-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Σύμφωνα με εκπροσώπους του AMS, κάλεσαν τους ανθρώπους της FGAH να ξαναδοκιμάσουν το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, χωρίς παρεμβάσεις ή επισκευές από συνεργείο ή από την εταιρεία στα φρένα του, ενώπιον συναδέλφων τους από άλλα περιοδικά, στις εγκαταστάσεις του EuroNCAP, αλλά εκείνοι αρνήθηκαν.Αν ισχύει αυτό, τότε ποιος έχει κάτι να κρύψει;
-
Επίτηδες το κάνεις, έτσι;
Αυτό που έγραψα (και ΟΧΙ αυτό που μάλλον κακοπροαίρετα ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΕΣ) ήταν η απάντηση που έλαβα - προφορικά - από την αντιπροσωπεία στο Ηράκλειο στις κατηγορίες του AMS. Συγκεκριμένα, μου είπαν ότι το αυτοκίνητο βρίσκεται πλέον ήδη στις εγκαταστάσεις του EuroNCAP και κάλεσε η FGAH το περιοδικό (και το γερμανικό και το 'ελληνικό') να έρθει και να ξαναδοκιμάσει το αυτοκίνητο στις εν λόγω εγκαταστάσεις, ενώπιον συναδέλφων τους από ΟΛΑ τα περιοδικά αυτοκινήτου της Ευρώπης και μάλιστα να δοκιμάσουν και οι συνάδελφοι των συντακτών του AMS το ίδιο αυτοκίνητο.
Σύμφωνα πάντα με την αντιπροσωπεία, οι συντάκτες ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Επίτηδες το κάνεις, έτσι;Αυτό που έγραψα (και ΟΧΙ αυτό που μάλλον κακοπροαίρετα ΠΑΡΑΠΟΙΗΣΕΣ) ήταν η απάντηση που έλαβα - προφορικά - από την αντιπροσωπεία στο Ηράκλειο στις κατηγορίες του AMS. Συγκεκριμένα, μου είπαν ότι το αυτοκίνητο βρίσκεται πλέον ήδη στις εγκαταστάσεις του EuroNCAP και κάλεσε η FGAH το περιοδικό (και το γερμανικό και το 'ελληνικό') να έρθει και να ξαναδοκιμάσει το αυτοκίνητο στις εν λόγω εγκαταστάσεις, ενώπιον συναδέλφων τους από ΟΛΑ τα περιοδικά αυτοκινήτου της Ευρώπης και μάλιστα να δοκιμάσουν και οι συνάδελφοι των συντακτών του AMS το ίδιο αυτοκίνητο.
Σύμφωνα πάντα με την αντιπροσωπεία, οι συντάκτες ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ.
στα ειπαν στο Ηρακλειο αυτα ε?
πολυ ενημερωμενοι ειναι, μπραβο τους.και γιατι δεν κανει τη δοκιμη η FGAH εστω με αποχη του AMS, παροντων των λοιπων περιοδικων, και να δημοσιοποιησει τα αποτελεσματα κανοντας τους ρομπα?
λεω κατι παραλογο? -
Μα το νόημα είναι να είναι και οι ίδιοι παρόντες για να γίνουν ΕΝΤΕΛΩΣ ρόμπα και να εκτεθούν ανεπανόρθωτα σε όλους τους συναδέλφους τους!
-
α ενταξει τοτε, τι χαζος να μην το καταλαβω...
-
Τώρα τι να πω...
Είναι μια τόσο σοβαρή είδηση αυτή...αλλά δεν ανακοινώνεται...πουθενά...παρά μόνο στο Ηράκλειο σε 1-2 ανθρώπους...οκ...
-
Πως καταφέρνει κάποιος να τελειώσει τον αεροδιάδρομο στο 3ο φρενάρισμα και να ανέβει στο βουνό? Ή μήπως θέλουν να μας πούνε ότι το Bravo θέλει ένα χιλιόμετρο να πιάσει τα 100χαω?
Ο χρήστης dimau έγραψε:
θα επιθυμούσα ως καταναλωτής, ηΦιατ να βάλει στο απλό Βravo τα δισκόφρενα που φοράνε και τα αλλα της μοντέλα, διότι αποδεδειγμένα τοBravo 1.4 έχει όντως μπροστινά δισκόφρενα 257 mm. Μάλλον προς ανάκληση πάει η ιστορία κάτι που έγινε ξανά στο παρελθόν.....
http://www.hri.org/E/1997/97-01-10.dir/ ... world5.htmΔεν γίνεται να φοράνε όλοι τέρατα φρένα, μεγαλώνει το βάρος του άκρου και αλλάζει ο λόγος αναρτώμενης προς αναρτημένη μάζα. Όσο πιό ελαφρύ αμάξι, τόσο πιό ελαφρύ άκρο χρειάζεται.
Τα 284 φρένα του Gruppo είναι 2.6kg πιό βαριά από τα 257mm.
Δίσκος
240mm: 3600gr
240mm αεριζόμενος: 4150gr
257mm συμπαγής: 4300gr
257mm αεριζόμενος: 5000gr
284mm: 6000grΔαγκάνα με τακάκια
240: 3580gr
240 αεριζόμενη: 4200gr
257 απλή: 4735gr
257 αεριζόμενη: 5140gr
284 αεριζόμενη: 6735gr -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
και γιατι δεν κανει τη δοκιμη η FGAH εστω με αποχη του AMS, παροντων των λοιπων περιοδικων, και να δημοσιοποιησει τα αποτελεσματα κανοντας τους ρομπα?Γιατί πρέπει να είναι παρόντες και οι 'δημοσιογράφοι' του AutoTuesday για να βεβαιώσουν ότι είναι το ίδιο αυτοκίνητο, με τα ίδια φρένα κτλ. το οποίο δοκίμασαν. Με αυτό τον τρόπο θα αναγκάζονταν να αποδεχθούν τα αποτελέσματα της δοκιμής ως αυτόπτες μάρτυρες και θα βρίσκονταν σε πολύ δύσκολη θέση αν αυτά τελικά ήταν αντίθετα με τους ισχυρισμούς τους.
Elementary my dear Watson.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
και γιατι δεν κανει τη δοκιμη η FGAH εστω με αποχη του AMS, παροντων των λοιπων περιοδικων, και να δημοσιοποιησει τα αποτελεσματα κανοντας τους ρομπα?
Γιατί πρέπει να είναι παρόντες και οι 'δημοσιογράφοι' του AutoTuesday για να βεβαιώσουν ότι είναι το ίδιο αυτοκίνητο, με τα ίδια φρένα κτλ. το οποίο δοκίμασαν. Με αυτό τον τρόπο θα αναγκάζονταν να αποδεχθούν τα αποτελέσματα της δοκιμής ως αυτόπτες μάρτυρες και θα βρίσκονταν σε πολύ δύσκολη θέση αν αυτά τελικά ήταν αντίθετα με τους ισχυρισμούς τους.
Elementary my dear Watson.
εδω δε ξερουμε αν εγινε καν η προταση, ακομη και αυτος που το εγραψε ειπε στο τελος 'ΑΝ', και φτιαξαμε και το σεναριο γιατι πρεπει να ειναι παροντες οι απατεωνες για να αποδειχθει η απατη!
**
τελικα σε ποιον πρεπει να αποδειξει την αληθεια η ΦΙΑΤ? Στο περιοδικο ή στους πελατες της?
** -
Τι να σου πω... Εμένα πάντως ο πωλητής μου επικαλέσθηκε ονόματα τα οποία υπάρχουν στην FGAH ακριβώς στα πόστα που μου ανέφερε ότι βρίσκονται. Να αποδίδει ψευδείς ισχυρισμούς και δηλώσεις σε άτομα που δεν είπαν ποτέ ή δεν έκαναν ποτέ τίποτα τέτοιο και μάλιστα γνωρίζοντας ότι τα λεγόμενά του θα συζητηθούν δεν είναι κάπως χοντρό;
Εσύ, αν ήσουν στη θέση του, ξέροντας ότι μιλάς για μια πολυσυζητημένη υπόθεση από την οποία παίζεται και το ίδιο το κύρος της δουλειάς σου και το ψωμί σου και ξέροντας ότι ο συνομιλητής σου θα επικαλεσθεί τη μαρτυρία σου, θα απέδιδες δηλώσεις και ενέργειες σε ανθρώπους που είτε δεν τις έκαναν είτε δεν υπάρχουν;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Τι να σου πω... Εμένα πάντως ο πωλητής μου επικαλέσθηκε ονόματα τα οποία υπάρχουν στην FGAH ακριβώς στα πόστα που μου ανέφερε ότι βρίσκονται. Να αποδίδει ψευδείς ισχυρισμούς και δηλώσεις σε άτομα που δεν είπαν ποτέ ή δεν έκαναν ποτέ τίποτα τέτοιο και μάλιστα γνωρίζοντας ότι τα λεγόμενά του θα συζητηθούν δεν είναι κάπως χοντρό;Εσύ, αν ήσουν στη θέση του, ξέροντας ότι μιλάς για μια πολυσυζητημένη υπόθεση από την οποία παίζεται και το ίδιο το κύρος της δουλειάς σου και το ψωμί σου και ξέροντας ότι ο συνομιλητής σου θα επικαλεσθεί τη μαρτυρία σου, θα απέδιδες δηλώσεις και ενέργειες σε ανθρώπους που είτε δεν τις έκαναν είτε δεν υπάρχουν;
γιατι, υπαρχει πιο ισχυρο κινητρο απο αυτο για να πει κανεις ψεμματα???
θα μας τρελανεις βρε?
εγω δεν ειπα οτι ΔΕΝ τα ειπε, εσυ ειπες πιο πανω 'ΑΝ ειναι αληθεια'...
και επαναμβανω 'τελικα σε ποιον πρεπει να αποδειξει την αληθεια η ΦΙΑΤ? Στο περιοδικο ή στους πελατες της'?
-
Είναι ξέρεις πάγια τακτική μου να προσθέτω το 'αν είναι αλήθεια' ή το 'αν δεν κάνω λάθος' ή το 'αν θυμάμαι καλά' για κάτι που δεν το ξέρω 100% σίγουρα.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Εσύ, αν ήσουν στη θέση του, ξέροντας ότι μιλάς για μια πολυσυζητημένη υπόθεση από την οποία παίζεται και το ίδιο το κύρος της δουλειάς σου και το ψωμί σου και ξέροντας ότι ο συνομιλητής σου θα επικαλεσθεί τη μαρτυρία σου, θα απέδιδες δηλώσεις και ενέργειες σε ανθρώπους που είτε δεν τις έκαναν είτε δεν υπάρχουν;γιατι, υπαρχει πιο ισχυρο κινητρο απο αυτο για να πει κανεις ψεμματα??? [/quote]
ΕΣΥ θα το έκανες; Θα διακινδύνευες να αποδειχθεί ότι από εσένα ξεκίνησε μια ψευδής ιστορία που μακροπρόθεσμα έβλαψε την εταιρεία και τελικά να σου δώσουν απ'τη δουλειά σου τα παπούτσια στο χέρι και να ψάχνεις μετά για δουλειά; Και μη μου αναφέρεις ως παράδειγμα το AMS, διότι αυτοί από τη σκανδαλοθηρία ζουν, όπως και όλες οι κίτρινες φυλλάδες.
-
δε γραφεις κανα σεναριο να τα κονομησεις?
επι της ουσιας, καμια απαντηση βεβαιως ε!
-
ο Krusenstern έγραψε:
... η αντοχή των φρένων Πολύ περισσότερο εξαρτάται από το πάχος του δίσκου (που μπορεί να σημαίνει μεγαλύτερο διάκενο αερισμού), από το σχήμα των pillars* που δημιουργούν το χώρο αερισμού του δίσκου και από τα υγρά.και το πάχος του δίσκου που είναι 22 αντί για 26?
αν του φόραγε τα 284 Χ 22 mm που φοράει το 1.4 120hp δεν θαχε πρόβλημα....
Quiz για τους ιταλόφιλους αναγνώστες . Από ποιό άλλο μοντέλο της Φιατ (υπόλοιπο παρτίδας?)φόρεσαν τα μπροστινά δισκόφρενα στο απλό Βravo? (διάσταση ελαστικών, ιπποδύναμη, βάρος ) -
Ο χρήστης dimau έγραψε:
ο Krusenstern έγραψε:
... η αντοχή των φρένων Πολύ περισσότερο εξαρτάται από το πάχος του δίσκου (που μπορεί να σημαίνει μεγαλύτερο διάκενο αερισμού), από το σχήμα των pillars* που δημιουργούν το χώρο αερισμού του δίσκου και από τα υγρά.και το πάχος του δίσκου που είναι 22 αντί για 26?
αν του φόραγε τα 284 Χ 22 mm που φοράει το 1.4 120hp δεν θαχε πρόβλημα....
Quiz για τους ιταλόφιλους αναγνώστες . Από ποιό άλλο μοντέλο της Φιατ (υπόλοιπο παρτίδας?)φόρεσαν τα μπροστινά δισκόφρενα στο απλό Βravo? (διάσταση ελαστικών, ιπποδύναμη, βάρος )Μάλλον από εκείνα τ' απαράδεκτα τα Punto GT (σκοτώστρες ) ή τις πανάλαφρες Alfa 146 (ούτε 1300 κιλά δεν ήταν εκείνες.. ).
-
Ο χρήστης dimau έγραψε:
ο Krusenstern έγραψε:
... η αντοχή των φρένων Πολύ περισσότερο εξαρτάται από το πάχος του δίσκου (που μπορεί να σημαίνει μεγαλύτερο διάκενο αερισμού), από το σχήμα των pillars* που δημιουργούν το χώρο αερισμού του δίσκου και από τα υγρά.και το πάχος του δίσκου που είναι 22 αντί για 26?
αν του φόραγε τα 284 Χ 22 mm που φοράει το 1.4 120hp δεν θαχε πρόβλημα....
Quiz για τους ιταλόφιλους αναγνώστες . Από ποιό άλλο μοντέλο της Φιατ (υπόλοιπο παρτίδας?)φόρεσαν τα μπροστινά δισκόφρενα στο απλό Βravo? (διάσταση ελαστικών, ιπποδύναμη, βάρος )Στου κουφού την πόρτα βαράω μου φαίνεται...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
ο Krusenstern έγραψε:
... η αντοχή των φρένων Πολύ περισσότερο εξαρτάται από το πάχος του δίσκου (που μπορεί να σημαίνει μεγαλύτερο διάκενο αερισμού), από το σχήμα των pillars* που δημιουργούν το χώρο αερισμού του δίσκου και από τα υγρά.και το πάχος του δίσκου που είναι 22 αντί για 26?
αν του φόραγε τα 284 Χ 22 mm που φοράει το 1.4 120hp δεν θαχε πρόβλημα....
Quiz για τους ιταλόφιλους αναγνώστες . Από ποιό άλλο μοντέλο της Φιατ (υπόλοιπο παρτίδας?)φόρεσαν τα μπροστινά δισκόφρενα στο απλό Βravo? (διάσταση ελαστικών, ιπποδύναμη, βάρος )Στου κουφού την πόρτα βαράω μου φαίνεται...
Και μη χειρότερα να λέμε...
Τι ασχολείστε ρε παιδιά;;;; Δεν πρόκειται να καταλάβουν... -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
και επαναμβανω 'τελικα σε ποιον πρεπει να αποδειξει την αληθεια η ΦΙΑΤ? Στο περιοδικο ή στους πελατες της'?
Σους πελάτες της, σαφώς. Κάτι που δεν έχει κάνει μέχρι στιγμής
-
257 δισκος
1000 κιλα
185/60/14 λαστιχο.
Punto GT
To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων