-
BMW Ε39, 2000 κυβικά, αυτόματο κλασσικό με μετατροπέα ροπής και steptronic με 90.000 χλμ.
Μετά από 400χλμ εθνικής οδού χωρίς στάση μου τυχαίνουν διόδια, πληρώνω και φεύγω αλλά η εκκίνηση έγινε πολύ αργά και χωρίς δύναμη, σαν σε συμβατικό κιβώτιο να πατινάριζε ο συμπλέκτης. Το ίδιο και στα επόμενα διόδια και στη στάση για βενζίνη. Την άλλη μέρα καλά.
Σήμερα στην Αθήνα μετά από κάμποση ώρα πάλι το ίδιο. Σταμάτημα, αναμονή 5-10 λεπτά, όλα καλά, αρπάζει καλά στο ξεκίνημα. Μετά είχε λιγότερη κίνηση ή τέλος πάντων δεν το έκανε ή αν το έκανε ήταν πολύ λιγότερο. Δεν πρέπει να φταίει ο κλιματισμός το έκανε και χωρίς αυτόν.
Τι συμβαίνει φταίει το κιβώτιο ή κάτι άλλο. Μήπως καμιά παλιοβενζίνη μου έχει μειώσει την ισχύ.... όμως ταξίδευα με 140 στην εθνική χωρίς πρόβλημα σε προσπεράσματα, μόνο στην εκκίνηση είχα σαφές πρόβλημα.
Σκέφτομαι μήπως τα λάδια του κιβωτίου είναι λίγα ή ψοφήσαν. Υποτίθεται ότι τα λάδια στο κιβώτιο είναι για πάντα (για όλο τον κύκλο ζωής του κιβωτίου). Είναι όμως συνιστώμενο να γίνεται αλλαγή στα 80-100.000 χλμ με καλά αποτελέσματα στην μακροζωία του κιβωτίου. Έτσι κι αλλιώς λοιπόν είχα αποφασίσει ότι είναι ώρα να αλλάξω λιπαντικά κιβωτίου (και φίλτρο κιβωτίου και καθάρισμα κάρτερ). Θέλω να ελπίζω ότι με αυτό θα πάψει το πρόβλημα.
Αν κάποιος έχει σχετική εμπειρία, γνώση ας μας ενημερώσει.
Ευχαριστώ. -
BMW Ε39, 2000 κυβικά, αυτόματο κλασσικό με μετατροπέα ροπής και steptronic με 90.000 χλμ.
Μετά από 400χλμ εθνικής οδού χωρίς στάση μου τυχαίνουν διόδια, πληρώνω και φεύγω αλλά η εκκίνηση έγινε πολύ αργά και χωρίς δύναμη, σαν σε συμβατικό κιβώτιο να πατινάριζε ο συμπλέκτης. Το ίδιο και στα επόμενα διόδια και στη στάση για βενζίνη. Την άλλη μέρα καλά.
Σήμερα στην Αθήνα μετά από κάμποση ώρα πάλι το ίδιο. Σταμάτημα, αναμονή 5-10 λεπτά, όλα καλά, αρπάζει καλά στο ξεκίνημα. Μετά είχε λιγότερη κίνηση ή τέλος πάντων δεν το έκανε ή αν το έκανε ήταν πολύ λιγότερο. Δεν πρέπει να φταίει ο κλιματισμός το έκανε και χωρίς αυτόν.
Τι συμβαίνει φταίει το κιβώτιο ή κάτι άλλο. Μήπως καμιά παλιοβενζίνη μου έχει μειώσει την ισχύ.... όμως ταξίδευα με 140 στην εθνική χωρίς πρόβλημα σε προσπεράσματα, μόνο στην εκκίνηση είχα σαφές πρόβλημα.
Σκέφτομαι μήπως τα λάδια του κιβωτίου είναι λίγα ή ψοφήσαν. Υποτίθεται ότι τα λάδια στο κιβώτιο είναι για πάντα (για όλο τον κύκλο ζωής του κιβωτίου). Είναι όμως συνιστώμενο να γίνεται αλλαγή στα 80-100.000 χλμ με καλά αποτελέσματα στην μακροζωία του κιβωτίου. Έτσι κι αλλιώς λοιπόν είχα αποφασίσει ότι είναι ώρα να αλλάξω λιπαντικά κιβωτίου (και φίλτρο κιβωτίου και καθάρισμα κάρτερ). Θέλω να ελπίζω ότι με αυτό θα πάψει το πρόβλημα.
Αν κάποιος έχει σχετική εμπειρία, γνώση ας μας ενημερώσει.
Ευχαριστώ. -
BMW Ε39, 2000 κυβικά, αυτόματο κλασσικό με μετατροπέα ροπής και steptronic με 90.000 χλμ.
Μετά από 400χλμ εθνικής οδού χωρίς στάση μου τυχαίνουν διόδια, πληρώνω και φεύγω αλλά η εκκίνηση έγινε πολύ αργά και χωρίς δύναμη, σαν σε συμβατικό κιβώτιο να πατινάριζε ο συμπλέκτης. Το ίδιο και στα επόμενα διόδια και στη στάση για βενζίνη. Την άλλη μέρα καλά.
Σήμερα στην Αθήνα μετά από κάμποση ώρα πάλι το ίδιο. Σταμάτημα, αναμονή 5-10 λεπτά, όλα καλά, αρπάζει καλά στο ξεκίνημα. Μετά είχε λιγότερη κίνηση ή τέλος πάντων δεν το έκανε ή αν το έκανε ήταν πολύ λιγότερο. Δεν πρέπει να φταίει ο κλιματισμός το έκανε και χωρίς αυτόν.
Τι συμβαίνει φταίει το κιβώτιο ή κάτι άλλο. Μήπως καμιά παλιοβενζίνη μου έχει μειώσει την ισχύ.... όμως ταξίδευα με 140 στην εθνική χωρίς πρόβλημα σε προσπεράσματα, μόνο στην εκκίνηση είχα σαφές πρόβλημα.
Σκέφτομαι μήπως τα λάδια του κιβωτίου είναι λίγα ή ψοφήσαν. Υποτίθεται ότι τα λάδια στο κιβώτιο είναι για πάντα (για όλο τον κύκλο ζωής του κιβωτίου). Είναι όμως συνιστώμενο να γίνεται αλλαγή στα 80-100.000 χλμ με καλά αποτελέσματα στην μακροζωία του κιβωτίου. Έτσι κι αλλιώς λοιπόν είχα αποφασίσει ότι είναι ώρα να αλλάξω λιπαντικά κιβωτίου (και φίλτρο κιβωτίου και καθάρισμα κάρτερ). Θέλω να ελπίζω ότι με αυτό θα πάψει το πρόβλημα.
Αν κάποιος έχει σχετική εμπειρία, γνώση ας μας ενημερώσει.
Ευχαριστώ. -
Άλλαξε τα λάδια όπωσδήποτε, και αν έχει το κιβώτιο ψυγείο λαδιού ( συνήθως έχουν τα αυτόματα ) καθάρισε το, και εξωτερικά από τις βρωμιές, και εσωτερικά.
-
Λάδια οπωσδήποτε...
-
+1
Αν έχει φίλτρο το σασμάν, άλλαξέ το.
Ξανά αλλαγή λαδιών σε 1000 χλμ. Να εύχεσαι να μη θέλει επισκευή = €€€€
-
- πολλά €
έτσι μάλλον την είχα πατήσει στο honda ώσπου τελικά πήγε από εσωτερικό ράγισμα
- πολλά €
-
Άσχετο, αλλά μια φορά ταξίδευα ως συνοδός σε Μ911 Oshkosh και μεταφέραμε ένα άρμα στο 308 ΠΕΒ για επισκευή. Λοιπόν στις κατηφόρες όπου ο οδηγός είχε χαμηλή σχέση για προφανείς λόγους, το κιβώτιο που ήταν κάτω από την καμπίνα ζεσταινόταν τόσο, που η καμπίνα γινόταν φούρνος
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Άσχετο, αλλά μια φορά ταξίδευα ως συνοδός σε Μ911 Oshkosh και μεταφέραμε ένα άρμα στο 308 ΠΕΒ για επισκευή. Λοιπόν στις κατηφόρες όπου ο οδηγός είχε χαμηλή σχέση για προφανείς λόγους, το κιβώτιο που ήταν κάτω από την καμπίνα ζεσταινόταν τόσο, που η καμπίνα γινόταν φούρνοςΤα Mercedes Actros που έχουμε για παρόμοιες δουλειές (250 τόνοι ελκτική δύναμη σε επίπεδο δρόμο)έχουν για την ψύξη του κιβωτίου ειδική διάταξη σε μέγεθος δίφυλλης ντουλάπας!!!
-
Θα είσαι τυχερός αν ήδη δεν έχει γίνει ζημιά στο κιβώτιο... Άλλαγμα λαδιών άμεσα και φίλτρο εάν υπάρχει. Δεν υπάρχουν κιβώτια που δεν θέλουν άλλαγμα τα υδραυλικά υγρά. Για τις συνθηκες της Αθήνας αυτό πρέπει να γίνεται κάθε 50000Km...
-
Χθες άλλαξα τα λάδια + φίλτρο και ανοίξαμε το κάρτερ του κιβωτίου όπου στα δύο μαγνητάκια είχε κολλημένη λίγη σκόνη σαν πούδρα, ένδειξη φθοράς αλλά μάλλον φυσιολογικής και όχι ιδιαίτερα αυξημένης.
Το λάδι είχε σκουρύνει αλλά διατηρούσε το πράσινο!! χρώμα του. (προφανώς το κιβώτιο είναι Παναθηναϊκός). Το φρέσκο λάδι της Esso κάποιας περίεργης προδιαγραφής της BMW για lifecycle oil που δεν αλλάζει ποτέ είναι πράσινο!
Το διαγνωστικό έδειξε 2 βλάβες μία στο κιβώτιο και μία στον αισθητήρα στροφαλοφόρου (7 φορές). Από τον τρόπο έκφρασης της διάγνωσης (ελληνική έκδοση λογισμικού... ως συνήθως η μετάφραση πάσχει) μάλλον φαίνεται ότι ο κεντρικός εγκέφαλος λόγω του αισθητήρα στροφαλοφόρου δεν δίνει σήμα φορτίου στο κιβώτιο οπότε και το κιβώτιο βγάζει κωδικό λάθους ότι δεν έχει ενημέρωση για το φορτίο. Σβήσαμε τα λάθη για να δούμε τι γίνεται και το αυτοκίνητο άρχισε να πηγαίνει πολύ καλά.... όπως έπρεπε.
Σήμερα σε φανάρι μου έσβησε (ξανά). Μετά την εκκίνηση μεταπέσαμε στην κακιά έκδοση που πάει σαν να τραβάει τροχόσπιτο... δυσκολεύεται στην εκκίνηση και στο ανέβασμα στροφών. Χωρίς να το σβήσω το δοκιμάσανε και αν και δεν αποκλείεται δείχνει ότι μάλλον δεν έχει πρόβλημα το κιβώτιο. Το διαγνωστικό λέει τα ίδια οπότε θα αλλάξουμε τον αισθητήρα στροφαλοφόρου. Νεότερα από Δευτέρα... -
Ο χρήστης ekatsaros έγραψε:
Δεν υπάρχουν κιβώτια που δεν θέλουν άλλαγμα τα υδραυλικά υγρά.+1
Οι κατασκευαστές που λένε ότι δεν χρειάζονται αλλαγή τα λάδια, εννοούν ότι δεν χρειάζονται αλλαγή για την περίοδο της εγγύησης, μετά θα θέλει επισκευή το σασμάν.
Για τις συνθηκες της Αθήνας αυτό πρέπει να γίνεται κάθε 50000Km...
Ανάλογα με το αμάξι και τα λάδια.
Στα παλιά Χόντα, το πολύ 15.000 χλμ για να αντέξει το σασμάν πολλά χιλιόμετρα (παίρνει 3 λίτρα φτηνό λάδι και δεν υπάρχει φίλτρο, δεν είναι σημαντικό έξοδο €10-15).Το λάδι είχε σκουρύνει αλλά διατηρούσε το πράσινο!! χρώμα του.
Μη κοιτάς το χρώμα, μύρισε τα λάδια. Λάδια σε σασμάν που υπερθερμάνθηκε έχουν ιδιαίτερα χαρακτηριστική μυρωδιά. Αν μυρίζουν καμένα, άλλαξέ τα 3-4 φορές στη σειρά.
-
Δεν μυρίζαν καμένο, μυρίζαν λαδίλα/μηχανίλα και ήταν διαυγή.
Και δεν είναι καθόλου φτηνά για να τα αλλάζεις 3-4 φορές σαν σε παλιό Honda... άσε που χωράει πολύ περισσότερο από 3 λίτρα... (μάλλον γύρω στα 12 σε επισκευή και αρκετά πάνω από τα μισά σε αλλαγή). -
Δεν βρήκα κάτι σχετικό και υποβάλλω την ερώτηση εδώ. Σε ένα C-class W203 με αυτόματο κιβώτιο (λογικά με μετατροπέα ροπής είναι και έχει και ημιαυτόματη λειτουργία) παρατηρείται πρόσφατα το εξής: Επιλέγοντας D ή R και πατώντας φρένο, δηλαδή πριν ξεκινήσει ακόμα το αμάξι, ακούγεται ένας θόρυβος. Δύσκολο να τον περιγράψω, σαν χάρχαλο κάνει πάντως. Ξεκινά μια χαρά το αμάξι και δεν παρουσιάζει οποιαδήποτε άλλη δυδλειτουργία. Εν κινήσει είτε δεν κάνει θόρυβο είτε δεν ακούγεται. Το αμάξι έχει 110,000χλμ και στις 85,000 έγινε η πρώτη αλλαγή βαλβολίνων στο σασμάν. Οδηγικά ο ιδιοκτήτης το προσέχει αλλά δεν το λυπάται τουλάχιστον στο 50% των χιλιομέτρων.
Καμιά ιδέα του τι μπορεί να είναι; Ακούγοντας το πάντως βράδυ να παρκάρει με ησυχία από τον 2ο όροφο ο θόρυβος έκανε αισθητότατα την παρουσία του
-
Θα απαντήσω στον εαυτό να υπάρχει ως αρχείο σε περίπτωση που συμβεί σε κάποιον άλλο. Ο μηχανικός απεφάνθη ''τεντωτήρας ιμάντα δυναμό-κομπρέσορα''. Όταν μπαίνει D ή R και είναι το φρένο πατημένο πέφτουν οι στροφές του κινητήρα και εκεί ο τελειωμένος τεντωτήρας κάνει σαν χάρβαλο.
Αυτόματα κιβώτια.... απορίες !!