-
Xristaras, ο καθένας με τις εμπειρίες του... εσένα σου έκατσε σπαθί το 350 και μακάρι να σου κάτσει έτσι και το επόμενο...
Υπάρχουν άλλοι που πήραν μεταχείρο και παρ'οτι τριπλοτσεκαριμένο άρχισαν τα 'κράου' πολύ νωρίς...
Χωρίς να είναι κάτι απο τα παραπάνω κανόνας, ο καθένας κάνει τις επιλογές του... δεν υπάρχουν 'έξυπνοι' και 'κορόιδα' στην αγορά του αυτοκινήτου...Εξ'άλλου δεν έχουν όλοι το χρόνο ή τη διάθεση να ψάχνουν για την ευκαιρία...
Πολύ περισσότερο δε να μπούν και στη διαδικασία 'απογείωσης'... Μπορεί για σένα να είναι μια απλή διαδικασία (έλα μωρε, ένα bolt-on κιτάκι είναι, τι μπορεί να πάει στραβά...) αλλά υπάρχουν ανθρωποι που έχουν φάει τη ζωή τους (κυριολεκτικά) στα συνεργεία ξεκινόντας απο ένα 'bolt-on', μαζεύοντας σουβενίρ με τσακισμένες φτερωτές, πολλαπλές, μπιέλες, άξονες και οτι σκατόβιδα μπορείς να φανταστείς η οποία κοσμεί πλέον το γραφείο τους... και δεν θέλουν να (ξανα)μπούν σε αυτή τη διαδικασία...Πάντως μεταξύ 135 και 350Ζ και εγω το Ζ θα διάλεγα, αλλά για άλλους λόγους... όχι για το tuning potential (που κακά τα ψέματα, γέρνει υπερ του twin turbo)...
-
Παιδιά να ρωτήσω κάτι αν ξέρετε; Γνωρίζετε γιατί η BMW βάζει κιβώτια διπλού συμπλέκτη μόνο στις εκδόσεις με τον κινητήρα της 335i (ok και τη M3) και όχι ας πούμε στην 330 ή τη Z4 με τον αντίστοιχο κινητήρα (και κάτω);
-
Ο χρήστης xristaras έγραψε:
παιδια μην βλεπετε τιμες ειναι σχετικο...για μενα οποιος δινει πανω απο 40 αντε το πολυ 50.000 για καινουριο ειναι μεγα κοροιδο...με το συμπαθειο δηλαδη...εγω αγορασα το 350ζ μεταχειρισμενο σε αψογη κατασταση και του κανω 800 χλμ την βδομαδα και δεν καταλαβαινει τιποτα...αν το ψαξεις ειδικα αν φερεις απο γερμανια ειναι Η ευκαιρια...ριξτε μια ματια να δειτε τι παιζει απο δευτερο χερι με 50000...θα βρειτε απιστευτα εργαλεια...απλα ενα ψαξιματακι με εναν ειδικο απο συνεργειο και ειστε κομπλε...
ας βρεθει καποιος να μου πει τωρα οτι ειναι καλυτερο να δωσεις 65 000 για Ζ4 3.5 αντι για 35.000 μαξιμουμ για ενα καλο 350ζ και τα υπολοιπα 30.000 στην τσεπη για επομενη αλλαγη αυτοκινητου...η αλλιως τα 10.000 για ενα διπλο τουρμπο και απογειωση στα 450 αλογα...η ακομα και μια Μ3 Ε46 για τους φαν της προπελας...δυστυχως κι εγω αφου πηρα 2 bmw καινουρια δινοντας μια περιουσια το καταλαβα...ειδικα οταν μου τα πηραν για ενα κομματι ψωμι....αλλα εβαλα μυαλο και εμαθα...δυστυχως το θεμα μεταχειρισμενο στην ελλαδα ειναι ταμπου ακομα...κακως...
ενας γνωστος μου πηρε ε92 320 με 40.000 και του εβρισκα 325 αντε με ζορι 330 με τα ιδια λεφτα...δεν ηθελε...κολλημα ειναι αυτο αλλα θα το καταλαβει αργοτερα...εγω στην θεση του αν και τρελος φαν της προπελας θα πηγαινα σε κατι αλλο οπως ενα ολοκαινουριο με 38000 αφου ηθελε καινουριο ιμπρεζα wrx sti...300 αλογακια ...αλλα περι ορεξεως...
παρολο που οδηγω 350ζ ειμαι τρελαμενος με bmw απο μικρος...αλλα οταν θα αποφασισω να τα σκασω θα παω σε m3 και τιποτα αλλο...ολα τα αλλα της εταιριας ειναι για να κερδιζει η εταιρια χωρις να προσφερει τιποτα στην ουσια....καλη ποιοτητα υλικων που τελευταια εχει πεσει...ασε που τα μοντελα της εχουν αρχισει να μερσεντιζουν και να πηγαινουν στο πιο κυριλε υφος 50αρη κοιλαρα...και ευτυχως που εβαλε τουρμπο γιατι δεν την επαιρνε αλλο...
ασχετο ....ημουν στο τσακ αντι για το νισσαν να παρω την 135 αλλα δεν μου εκανε κλικ...
εγω παντως αν εσκαγα 60 χιλιαρικα και ηταν και φιλικο το περιβαλλον απο αποψης τεκμηριων και αλλων τετοιων ηλιθιοτητων θα επερνα VIPER και θα εσπαγα πλακα με αυτα τα σκατουλακια
-
οταν ειναι να γλιτωσεις 20+ χιλιαρικα και χρονο να μην εχεις πρεπει να το ψαξεις...δεν χρειαζεται να πας εξωτερικο...εγω εχω μαντρα που μου εφερε 2 απο γερμανια με συνεργασια με ανθρωπους δικους του εκει...οπως και γνωστο-φιλο που φερνει μερσεντες ολοκαινουρια που τα αλλαζουν καθε 10-15000 χλμ οι υπαλληλοι της μερσεντες μονο και μονο για αλλαγη χρωματος η αλλαγη μηχανης επειδη τα βαρεθηκαν και ειναι σε τελεια κατασταση πουλοντας τα ενα κομματι ψωμι μιας και τα παιρνουν κι αυτοι πολυ μα πολυ φθηνα αφου δουλευουν στην εταιρια...το παιδι τα φερνει εδω και τα πουλαει οσο ολοι...τα αμαξια ειναι κουτι πραγματικα...αν ψαξεις βρισκεις λυσεις...ο δικος μου μαντρας με εβαλε και διαλεξα 3-4 αυτοκινητα απ το mobile de που να πληρουν καποιες προδιαγραφες χλμ και euro ,εστειλε δικους του εκει να τα δουν,μου ειπε σε 10 μερες ποια απο αυτα που θελω ειναι οκ και ποια οχι και σε μια βδομαδα το ειχα εξω απ το σπιτι μου...τοσο απλα...οσο για το αν ειναι αξιοπιστα τα bolt on kit αν ειναι απο σοβαρες εταιριες και ειδικα στο Ζ ψαγμενες και φορεμενες εδω και χρονια τοτε ναι αξιζει να το βαλω και να φτασω με κατι περιφερειακα τα 500 αλογα...οι μπεμπες αντε να φτασουν με προγραμμα τα 380...και ακομα ειναι νωρις,πολλοι θα παρουν την τουρμπινα στο χερι θυμηθειτε το,ειδικα οι 335 εχουν πεσει σε πωλησεις και πολλοι ιδιοκτητες τις πασαρουν σιγα σιγα...απ το να δωσω σε 3-4 χρονια το αμαξι μου 15000 ευρο και αν για ανταλλαγη προτιμω να ρισκαρω με 10.000 να το τουρμπισω και να περασω αλλα 5 χρονακια...οταν το πλαισιο ειναι καλο αξιζει να ριξεις μερικα χρηματα και να περασεις αλλη μια πενταετια παρα να βαλεις καμια 30-40αρια χιλιαδες ευρο παλι να παρεις αλλο...και φυσικα να δωσεις το δικο σου σχεδον τσαμπα...
-
Περι ορέξεως...
Προσωπικά θα προτιμήσω τα 380 με ένα remap (είναι ήδη υπέραρκετα για οποιεσδήποτε συνθήκες), απο τα 450 με εξτρά κιτ (και ας είναι και bolt-on της Greddy)...
Όπως θα προτιμήσω και την μυρωδιά του καινούριου απο το μεταχειρισμένο...
Άλλωστε το πόσα χρήματα διαθέτουμε με το τι πραγματικά μπορούμε να έχουμε (και να συντηρούμε) διαφέρει... αλλιώς θα είχαμε όλοι Ferrari... -
@mikegr τρομερο αλλα .....για το γκαραζ....δεν ευχαριστιεσαι τιποτα στον δρομο με ενα τετοιο αυτοκινητο....μονο σε πιστες...η ευθειες....εκτος αν μπορεις να το μαζςψεις στους ελληνικους δρομους που χανεις προσφυση για πλακαhttp://www.youtube.com/watch?v=aeEBrOx12uQ
http://www.youtube.com/watch?v=x_x6_vaQdu4&NR=1
παντως ειναι τροπος ζωης...ειναι τοσο χοντροκομμενα και τοσο φτηνιαρικα φτιαγμενα αλλα ειναι πολυ καλα...σκεψου ενα κινεζικο εχει περισσοτερη ακαμψια πλαισιου απο ενα viper αλλα εχιυν μια μαγεια τα ατιμα τα muscle cars -
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
@mikegr τρομερο αλλα .....για το γκαραζ....δεν ευχαριστιεσαι τιποτα στον δρομο με ενα τετοιο αυτοκινητο....μονο σε πιστες...η ευθειες....εκτος αν μπορεις να το μαζςψεις στους ελληνικους δρομους που χανεις προσφυση για πλακαhttp://www.youtube.com/watch?v=aeEBrOx12uQ
http://www.youtube.com/watch?v=x_x6_vaQdu4&NR=1
παντως ειναι τροπος ζωης...ειναι τοσο χοντροκομμενα και τοσο φτηνιαρικα φτιαγμενα αλλα ειναι πολυ καλα...σκεψου ενα κινεζικο εχει περισσοτερη ακαμψια πλαισιου απο ενα viper αλλα εχιυν μια μαγεια τα ατιμα τα muscle carsασε ειδα ενα μαυρο στη πεντελη με μαυρες ζαντες...επαθα σοκ. τερας...Μαλιστα ειδα μια Βοxter διπλα.Εχεις δει τους 'Διδυμους' με τον Σβαρτσενεγκερ? ε... κατι τετοιο
-
και τα 300 ειναι υπεραρκετα αν εχεις οδηγησει ειδικα για ελλαδα και ειδικα για πισωκινητο αλλα παντα θελουμε το κατι παραπανω...αλλιως ακυρωνεις ολα οσα λεγονται για Μ3...γιατι ως γνωστον χωρις ηλεκτρονικα το αμαξι ολο γραφει....
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Διάβαζα το συγκριτικό των 4Τ στην κεντρική σελίδα του site με την boxster. Έχουν κάνει λάθος την τιμή του Ζ4 3,5. Γράφουν 56χιλιάρικα που είχε με την έκπτωση του ΕΤΤ, πλέον δική σας με μόλις 64χιλιάδες και την boxsterS στα 71. Για μένα αρκετά συγκρίσιμες εκδόσεις, τη στιγμή που η Ζ4 3,5 κοστίζει περισσότερο απ την απλή boxster.
Η τιμή της Boxter S με την επαναφορά του ΕΤΤ είναι 82Κ και της απλής στα 70Κ.
Η Ζ435 στα 64Κ είναι φθηνότερη απο την απλή Boxster και πολύ φθηνότερη απο την S... αν συνυπολογίσουμε και τα εξτρά οι διαφορές γίνονται ακόμη μεγαλύτερες...κατάλαβα. Βλέπεις βασίστηκα στις τιμές που δίνουν οι 4Τ στο online database και φαίνεται έχουν μείνει στις προ ΕΤΤ για τις porsche.
-
Ο χρήστης xristaras έγραψε:
οταν ειναι να γλιτωσεις 20+ χιλιαρικα και χρονο να μην εχεις πρεπει να το ψαξεις...δεν χρειαζεται να πας εξωτερικο...εγω εχω μαντρα που μου εφερε 2 απο γερμανια με συνεργασια με ανθρωπους δικους του εκει...οπως και γνωστο-φιλο που φερνει μερσεντες ολοκαινουρια που τα αλλαζουν καθε 10-15000 χλμ οι υπαλληλοι της μερσεντες μονο και μονο για αλλαγη χρωματος η αλλαγη μηχανης επειδη τα βαρεθηκαν και ειναι σε τελεια κατασταση πουλοντας τα ενα κομματι ψωμι μιας και τα παιρνουν κι αυτοι πολυ μα πολυ φθηνα αφου δουλευουν στην εταιρια...το παιδι τα φερνει εδω και τα πουλαει οσο ολοι...τα αμαξια ειναι κουτι πραγματικα...αν ψαξεις βρισκεις λυσεις...ο δικος μου μαντρας με εβαλε και διαλεξα 3-4 αυτοκινητα απ το mobile de που να πληρουν καποιες προδιαγραφες χλμ και euro ,εστειλε δικους του εκει να τα δουν,μου ειπε σε 10 μερες ποια απο αυτα που θελω ειναι οκ και ποια οχι και σε μια βδομαδα το ειχα εξω απ το σπιτι μου...τοσο απλα...οσο για το αν ειναι αξιοπιστα τα bolt on kit αν ειναι απο σοβαρες εταιριες και ειδικα στο Ζ ψαγμενες και φορεμενες εδω και χρονια τοτε ναι αξιζει να το βαλω και να φτασω με κατι περιφερειακα τα 500 αλογα...οι μπεμπες αντε να φτασουν με προγραμμα τα 380...και ακομα ειναι νωρις,πολλοι θα παρουν την τουρμπινα στο χερι θυμηθειτε το,ειδικα οι 335 εχουν πεσει σε πωλησεις και πολλοι ιδιοκτητες τις πασαρουν σιγα σιγα...απ το να δωσω σε 3-4 χρονια το αμαξι μου 15000 ευρο και αν για ανταλλαγη προτιμω να ρισκαρω με 10.000 να το τουρμπισω και να περασω αλλα 5 χρονακια...οταν το πλαισιο ειναι καλο αξιζει να ριξεις μερικα χρηματα και να περασεις αλλη μια πενταετια παρα να βαλεις καμια 30-40αρια χιλιαδες ευρο παλι να παρεις αλλο...και φυσικα να δωσεις το δικο σου σχεδον τσαμπα...Επειδή πάντως Χρήστο με ενδιαφέρει το νέο Ζ αρκετά και το ψάχνω, να σου πω πως αυτή τη στιγμή λίγα νέα Ζ4 μεταχειρισμένα θα βρεις που να αξίζουν εισαγωγή [καλά και είναι λογικό] και το ώφελος δεν είναι πάνω από 5000 ευρώ στην καλύτερη περίπτωση. Το Δεκέμβρη που θα είναι χειμώνας, θα έχει περάσει και λίγος καιρός, ναι, έτσι θα είναι. Άλλωστε τα τελευταία μου δύο αυτοκίνητα ήταν μεταχειρισμένα. Αλλά προς το παρόν το Ζ4 αξίζει περισσότερο ως αγορά νέου.
-
δε ξερω παντως κατα ποσο ειναι σωστο να συγκρινουμε την Ζ4 με την Boxster. Ο ιδιος ο επικεφαλης σχεδιασμου τησ Ζ4 ρωτηθηκε κατα ποσο ανταγωνιστικη θεωρει τη Ζ4 απεναντι στην Πορσε και δηλωσε:
'Ο κυριος αντιπαλος αυτη τη στιγμη ειναι η SLK και οχι η Πορσε' -
Ο χρήστης gmak έγραψε:
να σου πω πως αυτή τη στιγμή λίγα νέα Ζ4 μεταχειρισμένα θα βρεις που να αξίζουν εισαγωγή [καλά και είναι λογικό] και το ώφελος δεν είναι πάνω από 5000 ευρώ στην καλύτερη περίπτωση. Το Δεκέμβρη που θα είναι χειμώνας, θα έχει περάσει και λίγος καιρός, ναι, έτσι θα είναι. Άλλωστε τα τελευταία μου δύο αυτοκίνητα ήταν μεταχειρισμένα. Αλλά προς το παρόν το Ζ4 αξίζει περισσότερο ως αγορά νέου.Το αμαξι στη γερμανια δεν εχει ’’τρεξει’’ ως μεταχειρισμενο και δεν εχει πεσει η τιμη του ακομα, πρεπει να περιμενεις λιγους μηνες, επισης κατσει να δεις τιμες ελληνικες με ολοκληρο το ETT και τα φεσια επανω, ετσι θα μεγαλωσει η διαφορα.
-
ειδα ττην στην αττικη οδο τοη Ζ4 και ηταν κουκλα πανεμορφη πολυ προσεγμενο οχημα
-
Τις τελευταίες μέρες είδα μια καινούρια Ζ4 σε άσπρο με κόκκινο σαλόνι. Ομολογώ ότι ήταν πιο εντυπωσιακή και από SL που έτυχε να δω λίγο μετά...
-
Εγω ειδα μια z4 σε μπλε ολοκαινουργια αλλα στην εκδοση s drive 23i...
-
Πολύ καλή δουλειά κάναν οι Γερμαναράδες με την Ζ4 αξίζει να μοσχοπουλήσει με χίλια γιατί είναι πολύ ολοκληρωμένο αυτοκίνητο μέσα-έξω.
-
Όσον αφορά στο διπλοσύμπλεκτο ημιαυτόματο που αναφέρθηκε παραπάνω, συμβιώνοντας πλέον με 7sDCT (Z4 - Scirocco*) και manual (ΤΤ) είναι γεγονός πως το DCT έχει περισσότερα πλεονεκτήματα απ'οσα φανταζόμουν (αφού, παρ'οτι ήταν προσωπική επιλογή και στα 2, δεν κρύβω οτι είχα τους ενδοιασμούς μου για το οδηγικό κομμάτι μιας και ποτέ δεν υπήρξε καλή σχέση με τα κλασσικά αυτόματα)...
-Κατ'αρχήν, θέλοντας και μη, πετυχαίνεις πάντα καλύτερη κατανάλωση είτε πας χαλαρά είτε το κυνηγάς.
-Γλυτώνεις σημαντικές φθορές στο κιβώτιο... ειδικά όσοι ανήκουν στην κατηγορία των οδηγών που θεωρούν οποιαδήποτε αλλαγή πάνω απο τα 0.3 sec 'ταριφάδικη' γνωρίζουν καλά τι εννοώ...
-Η ίδια κατηγορία οδηγών θα εκτιμήσει αφάνταστα τις αστραπιαίες αλλαγές, που είναι απλά αδύνατον να γίνουν με manual κιβώτιο.
-Διασφαλίζεις την απρόσκοπτη λειτουργία του κινητήρα χωρίς ανούσια στροφαρίσματα επειδή 'άναψες τσιγάρο' ή 'καθάρισες τα γυαλιά σου'...
-Δεν σου σπάνε τα νεύρα απο το ανακάτεμα στην κίνηση.Στα αρνητικά τώρα...
-Δεν έχεις την δυνατότητα να μείνεις στον κόφτη εαν το θελήσεις (αν και αυτό συγκαταλέγεται στα θετικά για τον κινητήρα).
-Και δεν μπορείς να ξεκολήσεις την ουρά με κατέβασμα (αυτό αφορά μόνο τα rwd).
Τέλος, θα πρέπει να βρείς κάπου να βάλεις το χέρι σου (οταν δεν το έχεις στο τιμόνι ή οταν δεν αλλάζεις σειριακά απο το λεβιέ) και αυτό ώρες ώρες σε κάνει να αναπολείς το -ενίοτε αγχολυτικό- ανακάτεμα...Εν ολίγης, αν και σε fwd ή 4wd δεν μπορώ να βρώ κανέναν ουσιαστικό λόγο να προτιμήσει κανείς το χειροκίνητο και σε rwd υπάρχει μόνο ένας, η επιλογή είναι καθαρά υποκειμενική χωρίς να υπάρχει σωστό και λάθος...
- στην μεταξύ τους σύγκριση, βρίσκω το DSG της VW πιο εξευγενισμένο και ιδανικό για χαλαρή οδήγηση, αλλά όχι τόσο ετοιμοπόλεμο (ακόμη και στην S) όσο το DCT της BMW που επικοινωνεί καλύτερα σε spirited ρυθμούς.
-
Ο χρήστης morpheus έγραψε:
Τέλος, θα πρέπει να βρείς κάπου να βάλεις το χέρι σου (οταν δεν το έχεις στο τιμόνι ή οταν δεν αλλάζεις σειριακά απο το λεβιέ) και αυτό ώρες ώρες σε κάνει να αναπολείς το -ενίοτε αγχολυτικό- ανακάτεμα...
παιρνεις εναν μεγαλο ωραιο και βολικο τεμπελη (να ειναι ευρυχωρος να βαζεις και μπολικα πραγματα μεσα) και εισαι μια χαρα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Τέλος, θα πρέπει να βρείς κάπου να βάλεις το χέρι σου (οταν δεν το έχεις στο τιμόνι ή οταν δεν αλλάζεις σειριακά απο το λεβιέ) και αυτό ώρες ώρες σε κάνει να αναπολείς το -ενίοτε αγχολυτικό- ανακάτεμα...
παιρνεις εναν μεγαλο ωραιο και βολικο τεμπελη (να ειναι ευρυχωρος να βαζεις και μπολικα πραγματα μεσα) και εισαι μια χαρα
ΛΑΘΟΣ!!! Μια ωράια μπουταρού με μίνι φούστα και έχεις να κάνεις διάφορα με το δεξί χέρι...
-
ναι αλλα ο τεμπελης θα ειναι παντα εκει για σενα η μπουταρου μπορει να ειναι κομμωτηριο
Νεα BMW Ζ4