Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
κι ομως στην ελλαδα που λετε το psa παραδοσιακα πουλαει καλα
σε αλλες χωρες ειναι το θεμα που οι αγορες ειναι πολυ μεγαλυτερες, δεν περιμενει καμια εταιρεια να σωθει απο την ελλαδα
Το psa στην ελλαδα πουλουσε πολυ καλυτερα..Υπηρχαν εποχες που ταυτοχρονα πουλιοταν η xantia,η xsara,το saxo και 206,307...
μαλιστα στις στατιστικες πωλησεις καθε μηνα και ετους σε τευχη 4τ 10ετιας fiat και citroen παιζανε για τη πρωτια..
Το τελευταιο ειναι το σωστο..Εξω ειναι οι ντιζελ που πραγματικα ειναι υπεροχοι κινητηρες..
Τεταρτον αν και δεν εχω μπει ποτε σε αμαξι με υδροπνευματικη μου κανει εντυπωση που κανεις αλλος δεν την εφαρμοζει... Νομιζω καποια γερμανικη εταιρια ηθελε να αναπτυξει στυλ υδροπνευματικης αλλα δε θυμαμαι ακριβως....
Eφοσον εχει κατοχυρωθει σαν ευρυσιτεχνια απο τη citroen, κανενας αλλος κατασκευαστης ή και ακομα ιδιωτης δε μπορει να χρησιμοποιησει την ιδια πατεντα σε αυτοκινητο. Ειναι νομος του δικαιου της βιομηχανικης ιδιοκτησιας.
για ποσα χρονια ειναι αυτη η πατεντα? γιατι και wankel νομιζω οτι τωρα μπορει να χρησιμοποιησει οποιος θελει, αλλα δεν εχει νοημα να το κανει
Νομιζω χωρις να ειμαι σιγουρος οτι φετος ληγει..Ωστοσο δεν ξερω αν κατι αναπροσαρμοστηκε στο μεσοδιαστημα..Βεβαια γραφτηκε πριν λιγο καιρο για υδροπνευματικη στον αντικαταστατη του 407..
Απο μαρκετινγκ και μονο θα ειναι λαθος..Ειναι καλο να ξεχωριζεις τα προιοντα σου σαν psa group...