Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Μα δεν έχει κανείς πρόβλημα με το αμαξάκι. Μια χαρά θα είναι δίχως αμφιβολία.
Το πρόβλημα είναι οι παπαριές που ακούγονται γύρω από αυτό, ενώ ακόμα δεν το χουν πιάσει στα χέρια τους πάνω από 10 άτομα και ενώ τα χαρακτηριστικά που έχουν παρουσιαστεί κάνουν λόγο για ένα ακόμα μικρό και τίποτα περισσότερο. Τώρα για το αν επειδή έχει το μεγαλύτερο πορτ μπαγκάζ τότε αυτομάτως γίνεται και benchmark...ok πάω πάσο. Υπερ-ατού: mode on!
Eσυ φαινεται να εχεις παντως... Οκ, μην το βλεπεις, κοροιδευε οσο θελεις, μισησε, χλευασε την VW οσο γουσταρεις, αλλα
μην γραφεις πραγματα που δεν ισχυουν.
Δεν ειναι ουτε παπαριες να κανεις αναφορα σε διαφορετικα δημοσιευματα-ανταποκρισεις, απο την εκθεση, και ουτε ειναι ενα μικρο και τιποτε περισσοτερο. Ειναι ενα μικρο με εξαιρετικη εκμεταλλευση χωρων, πολυ καλη ποιοτητα-εργονομια, για την κατηγορια, ευχαριστη οδικη συμπεριφορα (παντα κατα τις πρωτες εντυπωσεις ξενων δοκιμαστων), και ιδανικο για την περισταση σπιρτοζικο, αλλα και οικονομικο κινητηρα.
...και ναι εχει ΚΑΙ μεγαλυτερο πορτ-μπαγκαζ, απο τον ανταγωνισμο, ΠΕΡΑ απο ολα τα αλλα που ΕΠΙΣΗΣ εχει.
Με ολα αυτα, διαφαινεται , και εχει μεγαλες πιθανοτητες, να γινει το Benchmark στην κατηγορια.
Τωρα αν εσενα δεν σου αρεσει, η ιδεα, να βγει ως τετοιο, επειδη δεν σου αρεσει εμφανισιακα, ή/και δεν γουσταρεις την VW, αυτο ειναι αλλο θεμα...