-
Έχω μια απορία! (μη βαράτε όμως όλοι μαζί! Ένας-ένας και με τη σειρά!)
ΠΩΣ δημιουργείται η διαφορά ποιότητας στα αυτοκίνητα? Δηλαδή τι πιο ποιοτικό έχει μια BMW 1 από ένα Α3 ή ένα Golf? Είναι κάτι που αιωρείται στην 'ατμόσφαιρα' (ένα πιο δυνατό γκούπ στη πόρτα ή λίγο αργότερα οι τριγμοί (γιατί πάντα έρχονται) ). Οι 'καλές' μάρκες δουλεύουν με άλλα στάνταρ στα εργοστάσια από ότι οι άλλες ?
Ή ακόμη περισσότερο, πως ο όμιλος VAG διαφοροποιεί την ποιότητα σε ίδια κατ'ουσίαν μοντέλα.
Για παράδειγμα τα Leon, Golf, A3. Πρόκειται στην ουσία για ίδια αυτοκίνητα κάτω από τις λαμαρίνες και όμως σε όλα τα περιοδικά ψιλοθάβονται τα Λεόν για την ποιότητα τους αλλά και για άλλα σημεία (τιμόνι, φρένα,πλαστικά κλπ) σε σχέση με το Golf το οποίο με τη σειρά του 'χάνει' στην ποιότητα από το Α3. Το οποίο γηραλέο Α3 το έχουν όλοι κορώνα στο κεφάλι τους για την ποιότητα του (εκτός από το τιμόνι που ΟΛΟΙ το θάβουν αυτό). Δηλαδή ο όμιλος τι κάνει (αυτό δεν έχω καταλάβει) ? Ψωνίζει από αλλού πλαστικά,μέταλλα, υποβοήθηση τιμονιού κ.α. για το Λεόν, από αλλού για το Α3 και από αλλού για το Γκολφ? Μάλλον όχι υποθέτω. Τότε αλλάζει 'τι' στο εργοστάσιο που τα συναρμολογεί?Και γενικότερα, η ΒΜW, Mercedes ψωνίζουν 'καλύτερα' πλαστικά και μέταλλα από ότι η VW,Citroen κλπ ? Ή μήπως είναι κατά ένα μέρος όλα αυτά μια ακόμη επιβεβαίωση του καλού marketing? Σίγουρα θα υπάρχει διαφορά στην αντοχή κάθε αυτοκινήτου στην φθορά του χρόνου αλλά είναι τόσο μεγάλη όπως φαίνεται στα περιοδικά ?
Θα με ενδιέφερε να ακούσω και τεχνικές απάντησεις αν κάποιος γνωρίζει εκ των έσω αλλά και υποθέσεις ! Ευχαριστώ εκ των προτέρων ...
-
Έχω μια απορία! (μη βαράτε όμως όλοι μαζί! Ένας-ένας και με τη σειρά!)
ΠΩΣ δημιουργείται η διαφορά ποιότητας στα αυτοκίνητα? Δηλαδή τι πιο ποιοτικό έχει μια BMW 1 από ένα Α3 ή ένα Golf? Είναι κάτι που αιωρείται στην 'ατμόσφαιρα' (ένα πιο δυνατό γκούπ στη πόρτα ή λίγο αργότερα οι τριγμοί (γιατί πάντα έρχονται) ). Οι 'καλές' μάρκες δουλεύουν με άλλα στάνταρ στα εργοστάσια από ότι οι άλλες ?
Ή ακόμη περισσότερο, πως ο όμιλος VAG διαφοροποιεί την ποιότητα σε ίδια κατ'ουσίαν μοντέλα.
Για παράδειγμα τα Leon, Golf, A3. Πρόκειται στην ουσία για ίδια αυτοκίνητα κάτω από τις λαμαρίνες και όμως σε όλα τα περιοδικά ψιλοθάβονται τα Λεόν για την ποιότητα τους αλλά και για άλλα σημεία (τιμόνι, φρένα,πλαστικά κλπ) σε σχέση με το Golf το οποίο με τη σειρά του 'χάνει' στην ποιότητα από το Α3. Το οποίο γηραλέο Α3 το έχουν όλοι κορώνα στο κεφάλι τους για την ποιότητα του (εκτός από το τιμόνι που ΟΛΟΙ το θάβουν αυτό). Δηλαδή ο όμιλος τι κάνει (αυτό δεν έχω καταλάβει) ? Ψωνίζει από αλλού πλαστικά,μέταλλα, υποβοήθηση τιμονιού κ.α. για το Λεόν, από αλλού για το Α3 και από αλλού για το Γκολφ? Μάλλον όχι υποθέτω. Τότε αλλάζει 'τι' στο εργοστάσιο που τα συναρμολογεί?Και γενικότερα, η ΒΜW, Mercedes ψωνίζουν 'καλύτερα' πλαστικά και μέταλλα από ότι η VW,Citroen κλπ ? Ή μήπως είναι κατά ένα μέρος όλα αυτά μια ακόμη επιβεβαίωση του καλού marketing? Σίγουρα θα υπάρχει διαφορά στην αντοχή κάθε αυτοκινήτου στην φθορά του χρόνου αλλά είναι τόσο μεγάλη όπως φαίνεται στα περιοδικά ?
Θα με ενδιέφερε να ακούσω και τεχνικές απάντησεις αν κάποιος γνωρίζει εκ των έσω αλλά και υποθέσεις ! Ευχαριστώ εκ των προτέρων ...
-
Έχω μια απορία! (μη βαράτε όμως όλοι μαζί! Ένας-ένας και με τη σειρά!)
ΠΩΣ δημιουργείται η διαφορά ποιότητας στα αυτοκίνητα? Δηλαδή τι πιο ποιοτικό έχει μια BMW 1 από ένα Α3 ή ένα Golf? Είναι κάτι που αιωρείται στην 'ατμόσφαιρα' (ένα πιο δυνατό γκούπ στη πόρτα ή λίγο αργότερα οι τριγμοί (γιατί πάντα έρχονται) ). Οι 'καλές' μάρκες δουλεύουν με άλλα στάνταρ στα εργοστάσια από ότι οι άλλες ?
Ή ακόμη περισσότερο, πως ο όμιλος VAG διαφοροποιεί την ποιότητα σε ίδια κατ'ουσίαν μοντέλα.
Για παράδειγμα τα Leon, Golf, A3. Πρόκειται στην ουσία για ίδια αυτοκίνητα κάτω από τις λαμαρίνες και όμως σε όλα τα περιοδικά ψιλοθάβονται τα Λεόν για την ποιότητα τους αλλά και για άλλα σημεία (τιμόνι, φρένα,πλαστικά κλπ) σε σχέση με το Golf το οποίο με τη σειρά του 'χάνει' στην ποιότητα από το Α3. Το οποίο γηραλέο Α3 το έχουν όλοι κορώνα στο κεφάλι τους για την ποιότητα του (εκτός από το τιμόνι που ΟΛΟΙ το θάβουν αυτό). Δηλαδή ο όμιλος τι κάνει (αυτό δεν έχω καταλάβει) ? Ψωνίζει από αλλού πλαστικά,μέταλλα, υποβοήθηση τιμονιού κ.α. για το Λεόν, από αλλού για το Α3 και από αλλού για το Γκολφ? Μάλλον όχι υποθέτω. Τότε αλλάζει 'τι' στο εργοστάσιο που τα συναρμολογεί?Και γενικότερα, η ΒΜW, Mercedes ψωνίζουν 'καλύτερα' πλαστικά και μέταλλα από ότι η VW,Citroen κλπ ? Ή μήπως είναι κατά ένα μέρος όλα αυτά μια ακόμη επιβεβαίωση του καλού marketing? Σίγουρα θα υπάρχει διαφορά στην αντοχή κάθε αυτοκινήτου στην φθορά του χρόνου αλλά είναι τόσο μεγάλη όπως φαίνεται στα περιοδικά ?
Θα με ενδιέφερε να ακούσω και τεχνικές απάντησεις αν κάποιος γνωρίζει εκ των έσω αλλά και υποθέσεις ! Ευχαριστώ εκ των προτέρων ...
-
Όλα παίζουν σημασία!!! Φυσικά υπάρχει διαστρωμάτωση ποιότητας και τιμής σε όλα από πλαστικά, διακόπτες, μοκέτες, υφάσματα, δέρματα έως μέταλλα. Επίσης δείγμα ποιότητας είναι η καλή προσαρμογή των επιμέρους τμημάτων, η προσοχή στην λεπτομέρεια, η ηχομόνωση και φυσικά ακόμα και ο ήχος από το κλείσιμο καπό και πορτών. Πρώτο όμως και πάνω από όλα είναι το καλό και δεμένο πλαίσιο που εξασφαλίζει αντοχή στο χρόνο σε τριγμούς και όχι μόνο. Επίσης μεγάλη σημασία παίζει η αντιδιαβρωτική προστασία όπως πχ αν είναι πλήρως ή όχι γαλβανισμένο το αμάξωμα κλπ.
Πιστεύω να σε κάλυψα. Αν όχι πες μας τι επιμέρους θέλεις να αναλύσουμε. -
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Όλα παίζουν σημασία!!! Φυσικά υπάρχει διαστρωμάτωση ποιότητας και τιμής σε όλα από πλαστικά, διακόπτες, μοκέτες, υφάσματα, δέρματα έως μέταλλα. Επίσης δείγμα ποιότητας είναι η καλή προσαρμογή των επιμέρους τμημάτων, η προσοχή στην λεπτομέρεια, η ηχομόνωση και φυσικά ακόμα και ο ήχος από το κλείσιμο καπό και πορτών. Πρώτο όμως και πάνω από όλα είναι το καλό και δεμένο πλαίσιο που εξασφαλίζει αντοχή στο χρόνο σε τριγμούς και όχι μόνο. Επίσης μεγάλη σημασία παίζει η αντιδιαβρωτική προστασία όπως πχ αν είναι πλήρως ή όχι γαλβανισμένο το αμάξωμα κλπ.
Πιστεύω να σε κάλυψα. Αν όχι πες μας τι επιμέρους θέλεις να αναλύσουμε.Για παράδειγμα το Α3, το Λεόν και το Γκόλφ δεν έχουν όλα το ίδιο πλαίσιο? Ή μήπως ας πούμε το φθηνότερο έχει και λιγότερες ενισχύσεις? Τα πλαστικα τους λογικά δεν είναι σε όλα ίδια? Γιατί στο Λεόν οι δημοσιογράφοι γκρινιάζουν για ποιότητα και δεν λένε κουβέντα στο Α3?Και αναφέρομαι κυρίως σε αυτόν τον όμιλο γιατί εδώ δεν μπορέι να πει κάποιος ότι τα 'παίρνουν' για το ένα μοντέλο και όχι για το άλλο αφου ουσιαστικά μιλάμε για την ίδια εταιρία.
Για το γαλβανισμό του αμάξώματος επίσης που αναφέρεις, άλλη ποιότητα αντισκωριάκης προστασίας κατάφέρνει π.χ. η Μερσεντές που δίνει 30 χρόνια και άλλη η Vw που δίνει 12?
Γενικά δεν έχω καταλάβει αν όντως η ποιότητα που πληρώνουμε υπάρχει απο 'κάτω' από τα αυτοκινητά μας ή απλά είμαστε 'θύματα' ενός δυνατού παιχνιδιού μάρκετινγκ...
-
Ο χρήστης ioannitis έγραψε:
Όλα παίζουν σημασία!!! Φυσικά υπάρχει διαστρωμάτωση ποιότητας και τιμής σε όλα από πλαστικά, διακόπτες, μοκέτες, υφάσματα, δέρματα έως μέταλλα. Επίσης δείγμα ποιότητας είναι η καλή προσαρμογή των επιμέρους τμημάτων, η προσοχή στην λεπτομέρεια, η ηχομόνωση και φυσικά ακόμα και ο ήχος από το κλείσιμο καπό και πορτών. Πρώτο όμως και πάνω από όλα είναι το καλό και δεμένο πλαίσιο που εξασφαλίζει αντοχή στο χρόνο σε τριγμούς και όχι μόνο. Επίσης μεγάλη σημασία παίζει η αντιδιαβρωτική προστασία όπως πχ αν είναι πλήρως ή όχι γαλβανισμένο το αμάξωμα κλπ.
Πιστεύω να σε κάλυψα. Αν όχι πες μας τι επιμέρους θέλεις να αναλύσουμε.Για παράδειγμα το Α3, το Λεόν και το Γκόλφ δεν έχουν όλα το ίδιο πλαίσιο? Ή μήπως ας πούμε το φθηνότερο έχει και λιγότερες ενισχύσεις? Τα πλαστικα τους λογικά δεν είναι σε όλα ίδια? **Γιατί στο Λεόν οι δημοσιογράφοι γκρινιάζουν για ποιότητα και δεν λένε κουβέντα στο Α3?**Και αναφέρομαι κυρίως σε αυτόν τον όμιλο γιατί εδώ δεν μπορέι να πει κάποιος ότι τα 'παίρνουν' για το ένα μοντέλο και όχι για το άλλο αφου ουσιαστικά μιλάμε για την ίδια εταιρία.
Και δικαίως φωνάζουν, μιας και στο Λεόν τα πλαστικά είναι πολύ σκληρά,
αν τα χτυπήσεις κάνουν αντίλαλο, και η συναρμογή μέτρια. Στη μέση των τριών βρίσκεται το Golf, και το Α3 θεωρώ ότι είναι το ποιοτικότερο και πιο προσεγμένο όλων στην κατηγορία. -
Clarkson mode ON: You come here with this beard to talk about quality?
-
Βάζω στοίχημα πως θα πέσει 'ξύλο' σε αυτό το θρέντ
Κακά τα ψέματα η **απτή ποιότητα **είναι ένας τομέας ο οποίος επηρεάζει σαφώς το σύγχρονο αγοραστή. Ειδικά ο 'αναποφάσιστος αγοραστής' μας έκανε να χτυπάμε τα ντουλαπάκια και τα ταμπλώ προσπαθώντας να το παίξουμε ειδικοί...
Όμως η τεχνολογία είναι παράγοντας που επηρεάζει την απτή ποιότητα! Ξεκινώντας από ένα άκαμπτο σασί (το οποίο δεν είναι πάντα καλό από άποψης παθητικής ασφάλειας ενώ οι μοτοσυκλέτες απέδειξαν ότι ένα 'χαλαρό' σασί δρα θετικά στην οδική συμπεριφορά) και συνεχίζοντας με σωστά υπολογισμένα πλαστικά σε διαστάσεις, αντοχή σε δυνάμεις και θερμοκρασίες το αποτέλεσμα επιτυγχάνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο μειώνοντας τους τριγμούς. Το δεύτερο βήμα είναι επιλέξεις τα σωστά υλικά τα οποία θα είναι ανθεκτικά μεν αλλά και ευχάριστα σε αφή και όραση αλλά και θα καθαρίζονται σχετικά εύκολα
Προσωπικά βέβαια θεωρώ ότι πιο ηλίθιο να βαραίνουν ένα αυτοκίνητο για να έχει ταμπλώ που 'ζουλιέται'. Η μάζντα με το μιάτα μκ3 και το νέο 2 (ναι το ξέρω σας έχω πρήξει με αυτό!!) μας έδειξε πως μπορείς να μειώσεις το βάρος ξεκινώντας από λεπτομέριες. Ε να το χέσω το ζουληχτό ταμπλώ αν είναι να έχω επιπτώσεις σε επιδόσεις κρατήματα και ρύπους!! Ακόμα αν έχεις βάλεις χέρι σε ταμπλώ και το έχεις ανοίξει θα δεις πως πίσω από τα πολυτελή υλικά κρύβεται ένα ταπεινότατο αφρολέξ οπότε και δεν σου δημιουργεί καμία απολύτως αίσθηση...
Υ.Γ. 1 Πότε θάφτηκε από ελληνικό περιοδικό *το καλύτερο αμάξι του κόσμου * και δεν το είδα?? :
Υ.Γ. 2 Ο ξένος τύπος πάντως παραδέχεται την ανωτερότητα των άουντι στον τομέα της απτής ποιότητα. Το κακό είναι πως σε όσα δεν πέφτει αλουμίνιο γίνονται παιδοβούβαλα από άποψης βάρους (Α6, κιου7)
-
Ioanniti ιδιες περιπου αποριες εχω και γω με σενα.
Προσωπικα πιστευω οτι οι οποιες διαφορες στη ποιοτητα μεταξυ διαφορετικων εταιρειων ισως οφειλονται στα διαφορετικα στανταρ παραγωγης , στην συναρμογη και σε καλυτερα ισως υλικα. Τωρα ποσοι μπορουν εδω μεσα να το υποστηριξουν με προσωπικη εμπειρια και οχι με το οτι εχουν ακουσει/διαβασει , δεν ξερω...Τωρα στο παραδειγμα σου με τα μοντελα του VAG πραγματικα σηκωνω τα χερια ψηλα. Πχ στο λεον ΜΚ1 και στο αντιστοιχο Α3 , τα υλικα οχι μονο μου φαινοταν ιδια , αλλα ηταν και ΣΧΕΔΟΝ ιδια σχεδιαστικα. Επισης δεν νομιζω να συμφερει την εταιρεια οικονομικα να χρησιμοποιει διαφορετικα υλικα στις διαφορετικες της μαρκες , ουτε να εχει διαφορετικα στανταρ παραγωγης.
Ομως πιστευω οτι δεν μπορουν ολοι οι ανθρωποι να αντιληφθουν το ιδιο την διαφορα ποιοτητας (οπως μερικοι δεν μπορουν να αντιληφθουν σχεδιαστικες λεπτομεριες κ.α) &εγω ανηκω σ'αυτη την κατηγορια , καθως δεν διακρινω και τρομερη ποιοτικη διαφορα ουτε μεταξυ αλλων ακριβων-φθηνων μαρκων.
Οποτε απλα εμπιστευομαι την γνωμη αλλων πιο 'ειδικων' στο θεμα , χωρις να αποτελει για μενα ιδιαιτερο κριτηριο επιλογης. Αντιθετως υπαρχουν αλλοι που τρελαινονται με την διαφορα στα πλαστικα και προτιμουν να παρουν ενα 1400αρι με καλα πλαστικα , παρα καποιο αλλο με πολυ καλυτερες επιδοσεις χωρις καλα πλαστικα.Γι'αυτο που ειμαι σιγουρος ειναι οτι οπως συμβαινει και σε αλλα αγαθα ετσι και στα αυτοκινητα , η οποια διαφορα ποιοτητας δεν ειναι και αναλογη της διαφορας τιμης , αλλα πολυ παραπανω...
-
η ποιότητα δημιουργέιται από:
1.Εξαιρετικό marketing
2. Δημοσιογραφικά κλισε
3. urban legends που μεταδίδονται από παππού και θείο σε πατέρα και γιο και τέλος στον εγγονό.Αποτέλεσμα αυτών είναι ο καταναλωτής να είναι θετικά προδιαθετημένος για κάποια μοντέλα πριν καν τα δεί. Νιώθει μια σιγουριά για την ποιότητα ακόμα και αν άλλα μοντέλα είναι στο ίδιο ή και σε καλύτερο επίπεδο.
Η **προσωπική **μου εμπειρία στη ποιότητα πλαστικών είναι:
-
Η Mercedes είναι πραγματικά σε άλλο επίπεδο ποιότητας. Συγκρίτικά BMW-ΑUDI-Saab-VOLVO είναι φτωχοί συγγενείς.
-
Η Audi ακολουθεί αν και είναι 1-2 κλικ κάτω της Mercedes. Στην Mercedes νιώθεις μερισσότερη χλιδή, ενώ στην audi νιώθεις περισσότερο την καλή συναρμογή.
H VW ήταν η ΜΕΓΑΛΗ μου απογοήτευση. Το προηγούμενο passat μου φάνηκε πολύ κατώτερο των περιστάσεων Ακόμα και σε σχέση με Vectra, Laguna, κλπ. Απορώ πως θεωρείται σημείο αναφοράς.
Το τωρινό δεν το έχω δει.
Αντίστοιχη απογοήτευση είχα από το τρέχον Golf. 2 φίλοι μου έχουν το 1.6FSI και πραγματικά όποτε μπάινω απορώ για ποιον λόγο θεωρείται το πιο ποιότικό πλην Α3 στην κατηγορία.Aπογοήτευση πήρα επίσης από την Saab και την Volvo. Συγκριτικά το accord και το s40 στην ίδια αντιπροσωπία ήταν μέρα με νύχτα υπέρ του accord, ενώ και η σύγκριση accord -s60 ήταν στα ίδια.
Μόνο φάουλ σε mercedes έχω να καταλογίσω την προηγούμενη slk όπου έχω δει 2-3 με ξεφτισμένα πλαστικά, και το πορτ μπαγάζ της clk που όσες φορές το έχω δει να κλείνει κάνει σαν τενεκές!
Θετική εντύπωση μου έκανε η 156 και η 147 τις οποίες θεωρώ από τα πιο ποιοτικά αυτοκίνητα στην κατηγορία τα οποία υστερούν μόνο από audi και mercedes. Η 159 δε δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από την AUDI. Μάλιστα στη Alfa ήμουν πολύ αρνητικά προκατηλημένος πριν αγοράσω και θυμάμαι ότι ήταν πολύ πάνω των προσδοκιών.
Μάλιστα σε σύγκριση 156 1.8 vs 318ci μοντέλα 2002-2003 σε μάντρα για ένα φίλο μου, η 3άρα ήταν μια κλάση κάτω και μου έκανε εντύπωση το πως έτριζε όπου και αν άγγιζα.
Επίσης σύγκριση 5άρας και E-Class μοντέλα 2005, η 5άρα έμοιαζε με φτωχό συγγενή.
Όλα συτά είναι καθαρά προσωπικές απόψεις από την ποιότητα που εξέλαβα από το εσωτερικό. Πιθανόν σε σκληρή χρήση (πχ υγρασία, καύσωνες, ηλιοφάνεια, κακοτράχαλοι δρόμοι κλπ κάποια αυτοκίνητα που με απογοήτευσαν με μια πρώτη ματιά, να αποδειχτούν πιο ανθεκτικά από καποια άλλα.
-
-
Μία ακόμη εύστοχη τοποθέτηση από τον Babbis.
-
To γεγονός είναι ότι η VW πασχίζει να επιτύχει τη 'διαστρωμάτωση' σε επίπεδο ποιότητας των αυτοκινήτων των εταιρειών του ομίλου.
Το βασικό σημείο είνσι η επιλογή των πλαστικών. Leon και Ibiza έχουν ένα σκληρό και ψεύτικο πλσστικό στην κεντρική κονσόλα το οποίο πράγματι ρίχνει πολύ το σύνολο.
Σε επίπεδο συναρμογής όμως τουλάχιστον το Ibiza στο οποίο έχω μπει πολλές φορές δεν έχει τίποτα να ζηλέψει (γιατί είναι ίδιο με το Πόλο, του οποίου τα στάνταρ συναρμογής είναι περίπου ίδια με του Golf και του Α3)
Το ίδιο ισχύει και για την κορυφαία αίσθηση των κιβωτίων του ομίλου (για την οποία απορώ πως δε μιλούν τα περιοδικά).Το άλλο σημείο στο οποίο μπορούν να υπάρχουν διαφοροποιήσεις είναι αυτό των μονώσεων. Σε κάποια μοντέλα μπορεί να βάζουν έξτρα μόνωση σε σχέση με άλλα.
Κατά τα άλλα δε νομίζω να υπάρχουν διαφορές, μιας και αν υπήρχαν (πχ. άλλα συστήματα διεύθυνσης ή φρένα) θα κόστιζαν πολύ στο εργοστάσιο.
Κάποιος όμως που έχει οδηγήσει και Golf και Α3 και Leon ή 2 από τα 3 θα είχε ενδιαφέρον να μας πει για τη διαφορά για παράδειγμα στην αίσθηση των φρένων και άλλες τέτοιες λεπτομέρειες! -
Το σασί αν έχει καλές κολλήσεις. Αν είναι δεμένο. Η ποιότητα της λαμαρίνας, ειδικά στο παρελθόν που κάποια πετούσαν σκουριές, η ποιότητα των πλαστικών στο εσωτερικό, η ηχομόνωση, η ποιότητα συναρμογής των πλαστικών. Επίσης ο ποιοτικός έλεγχος, τα ηλεκτρικά του αυτοκινήτου (και εδώ στο παρελθόν κάποιες εταιρίες έχουν στα ηλεκτρικά αμαρτωλό παρελθόν). Η ποιότητα κύλισης. Η ποιότητα βαφής, τι στιγμή που κάποιες εταιρίες είχαν μοντέλα που δεν κρατούσε στο χρόνο η βαφή τους και ξεφλούδιζαν. Στα ακριβά μοντέλα κλείνεις την πόρτα και καταλαβαίνεις το βάρος της και σε αλλά αισθάνεται ότι είναι σαν πούπουλο. Όλα αυτά καθορίζουν την ποιότητα κατασκευής. Όταν η Merc αν δεν κάνω λάθος σου δίνει 30 χρόνια αντισκωριακή προστασία, κάτι παραπάνω έχει προσέξει στο αμάξωμα. Όταν επίσης η merc μπαίνεις και αισθάνεσαι μετά από ένα ταξίδι πολύ πιο ξεκούραστος από ότι με άλλες μάρκες και πάλι κάτι έχει γίνει καλύτερα. Όταν για να τρίξουν τα υλικά χρειάζεται αρκετός χρόνος, αυτό σημαίνει ότι έχει δοθεί προσοχή και στην ποιότητα των υλικών και στη συναρμολόγηση τους. Μπορείς να πεις ότι το ciqo μου έχει καλή ποιότητα κατασκευής όταν μέσα τα υλικά είναι από σκληρό πλαστικό και η λαμαρίνα σαν τσιγαρόχαρτο; Η ακαμψία επίσης του αμαξώματος δείχνει την ποιότητα κατασκευής. Δείχνει ότι δουλέψανε.
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Μάλιστα σε σύγκριση 156 1.8 vs 318ci μοντέλα 2002-2003 σε μάντρα για ένα φίλο μου, η 3άρα ήταν μια κλάση κάτω και μου έκανε εντύπωση το πως έτριζε όπου και αν άγγιζα.
Επίσης σύγκριση 5άρας και E-Class μοντέλα 2005, η 5άρα έμοιαζε με φτωχό συγγενή.
Όλα καλά, αλλά εδώ διαφωνώ ριζικά. Είχα στην κατοχή μου δύο ci (325 και Μ3), ενώ δύο φίλοι μου είχαν 156. ΚΑΜΜΙΑ σχέση στην ποιότητα ανάμεσα στα δύο. Μέρα με την νύχτα. Η BMW έδειχνε ότι θα αντέξει στο χρόνο και πραγματικά την 325 την έχει αγοράσει φίλος μου (Σεπτέμβριο του 2000 την αγόρασα σαν 316ci) και δεν ακούγεται ΤΙΠΟΤΑ ακόμα και σήμερα (και έχει φάει αρκετό ''σκήσιμο''). Άλλο παράδειγμα είχα μια 316i E36 αγορασμένη το 1992 με 420.000 χιλ. και το μόνο πρόβλημα που έβγαλε ήταν ότι σκίστηκαν τα καθίσματα και ''ζαρώσανε'' τα πλαινά υφάσματα στις πόρτες, τίποτα άλλο πραγματικά.
Με αυτά δεν θέλω να πω ότι η ποιότητα των συγκεκριμένων αυτοκινήτων είναι υπεράνω κλπ κλπ, αλλά ότι παίζει μεγάλο ρόλο η συντήρηση και η προσοχή που δείχνει κάποιος. Επομένως αξιόπιστα συμπεράσματα μπορούν να βγουν μόνο από τον ίδιο τον κάτοχο όταν έχει στην κατοχή του διάφορες μάρκες. -
Ο χρήστης MICZ έγραψε:
Μάλιστα σε σύγκριση 156 1.8 vs 318ci μοντέλα 2002-2003 σε μάντρα για ένα φίλο μου, η 3άρα ήταν μια κλάση κάτω και μου έκανε εντύπωση το πως έτριζε όπου και αν άγγιζα.
Επίσης σύγκριση 5άρας και E-Class μοντέλα 2005, η 5άρα έμοιαζε με φτωχό συγγενή.
Όλα καλά, αλλά εδώ διαφωνώ ριζικά. Είχα στην κατοχή μου δύο ci (325 και Μ3), ενώ δύο φίλοι μου είχαν 156. ΚΑΜΜΙΑ σχέση στην ποιότητα ανάμεσα στα δύο. Μέρα με την νύχτα. Η BMW έδειχνε ότι θα αντέξει στο χρόνο και πραγματικά την 325 την έχει αγοράσει φίλος μου (Σεπτέμβριο του 2000 την αγόρασα σαν 316ci) και δεν ακούγεται ΤΙΠΟΤΑ ακόμα και σήμερα (και έχει φάει αρκετό ''σκήσιμο''). Άλλο παράδειγμα είχα μια 316i E36 αγορασμένη το 1992 με 420.000 χιλ. και το μόνο πρόβλημα που έβγαλε ήταν ότι σκίστηκαν τα καθίσματα και ''ζαρώσανε'' τα πλαινά υφάσματα στις πόρτες, τίποτα άλλο πραγματικά.
Με αυτά δεν θέλω να πω ότι η ποιότητα των συγκεκριμένων αυτοκινήτων είναι υπεράνω κλπ κλπ, αλλά ότι παίζει μεγάλο ρόλο η συντήρηση και η προσοχή που δείχνει κάποιος. Επομένως αξιόπιστα συμπεράσματα μπορούν να βγουν μόνο από τον ίδιο τον κάτοχο όταν έχει στην κατοχή του διάφορες μάρκες.Πάρα πολύ σωστό!!!
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Συγκριτικά το accord και το s40 στην ίδια αντιπροσωπία ήταν μέρα με νύχτα υπέρ του accord, ενώ και η σύγκριση accord -s60 ήταν στα ίδια.Για τον ακριβώς αντίθετο λόγο διάλεξα το S40 αντί του Accord!!! Γιατί εκτός από την ποιότητα των πλαστικών, υπερέχει ξεκάθαρα στην ποιότητα κύλησης.. Δεν ακούς 'κιχ' μέσα.
Το ίδιο ισχύει και για την κορυφαία αίσθηση των κιβωτίων του ομίλου (για την οποία απορώ πως δε μιλούν τα περιοδικά).VW
Αυτό τώρα είναι αστείο; Δε θα κρίνω γενικά αν είναι 'καλά' αυτοκίνητα(σε γενικές γραμμές είναι), αλλά από συμπλέκτη και κιβώτιο(σε αίσθηση πάντα) είναι από τα χειρότερα που έχω οδηγήσει...
-
Tα Polo/Ibiza/Fabia έχουν πολύ καλύτερο κιβώτιο (σαφές, χωρίς σκαλώματα κλπ.) από Corsa/G.Punto, Fiesta κλπ.
Επίσης Golf/A3 έχουν πολύ καλύτερο κιβώτιο από Astra για παράδειγμα.
Βασικά τα μόνα καλύτερα κιβώτια από την εμπειρία μου είναι αυτά των MX5/S2000.
Ποτέ βέβαια δεν έχω ζήσει με group VW, μόνο test drive και εκθέσεις.
Αλλά τί να αλλάξει?Εσένα τί δε σου αρέσει στα κιβώτια?
-
Το κυριότερο είναι η ασάφεια που έχουν... Δεν έχουν αυτό το 'γλυκό' κούμπωμα.
Πολύ καλό σε αίσθηση των alfa romeo(όχι όμως τόσο γρήγορο). Πολύ καλό των BMW-Volvo κλπ. Βασικά νομίζω ότι στα χρήματά τους μόνο των peugeot-renault είναι χειρότερα σε αίσθηση(όχι ομως και σε αντοχή)
Όσο για το mx-5 το κιβώτιό του είναι και ένας από τους λόγους για τους οποίους το επέλεξα.
Από το group έχω οδηγήσει Golf V Gti -Golf IV 1.6-Passat 2.0 Fsi(του αδερφού μου, άρα έχω πολύ καλή εικόνα) - Audi A4 1.6 96'- Leon FR 200ps, οπότε έχω αρκετά καλή άποψη... -
Tί να σου πω... εγώ το κιβώτιο των Alfa Romeo το θεωρώ ένα από τα σημαντικά μειονεκτήματά τους... 'κραδασμοί' στο κούμπωμα και σχετικά μεγάλες διαδρομές.
Αντίθετα στα VW τα βρίσκω σχεδόν joystick λες και δεν έχουν τίποτε από κάτω, και αυτό μου αρέσει!Ακόμα και στο θέμα της αίσθησης των κιβωτίων υπάρχουν γούστα τελικά!
-
Διαφορά ποιότητας.
α. Εσωτερικό. Κρίνω και από την αντοχή στο χρόνο. Όταν μετά από 10 χρόνια μετά από καθάρισμα όλα δείχνουν όπως όταν το αγόρασα αυτό είναι ποιότητα κατασκευής.
β. Σασί. Δεν κουδουνάει δεν θορυβεί και το κυριότερο μένει αναλοίωτο στο χρόνο.
γ. Κινητήρας. Δεν κρεμά μετά από 50,000 χιλιόμετρα και συνεχίζει να προσφέρει αυτό που πάντα περιμένεις.
δ. Κιβώτιο, συμπλέκτης. Δεν χρειάζεται να τον αλλάξεις μετά απο 20,000 χιλιόμετρα και το κιβώτιο δεν σκληραίνει με το χρόνο ή ακούγεται το συγχρονιζέ.
ε. Εξωτερικό αμάξωμα. Παραμένει διαχρονικά αποδεκτό και το χρώμα του δεν αλλάζει δύο τόνους από τη χρήση και τον ήλιο.
στ. Ποιότητα κύλισης και άνεση. Δεν σε κοπανάει (εκτός και αν μιλάμε για σπορ) σαν χταπόδι. Τα αμορτισέρ δεν πεθαίνουν στα 2 πρώτα χρόνια και τα σιλεμπλόκ δεν πολυμερίζονται ώστε να χτυπά το αμάξι όταν τερματίζει η ανάρτηση.
Ως προς τα παραπάνω από προσωπική εμπειρία
Για το α) εκθειάζω τη ΦΙΑΤ καθώς το ΤΙΡΟ ακόμα και σήμερα εσωτερικά δεν έχει προβλήματα όταν για VW δεν θα πω τίποτα πέρα από ένα αίσχος.
Για το β) εκθειάζω τη VW αλλά θάβω τη ΦΙΑΤ καθώς μετά από 200,000 χιλιόμετρα οι ρωγμές στο ΤΙΡΟ πρέπει να είχαν συνολικό μήκος 10 μέτρα!!!!!
Για το γ) θεωρώ και τους δύο που είχα αποδεκτούς.
Για το δ) θάβω και τους 2 αν και για την VW το πρόβλημα με τίναξε οικονομικά (2 συμπλέκτες στα 40,000 χιλιόμετρα) όταν για το ΦΙΑΤ το συγχρονιζέ της 2ας μου έσπαγε τα νεύρα στο κατέβασμα και ο συμπλέκτης είχε φτάσει στα 17 κιλά βάρος (ούτε τρακτέρ) αλλά δεν μου έφαγε δραχμή.
Για το ε) το ΦΙΑΤ άλλα λόγια να αγαπιόμαστε ενώ για το VW καλύτερα. Τόσα σημάδια από πέτρες όμως για το VW δεν έχω μετρήσει σε άλλο όχημα.
Για το στ) βγάζω το καπέλλο στην VW και θάβω τους Ιταλούς που συν το χρόνω το όχημα έχανε συστηματικά... (κάτι περί ρωγμών που λέγαμε).
Πως "δημιουργείται" η διαφορά ποιότητας ?