Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Nεο Citroen C5 - Φανερα Γερμανικο.
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Nεο Citroen C5 - Φανερα Γερμανικο.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 14
    • 15
    • 6 / 15
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    82
    295
    361
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Εγώ είχα οδηγήσει για λίγο μια τρίλιτρη C5, από τις πρώτες που είχαν έρθει. Μια χαρά μου φάνηκε, τίποτα φοβερό, τίποτα άσχημο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        citastak last edited by

        Skullone νομίζω ότι υπερβάλλεις. Σε καμία περίπτωση το C5 δεν είναι κακό αυτοκίνητο. Εχει υψηλά περιθώρια ενεργητικής ασφάλειας και στρίβει. Απλά εγώ πιστεύω ότι δεν έχει αίσθηση που μας έχουν συνηθήσει τα υδροπνευματικά. Πιστεύω ότι αν το μάθεις και μάθεις να δουλεύεις και με το ESP σωστά θα τη βρείς την ακρη και στο στροφιλίκι. Απλά ξαναλέω το αυτοκίνητο είναι αποστειρωμένο...

        Από την άλλη ο δίλιτρος είναι ποίημα. Πολύ ροπή και πηγαίνεις ξεκούραστα. το μόνο μείον ο αυξημένος θόρυβο ψηλά..

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          skullone last edited by

          Δεν υπερβάλλω καθόλου citastak. Ήταν μια από τις λίγες φορές που κάποιο αυτοκίνητο πραγματικά με προβλημάτισε (οι άλλες ήταν με κορεατικά κατασκευάσματα και Opel). Τώρα, τρίλιτρη C5 στην Ελλάδα... Ναι, ωραία. Κι εγώ χθες είδα ξύλινο αλογάκι να κάνει την ανάγκη του.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            Δεν με πιστεύεις?! Δημοσιογραφική ήταν πάντως, έχω και μάρτυρες

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              skullone last edited by

              Δυσκολεύομαι - ευλόγως - να σε πιστέψω, δεδομένου ότι ο νεοέλληνας δεν θα αγοράσει τρίλιτρη μεσαία Citroen. Τώρα, αν όντως την οδήγησες και σου φάνηκε ΟΚ, τότε τι να πω. Ίσως να βοήθησε και η 'κορυφαία' έκδοση της ανάρτησης με τη δυνατότητα εναλλαγής από κανονική σε σπορ ρύθμιση. Εμείς πάντως την έχουμε στα 1800 κυβικά και για επαρχιακούς στριφτερούς δρόμους απλώς δεν κάνει δουλειά, κάτι που το έχει παρατηρήσει και ο πατέρας μου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Ο χρήστης skullone έγραψε:
                Δυσκολεύομαι - ευλόγως - να σε πιστέψω

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drdino last edited by

                  Υπάρχει και 406C 3λιτρο και 407 τρίλιτρο. Το τελευταίο τα σπάει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    citastak last edited by

                    Ο χρήστης skullone έγραψε:
                    Δεν υπερβάλλω καθόλου citastak. Ήταν μια από τις λίγες φορές που κάποιο αυτοκίνητο πραγματικά με προβλημάτισε (οι άλλες ήταν με κορεατικά κατασκευάσματα και Opel). Τώρα, τρίλιτρη C5 στην Ελλάδα... Ναι, ωραία. Κι εγώ χθες είδα ξύλινο αλογάκι να κάνει την ανάγκη του.

                    Οκ σεβαστό αλλά διαφωνώ. Θεωρώ ότι το αυτοκίνητο είναι καλό απλά είναι χωρίς αίσθηση. Στο όριο δεν το έχω πάει ακόμα το αυτοκίνητο, δεν με εμπνέει να το φτάσω. Πάντως όταν στρίβω και κοιτάω το κοντέρ με πόσα μπήκα είναι σαφώς παραπάνω από το ξάντια.

                    Σίγουρα πάντως θα συμφωνήσω με το ότι το 1800 δεν είναι αρκετό. Με το δίλιτρο πας ξεκούραστα. Έχετε το τελευταίο facelift ή το προηγούμενο;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      citastak last edited by

                      Ο χρήστης skullone έγραψε:
                      Δεν υπερβάλλω καθόλου citastak. Ήταν μια από τις λίγες φορές που κάποιο αυτοκίνητο πραγματικά με προβλημάτισε (οι άλλες ήταν με κορεατικά κατασκευάσματα και Opel). Τώρα, τρίλιτρη C5 στην Ελλάδα... Ναι, ωραία. Κι εγώ χθες είδα ξύλινο αλογάκι να κάνει την ανάγκη του.

                      Οκ σεβαστό αλλά διαφωνώ. Θεωρώ ότι το αυτοκίνητο είναι καλό απλά είναι χωρίς αίσθηση. Στο όριο δεν το έχω πάει ακόμα το αυτοκίνητο, δεν με εμπνέει να το φτάσω. Πάντως όταν στρίβω και κοιτάω το κοντέρ με πόσα μπήκα είναι σαφώς παραπάνω από το ξάντια.

                      Σίγουρα πάντως θα συμφωνήσω με το ότι το 1800 δεν είναι αρκετό. Με το δίλιτρο πας ξεκούραστα. Έχετε το τελευταίο facelift ή το προηγούμενο;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        skullone last edited by

                        Ώπα. Είπες ακριβώς τη μαγική φράση: δεν σε εμπνέει να το φτάσεις στα όριά του. Ποια έκδοση της Xantia είχες; Γιατί εμάς η 1800άρα έμπαινε πιο γρήγορα από τη C5, ειδικά σε κλειστά κομμάτια. Καλά, να τη συγκρίνω με το Clio θα'ναι εντελώς άδικο. Το Clio μου της ρίχνει στ'αυτιά.

                        Ο 1800άρης κινητήρας σε κρεμάει χαμηλά. Φαίνεται ότι του λείπει ροπή εκεί κάτω και είναι κι αυτό το βάρος του οχήματος...

                        Κάτι άλλο που με προβλημάτισε με την παρούσα C5 (και ευτυχώς στην καινούργια φαίνεται να διορθώνεται) είναι η παντελής ανυπαρξία πλευρικής στήριξης στα καθίσματα. Η ξανθούλα προσέφερε επαρκή στήριξη και στον κορμό και στους μηρούς.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          techadmin admin last edited by

                          Όταν γράφεις πως η ΞΑΝΘΟΥΛΑ προσφέρει στήριξη στους μηρούς, πως νοιώθεις?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            skullone last edited by

                            Ο χρήστης IKE έγραψε:
                            Όταν γράφεις πως η ΞΑΝΘΟΥΛΑ προσφέρει στήριξη στους μηρούς, πως νοιώθεις?

                            Ad hominem...

                            Τελικά, εσύ τη βρίσκεις με το να προσπαθείς να κάνεις μπάχαλο τις συζητήσεις.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Ο χρήστης skullone έγραψε:

                              Ad hominem...

                              = >Τελικά, εσύ τη βρίσκεις με το να προσπαθείς να κάνεις μπάχαλο τις συζητήσεις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                citastak last edited by

                                Ο χρήστης skullone έγραψε:
                                Ώπα. Είπες ακριβώς τη μαγική φράση: δεν σε εμπνέει να το φτάσεις στα όριά του. Ποια έκδοση της Xantia είχες; Γιατί εμάς η 1800άρα έμπαινε πιο γρήγορα από τη C5, ειδικά σε κλειστά κομμάτια. Καλά, να τη συγκρίνω με το Clio θα'ναι εντελώς άδικο. Το Clio μου της ρίχνει στ'αυτιά.

                                Ο 1800άρης κινητήρας σε κρεμάει χαμηλά. Φαίνεται ότι του λείπει ροπή εκεί κάτω και είναι κι αυτό το βάρος του οχήματος...

                                Κάτι άλλο που με προβλημάτισε με την παρούσα C5 (και ευτυχώς στην καινούργια φαίνεται να διορθώνεται) είναι η παντελής ανυπαρξία πλευρικής στήριξης στα καθίσματα. Η ξανθούλα προσέφερε επαρκή στήριξη και στον κορμό και στους μηρούς.

                                Εχω ακόμα σαν κύριο αμάξι την 1600αρα με το 1ο facelift (με το λοχία στη μέση της μάσκας) και τη σφαίρα αντιβύθισης.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  skullone last edited by

                                  Τα 1600 κ.εκ. ήταν πολύ λίγα για το συγκεκριμένο όχημα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    citastak last edited by

                                    Ναι αλλά την οδηγική ευχαρίστηση μπορώ να την συγκρίνω με το C5. Δεν συνέκρινα επιδόσεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      skullone last edited by

                                      Μπορείς άραγε να συγκρίνεις την οδηγική ευχαρίστηση που σου δίνει η ξανθούλα μ'αυτήν που ΔΕΝ προσφέρει το C5;

                                      Και πρώτα απ'όλα, κοίτα που καταντήσαμε! Μεγάλο όχημα της Citroen και να είναι ΟΥΔΕΤΕΡΟΥ ΓΕΝΟΥΣ!!!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        n_olympios last edited by

                                        Δυστυχώς, τείνω να συμφωνήσω με αυτά που λέει ο skullone (ίσως όχι με τον κάπως υπερβολικό τρόπο που τα λέει όμως).

                                        Τη δική μου ιστορία την ξέρετε, είχαμε την Xantia MkI Phase II 1.8 (8v), με πρόγραμμα και χωρίς, είχα όμως οδηγήσει πολλές φορές όλες τις εκδόσεις της (από 1.6 μέχρι 2.0Τ Activa) και έχω πλήρη άποψη. Επίσης, μετά πήγαμε στην C5 MkI 2.0, και επίσης έχω οδηγήσει τόσο την 1.8 όσο και την 3.0 (και έχω δει τουλάχιστον 5 όλα αυτά τα χρόνια χιχιχι).

                                        Τα 2 αυτοκίνητα δεν έχουν καμία σχέση στην οδική συμπεριφορά. Η Xantia ήταν πιο καλή στις στροφές, by far. Το έχω γράψει πολλές φορές εδώ, το έχω πει και εξηγήσει σε διάφορες κατ'ιδίαν συζητήσεις. Η C5 ήταν πολύ ομαλότερη σε ταξίδι, πολύ πιο αθόρυβη, πιο άνετη, πιο ευρύχωρη, πιο καλά φτιαγμένη (αν και τη δική μας έπληξαν τα προβλήματα νεότητας). Δε σου έδινε όμως ποτέ την αίσθηση ότι 'θέλει' να στρίψει. Τιμόνι χωρίς αίσθηση, υποστροφή στο όριο και αδιάφορο (βλέπε ακλόνητο) πίσω μέρος. Η Xantia από την άλλη, παρά τη μικρότερη ισχύ της, ίσως λόγω μικρότερων μετατροχίων, λόγω διαφορετικής γεωμετρίας, λόγω παθητικής τετραδιεύθυνσης, κι ας της έλειπε η ενεργητική ανάρτηση που είχαμε στη C5, σου έλεγε 'δώσε κι άλλο'. Πιο άμεση, πιο ευέλικτη, πιο συγκροτημένη.

                                        Oh the times...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          υπέροχη η νέα C5!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            n_olympios last edited by

                                            ΣΑΒΒΑ! Πού είσαι χαμένος ρε?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 6 / 15
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr