Και εγώ ψήφισα ναι,να είναι στην εργοστασιακή λίστα για το μοντέλο.
Πιστεύω ότι το χρώμα πρέπει να είναι του γούστου του ιδιοκτήτη του πάνω από όλα.
Βέβαια σωστό βάψιμο παντού, μετά από γδύσιμο και χρώμα με το οποίο έβγαινε το συγκεκριμένο μοντέλο.
-
Εξαρτάται. Αν αλλάξεις δύο φορές το νερό, όταν πάρει βράση, όχι!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Εξαρτάται. Αν αλλάξεις δύο φορές το νερό, όταν πάρει βράση, όχι!Κοίτα να δεις τι μαθαίνει κανείς σ'ένα φόρουμ για αυτοκίνητα!!!
-
-
Και αυτό είναι το πράσινο του λάκκου με τα απόβλητα... το αγαπημένο μου χρώμα σε ΜΒ!
Θα το έπαιρνα μόνο και μόνο για το συνδυασμό του με το καφέ εσωτερικό!!!! -
Φοβερό...
-
To θέμα έχει 2 όψεις.
1η είναι ότι αφού μιλάμε για αλλαγή χρώματος, πρέπει να είναι ξεβρακωμένο τελείως για να πάει χρώμα παντού και όχι να είναι αλλού άσπρο και αλλού κόκκινο. Αλλιώς μιλάμε για πασάλειμα και όχι για βάψιμο.
2η είναι ότι το κάθε χρώμα σε κάθε αυτοκίνητο δεν βγαίνει επειδή έτσι τους αρέσει, αλλά γιατί κρίνουν οι ειδικοί του εργοστασίου ότι αυτή η απόχρωση ταιριάζει με αυτό το σχήμα, γιατί δεν ταιριάζουν όλα τα χρώματα με όλα τα σχήματα. Πως θα σας φαινότανε δηλαδή Zastava 101 μαύρο ? μπλιάχ ε! αυτό λέω και εγώ. Τα ανοιχτά χρώματα μεγαλώνουν τα μικρά αυτοκίνητα, και τα σκούρα μικραίνουν τα μεγάλα, αλλά και το σχήμα συμβαδίζει με διάφορους τόνους, πχ το χρυσοκοκκινοκαφέ του Z350 που του πάει απίθανα, σε πόσα άλλα μοντέλα πηγαίνει ? σε πολύ λίγα, ειδικά σε 4πορτα σε κανένα.
Ρίξτε μια ματιά στα μεγάλα Tatra, επειδή ποτέ μάλλον δεν ασχολήθηκαν ειδικοί, κανένα χρώμα τους δεν κολάκευε το αυτοκίνητο, το οποίο δεν είχε και ποτέ σημετρία στους όγκους του, αυτά τα πράγματα είναι πολύ επιστημονικοκαλλιτεχνικά για να πετυχαίνουν πάντα, το πετυχαίνουν πάντα όσες βιομηχανίες έχουν αντίστοιχα τμήματα, οι υπόλοιποι απλά περιμένουν να τους κάτσει, όμως δεν είναι έτσι, όπως λέει και μια διαφήμηση, δεν έτυχε, πέτυχε.Συμπέρασμα, αλλαγή χρώματος μόνο μέσα από τους κωδικούς του εργοστασίου, του εκάστοτε μοντέλου, νομίζεται ότι η διχρωμία της Cortina 2, θα πετύχαινε σε Escort Mexico ? Σίγουρα όχι.
-
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ, αν και θα ήθελα να συμπληρώσω ότι σαφώς και γίνεται η επιλογή των 'καλύτερων' χρωμάτων από τους ειδικούς, αλλα αυτοί επιλέγουν μέσα από μια παλέτα χρωμάτων που αντικατοπτρίζει της τάσεις της μόδας της εκάστοτε εποχής. Αυτό μην το ξεχνάμε...
Μην μου πεις ότι την δεκαετία του '90 δεν υπήρχε αυτοκίνητο που να μην του πηγαίνει το περτικαλιή... Δηλαδή όλα τα αυτοκίνητα που τους πήγαινε το περτικαλιή σχεδιάστηκαν από το '80 και πίσω και μετά ξαναβγήκαν κάποια μολις πριν λίγα χρόνια? Όχι... απλά οι πορτοκαλί αποχρώσεις την προηγούμενη 20ετία δε 'ήταν της μόδας' για τα 'πολιτικά' αυτοκίνητα...
Από την άλλη όμως δεν μπορείς να χρησιμοποιήσεις ένα Topaz Orange ή ένα Safron Yellow στο σημερινό S3. Όσο και αν γύρισε στη μόδα το πορτοκαλί, όσο και αν του πάει του S3, τα συγκεκριμένα είναι από την παλέτα των '70ς
Φαντάζεσαι μια E46 σε απόχρωση Golf της 2002? Μάλλον για τα πανηγύρια θα ήταν...
-
Μιας και αναφέρεσαι στην μόδα, σήμερα είναι το λευκό, και τα τελευταία 10 χρόνια τα περισσότερα αυτοκίνητα που πουλούνται παγκοσμίως είναι ασημί, γιατί είναι μόδα, γιατί είναι πρακτικό χρώμα, γιατί κρύβει την βρώμα, γιατί κρύβει την κακή δουλειά των φανοποιών, και όπως θα έλεγε και ο Χένρυ Φόρντ ο 1ος, έχουμε ότι χρώμα θέλετε, αρκεί να είναι ασημί.
-
Ψήφισα το πρώτο με την προϋπόθεση ότι για να γίνει αλλαγή χρώματος πρέπει να γδυθεί πλήρως το αυτοκίντο.
Άλλη πιθανά αποδεκτή για εμένα επιλογή είναι η βαφή σε κοντινή απόχρωση χωρίς να γδυθεί το αυτοκίνητο. Αυτό έκανα με το τελευταίο καμάρι μου το λευκό χρώμα του οποίου ήταν πολύ κρύο. Δεδομένου οτι το αυτοκίνητο δεν λύθηκε πλήρως, το έβαψα τελικά σε κωδικό Nissan αλλά προς το μπεζ και όχι πράσινο που ήθελα στην αρχή.
Ακόμα και στον χώρο του κινητήρα που δεν έχει ακόμα βαφτεί η διαφορά δεν φαίνεται εύκολα...
http://datsun510.com/photopost/showphot ... &ppuser=31 -
-
Ίδιο χρώμα δεν είναι αυτό που κυκλόφορεί εδώ γύρω; Τα 4L όπως και κάποια άλλα αυτοκίνητα ίδιας φιλοσοφίας μπορούν πιστεύω να βαφτούν ότιδήποτε χαρούμενο χρώμα. Πάντως στο άλλο εδώ της γειτονιάς δεν μου αρέσουν οι χρωματικοί συνδυασμοί που έχει κάνει.....
-
Όχι αυτό που λές είναι πιο σκούρο.
Για πές, τί ακριβώς δε σου αρέσει? Αυτό είχε βγεί άσπρο απο το εργοστάσιο οπότε είχε κόκκινα καθίσματα. Το έβαψε μωβ κάποια στιγμή αλλά κράτησε τα καθίσματα, και πράγματι δεν ήταν καλός συνδυασμός...Πέρυσι το καλοκαίρι που του έκανα ένα μάζεμα, αποφασίσαμε να φτιαχτεί και η ταπετσαρία, μπεζ με μωβ ρέλι, κατά τη γνώμη μου του ταιριάζει πολύ, το κάνει πολύ φωτεινό μέσα!
Ωστόσο αν ο ιδιοκτήτης είχε λίγο χρόνο για ψάξιμο, θα μπορούσε να είχε βρεθεί κάτι πιο ασυνήθιστο απο το μπέζ...εμένα προσωπικά μου αρέσει και συν τοις άλλοις κράτησα και τα κόκκινα για το δικό μου άσπρο -
Δεν μου άρεσε ο συνδυασμός των χρωμάτων εξωτερικά γιατί αν θυμάμαι καλά έχει γαλάζιο και καφέ μαζί με το μώβ! Γαλάζιες ζάντες και καφέ πλαινά προστατευτικά ή το ανάποδο ή κάπως έτσι...
-
Σόρρυ αλλά μπέρδεψες 3 διαφορετικά 4L Εγώ φταίω που τα αραδιάζω μαζί...
Το μωβ εξωτερικά είναι όπως πρέπει για μοντέλο 75 (νικελ προφυλακτήρες ασημί ζάντες)
Υπάρχει το γαλάζιο (1972) με τις τυρκουάζ ζάντες (επίσης με νίκελ προφυλακτήρες και τάσια) και το (1979) καφέ με μπεζ προφυλακτήρες και πλαινές φάσες και τυρκουάζ ζάντες. Αυτό έκανα λίγο καιρό να το συνηθίσω, είναι αλήθεια ότι είναι χτυπητός συνδυασμός! (εμένα μου αρέσει πάντως)
-
Αυτό το παρδαλό το είχα δει προ καιρού και μου είχε φανεί μωβ!
-
Θα είχες την εικόνα του Χολαργιώτικου μωβ στο μυαλό σου!
-
Θα άλλαζα, αρκεί να ήταν εργοστασιακό.
Ήδη, το πράττω με την ανακατασκευή της Fulvia.
Ήταν κίτρινη, και όταν έγιναν τα TAXI κίτρινα στην Αθήνα, ο πρώτος ιδιοκτήτης της την έβαψε μαύρη, για να την κάνει μετά κόκκινη (σε κωδικό Fiat).
Σήμερα, βάφεται κόκκινη, κωδικό της Max Meyer. Ενδιαμέσως, στην επιλογή κρυφοκοίταξα τα Azzurro Portofino, το οποίο υπάρχει μόνον σε κωδικό Lechler. - topic:timeago_later,5 months
-
Εγω ειμαι υπερ της αλλαγης χρωματος ομως απο το χρωματολογιο της εταιρειας τη χρονια που βγηκε το οχημα απο το εργοστασιο!Εννοειται βεβαια οτι το οχημα θα λυθει πληρως και θα βαφτει ολο το αμαξωμα ενα χρωμα!(Οχι γυφτικες δουλειες-αν δε μπορεις να κανεις τη δουλεια σωστα μην την κανεις!!!)
Προσωπικα θα βαψω το TRIUMPH μου ROYAL BLUE με κωδικο #56 που ειναι εργοστασιακος κωδικος και αποχρωση και εβγαινε στο μοντελο μου το 1972 που κατασκευαστηκε(Νασο ευχαριστω και παλι!)! - topic:timeago_later,3 months
-
Και εγώ ψήφισα ναι,να είναι στην εργοστασιακή λίστα για το μοντέλο.
Πιστεύω ότι το χρώμα πρέπει να είναι του γούστου του ιδιοκτήτη του πάνω από όλα.
Βέβαια σωστό βάψιμο παντού, μετά από γδύσιμο και χρώμα με το οποίο έβγαινε το συγκεκριμένο μοντέλο. - topic:timeago_later,3 months
-
Εγω θα ειμουνα πολυ αυστηρος με αυτοκινητα που εχουν παραχθει η εχουν σωθει λιγα, εκει δεν το συζητω αυστηρα το χρωμα που βαφτηκε αρχικα. Τωρα για αυτοκινητα της σειρας δεν τρεχει και τιποτα αν ο ιδιοκτητης το βαψει με ενα αλλο χρωμα απο την παλετα της μαρκας της χρονιας εκεινης παντα ομως, οχι να αρχισουμε τις περλες και τους αερογραφους.....