Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW Up/Skoda Citigo/Seat Mii
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW Up/Skoda Citigo/Seat Mii
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 83
    • 84
    • 8 / 84
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    1
    1665
    3255
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • R
      red_monster last edited by

      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

      Καταλαβαινεις οτι συγκρίνεις βάρος περιοδικού με βάρος κατασκευαστη ετσι;
      Ποιος μας λέει οτι ενα αντιστοιχο Up δε θα έχει ίδιο βάρος;

      Ανταγωνιστικο του 500 γιατί;
      Το Panda είναι σε αυτη την κατηγορία. Εκτός αν περιμένουμε ακριβό το Up και προσπαθούμε απο τώρα να δικαιολογησουμε την τιμή.

      Συνηθως ο Ιταλος κατασκευαστης ειναι αυτος που απεχει περισσοτερο, κατα τις δημοσιευσεις-αναφορες σε μετρησεις βαρους, στα αυτοκινητα του. Λιγη υπομονη, θα το δεις και στην πραξη. Μπορει να μην ειναι σιγουρα διαφορα +100κιλων, θα ειναι ομως 50-60κιλα και πανω, -κατα την δικη μου εκτιμηση-, νουμερο καθολου αμελητεο, σε αυτη την κατηγορια .
      Ανταγωνιστικο του 500 λογω μηκος-ογκου και τριων θυρων, αλλα και Lifestyle κοινου στο οποιο απευθυνεται.
      Θα υπαρχει ομως και η 5πορτη εκδοση. Αυτη μπορει να συγκριθει καλλιστα με το νεο Panda.
      To UP! θα εχει ανταγωνιστικη τιμη με το 500, αφου ετσι κι αλλιως εκει 'στοχευει'.

      τι λαιφ σταιλ έχει ένα κιβώτιο?? ούτε η φαουβε δεν το σχεδίασε για αυτό...
      αντίπαλο δέος των 3δίμων , πάντα και μικρών κορεατών είναι και όχι του μίνι ή του 500αριού...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Z
        zisis1992 last edited by

        Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
        Το νέο up σίγουρα φαίνεται αρκετά μελετημένο και η vw άργησε επίτηδες να το βγάλει γιατί θέλει να πετύχει αυτό Καμία σχέσυ με το παραχημένο βραζιλιάνικο fox,μου αρέσει αρκετά και ιδίως με τον καιρό θα αυξηθεί η γκάμα του με το πεντάθυρο και το gt.Αυτό δείχνει πολύ όμορφο και με καθαρές και απλές γραμμές μάλιστα και με nich στοιχεία.Περισσότερο φαίνεται να ανταγωνίζεται το 500 αλλά και το twingo f/l(άλλαξε άρδην την εικόνα του και δείχνει πολύ ανταγωνιστικό πλέον παντου).Μακάρι να το φέρουν και σαν 1.2 tsi 86,105(αυτό σαν up gt ).Σίγουρα θα είναι πολύ οικονομικό σε κατανάλωση και ρύπους κάτω από 100 co2,ποιοτικά μια χαρά και ευρύχωρο.H τιμή λογικό είναι να κάνει 12000€ το πλούσιο 75άρι,άλλωστε το picanto 1.2 κάνει 11000 και το panda τόσο θα κάνει.Πιστεύω θα πετύχει Δεν καταλαβαίνω πάντως τη μανία κάποιων με το panda(ιδίως του καινούριου που κάπου το χάνει σχεδιαστικά υπερβάλλωντας),ok καλό είναι όχι όμως και το καλύτερο ή ότι μόνο αυτό υπάρχει .Δεν μου αρέσει καθόλου αυτή η van φιλοσοφία του(αλήθεια σας αρέσει και το c3 picasso ή ένα berlingo τόσο ).Αντίθετα το 500 μου αρέσει πολύ.Πάντως για τη σύγκριση cuore-up απορώ .Η κατηγορία των μίνι πάντως δυναμώνει αρκετά πλέον και θεωρώ τα καλύτερα πως είναι το up!,twingo f/l,picanto(ιδίως τα 3 πρώτα μου αρέσουν αρκετά),500,ka,i10 f/l,new panda.

        Γιατί τι έχει το Picasso και το Berlingo; Δεν είναι καν στην ίδια κατηγορία με το UP

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red_monster last edited by

          Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
          οικονομικό σε κατανάλωση και ρύπους κάτω από 100 co2,ποιοτικά μια χαρά και ευρύχωρο.H τιμή λογικό είναι να κάνει 12000€ το πλούσιο 75άρι,.

          11-12 χιλίαρικα σου μοιάζουν λογικά για το παραπάνω??

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Z
            zisis1992 last edited by

            Ο χρήστης red_monster έγραψε:

            οικονομικό σε κατανάλωση και ρύπους κάτω από 100 co2,ποιοτικά μια χαρά και ευρύχωρο.H τιμή λογικό είναι να κάνει 12000€ το πλούσιο 75άρι,.

            11-12 χιλίαρικα σου μοιάζουν λογικά για το παραπάνω??

            Φυσικά!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos last edited by

              Ρε παιδιά...for f#ck's sake δηλαδή!

              Γιατί τόση ανάλυση για το φθηνότερο vw?

              Για φθηνό αυτοκίνητο πόλης μιλάμε...όχι για κανένα πύραυλο!

              Nikos @ YouTube

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                taurus last edited by

                Φθηνό?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stefan147 last edited by

                  Μα δεν έχει κανείς πρόβλημα με το αμαξάκι. Μια χαρά θα είναι δίχως αμφιβολία.

                  Το πρόβλημα είναι οι παπαριές που ακούγονται γύρω από αυτό, ενώ ακόμα δεν το χουν πιάσει στα χέρια τους πάνω από 10 άτομα και ενώ τα χαρακτηριστικά που έχουν παρουσιαστεί κάνουν λόγο για ένα ακόμα μικρό και τίποτα περισσότερο. Τώρα για το αν επειδή έχει το μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ τότε αυτομάτως γίνεται και benchmark...ok πάω πάσο. Υπερ-ατού: mode on!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikos last edited by

                    Ο χρήστης taurus έγραψε:
                    Φθηνό?

                    Ακριβό...whatever...δεν είναι εκεί το θέμα.

                    Nikos @ YouTube

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • Z
                      zeppelin last edited by

                      Μπροστα σε κατι γκολφ καπριο αυτο ειναι εργο τεχνης

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        konstantinos last edited by

                        Φθηνό (με ή χωρίς εισαγωγικά) είναι αυτό


                        Το up είναι μια έξυπνη κίνηση από μια μεγάλη εταιρία.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • Z
                          zeppelin last edited by

                          Τι ωραιος λεβιες

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Z
                            zx-lover last edited by

                            Αν δεν είχα Twingo I facelift και αν το Up είχε γύρω στο 9άρι μπορεί να το σκεφτόμουν να κάνω παραχώρηση να το σκεφτώ κι ας είναι κοτέτσι μέσα επειδή μου αρέσει εξωτερικά... Αλλά σαν κλασικό φαουβέ τιμολογιακά το χασαν...

                            send from a galaxy far far away

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cosneo last edited by

                              Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
                              Μπροστα σε κατι γκολφ καπριο αυτο ειναι εργο τεχνης

                              Μετά το Golf Cabrio νομίζω είναι το δευτερο πετυχημένο τους μοντέλο!

                              Και δεν υπάρχει λόγος να είναι φτηνό! Θα υπάρξει σαν Seat και Skoda να καλύψει 'φτηνές' αναγκες!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kikizas-grigoris last edited by

                                Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                τι λαιφ σταιλ έχει ένα κιβώτιο?? ούτε η φαουβε δεν το σχεδίασε για αυτό...
                                αντίπαλο δέος των 3δίμων , πάντα και μικρών κορεατών είναι και όχι του μίνι ή του 500αριού...

                                Kιβωτιο το βλεπεις εσυ...εμενα μου θυμιζει περισσοτερο...πλυντηριο με ροδες , σε λευκο.
                                Σε ασημι-γκρι και σε μαυρο ειναι μια χαρα αυτοκινητακι.
                                Το Lifestyle, φαινεται και απο τον τροπο λανσαρισματος, αλλα και την ποικιλια διαθεσιμων εκδοσεων, μελλοντικα.
                                Το 3θυρο παντως εχει ανταγωνιστη μεταξυ αλλων, ΚΑΙ το 500αρακι, οσο και αν εσυ πιστευεις οτι αυτο δεν ισχυει...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kikizas-grigoris last edited by

                                  Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                  11-12 χιλίαρικα σου μοιάζουν λογικά για το παραπάνω??

                                  Εμενα παντως μια χαρα μου φαινονται ειδικα σε σχεση με το τριδυμο-playmobil, των οποιων η ποιοτητα-φινιρισμα
                                  ειναι ΤΡΑΓΙΚΑ, για τα λεφτα τους...
                                  Σε σχεση με το 500, περι ορεξεως...Μου αρεσει και το ενα και το αλλο για διαφορετικους λογους το καθενα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    chemic last edited by

                                    12 χλρ για μια κοτσανα
                                    με αυτά τα λεφτά παίρνεις ίμπιζα κ φαμπια 1.2 tsi που σε σχέση με αυτό είναι ΠΑΝΤΟΥ καλύτερα
                                    θα έχει ενδιαφέρον να δουμε ποσο θα κανουν τα άλλα δυο, αν κ λογικά δεν θα εχουν μεγάλη διαφορά
                                    το στροφόμετρο δεν μπορουσαν να το κάνουν πιο μικρό?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                      Μα δεν έχει κανείς πρόβλημα με το αμαξάκι. Μια χαρά θα είναι δίχως αμφιβολία.

                                      Το πρόβλημα είναι οι παπαριές που ακούγονται γύρω από αυτό, ενώ ακόμα δεν το χουν πιάσει στα χέρια τους πάνω από 10 άτομα και ενώ τα χαρακτηριστικά που έχουν παρουσιαστεί κάνουν λόγο για ένα ακόμα μικρό και τίποτα περισσότερο. Τώρα για το αν επειδή έχει το μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ τότε αυτομάτως γίνεται και benchmark...ok πάω πάσο. Υπερ-ατού: mode on!

                                      Eσυ φαινεται να εχεις παντως... Οκ, μην το βλεπεις, κοροιδευε οσο θελεις, μισησε, χλευασε την VW οσο γουσταρεις, αλλα
                                      μην γραφεις πραγματα που δεν ισχυουν.
                                      Δεν ειναι ουτε παπαριες να κανεις αναφορα σε διαφορετικα δημοσιευματα-ανταποκρισεις, απο την εκθεση, και ουτε ειναι ενα μικρο και τιποτε περισσοτερο. Ειναι ενα μικρο με εξαιρετικη εκμεταλλευση χωρων, πολυ καλη ποιοτητα-εργονομια, για την κατηγορια, ευχαριστη οδικη συμπεριφορα (παντα κατα τις πρωτες εντυπωσεις ξενων δοκιμαστων), και ιδανικο για την περισταση σπιρτοζικο, αλλα και οικονομικο κινητηρα.
                                      ...και ναι εχει ΚΑΙ μεγαλυτερο πορτ-μπαγκαζ, απο τον ανταγωνισμο, ΠΕΡΑ απο ολα τα αλλα που ΕΠΙΣΗΣ εχει.
                                      Με ολα αυτα, διαφαινεται , και εχει μεγαλες πιθανοτητες, να γινει το Benchmark στην κατηγορια.
                                      Τωρα αν εσενα δεν σου αρεσει, η ιδεα, να βγει ως τετοιο, επειδη δεν σου αρεσει εμφανισιακα, ή/και δεν γουσταρεις την VW, αυτο ειναι αλλο θεμα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        fiestaros last edited by

                                        Ο χρήστης chemic έγραψε:
                                        12 χλρ για μια κοτσανα
                                        με αυτά τα λεφτά παίρνεις ίμπιζα κ φαμπια 1.2 tsi που σε σχέση με αυτό είναι ΠΑΝΤΟΥ καλύτερα
                                        θα έχει ενδιαφέρον να δουμε ποσο θα κανουν τα άλλα δυο, αν κ λογικά δεν θα εχουν μεγάλη διαφορά
                                        το στροφόμετρο δεν μπορουσαν να το κάνουν πιο μικρό?

                                        Tα ibiza 1.2 tsi style και fabia 1.2 tsi style έχουν με έκπτωση 13190€ και χωρίς esp,με esp πάνε σχεδόν 14000€

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          fiestaros last edited by

                                          Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                                          οικονομικό σε κατανάλωση και ρύπους κάτω από 100 co2,ποιοτικά μια χαρά και ευρύχωρο.H τιμή λογικό είναι να κάνει 12000€ το πλούσιο 75άρι,.

                                          11-12 χιλίαρικα σου μοιάζουν λογικά για το παραπάνω??

                                          Για το πλούσιο 75άρι δεν είναι ακριβό για vw αν κάνει 11500-12000 με esp που θα έχει στάνταρ,το 60άρι θα πρέπει να έχει 10000€.To picanto έχει 11000€,το twingo 1.2 dynamic 11000,το ka titanium 10500,το spark 1.2 με esp πάνω από 11.Το 500 1.2 sport πόσο έχει ?Το panda το καινούριο πόσο νομίζεις θα κάνει σε μια καλή και όχι φτηνή έκδοση ?Πάνω από 11000€ σίγουρα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            samatistas last edited by

                                            Ναι βέβαια οι περισσότερες εταιρείες από τις παραπάνω κάνουν προσφορές που φέρνουν τα μοντέλα τους σε πολύ χαμηλότερες τιμές, σε αντίθεση με τη VW που δεν κόβει ούτε euro. Οπότε ας συγκρίνουμε τελικές τιμές και όχι αυτές των καταλόγων.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 83
                                            • 84
                                            • 8 / 84
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr