-
Απο θεμα αναρτησεων ξερουμε τιποτα?Παντως σαν σουλουπι δεν ειναι ασχημο απλα ειναι μια στροφη σε πιο καθαρες γραμμες στη σχεδιαση.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
το ίδιο έχει συμβεί και με την άστριφτη 159 3.2 Q4 των 1700 (έστω) κιλών...ατίμασε τη φίρμαΆστριφτη η 159... τ' ακούσαμε κι αυτό
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
2 τόνους παρά 300 κιλά, αλλά άμα θες στα χαρίζω. Τι είναι άλλωστε 25-30% στρογγυλοποίηση; Τίποτα! Στη νέα Citroen τώρα, 1510 κιλά είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ για 1800άρι... Πόσα άλογα είπαμε ότι βγάζει; 127; Α ωραία, θα επιστρέψουμε στην εποχή της ID19. Εμπρός λοιπόν, ξανά στο μεγαλείο του 0-100 σε 16', ξανά να ζήσουμε τη δόξα της Xantia 1.6 90PS που πήγαινε πιο αργά κι από σαλίγκαρο που'χε πιει lexotanil. Τουλάχιστον να έχει το στήσιμο της ξανθούλας, γιατί αν έχει το τιμόνι και το στήσιμο της υπάρχουσας C5 θα είναι ένα ΑΣΤΡΙΦΤΟ ΚΩΛΟΧΡΕΠΙ ΤΟΥ ΚΕΡΑΤΑ και θα ατιμάσει οριστικά την παράδοση της Citroen.
Μήπως είσαι λίγο υπερβολικός?? Γιατί με την ίδια λογική...το ίδιο έχει συμβεί και με την άστριφτη 159 3.2 Q4 των 1700 (έστω) κιλών...ατίμασε τη φίρμα
Άστριφτη δεν είναι καμμία 159/Brera. Τις έχω οδηγήσει και τις δυο σε στριφτερά κομμάτια και το βάρος τους δεν το έδειχναν στη συμπεριφορά τους. Ρώτα και τους Krusenstern και Pai Mei να σου πουν περισσότερα, καθώς και τους συντάκτες του Car, του Power Techniques και του EVO. Η C5 είναι ΤΕΛΕΙΩΣ άστριφτη. Την έχει ο πατέρας μου (κι εδώ φταίω ΕΓΩ) και την έχω οδηγήσει δυο φορές - τη μια από αυτές σε στροφιλίκι. Από τότε αρνούμαι να ξαναπιάσω το τιμόνι της και βαράω το κεφάλι μου στον τοίχο που δεν πήγα πρώτα να την οδηγήσω για να ξέρω καλύτερα. Αλλά και πάλι, ο αντιπρόσωπος στα Χανιά δεν την είχε κι εγώ δυσκολευόμουν να πάω Ηράκλειο - είχε πέσει και η εμπλοκή με τις πυρασφάλειες. Υποστροφή ΠΑΝΤΟΥ. Μα ΠΑΝΤΟΥ. Αίσθηση τιμονιού ΜΗΔΕΝ. Κι είναι και υδραυλικό, τρομάρα του. Σε αίσθηση το τιμόνι της τωρινής C5 είναι στο ίδιο οικτρό επίπεδο με το τιμόνι του προηγούμενου Punto και του Stilo σε City mode.
Την ξανθούλα χαιρόμουν να την οδηγώ ακόμα και γύρω απ'τη Λίμνη Πλαστήρα, ακόμη και στη διαδρομή Καρδίτσα-Σαραντάπορο. Ήταν φανταστική. Απίστευτα άνετη, αλλά ποτέ πλαδαρή. Κράταγε, έκανε ωραίο turn-in, πλασαριζόταν όμορφα... Δεν πίστευες ότι ήταν οικογενειακό αυτοκίνητο, δεν πίστευες τα χιλιόμετρα που έβλεπες στο κοντέρ, δεν πίστευες ότι όλα αυτά τα έκανες με τα Michelin Energy.
-
Ο χρήστης jim 78 έγραψε:
Απο θεμα αναρτησεων ξερουμε τιποτα?Παντως σαν σουλουπι δεν ειναι ασχημο απλα ειναι μια στροφη σε πιο καθαρες γραμμες στη σχεδιαση.Θα έχει κάποια μετεξέλιξη της υδροενεργητικής και θα μπορεί (για πιο φθηνά) ο ιδιοκτήτης να την πάρει και με συμβατική 'μεταλλική' ανάρτηση (αμορτισέρ κι ελατήρια).
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
το ίδιο έχει συμβεί και με την άστριφτη 159 3.2 Q4 των 1700 (έστω) κιλών...ατίμασε τη φίρμα
Άστριφτη η 159... τ' ακούσαμε κι αυτό
Πέρασε όμως αυτή η εντύπωση. Το πώς και το γιατί τώρα...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
το ίδιο έχει συμβεί και με την άστριφτη 159 3.2 Q4 των 1700 (έστω) κιλών...ατίμασε τη φίρμα
Άστριφτη η 159... τ' ακούσαμε κι αυτό
Σε σχέση με τον ανταγωνισμό της (Α4 3.2 Quattro, BMW 330i κλπ) δηλαδή πιστεύεις ότι βρίσκεται στη κορυφή της κατηγορίας της? Γιατί προφανώς μιλάμε συγκριτικά με άλλα αυτοκίνητα...και όχι αν στρίβει ή όχι. Προφανώς και θα στρίβει αφού έχει Q4 κλπ, κλπ, κλπ...αλλά σε σχέση με τον ανταγωνισμό τι κάνει? ...αλλά είμαστε και offtopic.
-
To Car πάντως γράφει στο τωρινό του συγκριτικό (με Audi A4 3.2 Quattro και την Merc C 4matic) ότι από αίσθηση και οδική συμπεριφορά της φτάνει και περισσεύει να κρατήσει για τον εαυτό της όση θέλει και να δώσει και στον ανταγωνισμό της...
-
Α, να επισημάνω ότι φρόντισες για άλλη μια φορά (παρά τις επανειλημμένες προειδοποιήσεις των mods και τις επισημάνσεις όλων) ΚΑΙ αυτό το θέμα να το κάνεις italy v germany.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Α, να επισημάνω ότι φρόντισες για άλλη μια φορά (παρά τις επανειλημμένες προειδοποιήσεις των mods και τις επισημάνσεις όλων) ΚΑΙ αυτό το θέμα να το κάνεις italy v germany.Μη προκαλείς...γιατί είσαι λάθος:
1,510 κιλά το 18αρι?
Και σας έπεφτε βαριά η 159...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Μη προκαλείς...γιατί είσαι λάθος:1,510 κιλά το 18αρι?
Και σας έπεφτε βαριά η 159...
H 159 1.8 πόσο ζυγίζει, ξέρεις;
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Μη προκαλείς...γιατί είσαι λάθος:
1,510 κιλά το 18αρι?
Και σας έπεφτε βαριά η 159...
H 159 1.8 πόσο ζυγίζει, ξέρεις;
1.505 kg.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Μη προκαλείς...γιατί είσαι λάθος:
1,510 κιλά το 18αρι?
Και σας έπεφτε βαριά η 159...
H 159 1.8 πόσο ζυγίζει, ξέρεις;
1.505 kg.
1.430 kurb έδιναν οι Ιταλοί, 1.505 κατά EU. Aυτή τη σύγκριση έκανε ο skullone, με τα 1.510 της C5 1.8.
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Μη προκαλείς...γιατί είσαι λάθος:
1,510 κιλά το 18αρι?
Και σας έπεφτε βαριά η 159...
H 159 1.8 πόσο ζυγίζει, ξέρεις;
1.505 kg.
1.430 kurb έδιναν οι Ιταλοί, 1.505 κατά EU. Aυτή τη σύγκριση έκανε ο skullone, με τα 1.510 της C5 1.8.
Αγαπητέ τα 1.505kg είναι Kerb στη Model Year 2007
-
υπαρχει λινκ για το βαρος της σε-5 ; γιατι πολλα λεγονται ετσι επειδη καποιος πεταξε ενα νουμερο..
-
Ο χρήστης GTSi έγραψε:
υπαρχει λινκ για το βαρος της σε-5 ; γιατι πολλα λεγονται ετσι επειδη καποιος πεταξε ενα νουμερο..Ενδιαφέρον...δε το είχα ψάξει...και η αλήθεια είναι ότι η Citroen C5 Break 1.8i 16V, model year 2007, ζυγίζει 1.426kg kerb!!
-
Παιδιά εντάξει...
Τόσο η 159,όσο και η C5 φαντάζουν και είναι στην τελική πολύ βαριά κορμιά...
Ας μην ξεχνάμε όμως ότι η 159 έχει πάρει διθυραμβικά σχόλια για την ακρίβεια του εμπ΄ροσθιου συστήματός της και ουδόλως της φαίνονται εν τέλει τα παραπάνω της κιλά..
Από την άλλη η C5 είναι αδερφάκι με το 407,για το οποίο επίσης έχουν γραφτεί θετικά σχόλια για το στήσιμό του...Δε νομίζω οι Γάλλοι να την άφησαν (τη νέα C5) στο έλεος του ...ανταγωνισμού,που την περιμένει ,ο οποίος καθόλου δεν αστιεύεται...
Εντάξει sτην προηγούμενη C5 ίσως να το είχαν παρακάνει με την άνεση,που θα έπρεπε να προσφέρει,χάνοντας όμως σε ακρίβεια,παρόλ'αυτά με το νέο μοντέλο,πιστεύω,πως θα έχουν έτοιμες τις απαντήσεις... -
Βάρη από το Euro NCAP
για την AR 159 ---> 1559 kgr.
για τη νέα C5 -----> 1608 kgr. (αναφέρεται στην 2.0 diesel) -
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
υπαρχει λινκ για το βαρος της σε-5 ; γιατι πολλα λεγονται ετσι επειδη καποιος πεταξε ενα νουμερο..
Ενδιαφέρον...δε το είχα ψάξει...και η αλήθεια είναι ότι η Citroen C5 Break 1.8i 16V, model year 2007, ζυγίζει 1.426kg kerb!!
που κολλα αυτη τωρα; αυτη ειναι η στεισον βαγκον εκδοση της προηγουμενης, εγω λινκ για αυτο το 1510 ζητω της 2008
α και το λινκ σου γραφει 1416 κιλα, οχι 1426
-
Ο χρήστης GTSi έγραψε:
υπαρχει λινκ για το βαρος της σε-5 ; γιατι πολλα λεγονται ετσι επειδη καποιος πεταξε ενα νουμερο..
Ενδιαφέρον...δε το είχα ψάξει...και η αλήθεια είναι ότι η Citroen C5 Break 1.8i 16V, model year 2007, ζυγίζει 1.426kg kerb!!
που κολλα αυτη τωρα; αυτη ειναι η στεισον βαγκον εκδοση της προηγουμενης, εγω λινκ για αυτο το 1510 ζητω της 2008
α και το λινκ σου γραφει 1416 κιλα, οχι 1426
To 1.8 δε το βρίσκω...αλλά την 2.0i τη δίνει 1.448kg kerb weight.
Edit: Σωστά...1.416...
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
[...] εγω λινκ για αυτο το 1510 ζητω της 2008
To 1.8 δε το βρίσκω...αλλά την 2.0i τη δίνει 1.448kg kerb weight.
Αρα δεν ισχύει το 1510 που πεταξε καποιος εδω μεσα χωρις να δωσει λεπτομερειες δηλ εαν ζυγιζει 1447 το 2λιτρο το 1800 λογικα θα παιζει στα 1430 κιλα αν κρινω απο το προηγουμενο (1800 και 2000). Δεν το βρισκω τραγικο αν σκεφτεις οτι το προηγουμενο 1800 ζυγιζε 1377 κιλα. Με εναν 2λιτρο ειναι αξιοπρεπες, δεν μιλαω για ντιζελ αναθεμα την χωρα που ζουμε.
Nεο Citroen C5 - Φανερα Γερμανικο.