-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.
Βλέπω μεγαλύτερη προτίμηση στο CX-7. Φαντάζομαι αυτό οφείλεται στον κινητήρα και τις επιδόσεις του.
Είναι τόσο αργοκίνητα τα άλλα δύο?
Αν θεωρούσαμε τις επιδόσεις των άλλων 'ικανοποιητικές' θα άλλαζε η προτίμηση, και γιατί?
Μπα... ο κινητηρας ειναι μια παραμετρος, δεν δινουμε ιδιαιτερη σημασια. Απλα το ολο πακετο ειναι αχτυπητο οπως και να το δει κανεις.
Ορθόν. Απιστευτο πακέτο, σε απίστευτη τιμή. ΠΡΟΣΟΧΗ στο μοτέρ. Κάτω από 2.000 σ.α.λ. δεν κάνει... κούκου. Σπαστικό, αν πρέπει να κινηθεί σε πόλη. Κατά τα άλλα, δεν βρίσκεις εύκολα ελάττωμα στο αυτοκίνητο. Σίγουρα πιο πλήρης αγορά από τα άλλα δύο, σε κάθε περίπτωση.
Καλύτερο value for money στην κατηγορία έχει ΜΟΝΟ το Altea Freetrack, αλλά ελάχιστοι συμβιβάζονται με τη μουτσούνα του.
-
Πριν δω τις επιλογες ηξερα οτι θα απαντησω CX-7. Ηταν μεσα στις επιλογες μου για τον πατερα μου, αλλα εκτος budget!
-
Ανάμεσα στα 3, CX-7 χωρίς συζήτηση. Εκτός του ότι είναι πολύ πιο γρήγορο και σπορ από τα άλλα, το CRV το εισάγει ο Σαρακάκης και η Χ3 σέρνεται.
Πάντως ετοιμάσου να αποκτήσεις φιλίες με τον βενζινά της γειτονιάς γιατί το Mazda θα 'χτυπάει' άνετα τα 18 λ/100 χλμ...
Καλή εναλλακτική και το Forester 2.5. Ίσως όχι εξίσου όμορφο, αλλά πολύ γρήγορο, με πολύ καλή οδική συμπεριφορά και μεγάλες εκτός δρόμου δυνατότητες.
Αν πάλι δεν βιάζεσαι πολύ, μέσα στο 2008 θα έρθει και το Tiguan με τον 2.0 TFSI με 170 και 200 ίππους. -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ορθόν. Απιστευτο πακέτο, σε απίστευτη τιμή. ΠΡΟΣΟΧΗ στο μοτέρ. Κάτω από 2.000 σ.α.λ. δεν κάνει... κούκου. Σπαστικό, αν πρέπει να κινηθεί σε πόλη.
Τελικά, πόσο σοβαρό μειονέκτημα είναι αυτό; Αν θυμάμαι καλά, στο συγκριτικό των 4Τ το CX-7 το είχαν βγάλει τελευταίο (εντάξει, άτυπα) μόνο και μόνο γι'αυτό.
Άλλη μια ψήφος στο Mazda και από εμένα. Μαζί με το Forester Turbo, τα μόνα SUV που θα αγόραζα. -
Ειναι αληθεια οτι τα 2300 τουρμπο μοτερ της μαζντα θελουν καθε 7500χλμ σερβις?
-
Δες και tiguan. Μπορείς να του προσθέσεις όλη την λίστα εξοπλισμού με navigation, δερμάτινο σαλόνι, xenon, ζάντες 18', κοτσαδόρους, πανοραμικές ηλιοροφή και να σιυ μείνουν και 10.000 ρέστα
-
Ο χρήστης stefanos patra έγραψε:
...Εγω παραγγειλα το outlander 2,4 με σειριακο 6αρι κιβωτιο, αλλα εχω περισσοτερες απαιτησεις επανω στην τετρακινηση.
Τα 3 αυτοκινητα που αναφερεις δεν προσφερουν το off road του outlander , (50,50) πραγμα που το χρειαζομαι...To νέο Outlander νομίζω υστερεί εκτός δρόμου γενικά και μάλλον και ειδικά σε σχέση με το Χ3 που όμως είναι ακριβό. Από τα άλλα 2 όμως μάλλον είναι καλύτερο εκτός αλλά θεωρώ πώς όχι τόσο που να μπορεί συνολικά να κερδίσει το CX7...
Αν είχες αυτή την ανάγκη ίσως θα έπρεπε να στραφείς σε κανένα GVitara, Sorento κλπ. Αλλιώς όλα όσα κλειδώνουν 50-50 το συνεκτικό συμπλέκτη στην ίδια μετριότητα είναι πάνω κάτω....
Συνοπτικά: Outlander (=Citroen C-crosser=Peugeot 4007=Jeep Compass+Patriot) σιγά την τετρακίνηση.... επιπέδου CRV, CX7, Xtrail, RAV4 κλπ έχει βρωμίσει ο τόπος.... -
Ο χρήστης PKATV έγραψε:
Ορθόν. Απιστευτο πακέτο, σε απίστευτη τιμή. ΠΡΟΣΟΧΗ στο μοτέρ. Κάτω από 2.000 σ.α.λ. δεν κάνει... κούκου. Σπαστικό, αν πρέπει να κινηθεί σε πόλη.
Τελικά, πόσο σοβαρό μειονέκτημα είναι αυτό;
Σκέψου ότι κινείσαι σε πόλη, και ότι σε ΚΑΘΕ στενό που στρίβεις πρέπει να κατεβάζεις πρώτη. Είναι ή δεν είναι;
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ορθόν. Απιστευτο πακέτο, σε απίστευτη τιμή. ΠΡΟΣΟΧΗ στο μοτέρ. Κάτω από 2.000 σ.α.λ. δεν κάνει... κούκου. Σπαστικό, αν πρέπει να κινηθεί σε πόλη.
Τελικά, πόσο σοβαρό μειονέκτημα είναι αυτό;
Σκέψου ότι κινείσαι σε πόλη, και ότι σε ΚΑΘΕ στενό που στρίβεις πρέπει να κατεβάζεις πρώτη. Είναι ή δεν είναι;
Τόσο ψώφιο ρε Σπύρο;
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ορθόν. Απιστευτο πακέτο, σε απίστευτη τιμή. ΠΡΟΣΟΧΗ στο μοτέρ. Κάτω από 2.000 σ.α.λ. δεν κάνει... κούκου. Σπαστικό, αν πρέπει να κινηθεί σε πόλη.
Τελικά, πόσο σοβαρό μειονέκτημα είναι αυτό;
Σκέψου ότι κινείσαι σε πόλη, και ότι σε ΚΑΘΕ στενό που στρίβεις πρέπει να κατεβάζεις πρώτη. Είναι ή δεν είναι;
Xειρότερο και από 16βάλβιδο μικρομεσαίο 1400άρι?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Ορθόν. Απιστευτο πακέτο, σε απίστευτη τιμή. ΠΡΟΣΟΧΗ στο μοτέρ. Κάτω από 2.000 σ.α.λ. δεν κάνει... κούκου. Σπαστικό, αν πρέπει να κινηθεί σε πόλη.
Τελικά, πόσο σοβαρό μειονέκτημα είναι αυτό;
Σκέψου ότι κινείσαι σε πόλη, και ότι σε ΚΑΘΕ στενό που στρίβεις πρέπει να κατεβάζεις πρώτη. Είναι ή δεν είναι;
Προσωπικά πιστεύω οτι ΔΕΝ είναι. Σιγουρα πάντως δεν είναι λόγος μη αγοράς ενός τόσο αξιόλογου αυτοκινήτου. Περί ορέξεως βέβαια...
-
Μάλλον πρέπει να κυκλοφορήσει κατάλληλο 'τσιπάκι' να λιγοστεύει τα 260 άλογα χάριν της ροπής....
Θα είναι η πρώτη φορά βέβαια, αλλά γιατί όχι;
Αραγε το πρόβλημα είναι στο μέγεθος της τουρμπίνας; Παραείναι μεγάλη; -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Παραείναι μεγάλη;Οχι γιατι μετα τις 5 ψοφαει.
Τουλαχιστον αυτο συνεβαινε στο MPS που οδηγησα.
Αλλου ειναι το προβλημα και μαλλον στο ηλεκτρογκαζο.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ορθόν. Απιστευτο πακέτο, σε απίστευτη τιμή. ΠΡΟΣΟΧΗ στο μοτέρ. Κάτω από 2.000 σ.α.λ. δεν κάνει... κούκου. Σπαστικό, αν πρέπει να κινηθεί σε πόλη.
Τελικά, πόσο σοβαρό μειονέκτημα είναι αυτό;
Σκέψου ότι κινείσαι σε πόλη, και ότι σε ΚΑΘΕ στενό που στρίβεις πρέπει να κατεβάζεις πρώτη. Είναι ή δεν είναι;
Τόσο ψώφιο ρε Σπύρο;
Μόνο με test-drive θα καταλάβεις. Σε ΟΛΑ τα υπόλοιπα, το αυτοκίνητο μαμεί και δέρνει, όπως έγραψα.
-
Πραγματι το cx 7 ειναι πολυ ψοφιο μεχρι τις 2.500 χιλ. με το δεδομενο οτι οδηγεις ενα αυτοκινητο 260 hp. Εαν ηταν 1,600cc καλα παει.
Τωρα για το μετα, πραγματι παει καλα, αλλα δεν δειχνει με τιποτα 260hp.
Ισως εχει μεγαλο βαρος, ισως φταιει κατι αλλο, αλλα το αυτοκινητο, ακομα και ψηλα που λενε οτι πυροβολαει, συγκριτικα με το golf v gti , ειναι πολυ πισω!!!!!!Οσο για το outlander, σιγουρα δεν ειναι τοσο καλο στο δρομο οσο το cx 7, και οχι τοσο καλο στο off road οσο το kia ή το grand vitara, αλλα πιστευω, οτι εαν τα θελεις ολα , εναι το καλυτερο.
Παει πολυ καλα σε ολους του τομεις. Παει καλυτερα στην ασφαλτο και στο χωμα απο το rav 4 που το ονομαζουν best seller της κατηγοριας.
Το εψαξα αρκετα και οδηγησα ΟΛΑ τα suv που υπαρχουν. (νομιζω )
Δεν βρηκα πουθενα τοσο καλο διδυμο.
Τα καλα off road στην ασφαλτο ηταν απαραδεκτα με μεγαλες κλισεις και με μικρες επιδοσεις, και τα καλα ασφαλτινα δεν μπορουσαν να σου προσφερουν την τετρακινηση του outlander.
Eιδικα το δικο μου που το παραγγειλα με σειριακο κιβωτιο, θα ειναι αστερι!!Υ.Γ. Εαν δεν παινεψεις το σπιτι σου, θα πεσει να σε πλακωσει
-
Ακριβως το ιδιο διλημμα ειχα με τον φιλο, και τελικα κατεληξα στο
honda crv στην εκδοση luxury η οποια εχει τον ιδιο εξοπλισμο με το executive xωρις το active cruise control + gps.επομενη επιλογη ηταν τον jeep patriot (το οποιο οδηγησα, και εχω να πω οτι στην πιστα της jeep περασε εμποδια τα οποια εμενα προσωπικα με υπερκαλυπτουν).
ετσι απο την μια ειχες το πατριοτ τα + του οποιου
-καλυτερο εκτος δρομου,
-πολυ καλο κιβωτιο (cvt)
-καλος εξοπλισμος
-καλο μοτερ (αλλα 2.4)και απο την αλλη το Ηοnda το οποιο εχει
-πολυ καλο εσωτερικο,χωρους
-τρομερη ποιοτητα κυλισης εντος δρομου- Ηοnda (και οτι συνοδευει το ονομα, ι.ε αξια μετ/σης, αξιοπιστια)
-παρα πολυ καλος εξοπλισμος
συναισθημα vs λογικης και στο τελος υπερισχυσε το 2. Επειδη και εγω το παιρνω μεσω leasing, ενω το Ηοnda ειχε μεγαλυτερη αρχικη τιμη, η leasing μου εδωσε καλυτερη προσφορα για το crv λογω των παραπανω +.
ειναι ετοιμοπαροδοτο στο χρωμα που θελω αλλα ζητησα να το παραλαβω αρχες γεναρη (για ευνοητους λογους), χρωμα pearl grey ,μαυρο δερμα.
- Ηοnda (και οτι συνοδευει το ονομα, ι.ε αξια μετ/σης, αξιοπιστια)
-
Τελικά που κατέληξε ο φίλος;
-
Ena anekdoto leei (en syntomia...):
Htan enas pou eixe 3 gynaikes pou ton thelan gia gampro.
Gia na apofasisei autos loipon poia thelei skefthke na tous dwsei apo 100,000 Euros kai na dei ti tha kanoun me auta, gia na katalabei ti eidos anthrwpou einai h kathmia.Mhn ta polylogw... meta apo 1 mhna tis rwtaei ti ta ekanan.
H prwth leei:'Ta edwsa ola se filanthrwpies. Prepei na boithame tous gyrw mas pou exoun anagkh'
H deuterh: 'Ta ksodepsa gia na sou parw rouxa, rologia, autokinhto.. Ola gia sena! Gia mena de thelw tipota'
H trith: 'Ta apotamieusa gia na exoun ta paidia mas na pane na spoudasoun se kala sxoleia, panepistimia ktl.'
Etsi.... o typos kathise kai skefthke, skefthke, skefthke... kai telika apofasise!
Poia loipon apofasise na pantreutei??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Apanthsh: Auth me ta megalytera vyzia!Etsi loipon ki egw: Se poio katelhksa?
.
.
.
.
.
.
S'auto pou arese sth gynaika mou. To CRV. -
SUV με