Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
2 τόνους παρά 300 κιλά, αλλά άμα θες στα χαρίζω. Τι είναι άλλωστε 25-30% στρογγυλοποίηση; Τίποτα! Στη νέα Citroen τώρα, 1510 κιλά είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ για 1800άρι... Πόσα άλογα είπαμε ότι βγάζει; 127; Α ωραία, θα επιστρέψουμε στην εποχή της ID19. Εμπρός λοιπόν, ξανά στο μεγαλείο του 0-100 σε 16', ξανά να ζήσουμε τη δόξα της Xantia 1.6 90PS που πήγαινε πιο αργά κι από σαλίγκαρο που'χε πιει lexotanil. Τουλάχιστον να έχει το στήσιμο της ξανθούλας, γιατί αν έχει το τιμόνι και το στήσιμο της υπάρχουσας C5 θα είναι ένα ΑΣΤΡΙΦΤΟ ΚΩΛΟΧΡΕΠΙ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ και θα ατιμάσει οριστικά την παράδοση της Citroen.
Μήπως είσαι λίγο υπερβολικός?? Γιατί με την ίδια λογική...το ίδιο έχει συμβεί και με την άστριφτη 159 3.2 Q4 των 1700 (έστω) κιλών...ατίμασε τη φίρμα
Άστριφτη δεν είναι καμμία 159/Brera. Τις έχω οδηγήσει και τις δυο σε στριφτερά κομμάτια και το βάρος τους δεν το έδειχναν στη συμπεριφορά τους. Ρώτα και τους Krusenstern και Pai Mei να σου πουν περισσότερα, καθώς και τους συντάκτες του Car, του Power Techniques και του EVO. Η C5 είναι ΤΕΛΕΙΩΣ άστριφτη. Την έχει ο πατέρας μου (κι εδώ φταίω ΕΓΩ) και την έχω οδηγήσει δυο φορές - τη μια από αυτές σε στροφιλίκι. Από τότε αρνούμαι να ξαναπιάσω το τιμόνι της και βαράω το κεφάλι μου στον τοίχο που δεν πήγα πρώτα να την οδηγήσω για να ξέρω καλύτερα. Αλλά και πάλι, ο αντιπρόσωπος στα Χανιά δεν την είχε κι εγώ δυσκολευόμουν να πάω Ηράκλειο - είχε πέσει και η εμπλοκή με τις πυρασφάλειες. Υποστροφή ΠΑΝΤΟΥ. Μα ΠΑΝΤΟΥ. Αίσθηση τιμονιού ΜΗΔΕΝ. Κι είναι και υδραυλικό, τρομάρα του. Σε αίσθηση το τιμόνι της τωρινής C5 είναι στο ίδιο οικτρό επίπεδο με το τιμόνι του προηγούμενου Punto και του Stilo σε City mode.
Την ξανθούλα χαιρόμουν να την οδηγώ ακόμα και γύρω απ'τη Λίμνη Πλαστήρα, ακόμη και στη διαδρομή Καρδίτσα-Σαραντάπορο. Ήταν φανταστική. Απίστευτα άνετη, αλλά ποτέ πλαδαρή. Κράταγε, έκανε ωραίο turn-in, πλασαριζόταν όμορφα... Δεν πίστευες ότι ήταν οικογενειακό αυτοκίνητο, δεν πίστευες τα χιλιόμετρα που έβλεπες στο κοντέρ, δεν πίστευες ότι όλα αυτά τα έκανες με τα Michelin Energy.