-
Εγώ είχα οδηγήσει για λίγο μια τρίλιτρη C5, από τις πρώτες που είχαν έρθει. Μια χαρά μου φάνηκε, τίποτα φοβερό, τίποτα άσχημο.
-
Skullone νομίζω ότι υπερβάλλεις. Σε καμία περίπτωση το C5 δεν είναι κακό αυτοκίνητο. Εχει υψηλά περιθώρια ενεργητικής ασφάλειας και στρίβει. Απλά εγώ πιστεύω ότι δεν έχει αίσθηση που μας έχουν συνηθήσει τα υδροπνευματικά. Πιστεύω ότι αν το μάθεις και μάθεις να δουλεύεις και με το ESP σωστά θα τη βρείς την ακρη και στο στροφιλίκι. Απλά ξαναλέω το αυτοκίνητο είναι αποστειρωμένο...
Από την άλλη ο δίλιτρος είναι ποίημα. Πολύ ροπή και πηγαίνεις ξεκούραστα. το μόνο μείον ο αυξημένος θόρυβο ψηλά..
-
Δεν υπερβάλλω καθόλου citastak. Ήταν μια από τις λίγες φορές που κάποιο αυτοκίνητο πραγματικά με προβλημάτισε (οι άλλες ήταν με κορεατικά κατασκευάσματα και Opel). Τώρα, τρίλιτρη C5 στην Ελλάδα... Ναι, ωραία. Κι εγώ χθες είδα ξύλινο αλογάκι να κάνει την ανάγκη του.
-
Δεν με πιστεύεις?! Δημοσιογραφική ήταν πάντως, έχω και μάρτυρες
-
Δυσκολεύομαι - ευλόγως - να σε πιστέψω, δεδομένου ότι ο νεοέλληνας δεν θα αγοράσει τρίλιτρη μεσαία Citroen. Τώρα, αν όντως την οδήγησες και σου φάνηκε ΟΚ, τότε τι να πω. Ίσως να βοήθησε και η 'κορυφαία' έκδοση της ανάρτησης με τη δυνατότητα εναλλαγής από κανονική σε σπορ ρύθμιση. Εμείς πάντως την έχουμε στα 1800 κυβικά και για επαρχιακούς στριφτερούς δρόμους απλώς δεν κάνει δουλειά, κάτι που το έχει παρατηρήσει και ο πατέρας μου.
-
-
Υπάρχει και 406C 3λιτρο και 407 τρίλιτρο. Το τελευταίο τα σπάει.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Δεν υπερβάλλω καθόλου citastak. Ήταν μια από τις λίγες φορές που κάποιο αυτοκίνητο πραγματικά με προβλημάτισε (οι άλλες ήταν με κορεατικά κατασκευάσματα και Opel). Τώρα, τρίλιτρη C5 στην Ελλάδα... Ναι, ωραία. Κι εγώ χθες είδα ξύλινο αλογάκι να κάνει την ανάγκη του.Οκ σεβαστό αλλά διαφωνώ. Θεωρώ ότι το αυτοκίνητο είναι καλό απλά είναι χωρίς αίσθηση. Στο όριο δεν το έχω πάει ακόμα το αυτοκίνητο, δεν με εμπνέει να το φτάσω. Πάντως όταν στρίβω και κοιτάω το κοντέρ με πόσα μπήκα είναι σαφώς παραπάνω από το ξάντια.
Σίγουρα πάντως θα συμφωνήσω με το ότι το 1800 δεν είναι αρκετό. Με το δίλιτρο πας ξεκούραστα. Έχετε το τελευταίο facelift ή το προηγούμενο;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Δεν υπερβάλλω καθόλου citastak. Ήταν μια από τις λίγες φορές που κάποιο αυτοκίνητο πραγματικά με προβλημάτισε (οι άλλες ήταν με κορεατικά κατασκευάσματα και Opel). Τώρα, τρίλιτρη C5 στην Ελλάδα... Ναι, ωραία. Κι εγώ χθες είδα ξύλινο αλογάκι να κάνει την ανάγκη του.Οκ σεβαστό αλλά διαφωνώ. Θεωρώ ότι το αυτοκίνητο είναι καλό απλά είναι χωρίς αίσθηση. Στο όριο δεν το έχω πάει ακόμα το αυτοκίνητο, δεν με εμπνέει να το φτάσω. Πάντως όταν στρίβω και κοιτάω το κοντέρ με πόσα μπήκα είναι σαφώς παραπάνω από το ξάντια.
Σίγουρα πάντως θα συμφωνήσω με το ότι το 1800 δεν είναι αρκετό. Με το δίλιτρο πας ξεκούραστα. Έχετε το τελευταίο facelift ή το προηγούμενο;
-
Ώπα. Είπες ακριβώς τη μαγική φράση: δεν σε εμπνέει να το φτάσεις στα όριά του. Ποια έκδοση της Xantia είχες; Γιατί εμάς η 1800άρα έμπαινε πιο γρήγορα από τη C5, ειδικά σε κλειστά κομμάτια. Καλά, να τη συγκρίνω με το Clio θα'ναι εντελώς άδικο. Το Clio μου της ρίχνει στ'αυτιά.
Ο 1800άρης κινητήρας σε κρεμάει χαμηλά. Φαίνεται ότι του λείπει ροπή εκεί κάτω και είναι κι αυτό το βάρος του οχήματος...
Κάτι άλλο που με προβλημάτισε με την παρούσα C5 (και ευτυχώς στην καινούργια φαίνεται να διορθώνεται) είναι η παντελής ανυπαρξία πλευρικής στήριξης στα καθίσματα. Η ξανθούλα προσέφερε επαρκή στήριξη και στον κορμό και στους μηρούς.
-
Όταν γράφεις πως η ΞΑΝΘΟΥΛΑ προσφέρει στήριξη στους μηρούς, πως νοιώθεις?
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Όταν γράφεις πως η ΞΑΝΘΟΥΛΑ προσφέρει στήριξη στους μηρούς, πως νοιώθεις?Ad hominem...
Τελικά, εσύ τη βρίσκεις με το να προσπαθείς να κάνεις μπάχαλο τις συζητήσεις.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ad hominem...
= >Τελικά, εσύ τη βρίσκεις με το να προσπαθείς να κάνεις μπάχαλο τις συζητήσεις.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ώπα. Είπες ακριβώς τη μαγική φράση: δεν σε εμπνέει να το φτάσεις στα όριά του. Ποια έκδοση της Xantia είχες; Γιατί εμάς η 1800άρα έμπαινε πιο γρήγορα από τη C5, ειδικά σε κλειστά κομμάτια. Καλά, να τη συγκρίνω με το Clio θα'ναι εντελώς άδικο. Το Clio μου της ρίχνει στ'αυτιά.Ο 1800άρης κινητήρας σε κρεμάει χαμηλά. Φαίνεται ότι του λείπει ροπή εκεί κάτω και είναι κι αυτό το βάρος του οχήματος...
Κάτι άλλο που με προβλημάτισε με την παρούσα C5 (και ευτυχώς στην καινούργια φαίνεται να διορθώνεται) είναι η παντελής ανυπαρξία πλευρικής στήριξης στα καθίσματα. Η ξανθούλα προσέφερε επαρκή στήριξη και στον κορμό και στους μηρούς.
Εχω ακόμα σαν κύριο αμάξι την 1600αρα με το 1ο facelift (με το λοχία στη μέση της μάσκας) και τη σφαίρα αντιβύθισης.
-
Τα 1600 κ.εκ. ήταν πολύ λίγα για το συγκεκριμένο όχημα.
-
Ναι αλλά την οδηγική ευχαρίστηση μπορώ να την συγκρίνω με το C5. Δεν συνέκρινα επιδόσεις.
-
Μπορείς άραγε να συγκρίνεις την οδηγική ευχαρίστηση που σου δίνει η ξανθούλα μ'αυτήν που ΔΕΝ προσφέρει το C5;
Και πρώτα απ'όλα, κοίτα που καταντήσαμε! Μεγάλο όχημα της Citroen και να είναι ΟΥΔΕΤΕΡΟΥ ΓΕΝΟΥΣ!!!
-
Δυστυχώς, τείνω να συμφωνήσω με αυτά που λέει ο skullone (ίσως όχι με τον κάπως υπερβολικό τρόπο που τα λέει όμως).
Τη δική μου ιστορία την ξέρετε, είχαμε την Xantia MkI Phase II 1.8 (8v), με πρόγραμμα και χωρίς, είχα όμως οδηγήσει πολλές φορές όλες τις εκδόσεις της (από 1.6 μέχρι 2.0Τ Activa) και έχω πλήρη άποψη. Επίσης, μετά πήγαμε στην C5 MkI 2.0, και επίσης έχω οδηγήσει τόσο την 1.8 όσο και την 3.0 (και έχω δει τουλάχιστον 5 όλα αυτά τα χρόνια χιχιχι).
Τα 2 αυτοκίνητα δεν έχουν καμία σχέση στην οδική συμπεριφορά. Η Xantia ήταν πιο καλή στις στροφές, by far. Το έχω γράψει πολλές φορές εδώ, το έχω πει και εξηγήσει σε διάφορες κατ'ιδίαν συζητήσεις. Η C5 ήταν πολύ ομαλότερη σε ταξίδι, πολύ πιο αθόρυβη, πιο άνετη, πιο ευρύχωρη, πιο καλά φτιαγμένη (αν και τη δική μας έπληξαν τα προβλήματα νεότητας). Δε σου έδινε όμως ποτέ την αίσθηση ότι 'θέλει' να στρίψει. Τιμόνι χωρίς αίσθηση, υποστροφή στο όριο και αδιάφορο (βλέπε ακλόνητο) πίσω μέρος. Η Xantia από την άλλη, παρά τη μικρότερη ισχύ της, ίσως λόγω μικρότερων μετατροχίων, λόγω διαφορετικής γεωμετρίας, λόγω παθητικής τετραδιεύθυνσης, κι ας της έλειπε η ενεργητική ανάρτηση που είχαμε στη C5, σου έλεγε 'δώσε κι άλλο'. Πιο άμεση, πιο ευέλικτη, πιο συγκροτημένη.
Oh the times...
-
υπέροχη η νέα C5!
-
ΣΑΒΒΑ! Πού είσαι χαμένος ρε?
Nεο Citroen C5 - Φανερα Γερμανικο.