-
Αγαπητε μου Δημητρη τι να σου πω, εγω προσωπικα θλιβομαι οταν μπαινω σε ξενο site με αγγελιες κλασσικων αυτοκινητων και βλεπω να υπαρχουν αυτοκινητα τα οποια εδω πεταξαμε ελαφρα τη καρδια και μετα μπαινω σε ελληνικο site και βλεπω αγγελιες με μερσεντες W123 και W116 (αυτοκινητα τα οποια κατα τα αλλα εκτιμω) και να εχουν διπλα την ενδειξη 'αντικα'. Σιγουρα αποσυρθηκαν και αυτοκινητα που επρεπε να φυγουν, και αν δεις προηγουμενο μου ποστ εγω ταχθηκα υπερ της αποσυρσης οχι ομως με τον τροπο που εγινε εδω. Το ξαλαλεω λοιπον οτι στην αποσυρση επρεπε να πηγαινουν τα επικινδυνα αυτοκινητα που κοβοταν απο το ΚΤΕΟ, το οποιο βεβαιως και αυτο δεν εκανε τοτε σωστα τη δουλεια του. Αλλα σκεψου τι αυτοκινητα θα μπορουσαν να ειχαν σωθει αν το ΚΤΕΟ λειτουργουσε σωστα και εστελνε για καταστροφη τα πραγματικα επικινδυνα αυτοκινητα.
-
Ο χρήστης cortinakias έγραψε:
Αγαπητε μου Δημητρη τι να σου πω, εγω προσωπικα θλιβομαι οταν μπαινω σε ξενο site με αγγελιες κλασσικων αυτοκινητων και βλεπω να υπαρχουν αυτοκινητα τα οποια εδω πεταξαμε ελαφρα τη καρδια και μετα μπαινω σε ελληνικο site και βλεπω αγγελιες με μερσεντες W123 και W116 (αυτοκινητα τα οποια κατα τα αλλα εκτιμω) και να εχουν διπλα την ενδειξη 'αντικα'. Σιγουρα αποσυρθηκαν και αυτοκινητα που επρεπε να φυγουν, και αν δεις προηγουμενο μου ποστ εγω ταχθηκα υπερ της αποσυρσης οχι ομως με τον τροπο που εγινε εδω. Το ξαλαλεω λοιπον οτι στην αποσυρση επρεπε να πηγαινουν τα επικινδυνα αυτοκινητα που κοβοταν απο το ΚΤΕΟ, το οποιο βεβαιως και αυτο δεν εκανε τοτε σωστα τη δουλεια του. Αλλα σκεψου τι αυτοκινητα θα μπορουσαν να ειχαν σωθει αν το ΚΤΕΟ λειτουργουσε σωστα και εστελνε για καταστροφη τα πραγματικα επικινδυνα αυτοκινητα.Σε αυτό συμφωνώ απόλυτα μαζί σου, σίγουρα πετάχθηκαν αυτοκίνητα που δεν έπρεπε, αλλά και εκεί συμπεριφερθήκαμε σαν γνήσιοι Έλληνες: Ρημάξαμε, διαλύσαμε, καταστρέψαμε ανεξέλεγκτα! Ακόμα θυμάμαι ένα ΑΡΙΣΤΟ θαλασσί Capri ΜΚ Ι (μιλάω για αυτοκίνητο που ανετα κατέβαινε στο concours d' elegance χθές!!!!) που περίμενε υπομονετικά την σειρά του να αποσυρθεί και έυχομαι κάποιος καλός άνθρωπος να το έσωσε!
Επίσης θυμάμαι ακόμα όταν περί το 2002 έμαθα τα περί των ΟΤΚΖ που ετοιμάζονταν και έχοντας τότε πρόσβαση στην μετέπειτα ΕΔΟΕ που τότε ήταν στα σκαριά, αφού έκανα κουβέντα μαζί τους συναντήθηκα με κορυφαία στελέχη της ΦΙΛΠΑ και τους εξήγησα οτι απο μεριά ΕΔΟΕ υπάρχει διάθεση για συνεργασία για να σωθούν κάποια αξιόλογα αυτοκίνητα, εκείνοι με κοίταξαν σε πρώτη φάση σαν εξωγήινο, και μετα με διαθεση 'ε και τι να κάνουμε εμείς!' κάνοντας με να μετανοιώσω την ώρα και την στιγμή που ασχολήθηκα!
Και επι τη ευκαιρία των παραπάνω, να συμφωνήσω με τον tsargy οτι με αυτό τό μπλαζέ ύφος της τότε ΦΙΛΠΑ (το οποίο στο κατω κατω σε παρα πολλές περιπτώσεις δεν είχε και αντίκρισμα ουσιαστικό σε οτι αφορούας το κοινωνικό υπόβαθρο των μελών...) έγινε αρκετη ζημιά λόγω της δυσκολίας πλησιάσματος του χώρου...
-
Φίλοι μου, εδώ ποτέ δεν γίνεται κάτι με τον τρόπο που πρέπει...το έχουμε καταλάβει πια...
Αλλά, ό,τι σύστημα και αν εφήρμοζαν, έχω απόλυτη εμπιστοσύνη στα λαμόγια και τα αντανακλαστικά τους και είμαι σίγουρος ότι θα τον έβρισκαν τον τρόπο...Δημήτρη ακόμα και σήμερα, έναν απο εμάς να έβαζαν στον ΟΔΔΥ για έναν χρόνο, με την αρμοδιότητα να ξεχωρίζει ποια αυτοκίνητα είναι για σώσιμο και ποια για ανταλλακτικά, θα είχε τρελά κέρδη. Αλλά ποιοί να το κάνουν??? σιγά μην ασχοληθούν...θα τον δώσουν σε ιδιώτη και θα τρελλαθεί στο χρήμα...
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Δημήτρη ακόμα και σήμερα, έναν απο εμάς να έβαζαν στον ΟΔΔΥ για έναν χρόνο, με την αρμοδιότητα να ξεχωρίζει ποια αυτοκίνητα είναι για σώσιμο και ποια για ανταλλακτικά, θα είχε τρελά κέρδη. Αλλά ποιοί να το κάνουν??? σιγά μην ασχοληθούν...θα τον δώσουν σε ιδιώτη και θα τρελλαθεί στο χρήμα...
Αργύρη, αν εβαζαν εμενα δεν θα έμενε κανένα για ανταλλακτικά!!!
-
Kαλά τότε...
Να έβαζαν μία επιτροπή απο το φόρουμ εδώ...
Νομίζω ότι ο Πρόδρομος θα είχε αυτό το πρόβλημα, αλλά θα του δίναμε 3-4 σαπάκια και θα ήταν ΟΚ (άλλωστε με αυτά που θα έπαιρνε, δεν θα είχαμε θέμα υπεξαίρεσης ) -
-
Υπαρχει περιπτωση να μαθουμε αν ενα αυτοκινητο που δοθηκε το '91 για αποσυρση οντως καταστραφηκε?Βλακειες ρωταω τωρα αλλα το '91 ο πατερας μου εδωσε τη sud μας (μοντελο 1976-1977) για αποσυρση.Απλα πηγε στη Μαγουλα την αφησε σε ενα υποστεγο,εβγαλε το radio για αναμνηστικο και εφυγε με το κεφαλι σκυμμενο...Ηταν σε εξαιρετικη κατασταση,κοκκινη τετραπορτη χωρις σκουριες...Μου περναει κατα καιρους η σκεψη μηπως τη γλυτωσε τελικα...
Οι λογοι της αποσυρσης?Το '89 που αγορασαμε τη 33 μας απο τον αειμνηστο Γιωργο Μοσχου μας επαιρνε τη sudιτσα για 400000 δραχμες.Το '91 η sud μας εδωσε κερδος στην αγορα μιας 190 2.5 εκατομμυρια δραχμες....
-
[Σε οικόπεδο στην Κοζάνη (κρυμμένο από όλα και από όλους εκτός από τον γάτο ) υπάρχουν καμία δεκαριά τουλάχιστον αυτοκίνητα (ανάμεσα τους Mustang GT 1964-66, Jaguar S-type, Peugeot 403, Volvo Amazon, Ford Cortina MK1, Opel Rekord B coupe, Morris/Wolseley/Austin, Autobianchi, Mercedes διάφορες, Land Rover τα κοντά με τα φανάρια στο κέντρο κ.α.) και οι φήμες λένε ότι βγήκαν από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.
καμια φωτο απο τα α112 εχεις ????
-
-
Ο χρήστης JIM A3 έγραψε:
Υπαρχει περιπτωση να μαθουμε αν ενα αυτοκινητο που δοθηκε το '91 για αποσυρση οντως καταστραφηκε?Βλακειες ρωταω τωρα αλλα το '91 ο πατερας μου εδωσε τη sud μας (μοντελο 1976-1977) για αποσυρση.Απλα πηγε στη Μαγουλα την αφησε σε ενα υποστεγο,εβγαλε το radio για αναμνηστικο και εφυγε με το κεφαλι σκυμμενο...Ηταν σε εξαιρετικη κατασταση,κοκκινη τετραπορτη χωρις σκουριες...Μου περναει κατα καιρους η σκεψη μηπως τη γλυτωσε τελικα...Οι λογοι της αποσυρσης?Το '89 που αγορασαμε τη 33 μας απο τον αειμνηστο Γιωργο Μοσχου μας επαιρνε τη sudιτσα για 400000 δραχμες.Το '91 η sud μας εδωσε κερδος στην αγορα μιας 190 2.5 εκατομμυρια δραχμες....
Με τέτοια σωστά παραδείγματα και κατέληξες με Audi;
-
Στειλε πμ πινακιδες και θα σου πω..
-
Ο χρήστης Zisis1992 έγραψε:
Υπαρχει περιπτωση να μαθουμε αν ενα αυτοκινητο που δοθηκε το '91 για αποσυρση οντως καταστραφηκε?Βλακειες ρωταω τωρα αλλα το '91 ο πατερας μου εδωσε τη sud μας (μοντελο 1976-1977) για αποσυρση.Απλα πηγε στη Μαγουλα την αφησε σε ενα υποστεγο,εβγαλε το radio για αναμνηστικο και εφυγε με το κεφαλι σκυμμενο...Ηταν σε εξαιρετικη κατασταση,κοκκινη τετραπορτη χωρις σκουριες...Μου περναει κατα καιρους η σκεψη μηπως τη γλυτωσε τελικα...
Οι λογοι της αποσυρσης?Το '89 που αγορασαμε τη 33 μας απο τον αειμνηστο Γιωργο Μοσχου μας επαιρνε τη sudιτσα για 400000 δραχμες.Το '91 η sud μας εδωσε κερδος στην αγορα μιας 190 2.5 εκατομμυρια δραχμες....
Με τέτοια σωστά παραδείγματα και κατέληξες με Audi;
Οταν πηρα το Α3 ειχαμε στο σπιτι εκτος απο την 33 και την 190 και μια 147 1.6 120hp.Ειχα ψηθει και εγω για 147ti,η gt ξεφευγε τρομερα σε τιμες αλλα εν τελει ειπα να δω και κατι διαφορετικο και ετσι εγενετο Α3... Δεν το μετανιωσα,ισα ισα το χαιρομαι το ''golfaki'' μου αλλα συνολικα πιστευω οτι η 147 ηταν μια πιο τιμια επιλογη στα λεφτα της.
Νοne σου στελνω pm,ευχαριστω πολυ!!
-
-
Τρακαρισματα στις αρχες της δεκαετιας του '70 στην πιστα του Nurburgring στην πιο επικινδυνη στροφη της, εντυπωση προκαλει το γεγονος οτι παρολο που σχεδον κανενας απο τους επιβατες των αυτοκινητων δεν φορανε ζωνη ασφαλειας και δεν υπαρχουν τα σημερινα μετρα ασφαλειας σχεδον κανενας δεν φαινεται να τραυματιζεται σοβαρα
-
http://www.youtube.com/watch?v=2h9R3O93 ... re=related
Τι θυμάστε αυτή τη σειρά ; -
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=2h9R3O93VKI&feature=related
Τι θυμάστε αυτή τη σειρά ;Την θυμάμαι!
Αν και στους τίτλους το Ταξί είναι ένα Datsun 610, στην σειρά νομίζω έπαιζε ένα Zastava (1100 ή 1300) 5θυρο....
Το ρεφρέν του τραγουδιού (απο τα αγρια σκοτάδια έβαλα νερό και λάδια, γέμισα και το ρεζερβουάρ και ορεβουάρ!) το θυμήθηκα αμέσως...
-
http://www.youtube.com/watch?v=KOB2Mt2l ... re=related
Καλά το θυμόμουν!
Στο 2:40 ενα Moreti... Αργύρη!!!!
Εν τω μεταξύ, τώρα που το βλέπω, τα Incar πλάνα είναι τραβηγμένα σε φορτηγάκι/τζιπάκι, προφανώς για να χωράνε κάμερες κλπ...!
-
Αν δεν εχει μπει ηδη,νομιζω πως πρεπει να μπει παραυτα..
Youtube Video -
Το είδα, το είδα
Ετσι θα γίνει και το δικό μου
-
Ο χρήστης fiat127 έγραψε:
Αν δεν εχει μπει ηδη,νομιζω πως πρεπει να μπει παραυτα..
Youtube VideoΕχει ξαναμπεί, αλλά δεν θυμάμαι που ακριβώς...
Ο σκηνοθέτης πάντως δεν πρέπει να είχε μπει ποτέ σε special T και σίγουρα σε Record b.
Classic Videos