
Εγω θα έλεγα να οδηγήσεις και τα τρία αυτοκίνητα...
Πολλοί απο εδω μέσα δεν τα έχουμε οδηγήσει καν και παρ'όλα αυτα ακούς απόψεις λές και είμαστε κάτοχοι και των τριών...
Οδήγησέ τα λοιπόν όλα και αποφάσισε... -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
αν δε θες κάτι συγκεκριμένα 'γιατί έτσι σου αρέσει' να δοκιμάσεις τα υποψήφια και μερικά αουτσάιντερς, γιατί μπορεί κάποιο αυτοκίνητο να 'σου μιλήσει' και τελικά να το πάρεις χωρίς να σπας το κεφάλι σου με τεχνικά χαρακτηριστικά και υποθετικές δυνατότητεςπολυ σωστα και το ξαναεπισημαινω για να το εμπεδωσει ο φιλος μας zuxman
...κι επειδη τα λεφτα που θα δωσεις ειναι πολλα, να επιμεινεις και να ψαξεις να δοκιμασεις αυτα ακτιβως τα μοντελα που εχεις σαν προτεραιοτητες. Μην πας και σε παραμυθιασουν στο στυλ 'οδηγησε αυτο ειναι το ιδιο με το αλλο, τι ντιζελ τι βενζινη ειναι ιδια' κλπ.
Το ποσο ειναι αρκετο, κανε και κανα ταξιδακι σε καμια αλλη πολη για να δοκιμασεις αυτο το συγκεκριμενο που πρεπει -
Με γειά πότε θα σου πούμε?
bmw X3 2.0d vs Freelander II