Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Grande Punto 1.4 95 16v 2006 καει λαδια(?)...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Grande Punto 1.4 95 16v 2006 καει λαδια(?)...
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    19
    32
    1809
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      evgenios last edited by

      Θα ηθελα τη συμβουλη σας σχετικα με ενα προβλημα(?).Το Punto μου καιει περιπου 200 ml / 1000 km και εχει κανει 21000Km.Μεχρι τα 16000Km δεν ειχε καψει σταγονα , και ξαφνικα απο εκει και περα καει συνεχεια.Πρωτη φορα
      του αλλαξα λαδια στα 6000 Km μετα στα 14000 και τωρα θα του αλλαξω στα 24000Km(κομπλεξ...).

      Τα λαδια που μου δινει η φιατ ειναι τα Selenia 5W 40(ειναι καλα?).
      Καποιος μου ειχε πει οτι ειναι πολυ λεπτα και οτι επρεπε να βαλω τα 10W 40.
      Τι προτεινετε?

      Επισης ειναι γεγονος οτι μετα το στρωσιμο των 2000Km του βγαζω (μερικες φορες) την πιστη...(αλλα αφου ειναι μαμα δεν πιστευω να επηρεαζεται)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        evgenios last edited by

        Θα ηθελα τη συμβουλη σας σχετικα με ενα προβλημα(?).Το Punto μου καιει περιπου 200 ml / 1000 km και εχει κανει 21000Km.Μεχρι τα 16000Km δεν ειχε καψει σταγονα , και ξαφνικα απο εκει και περα καει συνεχεια.Πρωτη φορα
        του αλλαξα λαδια στα 6000 Km μετα στα 14000 και τωρα θα του αλλαξω στα 24000Km(κομπλεξ...).

        Τα λαδια που μου δινει η φιατ ειναι τα Selenia 5W 40(ειναι καλα?).
        Καποιος μου ειχε πει οτι ειναι πολυ λεπτα και οτι επρεπε να βαλω τα 10W 40.
        Τι προτεινετε?

        Επισης ειναι γεγονος οτι μετα το στρωσιμο των 2000Km του βγαζω (μερικες φορες) την πιστη...(αλλα αφου ειναι μαμα δεν πιστευω να επηρεαζεται)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • E
          evgenios last edited by

          Θα ηθελα τη συμβουλη σας σχετικα με ενα προβλημα(?).Το Punto μου καιει περιπου 200 ml / 1000 km και εχει κανει 21000Km.Μεχρι τα 16000Km δεν ειχε καψει σταγονα , και ξαφνικα απο εκει και περα καει συνεχεια.Πρωτη φορα
          του αλλαξα λαδια στα 6000 Km μετα στα 14000 και τωρα θα του αλλαξω στα 24000Km(κομπλεξ...).

          Τα λαδια που μου δινει η φιατ ειναι τα Selenia 5W 40(ειναι καλα?).
          Καποιος μου ειχε πει οτι ειναι πολυ λεπτα και οτι επρεπε να βαλω τα 10W 40.
          Τι προτεινετε?

          Επισης ειναι γεγονος οτι μετα το στρωσιμο των 2000Km του βγαζω (μερικες φορες) την πιστη...(αλλα αφου ειναι μαμα δεν πιστευω να επηρεαζεται)

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aserf last edited by

            Με κάθε επιφύλαξη τα Selenia Gold της Fiat (τα πλήρως συνθετικά που χρησιμοποιεί δηλαδή) δεν είναι 10W-40;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Yπαρχουν και τα Star αλλα και τα Κ που ειναι 5-40.Τα χρυσα δεν ειναι συνθετικα αλλα συνθετικης βασης,δλδ ημισυνθετικα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mariost last edited by

                Η Selenia προτείνει για το αυτοκίνητό σου το ημισυνθετικό 20Κ 10w-40. Τεχνικά χαρακτηριστικά http://testfl.onion.it/iframe_main_cata ... tegoria=8#

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  montecarlo last edited by

                  Με καθε επιφύλαξη, δεν νομίζω οτι το 5W-40 είναι το σωστο λάδι για αυτό το αυτοκίνητο αλλά το 10W-40.

                  Επίσης μετά από υπερβολικό σκίσιμο είναι λογικό να πιεί λίγο λάδι...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • C
                    chemic last edited by

                    τράβα στην αντιπροσωπεία να σου μετρήσουνε πόσο καίει ανα 1000χλμ, έστω βάζοντας 10\40, που μάλλον αυτό θα σου βάλαν αφού το πας στην αντιπροσωπεία.Από ότι έχω καταλάβει εγώ, αν καίει 200ml\1000xlm θα συνεχίσει να καίει ότι λάδι και να βάζεις, ακόμα και 20-50 κτλ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • R
                      random last edited by

                      Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                      Θα ηθελα τη συμβουλη σας σχετικα με ενα προβλημα(?).Το Punto μου καιει περιπου 200 ml / 1000 km και εχει κανει 21000Km.Μεχρι τα 16000Km δεν ειχε καψει σταγονα , και ξαφνικα απο εκει και περα καει συνεχεια.Πρωτη φορα
                      του αλλαξα λαδια στα 6000 Km μετα στα 14000 και τωρα θα του αλλαξω στα 24000Km(κομπλεξ...).

                      Τα λαδια που μου δινει η φιατ ειναι τα Selenia 5W 40(ειναι καλα?).
                      Καποιος μου ειχε πει οτι ειναι πολυ λεπτα και οτι επρεπε να βαλω τα 10W 40.
                      Τι προτεινετε?

                      Επισης ειναι γεγονος οτι μετα το στρωσιμο των 2000Km του βγαζω (μερικες φορες) την πιστη...(αλλα αφου ειναι μαμα δεν πιστευω να επηρεαζεται)

                      ΠΑΡΕ ΚΟΡΕΑΤΙΚΟ.....165000ΧΛΜ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΣΤΑΓΟΝΑ...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • A
                        aserf last edited by

                        Μήπως φταίνε τα λάδια που έβαλες στα 14000 χλμ; Αφού πρόσεξες ότι άρχισε να καίει λάδια στα 16000, ίσως να άρχισε από τα 14000 και να μην το είχες πάρει είδηση.

                        Μήπως δηλαδή σου έβαλαν διαφορετικά λάδια και αυτά δεν ταιριάζουν στον κινητήρα σου;

                        Το είχα ξαναπεί ότι εμένα το αμάξι μου δεν έκαιγε σταγόνα λάδι και βάζοντας τα λεπτόρευστα Shell Helix Ultra 5W-40 την πρώτη φορά έκαψε 1 λίτρο σε ~5000 χλμ. Από κει και πέρα όμως σταμάτησε και πάλι να καίει λάδι και πλέον στα 10000 χλμ που τα αλλάζω δε χρειάζεται να προσθέσω λάδι. Πρόκειται δε για κινητήρα 15 ετών, έστω και με μόλις 80000 χλμ.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mousatos last edited by

                          Amsoil AMO 10W40.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • P
                            pilotos last edited by

                            Ο χρήστης mousatos έγραψε:
                            Amsoil AMO 10W40.

                            Πολυ χοντρο λαδι
                            Καλυτερα ενα 5-40..Οχι selenia.
                            Βαλε Μotul 8100 5-40 x-cess με αλλαγες ανα 7500
                            Θα καψει την πρωτη αλλαγη μετα θα μειωθει αρκετα εως και ελαχιστα.
                            Τα σελενια καταρρεουν μετα απο 5.000χλμ
                            Δεν εχει προβλημα το αμαξακι σου,ειναι η κατασκευη των μοτερ τετοια.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              evgenios last edited by

                              Παντως και τις 2 φορες που αλλαξα λαδια , μου βαλανε 5W 40 , εχω και τα κουτια ακομα.Παντως οσους φιλους μου εχω ρωτησει και εχουν παρομιο αμαξι (πχ polo ) στα ιδια κυβικα ,η εταιρια τους βαζει 10w 40 , εμενα γιατι μου βαζει 5W????????(Μηπως ειναι πιο φτηνα ?)

                              Την επομενη φορα που θα του αλλαξω λαδια , θα βαλω 10W 40 και οχι selenia.

                              Α να ρωτησω και κατι αλλο.Αφου τα 5W ειναι πιο λεπτα απο τα 10W, αυτο δεν
                              σημαινει οτι ειναι και για πιο χαμηλες θερμοκρασιες?

                              Ευχαριστω

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • A
                                aserf last edited by

                                Γενικά τα 5W-40 νομίζω ότι είναι πιο ακριβά από τα 10W-40.

                                Άρα ίσως εσένα σου βάζουν καλύτερα λάδια, τα οποία όμως λόγω του ότι είναι και πιο λευπόρευστα τα καίει το μοτέρ σου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  swift-b-p-m last edited by

                                  Ο χρήστης pilotos έγραψε:

                                  Δεν εχει προβλημα το αμαξακι σου,ειναι η κατασκευη των μοτερ τετοια.

                                  Και ενός φίλου,πού'χει Stilo 1,4 95 ίππων,το καίει το λαδάκι του...

                                  Αρα συμφωνώ με τον φίλτατο pilotos,ότι μάλλον έτσι είναι η φύση του μοτέρ αυτού και ότι δεν έχει κάποιο πρόβλημα εν τέλει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • V
                                    vasgti last edited by

                                    Υπομονή μέχρι να απαντήσει ο χρήστης pasxos...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • P
                                      punto-gt170 last edited by

                                      Καλυτερα Ιταλικο και να καιει λαδακι παρα Κορεατικο και κατ'ευθειαν στο χαντακι!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        ratanplan last edited by

                                        Καλα ξεκαβαλα λιγο

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
                                          Τα λαδια που μου δινει η φιατ ειναι τα Selenia 5W 40(ειναι καλα?).
                                          Καποιος μου ειχε πει οτι ειναι πολυ λεπτα και οτι επρεπε να βαλω τα 10W 40.
                                          Τι προτεινετε?

                                          Δοκίμασε διαφορετική μάρκα (ή τύπο) λάδια. Δεν χρειάζεται να είναι πιο χοντρά. Θα βρεις κάποιο που ταιριάζει στο κινητήρα σου και θα έχει μικρότερη κατανάλωση από 200ml/1000km (πάντως είναι φυσιολογική κατανάλωση, αν και στο πάνω όριο - το ιδανικό είναι να καίει 50-100ml/1000km για να έχει μακροζωία ο κινητήρας).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            pasxos last edited by

                                            Ο χρήστης ratanplan έγραψε:
                                            Καλα ξεκαβαλα λιγο

                                            Κι εσυ πιο σεμνα στο φιλο ΡΕ..

                                            Evgenie προφανως εφοσον το σκιζεις εστω και ελαχιστες φορες και προκειται για λεπτορευστο λαδι μια τετοια ποσοτητα ειναι ισως αποδεκτη.Θα δοκιμασεις λοιπον ενα πιο χοντρο που ενδυκνυται και για το μοτερ σου συνεχιζοντας την ιδια οδηγηση.Σχολια οτι καιει το μοτερ σου απο κατασκευης κλπ,νταξ... Δε μιλαμε για κανα ρχ8 ρε παιδια..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr