-
Είπα να το θέσω έτσι μήπως και το προσέξει κανείς και βοηθήσει
Ψάχνω να βρώ ένα αυτοκίνητο, station η crossover με καλή τετρακίνηση,(ντήζελ η βενζίνη) και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.Κατά προτίμιση Japan η Γερμανικό.
Α..και κάτω από 40.000
Δυστυχώς απο μιά μικρή ερευνα που έκανα τα πιό πολλά στο group VAG έχουν κάτι tiptronic κάτι multitronic που δεν με ενδιαφέρουν. Κι αυτό το Lancer Sportback Ralliart που έρχεται σύντομα(?) είναι τόσο άσχημο πίσω ,που τα Subaru μπροστά του μοιάζουν με τοπ μόντελς.
Υπάρχει κάτι τέτοιο στην αγορά, η μήπως έρχεται σχετικά σύντομα. Βιάζομαι λίγο γιατί έχω πουλήσει το Forester και κυκλοφορώ με Honda Accord του 87 αυτόματο . Το οποίο by the way λειτουργεί μετά από 21 χρόνια και εκατονταδες χιλιάδες χιλιόμτερα με όλα τα συστήματα του άθικτα σαν να βγήκε μόλις από το εργοστάσιο -
Είπα να το θέσω έτσι μήπως και το προσέξει κανείς και βοηθήσει
Ψάχνω να βρώ ένα αυτοκίνητο, station η crossover με καλή τετρακίνηση,(ντήζελ η βενζίνη) και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.Κατά προτίμιση Japan η Γερμανικό.
Α..και κάτω από 40.000
Δυστυχώς απο μιά μικρή ερευνα που έκανα τα πιό πολλά στο group VAG έχουν κάτι tiptronic κάτι multitronic που δεν με ενδιαφέρουν. Κι αυτό το Lancer Sportback Ralliart που έρχεται σύντομα(?) είναι τόσο άσχημο πίσω ,που τα Subaru μπροστά του μοιάζουν με τοπ μόντελς.
Υπάρχει κάτι τέτοιο στην αγορά, η μήπως έρχεται σχετικά σύντομα. Βιάζομαι λίγο γιατί έχω πουλήσει το Forester και κυκλοφορώ με Honda Accord του 87 αυτόματο . Το οποίο by the way λειτουργεί μετά από 21 χρόνια και εκατονταδες χιλιάδες χιλιόμτερα με όλα τα συστήματα του άθικτα σαν να βγήκε μόλις από το εργοστάσιο -
Είπα να το θέσω έτσι μήπως και το προσέξει κανείς και βοηθήσει
Ψάχνω να βρώ ένα αυτοκίνητο, station η crossover με καλή τετρακίνηση,(ντήζελ η βενζίνη) και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.Κατά προτίμιση Japan η Γερμανικό.
Α..και κάτω από 40.000
Δυστυχώς απο μιά μικρή ερευνα που έκανα τα πιό πολλά στο group VAG έχουν κάτι tiptronic κάτι multitronic που δεν με ενδιαφέρουν. Κι αυτό το Lancer Sportback Ralliart που έρχεται σύντομα(?) είναι τόσο άσχημο πίσω ,που τα Subaru μπροστά του μοιάζουν με τοπ μόντελς.
Υπάρχει κάτι τέτοιο στην αγορά, η μήπως έρχεται σχετικά σύντομα. Βιάζομαι λίγο γιατί έχω πουλήσει το Forester και κυκλοφορώ με Honda Accord του 87 αυτόματο . Το οποίο by the way λειτουργεί μετά από 21 χρόνια και εκατονταδες χιλιάδες χιλιόμτερα με όλα τα συστήματα του άθικτα σαν να βγήκε μόλις από το εργοστάσιο -
Tiguan 2.0 TSI Tiptronic (ΔΕΝ είναι αυτόματο, είναι διπλού συμπλέκτη ακριβώς όπως το DSG, αλλά με άλλο όνομα).
Καλές περιπτώσεις είναι και τα Legacy/Outback, αλλά τα αυτόματά τους είναι με κλασικό μετατροπέα ροπής και μάλλον θα ξεφύγουν και από το ταβάνι των 40k €.
-
Δεν τα υποτιμώ, αν δεν υπήρχαν τα διπλού συμπλέκτη θα ήταν μιά εξαιρετική λύση. αλλα ο εχθρός του καλού είναι το καλίτερο. Εχω οδηγήσει το αντίστοιχο με το tiptronic της Mercedes και ήταν πολύ καλό.
Αλλά οδήγησα και Golf GTI με DSG και έπαθα την πλάκα μου. Αφού αγοράζω καινούργιο αυτοκίνητο , γιατί να μην πάρω κάτι που ανήκει στο μέλλον αντι γιά μιά καλή βελτίωση του παρελθόντος. Βέβαια από αξιοπιστία με τα DSG δεν ξέρω τι παίζει. Αν μπορεί να βοηθήσει κανείς. -
Στο γράφω και πιο πάνω: το tiptronic του Tiguan είναι DSG.
-
@ Krusenstern
Το Tiguan το απέκλεισα λόγω χώρων. Κρίμα
@ sv2
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Μην υποτιμάς το tiptronic.Μετά από αρκετές δεκάδες χιλιάδες χιλιόμετρα πίσω από διάφορα ημιαυτόματα (SMG .F1,Cambiocorsa κτλ) κατέληξα ότι μακράν καλύτερα τα κιβώτια με μετατροπέα ροπής.Μήπως μπορείς να μου εξηγήσεις πως κατέληξες εκεί. Ακούγεται πολύ ενδιαφέρουσα άποψη.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Στο γράφω και πιο πάνω: το tiptronic του Tiguan είναι DSG.Πάντως στο media site της Volkswagen μιλάει για torque converter και αν κρίνεις και από τη διαφορά στις επιδόσεις από στάση με το χειρόκινητο, μάλλον πρέπει να είναι κλασσικό αυτόματο.
-
Ο χρήστης pappaki έγραψε:
Στο γράφω και πιο πάνω: το tiptronic του Tiguan είναι DSG.
Πάντως στο media site της Volkswagen μιλάει για torque converter και αν κρίνεις και από τη διαφορά στις επιδόσεις από στάση με το χειρόκινητο, μάλλον πρέπει να είναι κλασσικό αυτόματο.
Mea culpa
Όντως, είναι με μετατροπέα ροπής και lock-up clutch. Συγνώμη για τη λάθος πληροφορία -
Ο χρήστης Subifan έγραψε:
Είπα να το θέσω έτσι μήπως και το προσέξει κανείς και βοηθήσει
Ψάχνω να βρώ ένα αυτοκίνητο, station η crossover με καλή τετρακίνηση,(ντήζελ η βενζίνη) και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.Κατά προτίμιση Japan η Γερμανικό.
Α..και κάτω από 40.000Αναμένεται tiguan DSG το οποίο το έχεις αποκλείσει όπως και Q5 DSG το οποίο θα έχει πάνω από 40Κ.
Tα 4κίνητα που μπορώ να σκεφτώ άμεσα και που διατίθενται αυτή τη στιγμή, είναι το passat variant 3.2 FSI DSG 4motion με κόστος από 43'280€ και το subaru legacy 3.0 Αuto ξεφεύγει πολύ όμως αφού ξεκινάει από τα 47'900€ και φτάνει τα 52'600 στην έκδοση outback.
Oπότε αν μπορείς να ανταπεξέλθεις στα τέλη κυκλοφορίας και την κατανάλωση ενός αυτοκινήτου 3'189cc τότε χτύπα το passat άφοβα. Μόνο μην το πάρεις μαύρο!!!!!!! -
Passat 1.4 Avant DSG και σου μένουν + ρέστα.
Για τετρακίνητο, A4 1.8T Avant quattro αλλά ξεκινάει από 41..
-
Θέλει 4κίνηση...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Θέλει 4κίνηση...Ναι, έκανα edit.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Θέλει 4κίνηση...
Ναι, έκανα edit.
ετσι τη λενε τη μ@λακια τωρα...
-
octavia combiTDI,βγαινει τετρακίνητο..???
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
octavia combiTDI,βγαινει τετρακίνητο..???Όχι. Μόνο δίλιτρο ατμόσφαιρα.
-
Εγω με τη σειρα μου θα προτεινα Subaru Outback 2.0 boxer diesel....με τιμες απο 35000-40000euro....τελευταια πολυ το σκεφτομαι σαν αντικαταστατη του Astra μου...
-
Ο χρήστης dgrgtc έγραψε:
Εγω με τη σειρα μου θα προτεινα Subaru Outback 2.0 boxer diesel....με τιμες απο 35000-40000euro....τελευταια πολυ το σκεφτομαι σαν αντικαταστατη του Astra μου...Είναι μία από τις πιθανότερες λύσεις, μαζί με το Forester diesel (εξατάχυτο μηχανικό) που αρχίζει να πωλείται από τις 20/9.Κάνω και πάνω από 40Κ χιλόμετρα το χρόνο οπότε η χαμηλή κατανάλωση με ενδιαφέρει. Γενικά είμαι υπερευχαριστημένος από το παλιό μου Forester, απλά άρχισα να κοιτάζω και αλλού γιατί ψάχνω γιά ένα πιό σύγχρονο αυτόματο κιβώτιο.
Το Tiguan φαίνεται άψογο, αλλά οι μικροί χώροι του το αποκλείουν γιά μένα. Το άλλο μας αυτοκίνητο, Seat Altea XL 1.4Tsi , που έχει καλούς χώρους ξεχειλίζει όταν μετακινούμαστε με την μικρή. Το Outback με τον μακρύ χώρο αποσκευών και το χαμηλό ύψος από πάνω γιά φόρτωμα, είναι ιδανικό γιά μένα, που εκτός από παρκοκρέββατα,relax,καρότσια,κλπ, κουβαλάω και μισό σερφομάγαζο όλο το χρόνο. Αυτό το πεντάρι λαστιχένιο μηχανικό κιβώτιο και το τεσσάρι αυτόματο ,μου κάθονται στο στομάχι όμως.
Το Passat τι είδους τετρακίνηση έχει ?
-
Ο χρήστης Subifan έγραψε:
\ Κι αυτό το Lancer Sportback Ralliart που έρχεται σύντομα(?) είναι τόσο άσχημο πίσω ,που τα Subaru μπροστά του μοιάζουν με τοπ μόντελς.αυτο ουσιαστικα δεν ειναι crossοver πιο πολυ στη κατηγορια του wrx ή ισως και του s3 να ανηκει..
Η προταση μου tiguan..λιγο πανω απο 30Κ καλη τετρακινηση(οχι για αγριο off road) οικονομικο σε καυσιμο και αρκετα καλη ποιοτητα...
Αν θες κατι πιο μεγαλο και γρηγορο mazda cx-7 πολυ καλο και ποιοτικο εσωτερικο,ανετο και ευρυχωρο με αρκετο γκαζι.
αυτο ομως καιει μπολικα... -
Ο χρήστης Subifan έγραψε:
Είπα να το θέσω έτσι μήπως και το προσέξει κανείς και βοηθήσει
Ψάχνω να βρώ ένα αυτοκίνητο, station η crossover με καλή τετρακίνηση,(ντήζελ η βενζίνη) και κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.Κατά προτίμιση Japan η Γερμανικό.
Α..και κάτω από 40.000νομιζω οτι βγαζει η skoda το station scout με διλιτρο turbo diesel και dsg καπου στα 33 χιλιαρικα.
Σαραντάρης με οικογένεια ψάχνει