Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Ψοφιο το thread...
Επειδη καποτε ειχαμε και μια συζητηση εδω, δεν ξερω τι γινεται στον εξω κοσμο αλλα στο ελλαδισταν του 2013 η τριαδα εχει 30 πωλησεις λιγοτερες απο το νεο Panda...
Τελικα οποιο αξιζει πουλαει κι ειναι δυσκολο;
κ παλι καλά για την τριαδα αφου δεν εχει ντιζελ κινητήρες.
από εκεί κ περα όσοι λεγαμε εδώ μεσα πως το βασικό προβλημα του παντα ήταν η πριμιουμ τιμολογηση ακούγαμε ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ από τους γκρουπις: η vw=666 τιμολογεί κατω του κοστους, το παντα αξιζει το +1 χιλιαρικο γιατί μπορεί να χτυπησει κ τα σουπερ μινι γιατί...ετσι κ άλλα χαρωπά.
τελικά η φιατ κατέβασε 1 με 1.5 χιλιάρικο τις αρχικές τιμές (εως κ πολύ παραπανω σε καποιες χωρες... κ όχι αυτό δεν ειναι φυσιολογικό κ μεσα στην εμπορική πορεία όπως θα πεταχτουν κάποιοι να πουν ) Κοινώς, 'αραξε στα κυβικά της' εισπράττοντας σφαλιαρες για άλλη μια φορά που προσπάθησε να το παιξει πριμιουμ, κ ξέχασε τις μαλακίες για υποτιμολογηση της vw κ τις παπαριες οτι το μοντελο χτυπαει σουπερ μινι.
ΜΟΚΟ κ τα παπαγαλάκια του φορουμ που είχαν φαει το παραμυθι των Ιταλών