-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Καταλαβαινεις οτι συγκρίνεις βάρος περιοδικού με βάρος κατασκευαστη ετσι;
Ποιος μας λέει οτι ενα αντιστοιχο Up δε θα έχει ίδιο βάρος;Ανταγωνιστικο του 500 γιατί;
Το Panda είναι σε αυτη την κατηγορία. Εκτός αν περιμένουμε ακριβό το Up και προσπαθούμε απο τώρα να δικαιολογησουμε την τιμή.Συνηθως ο Ιταλος κατασκευαστης ειναι αυτος που απεχει περισσοτερο, κατα τις δημοσιευσεις-αναφορες σε μετρησεις βαρους, στα αυτοκινητα του. Λιγη υπομονη, θα το δεις και στην πραξη. Μπορει να μην ειναι σιγουρα διαφορα +100κιλων, θα ειναι ομως 50-60κιλα και πανω, -κατα την δικη μου εκτιμηση-, νουμερο καθολου αμελητεο, σε αυτη την κατηγορια .
Ανταγωνιστικο του 500 λογω μηκος-ογκου και τριων θυρων, αλλα και Lifestyle κοινου στο οποιο απευθυνεται.
Θα υπαρχει ομως και η 5πορτη εκδοση. Αυτη μπορει να συγκριθει καλλιστα με το νεο Panda.
To UP! θα εχει ανταγωνιστικη τιμη με το 500, αφου ετσι κι αλλιως εκει 'στοχευει'.τι λαιφ σταιλ έχει ένα κιβώτιο?? ούτε η φαουβε δεν το σχεδίασε για αυτό...
αντίπαλο δέος των 3δίμων , πάντα και μικρών κορεατών είναι και όχι του μίνι ή του 500αριού... -
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Το νέο up σίγουρα φαίνεται αρκετά μελετημένο και η vw άργησε επίτηδες να το βγάλει γιατί θέλει να πετύχει αυτό Καμία σχέσυ με το παραχημένο βραζιλιάνικο fox,μου αρέσει αρκετά και ιδίως με τον καιρό θα αυξηθεί η γκάμα του με το πεντάθυρο και το gt.Αυτό δείχνει πολύ όμορφο και με καθαρές και απλές γραμμές μάλιστα και με nich στοιχεία.Περισσότερο φαίνεται να ανταγωνίζεται το 500 αλλά και το twingo f/l(άλλαξε άρδην την εικόνα του και δείχνει πολύ ανταγωνιστικό πλέον παντου).Μακάρι να το φέρουν και σαν 1.2 tsi 86,105(αυτό σαν up gt ).Σίγουρα θα είναι πολύ οικονομικό σε κατανάλωση και ρύπους κάτω από 100 co2,ποιοτικά μια χαρά και ευρύχωρο.H τιμή λογικό είναι να κάνει 12000€ το πλούσιο 75άρι,άλλωστε το picanto 1.2 κάνει 11000 και το panda τόσο θα κάνει.Πιστεύω θα πετύχει Δεν καταλαβαίνω πάντως τη μανία κάποιων με το panda(ιδίως του καινούριου που κάπου το χάνει σχεδιαστικά υπερβάλλωντας),ok καλό είναι όχι όμως και το καλύτερο ή ότι μόνο αυτό υπάρχει .Δεν μου αρέσει καθόλου αυτή η van φιλοσοφία του(αλήθεια σας αρέσει και το c3 picasso ή ένα berlingo τόσο ).Αντίθετα το 500 μου αρέσει πολύ.Πάντως για τη σύγκριση cuore-up απορώ .Η κατηγορία των μίνι πάντως δυναμώνει αρκετά πλέον και θεωρώ τα καλύτερα πως είναι το up!,twingo f/l,picanto(ιδίως τα 3 πρώτα μου αρέσουν αρκετά),500,ka,i10 f/l,new panda.Γιατί τι έχει το Picasso και το Berlingo; Δεν είναι καν στην ίδια κατηγορία με το UP
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
οικονομικό σε κατανάλωση και ρύπους κάτω από 100 co2,ποιοτικά μια χαρά και ευρύχωρο.H τιμή λογικό είναι να κάνει 12000€ το πλούσιο 75άρι,.11-12 χιλίαρικα σου μοιάζουν λογικά για το παραπάνω??
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
οικονομικό σε κατανάλωση και ρύπους κάτω από 100 co2,ποιοτικά μια χαρά και ευρύχωρο.H τιμή λογικό είναι να κάνει 12000€ το πλούσιο 75άρι,.
11-12 χιλίαρικα σου μοιάζουν λογικά για το παραπάνω??
Φυσικά!
-
Ρε παιδιά...for f#ck's sake δηλαδή!
Γιατί τόση ανάλυση για το φθηνότερο vw?
Για φθηνό αυτοκίνητο πόλης μιλάμε...όχι για κανένα πύραυλο!
-
Φθηνό?
-
Μα δεν έχει κανείς πρόβλημα με το αμαξάκι. Μια χαρά θα είναι δίχως αμφιβολία.
Το πρόβλημα είναι οι παπαριές που ακούγονται γύρω από αυτό, ενώ ακόμα δεν το χουν πιάσει στα χέρια τους πάνω από 10 άτομα και ενώ τα χαρακτηριστικά που έχουν παρουσιαστεί κάνουν λόγο για ένα ακόμα μικρό και τίποτα περισσότερο. Τώρα για το αν επειδή έχει το μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ τότε αυτομάτως γίνεται και benchmark...ok πάω πάσο. Υπερ-ατού: mode on!
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Φθηνό?Ακριβό...whatever...δεν είναι εκεί το θέμα.
-
Μπροστα σε κατι γκολφ καπριο αυτο ειναι εργο τεχνης
-
Φθηνό (με ή χωρίς εισαγωγικά) είναι αυτό
Το up είναι μια έξυπνη κίνηση από μια μεγάλη εταιρία. -
Τι ωραιος λεβιες
-
Αν δεν είχα Twingo I facelift και αν το Up είχε γύρω στο 9άρι μπορεί να το σκεφτόμουν να κάνω παραχώρηση να το σκεφτώ κι ας είναι κοτέτσι μέσα επειδή μου αρέσει εξωτερικά... Αλλά σαν κλασικό φαουβέ τιμολογιακά το χασαν...
send from a galaxy far far away
-
Ο χρήστης zeppelin έγραψε:
Μπροστα σε κατι γκολφ καπριο αυτο ειναι εργο τεχνηςΜετά το Golf Cabrio νομίζω είναι το δευτερο πετυχημένο τους μοντέλο!
Και δεν υπάρχει λόγος να είναι φτηνό! Θα υπάρξει σαν Seat και Skoda να καλύψει 'φτηνές' αναγκες!
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
τι λαιφ σταιλ έχει ένα κιβώτιο?? ούτε η φαουβε δεν το σχεδίασε για αυτό...
αντίπαλο δέος των 3δίμων , πάντα και μικρών κορεατών είναι και όχι του μίνι ή του 500αριού...Kιβωτιο το βλεπεις εσυ...εμενα μου θυμιζει περισσοτερο...πλυντηριο με ροδες , σε λευκο.
Σε ασημι-γκρι και σε μαυρο ειναι μια χαρα αυτοκινητακι.
Το Lifestyle, φαινεται και απο τον τροπο λανσαρισματος, αλλα και την ποικιλια διαθεσιμων εκδοσεων, μελλοντικα.
Το 3θυρο παντως εχει ανταγωνιστη μεταξυ αλλων, ΚΑΙ το 500αρακι, οσο και αν εσυ πιστευεις οτι αυτο δεν ισχυει... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
11-12 χιλίαρικα σου μοιάζουν λογικά για το παραπάνω??
Εμενα παντως μια χαρα μου φαινονται ειδικα σε σχεση με το τριδυμο-playmobil, των οποιων η ποιοτητα-φινιρισμα
ειναι ΤΡΑΓΙΚΑ, για τα λεφτα τους...
Σε σχεση με το 500, περι ορεξεως...Μου αρεσει και το ενα και το αλλο για διαφορετικους λογους το καθενα. -
12 χλρ για μια κοτσανα
με αυτά τα λεφτά παίρνεις ίμπιζα κ φαμπια 1.2 tsi που σε σχέση με αυτό είναι ΠΑΝΤΟΥ καλύτερα
θα έχει ενδιαφέρον να δουμε ποσο θα κανουν τα άλλα δυο, αν κ λογικά δεν θα εχουν μεγάλη διαφορά
το στροφόμετρο δεν μπορουσαν να το κάνουν πιο μικρό? -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Μα δεν έχει κανείς πρόβλημα με το αμαξάκι. Μια χαρά θα είναι δίχως αμφιβολία.Το πρόβλημα είναι οι παπαριές που ακούγονται γύρω από αυτό, ενώ ακόμα δεν το χουν πιάσει στα χέρια τους πάνω από 10 άτομα και ενώ τα χαρακτηριστικά που έχουν παρουσιαστεί κάνουν λόγο για ένα ακόμα μικρό και τίποτα περισσότερο. Τώρα για το αν επειδή έχει το μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ τότε αυτομάτως γίνεται και benchmark...ok πάω πάσο. Υπερ-ατού: mode on!
Eσυ φαινεται να εχεις παντως... Οκ, μην το βλεπεις, κοροιδευε οσο θελεις, μισησε, χλευασε την VW οσο γουσταρεις, αλλα
μην γραφεις πραγματα που δεν ισχυουν.
Δεν ειναι ουτε παπαριες να κανεις αναφορα σε διαφορετικα δημοσιευματα-ανταποκρισεις, απο την εκθεση, και ουτε ειναι ενα μικρο και τιποτε περισσοτερο. Ειναι ενα μικρο με εξαιρετικη εκμεταλλευση χωρων, πολυ καλη ποιοτητα-εργονομια, για την κατηγορια, ευχαριστη οδικη συμπεριφορα (παντα κατα τις πρωτες εντυπωσεις ξενων δοκιμαστων), και ιδανικο για την περισταση σπιρτοζικο, αλλα και οικονομικο κινητηρα.
...και ναι εχει ΚΑΙ μεγαλυτερο πορτ-μπαγκαζ, απο τον ανταγωνισμο, ΠΕΡΑ απο ολα τα αλλα που ΕΠΙΣΗΣ εχει.
Με ολα αυτα, διαφαινεται , και εχει μεγαλες πιθανοτητες, να γινει το Benchmark στην κατηγορια.
Τωρα αν εσενα δεν σου αρεσει, η ιδεα, να βγει ως τετοιο, επειδη δεν σου αρεσει εμφανισιακα, ή/και δεν γουσταρεις την VW, αυτο ειναι αλλο θεμα... -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
12 χλρ για μια κοτσανα
με αυτά τα λεφτά παίρνεις ίμπιζα κ φαμπια 1.2 tsi που σε σχέση με αυτό είναι ΠΑΝΤΟΥ καλύτερα
θα έχει ενδιαφέρον να δουμε ποσο θα κανουν τα άλλα δυο, αν κ λογικά δεν θα εχουν μεγάλη διαφορά
το στροφόμετρο δεν μπορουσαν να το κάνουν πιο μικρό?Tα ibiza 1.2 tsi style και fabia 1.2 tsi style έχουν με έκπτωση 13190€ και χωρίς esp,με esp πάνε σχεδόν 14000€
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
οικονομικό σε κατανάλωση και ρύπους κάτω από 100 co2,ποιοτικά μια χαρά και ευρύχωρο.H τιμή λογικό είναι να κάνει 12000€ το πλούσιο 75άρι,.
11-12 χιλίαρικα σου μοιάζουν λογικά για το παραπάνω??
Για το πλούσιο 75άρι δεν είναι ακριβό για vw αν κάνει 11500-12000 με esp που θα έχει στάνταρ,το 60άρι θα πρέπει να έχει 10000€.To picanto έχει 11000€,το twingo 1.2 dynamic 11000,το ka titanium 10500,το spark 1.2 με esp πάνω από 11.Το 500 1.2 sport πόσο έχει ?Το panda το καινούριο πόσο νομίζεις θα κάνει σε μια καλή και όχι φτηνή έκδοση ?Πάνω από 11000€ σίγουρα.
-
Ναι βέβαια οι περισσότερες εταιρείες από τις παραπάνω κάνουν προσφορές που φέρνουν τα μοντέλα τους σε πολύ χαμηλότερες τιμές, σε αντίθεση με τη VW που δεν κόβει ούτε euro. Οπότε ας συγκρίνουμε τελικές τιμές και όχι αυτές των καταλόγων.
VW Up/Skoda Citigo/Seat Mii