-
Πολλοί ψάχνουν αυτοκίνητο τελευταία ...
Λοιπόν, η κουμπάρα μου θέλει τα ...πάντα!!
Έχει 2 παιδιά, θέλει 5 πόρτες, οικονομία, συμμαζεμένες διαστάσεις και ...4x4, 'αν γίνεται' ().
Μένει στην Αθήνα, όπου και θα κινείται κατά 70%, αλλά μπορεί να ασκήσει ...δικαίωμα χρήσης πετρελαιοκίνητου, αν χρειαστεί, διότι θα περνάει 'καλοκαίρια' και λοιπές εορτές και αργίες στην επαρχία.
Εντάξει, δεν επιτρέπεται η κίνηση με πετρελαιοκίνητο ΙΧ στην Αθήνα, αλλά έχω βαρεθεί πια να βλέπω, όσα δεν μπορώ ν' αποκτήσω, μέσα στη μούρη μου !!
Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο από αυτά τα δύο στα 'σχεδόν 16χιλιάρικα' (απορρίπτεται το βενζινοκίνητο Panda δια λόγους ευνοήτους και το Panda Cross, λόγω αδικαιολόγητα υψηλότερης τιμής από το 'απλό'...) ...
Καμμιά βοήθεια ; -
Πολλοί ψάχνουν αυτοκίνητο τελευταία ...
Λοιπόν, η κουμπάρα μου θέλει τα ...πάντα!!
Έχει 2 παιδιά, θέλει 5 πόρτες, οικονομία, συμμαζεμένες διαστάσεις και ...4x4, 'αν γίνεται' ().
Μένει στην Αθήνα, όπου και θα κινείται κατά 70%, αλλά μπορεί να ασκήσει ...δικαίωμα χρήσης πετρελαιοκίνητου, αν χρειαστεί, διότι θα περνάει 'καλοκαίρια' και λοιπές εορτές και αργίες στην επαρχία.
Εντάξει, δεν επιτρέπεται η κίνηση με πετρελαιοκίνητο ΙΧ στην Αθήνα, αλλά έχω βαρεθεί πια να βλέπω, όσα δεν μπορώ ν' αποκτήσω, μέσα στη μούρη μου !!
Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο από αυτά τα δύο στα 'σχεδόν 16χιλιάρικα' (απορρίπτεται το βενζινοκίνητο Panda δια λόγους ευνοήτους και το Panda Cross, λόγω αδικαιολόγητα υψηλότερης τιμής από το 'απλό'...) ...
Καμμιά βοήθεια ; -
Πολλοί ψάχνουν αυτοκίνητο τελευταία ...
Λοιπόν, η κουμπάρα μου θέλει τα ...πάντα!!
Έχει 2 παιδιά, θέλει 5 πόρτες, οικονομία, συμμαζεμένες διαστάσεις και ...4x4, 'αν γίνεται' ().
Μένει στην Αθήνα, όπου και θα κινείται κατά 70%, αλλά μπορεί να ασκήσει ...δικαίωμα χρήσης πετρελαιοκίνητου, αν χρειαστεί, διότι θα περνάει 'καλοκαίρια' και λοιπές εορτές και αργίες στην επαρχία.
Εντάξει, δεν επιτρέπεται η κίνηση με πετρελαιοκίνητο ΙΧ στην Αθήνα, αλλά έχω βαρεθεί πια να βλέπω, όσα δεν μπορώ ν' αποκτήσω, μέσα στη μούρη μου !!
Δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο από αυτά τα δύο στα 'σχεδόν 16χιλιάρικα' (απορρίπτεται το βενζινοκίνητο Panda δια λόγους ευνοήτους και το Panda Cross, λόγω αδικαιολόγητα υψηλότερης τιμής από το 'απλό'...) ...
Καμμιά βοήθεια ; -
Υπάρχει και το τετρακίνητο swift, νομίζω -πολύ- καλύτερο από τα δύο αυτά.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Υπάρχει και το τετρακίνητο swift, νομίζω -πολύ- καλύτερο από τα δύο αυτά.Δεκτόν (κι ευχαριστώ!!), υπάρχουν κι άλλα 'μικρά' 'και 4x4', αλλά 'θέλουμε' και ικανή απόσταση απ' το έδαφος ...
-
Είναι άδικη η σύγκριση για το Ignis. Οι Multijet είναι οι καλύτεροι diesel στην κατηγορία τους και το Panda έχει όλα όσα χρειάζονται.
Το diesel με κλειστά τα μάτια εφόσον κάνει πάνω από 15,000 χιλιόμετρα. Η ροπή του κινητήρα προσφέρει και την απαιτούμενη ενεργητική ασφάλεια.
-
PANDA ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
ΟΥΤΕ ΚΟΥΒΕΝΤΑ -
Αν δεν κωλώνει να κυκλοφορεί με ντίζελε στην Αθήνα... Panda.-
-
Panda MJ, μετά και την παρατήρηση για 'ικανή' απόσταση από το έδαφος.
-
Τσόντα η ψηφοφορία...
κι εγώ το ντήζελ ψήφισα...
-
Εννοείται Panda, αλλά με προσοχή στην Αθήνα!
-
Ignis 4X4 απο μενα. Για οικογενεια πιο ευρυχωρο και αρκετα δυνατο.
-
Ευχαριστώ σας άπαντες για τις απαντήσεις !
Συμφωνώ, πως δεν θα υπήρχε ψηφοφορία αν μιλάγαμε για 'πολιτισμένο' κράτος...
Άσχετα με το πόσο θα προσέχει όμως, ΑΜΑ την 'πιάσουν' με το Panda, τι γίνεται ρε παιδιά ...; -
Η ικανή απόσταση είναι για τα πεζοδρόμια άραγε ;;;;;
Προειδοποίησε την ότι μπορεί να αρχίσει να βλέπει το αμάξι της σε κάποια από τις σελίδες αυτού του forum πάντως...
-
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Η ικανή απόσταση είναι για τα πεζοδρόμια άραγε ;;;;;
Προειδοποίησε την ότι μπορεί να αρχίσει να βλέπει το αμάξι της σε κάποια από τις σελίδες αυτού του forum πάντως...... Πραγματικά απορώ για το πώς συμπέρανες κάτι τέτοιο !!
Το αυτοκίνητο θα πηγαίνει ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ, όπως άλλωστε προείπα, σε δρόμους που δεν υπάρχουν 'πεζοδρόμια', αλλά χωματόδρομοι και (καμμιά φορά) χιόνια. Προς τι το 'σχόλιο' λοιπόν ; -
παντα παντα..
-
Τα έχω οδηγήσει λίγο εντός πόλης και τα 2 στις τετρακίνητες βενζινοκίνητες εκδόσεις και μου άρεσαν και τα 2.
Εντύπωση ιδιαίτερη στο Φιατ η γυαλινη οροφή και στο Σουζουκι το υπερυψωμένο πίσω καθισμα ...
Προτιμώ το Ignis (είτε απλό, είτε τετρακίνητο) για λόγους καθαρά εμφάνισης ... και ιαπωνικής νοοτροπίας περι αξιοπιστίας και ποιότητας ... -
Ignis made in Ουγγαρια....
ο μονος λογος που εδωσα το climbing ηταν η δυναμη.. αν ειχα το diesel σε καμια περιπτωση δεν θα το σκεφτομουνα.. για καθημερινο ειναι τελειο και λογω πισω αναρτησης ειναι πολυ σωστο και ικανο στο στριψιμο.. το ignis το ειχα αποκλεισει απο την αρχη και ακομα και μετα πο τεστ drive..
Καθε μερα ειναι ενα κιτρινακι diesel που κατεβαινει σχεδον μεχρι μαζι μου ολο το ποταμι..
Για χωμα περα απο την 1η που στο ατμοσφαιρικο ειναι πολυ κοντη σε ολα τ αλλα το Multijet ειναιΔεν νομιζω να το μετανιωσει πραγματικα...αν το μετανιωσει το ανταλλαζω με το 100αρι μου
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Εννοείται Panda, αλλά με προσοχή στην Αθήνα!
Γιατί προσοχή? Ενδιαφερθήκανε ποτέ να πιάσουνε κανένα ?
Δεν σε σταματούν για έλεγχο της νομιμότητας του καυσίμου που καις, αλλά αν σε σταματήσουν για άλλο λόγο και ακούσουν το τούκου-τούκου του ντίζελ, μάλλον τον ήπιες.
-
Το ignis pre-facelift το εχει η οικογενεια ενος φιλου κ ειναι ισως το πιο χαλια συγχρονο αυτοκινητο που εχω μπει οσον αφορα την ποιοτητα κυλισης!Τραγικο!Αλλαζεις ταχυτητες κ κανει γκουπ γκουπ,το πλαστικα του ειναι απαραδεκτα...γενικα δε θα το προτεινα σε κανεναν!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Εννοείται Panda, αλλά με προσοχή στην Αθήνα!
Γιατί προσοχή? Ενδιαφερθήκανε ποτέ να πιάσουνε κανένα ?
Δεν σε σταματούν για έλεγχο της νομιμότητας του καυσίμου που καις, αλλά αν σε σταματήσουν για άλλο λόγο και ακούσουν το τούκου-τούκου του ντίζελ, μάλλον τον ήπιες.
Εδω οι βενζινάδες που είναι η δουλειά τους να καταλαβαίνουν τι καίει το κάθε αμάξι και δεν μπορούν να το ξεχωρίσουν...εσύ μου λες για τους αστυνόμους! ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ;;;;;
Panda 4x4 1.3 Multijet εναντίον Ignis 1.3 VVTi Special