Sep 28, 2007, 8:45 AM

Ο χρήστης technik έγραψε:

Sorry αλλά δεν είναι μόνο λεφτά.
Είναι εκνευρισμός και ταλαιπωρία!
Η αξιοπιστία εκτιμάται (και τιμάται) από όλους ανεξαρτήτως βαλαντίου.

Σίγουρα όταν σε καίει το οικονομικό είναι πιο σημαντική αλλά απασχολεί όλους τους αγοραστές.

Πολύ σωστά! (χώρια αυτούς που έχουν άστρο, κι αν τους γυρίσεις ανάποδα πέφτουν κέρματα )

Σωστά! Άλλωστε, πριν μια δεκαετία δεν υπήρχαν και πολλές επιλογές... τα BMW ήταν μετριότατα (7ρες), τα Audi χλιαρά (v8) και οι υπόλοιποι ανύπαρκτοι! Τώρα μια χαρά τους τσούζει που υπάρχουν εξαιρετικά αυτοκίνητα από αυτούς τους κατασκευαστές αλλά και οι γιαπωνέζοι, που αργά αλλά σταθερά έχουν αρχίσει να πατούν πόδι στην κατηγορία...
Όσο αφορά τα φράγκα, σε πληροφορώ ότι ο,τι και αν συμβεί σε ένα ΜΒ (και λιγότερο αλλά επίσης σε ένα VW) 'πονάει' περισσότερο τον ιδιοκτήτη του γιατί υποτίθεται ότι έχει σκάσει και ένα ποσό παραπάνω για να μη συμβαίνει τίποτα... δλδ, δεν είναι αυτή καθεαυτή η ταλαιπωρία ή το οικονομικό, αλλά ταυτόχρονα νιώθει σαν να τον έχουν κοροϊδέψει.
(αντίθετα σε μια Alfa, που υποσυνείδητα περιμένει κάποιος να συμβεί κάτι).
Υπάρχει το carsurvey.org που έχει πάντοτε πολύ ενδιαφέρον να το παρακολουθεί κανείς... Αν δείτε τη σειρά w202 της mercedes (2 σειρές πίσω C-Klasse) θα σας δημιουργηθεί η άποψη ότι είναι πολύ πιο αναξιόπιστη από οποιαδήποτε alfa της εποχής της πράγμα που δε στέκει. Επίσης, δείτε τη διαφορά μεταξύ golf III και golf IV... το τεσσάρι σίγουρα δεν είχε την αξιοπιστία του προηγούμενου αλλά δεν είναι και μπ@@ρδέλο εντελώς, όπως ίσως θα πιστέψει κανείς, αν διαβάσει τις αναφορές...
Είναι η παράμετρος της προσδοκούμενης αξιοπιστίας, η βάση πάνω στην οποία πάτησαν διαφημιστικά οι γερμανοί και τώρα που δεν είναι σε θέση να τη στηρίξουν την εξαργυρώνουν αρνητικά...