-
Ερώτηση προς όσους ασχολούνται. Πρόσφατα χρειάστηκα έλεγχο βαλβίδων και έγινε ρύθμισή τους μιας και βρέθηκαν 'ανοικτές' σε μεγάλο βαθμό. Ο κατασκευαστής δηλώνει 0.10mm εισαγωγής και 0.20mm εξαγωγής, και βρέθηκε με 0.15 εισαγωγής και με διάφορες τιμές κοντά στο 0.20 για την εξαγωγή. Μετά την ρύθμιση το αυτοκίνητο δεν δούλεψε ποτέ σωστά και μετά από έναν τεράστιο γολγοθά ξαναρυθμίστηκε (από εμένα) με την εισαγωγή στο 0.15 και τότε μόνο επανήλθε η κανονικότητα στον κινητήρα. Δυστυχώς μετά από αυτό δεν μπορώ να απευθυνθώ πουθενά έστω και για ερώτηση του ζητήματος, μιας και όλοι είναι απόλυτοι πως το σωστό διάκενο εισαγωγής ειναι το διάκενο στο οποίο το αυτοκίνητο ΔΕΝ δουλεύει.
Το γεγονός: Παλιότερα έχει γίνει κατέβασμα της κεφαλής κατά 0.05mm,όταν και είχε κάψει φλάντζα το αυτοκίνητο ενώ ο κατασκευαστής δηλώνει ρητά ότι η κεφαλή ΔΕΝ πρέπει να πλανιάρεται. Μάλιστα αμφιβάλλω αν μετρήθηκε ποτέ για να δει ο μάστορας εάν ήταν ή όχι στραβή η κεφαλή, απλά 'πήρε' όσο θεώρησε ασφαλές και την έστειλε πίσω στον αρμόδιο που την τοποθέτησε. Οι τιμές αυτές που αναφέρω είναι σημειωμένες στο βιβλίο σέρβις και φαίνεται να έχουν γίνει σε εξειδικευμένο και όχι εξουσιοδοτημένο τεχνικό.
Με δεδομένο το παραπάνω δικαιολογείται να χρειάζεται πλέον διάκενο στην εισαγωγή μεγαλύτερο κατά 0.05 χιλιοστά από ότι το αρχικό? Αν ναι θα πρέπει αντίστοιχα και η εξαγωγή να ανέβει στο 0.25 ? Η απλά τα ονλάιν μάνιουαλ για το αυτοκίνητο είναι όλα λάθος? Το αφήνω λοιπόν ως έχει ή ξαναρυθμίζω και την εξαγωγή? Δυστυχώς δεν είναι εύκολη υπόθεση να λύνεις κάθε τόσο για ρυθμίσεις και δοκιμές διότι η πολλαπλή εισαγωγής κάθεται πάνω στο ψευδοκάπακο των βαλβίδων και πρέπει να αφαιρεθεί για να γίνουν ρυθμίσεις.
Το αυτοκίνητο είναι Renault Clio 1.2 με κινητήρα D7F722 και πρώτη κυκλοφορία στα τέλη του 2000 όπως αναφέρει στην άδεια.
-
Ερώτηση προς όσους ασχολούνται. Πρόσφατα χρειάστηκα έλεγχο βαλβίδων και έγινε ρύθμισή τους μιας και βρέθηκαν 'ανοικτές' σε μεγάλο βαθμό. Ο κατασκευαστής δηλώνει 0.10mm εισαγωγής και 0.20mm εξαγωγής, και βρέθηκε με 0.15 εισαγωγής και με διάφορες τιμές κοντά στο 0.20 για την εξαγωγή. Μετά την ρύθμιση το αυτοκίνητο δεν δούλεψε ποτέ σωστά και μετά από έναν τεράστιο γολγοθά ξαναρυθμίστηκε (από εμένα) με την εισαγωγή στο 0.15 και τότε μόνο επανήλθε η κανονικότητα στον κινητήρα. Δυστυχώς μετά από αυτό δεν μπορώ να απευθυνθώ πουθενά έστω και για ερώτηση του ζητήματος, μιας και όλοι είναι απόλυτοι πως το σωστό διάκενο εισαγωγής ειναι το διάκενο στο οποίο το αυτοκίνητο ΔΕΝ δουλεύει.
Το γεγονός: Παλιότερα έχει γίνει κατέβασμα της κεφαλής κατά 0.05mm,όταν και είχε κάψει φλάντζα το αυτοκίνητο ενώ ο κατασκευαστής δηλώνει ρητά ότι η κεφαλή ΔΕΝ πρέπει να πλανιάρεται. Μάλιστα αμφιβάλλω αν μετρήθηκε ποτέ για να δει ο μάστορας εάν ήταν ή όχι στραβή η κεφαλή, απλά 'πήρε' όσο θεώρησε ασφαλές και την έστειλε πίσω στον αρμόδιο που την τοποθέτησε. Οι τιμές αυτές που αναφέρω είναι σημειωμένες στο βιβλίο σέρβις και φαίνεται να έχουν γίνει σε εξειδικευμένο και όχι εξουσιοδοτημένο τεχνικό.
Με δεδομένο το παραπάνω δικαιολογείται να χρειάζεται πλέον διάκενο στην εισαγωγή μεγαλύτερο κατά 0.05 χιλιοστά από ότι το αρχικό? Αν ναι θα πρέπει αντίστοιχα και η εξαγωγή να ανέβει στο 0.25 ? Η απλά τα ονλάιν μάνιουαλ για το αυτοκίνητο είναι όλα λάθος? Το αφήνω λοιπόν ως έχει ή ξαναρυθμίζω και την εξαγωγή? Δυστυχώς δεν είναι εύκολη υπόθεση να λύνεις κάθε τόσο για ρυθμίσεις και δοκιμές διότι η πολλαπλή εισαγωγής κάθεται πάνω στο ψευδοκάπακο των βαλβίδων και πρέπει να αφαιρεθεί για να γίνουν ρυθμίσεις.
Το αυτοκίνητο είναι Renault Clio 1.2 με κινητήρα D7F722 και πρώτη κυκλοφορία στα τέλη του 2000 όπως αναφέρει στην άδεια.
H Renault για όλα τα μοντέλα της δεν επιτρέπει πλάνισμα, αυτό γίνεται για τεχνικούς λόγους και έχει να κάνει με την αλλαγή μεγέθους της Squeeze band από όπου μπορούν να προκληθούν εύκολα αυταναφλέξεις, όλοι όμως τις πλανίζουμε.
Όταν το κάνουμε αυτό είναι επειδή δεν ξέρουμε πάντα ακριβώς αν ισχύει αυτό που μας λέει το ρεκτιφιέ πόσο κατέβασε το καπάκι, έτσι τις ρυθμίζουμε με μπαλάντσο.
Χωρίς μπουζί βεβαίως φέρνουμε τον κάθε κύλινδρο στο μπαλάντσο του, δηλαδή το κέντρο του βασικού κύκλου του αντίστοιχου έκκεντρου στη εκάστοτε βαλβίδα ή στο κοκοράκι και ρυθμίζουμε σύμφωνα με το εργοστάσιο, έτσι αδιαφορούμε πόσο έχει κατέβει η κεφαλή για να είμαστε σίγουροι.
Δεν θυμάμαι αν στον κινητήρας σου το γρανάζι του χρονισμού στον στρόφαλο είναι με σφήνα ή χωρίς σφήνα, αν είναι χωρίς σφήνα μήπως έχει μετακινηθεί ?
Σε αυτή την περίπτωση χρειάζεσαι τα εργαλεία κλειδώματος του εκκεντροφόρου να το βγάλεις και να το βάλεις στη σωστή του θέση και να τον ξαναχρονίσεις
-
H Renault για όλα τα μοντέλα της δεν επιτρέπει πλάνισμα, αυτό γίνεται για τεχνικούς λόγους και έχει να κάνει με την αλλαγή μεγέθους της Squeeze band από όπου μπορούν να προκληθούν εύκολα αυταναφλέξεις, όλοι όμως τις πλανίζουμε.
Γενικώς έχω πυράκια στο μοτέρ, ειδικά το καλοκαίρι δεν υποφέρεται, χτυπάει τόσο που μόλις το ακούω το λυπάμαι. Στην αρχή υπέθεσα ότι έφταιγε η βενζίνη αλλά δεν σώζεται, μόνο περιορίζεται λιγάκι αν χρησιμοποιώ ενισχυτικά καυσίμου. Σχετικά με τη ρύθμιση , όταν η εισαγωγή ήταν στο 0.10 οι αυταναφλέξεις ήταν πάρα μα πάρα πολλές και το αυτοκίνητο πήγαινε στο δρόμο σαν 'βαριεστημένο'. Μάλιστα κατά την επιτάχυνση στις 1800 στροφές αλλά και στις 2400 περίπου έκανε διακοπές σαν να του έκοβες τα ρεύματα. Όσο άνοιγα το διάκενο τόσο καλυτέρευε η κατάσταση, ώσπου ήρθα στο αρχικό 0.15 που είχε μετρήσει ο μάστορας που μου το ρύθμισε και όλα λύθηκαν ως δια μαγείας.
Όταν το κάνουμε αυτό είναι επειδή δεν ξέρουμε πάντα ακριβώς αν ισχύει αυτό που μας λέει το ρεκτιφιέ πόσο κατέβασε το καπάκι, έτσι τις ρυθμίζουμε με μπαλάντσο.
Χωρίς μπουζί βεβαίως φέρνουμε τον κάθε κύλινδρο στο μπαλάντσο του, δηλαδή το κέντρο του βασικού κύκλου του αντίστοιχου έκκεντρου στη εκάστοτε βαλβίδα ή στο κοκοράκι και ρυθμίζουμε σύμφωνα με το εργοστάσιο, έτσι αδιαφορούμε πόσο έχει κατέβει η κεφαλή για να είμαστε σίγουροι.
Με παλάντζο ρύθμισα. Η άλλη μέθοδος που πάει ανακατεμένα τα κοκκοράκια με δυσκολεύει, αν δεν την έχω σε χαρτί μπροστά μου για να είμαι σίγουρος. Εγώ μέτρησα ρύθμιση του μάστορα στο 0.09 (κακώς) για τον 4ο και 0.10 έως 0.11 για τους υπόλοιπους. Τα έφερα όλα στο 0.11 προς 0.12 και το αυτοκίνητο συνέχισε να κάνει νούμερα, ΟΜΩΣ είχε καλυτερεύσει η υπόθεση αφού πλέον οι διακοπές γίνονταν μόνο στις 1800~2000 στροφές. Μετά από αυτό θεώρησα πως κάτι άλλο έχει γίνει και δοκίμασα ξανά να το φέρω 0.15. Τότε ήρθαν όλα στα ίσα τους.
Ο μάστορας έχει γράψει στο βιβλίο 0.05 το πλάνισμα, αλλά δεν ξέρω κάτι παραπάνω. Σίγουρα έχει ανοιχτεί ο κινητήρας πάντως οι βίδες είναι καινούργιες στο καπάκι.
Δεν θυμάμαι αν στον κινητήρας σου το γρανάζι του χρονισμού στον στρόφαλο είναι με σφήνα ή χωρίς σφήνα, αν είναι χωρίς σφήνα μήπως έχει μετακινηθεί ?
Το γρανάζι έχει σφήνα ή πείρο κατά 99%, δύσκολα να έχει μετακινηθεί, ΕΚΤΟΣ και αν είναι ο χρονισμός λάθος από την συναρμολόγηση μετά την κεφαλή. Αυτό ομολογώ ότι δεν το έχω ελέγξει και δεν το σκέφτηκα ότι μπορεί να παίζει ρόλο, αφού το αυτοκίνητο πήγαινε μια χαρά μέχρι τις αρχές του καλοκαιριού. Και μέχρι την μέρα που ανοίχτηκε, δηλαδή, απλά είχαν έρθει τα χιλιόμετρα για έλεγχο βαλβιδων και από τότε βρήκα το μπελά μου. Δεν κατηγορώ τον μάστορα που μου το ρύθμισε τελευταίος, εκείνος πήγε κατά γράμμα, άσχετα αν δεν του βγήκε.
Εγκυκλοπαιδικά πάντα, υπάρχει περίπτωση να έχουμε σωστό χρονισμό, και να έχει γίνει τόσο κατέβασμα στη κεφαλή που τελικά θα πρέπει να ρυθμιστούν οι βαλβίδες με μεγαλύτερα διάκενα από εκείνα που ορίζει ο κατασκευαστής; Γιατί πραγματικά όσο και αν έψαξα (και το συγκεκριμένο το έψαξα πάρα πολύ) δεν είδα κανέναν να αλλάζει τα διάκενα μετά από πλάνισμα.
Ο λόγος που με προβληματίζουν όλα αυτά είναι γιατί, εάν για κάποιο λόγο έπρεπε να πάει το διάκενο στο +0.05 στην εισαγωγή για να δουλέψει, μήπως τελικά θα έπρεπε να γίνει το ίδιο και για την εξαγωγή; Για την εξαγωγή δεν έχω στοιχεία 'βρέθηκε' σχεδόν εντάξει (0.22~0.20) δηλαδή μέσα στα περιθώρια να έχεις ρυθμίσει 0.01 λάθος με το φίλερ (αλλά στο 0.22 είναι κοντά στο να είχες 0.25 που έκλεισε από τη χρήση) οπότε δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για το εάν ήταν κλειστές από τη χρήση και ρυθμίστηκαν πάλι κλειστές με ότι αυτό συνεπάγεται.
-
Τα πειράκια είναι από το πλάνισμα, τώρα δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, μήπως είναι καλύτερα να βρείς ένα μεταχειρισμένο καπάκι και να αλλάξεις το πλανισμένο ?
Με μια μηχανουργική ρήγα ελέγχου καπακιών μπορείς να δείς αν είναι ίσιο.
Η κλειστές βαλβίδες στην εισαγωγή ( κλειστές στο 0.10 σύμφωνα με τα λεγόμενα σου στη ρύθμιση της Renault ) σημαίνει ότι το καπάκι λόγω του πλανίσματος δεν μπορεί να διαχειριστεί την σωστή ποσότητα μείγματος, στους θαλάμους καύσης και λόγω των μειωμένων squeeze band δημιουργούνται στροβιλισμοί που μάλλον διώχνουν το μίγμα από την περιοχή του μπουζί και δυσκολεύουν την έναυση του.( θεωρητικά όλα αυτά ) ενώ όταν τις ανοίγεις στο 0.15 που οι βαλβίδες έχουν μειωμένο βύθισμα το μείγμα μειώνεται και όλα στρώνουν. Άλλη εξήγηση δεν μου κολλάει.
Στην εξαγωγή μην πειράξεις τίποτα, μείνε στη ρύθμιση της Renault με προσοχή να μην είναι κλειστές και κάψεις καμμία.
Δεν αντιδρούν όλοι οι θάλαμοι καύσης το ίδιο στο πλάνισμα, κάποιοι είναι πολύ ευαίσθητοι και κάποιοι όχι.
Ο μάστρο Ηλίας τι λέει ?
-
Με μεγαλυτερο διακενο στις βαλβιδες εισαγωγης μεγαλωνει η ταχυτητα του αερα μεσα στην εισαγωγη οποτε πιθανο να εχουμε μεγαλυτερο ποσοστο πληρωσης αερα, αυτο ομως θα δημιουργουσε φτωχοτερο μειγμα οποτε θα ειχαμε περισσοτερα πειρακια. Τα κοψιματα με πανε σε λαθος αβανς στην περιπτωση μας λαθος χρονισμος ή καποιο προβλημα απο μπεκ και αντλια καυσιμου. Κατι αλλο που θα ηθελα να κοιταξει, οπως δουλευει ο κινητηρας στο ρελαντι να κουνησει το καλωδιο του αιθητηρα στροφων στροφαλου κοντα στο μπριζακι, αν κανει διακοπες ή σβησει ο κινητηρας αλλαγμα αισθητηρα με hella που δινει μαζι και το πλεξουδακι.
Δυσκολη περιπτωση για το πληκρολογιο.
-
Τα πειράκια είναι από το πλάνισμα, τώρα δεν μπορείς να κάνεις τίποτα, μήπως είναι καλύτερα να βρείς ένα μεταχειρισμένο καπάκι και να αλλάξεις το πλανισμένο ?
Το έχω κρατήσει σαν last resort, ήδη δηλαδή έχω αρχίσει να ψάχνω να βρω κάποιο καλό καπάκι έστω και έτοιμο δηλαδή μετρημένο με τις βαλβίδες του επισκευασμένο, αλλά δεν θέλω να ρισκάρω με καπάκι αφού δεν γνωρίζω την κατάσταση στο υπόλοιπο μοτέρ. Καλώς ή κακώς είναι ένα αυτοκίνητο 20 ετών πια, αρκετά ταλαιπωρημένο από όλες τις απόψεις, δεν ξέρω αν αξίζει δηλαδή τον κόπο να ρίξω και άλλα χρήματα πάνω.
Η κλειστές βαλβίδες στην εισαγωγή ( κλειστές στο 0.10 σύμφωνα με τα λεγόμενα σου στη ρύθμιση της Renault ) σημαίνει ότι το καπάκι λόγω του πλανίσματος δεν μπορεί να διαχειριστεί την σωστή ποσότητα μείγματος, στους θαλάμους καύσης και λόγω των μειωμένων squeeze band δημιουργούνται στροβιλισμοί που μάλλον διώχνουν το μίγμα από την περιοχή του μπουζί και δυσκολεύουν την έναυση του.( θεωρητικά όλα αυτά ) ενώ όταν τις ανοίγεις στο 0.15 που οι βαλβίδες έχουν μειωμένο βύθισμα το μείγμα μειώνεται και όλα στρώνουν. Άλλη εξήγηση δεν μου κολλάει.
Πράγματι έτσι λειτουργεί στα μείγματα. Για την ακρίβεια μετρώντας σε πραγματικό χρόνο τις διορθώσεις μείγματος, είδα ότι μετά τη ρύθμιση σε 0.10 είχε σταθεροποιηθεί σε μια τιμή εξαιρετικά κοντά στο ιδανικό μείγμα, με απίστευτα στρωτό ρελαντί, χωρίς όμως να ανταποκρίνεται σωστά στο υπόλοιπο φάσμα λειτουργίας, δηλαδή σε οτιδήποτε από 1500 στροφές και πάνω. Παράλληλα δε, με ρύθμιση στο 0.15 μόλις το αυτοκίνητο σταθεί στο ρελαντί η ρύθμιση 'ξεφεύγει' με φόρα σε διόρθωση προς πλούσιο (δλδ ανιχνεύει φτωχό μείγμα). Σε αυτήν την περίπτωση το ρελαντί παρουσιάζει μικρές 'διακοπές' σαν σκασίματα αποτέλεσμα της απότομης διόρθωσης, αλλά σε όλες τις υπόλοιπες στροφές το αυτοκίνητο ανοίγει γραμμικά.
Στην εξαγωγή μην πειράξεις τίποτα, μείνε στη ρύθμιση της Renault με προσοχή να μην είναι κλειστές και κάψεις καμμία.
Την αφήνω λοιπόν την εξαγωγή ως έχει. Γενικά σκέφτομαι να το αφήσω όλο ως έχει μέχρι να ανοιχτεί για ιμάντες οπότε και θα τσεκάρω τον χρονισμό. Αν και τώρα πραγματικά με τρώει να στηρίξω το μοτέρ και να ανοίξω το καπάκι του ιμάντα επάνω τουλάχιστον ώστε να δω εάν είναι σωστά χρονισμένος ο κινητήρας. Μάλιστα ίσως το κάνω με πρώτη ευκαιρία, όχι σύντομα όμως.
Με μεγαλυτερο διακενο στις βαλβιδες εισαγωγης μεγαλωνει η ταχυτητα του αερα μεσα στην εισαγωγη οποτε πιθανο να εχουμε μεγαλυτερο ποσοστο πληρωσης αερα, αυτο ομως θα δημιουργουσε φτωχοτερο μειγμα οποτε θα ειχαμε περισσοτερα πειρακια. Τα κοψιματα με πανε σε λαθος αβανς στην περιπτωση μας λαθος χρονισμος ή καποιο προβλημα απο μπεκ και αντλια καυσιμου. Κατι αλλο που θα ηθελα να κοιταξει, οπως δουλευει ο κινητηρας στο ρελαντι να κουνησει το καλωδιο του αιθητηρα στροφων στροφαλου κοντα στο μπριζακι, αν κανει διακοπες ή σβησει ο κινητηρας αλλαγμα αισθητηρα με hella που δινει μαζι και το πλεξουδακι.
Έγραψα πιο πάνω πως όταν είχα διάκενο 0.10, τα πειράκια ήταν κατά πολύ χειρότερα από ότι στο 0.15, σε σημείο μάλιστα να φοβάσαι να οδηγήσεις το αυτοκίνητο με πάνω από 1/4 του γκαζιού πατημένο. Κάτι τέτοιο μου προκαλεί εντύπωση με βάση όσα γράφονται για το φτωχό μείγμα. Μάλιστα ήταν τόσο τρομακτική η... εμπειρία που το γύρισα καπάκι στο σπίτι για να το ανοίξω αμέσως το επόμενο πρωί. Αν το καλοσκεφτώ ίσως ενισχύεται το ξεχρόνιστο σενάριο.
Ο αισθητήρας του βολάν είναι ο μπλε αντικατάστασης και μάλιστα έχει χτυπημένο πάνω το σηματάκι της Ρενώ, το πλεξουδάκι επίσης, και εκείνο έχει καρτελάκι ανταλλακτικού με κωδικό Ρενώ. Θεωρώ πως είναι τα γνήσια, είχαν τοποθετηθεί πριν έρθει το αυτοκίνητο στα χέρια μου, και για να είμαι σίγουρος το κούνησα όσο δούλευε ο κινητήρας και δεν άλλαξε κάτι.
Δυσκολη περιπτωση για το πληκρολογιο.
Το καταλαβαίνω, εδώ αποδείχθηκε σπαζοκεφαλιά και από κοντά σε όσους ανακατεύτηκαν με την ρύθμιση των βαλβίδων. Δυστυχώς δεν έχω κάπου πλέον να το πάω, ο τελευταίος που το είδε ήταν κατηγορηματικός ότι το 0.15 διάκενο είναι λάθος, αλλά δεν μπορεί να φανταστεί κάποιον πιθανό λόγο για να χρειάζεται τέτοιο διάκενο. Δεν μπήκαμε σε συζητήσεις για χρονισμό, και δεν θέλησε να προχωρήσουμε πιο μέσα και μου είπε ότι αφού δουλεύει έτσι, θα πρέπει να σκεφτώ σοβαρά να το αφήσω έτσι, ΕΣΤΩ και αν είναι λάθος.
-
Αντικατέστησα τα εργοστασιακά τάσια στο i10 της συζύγου και τρίζουν πάρα πολύ.
Υπάρχει κάποια λύση;
-
Αντικατέστησα τα εργοστασιακά τάσια στο i10 της συζύγου και τρίζουν πάρα πολύ.
Υπάρχει κάποια λύση;
Πολλοί τα δένουν με tie rap.
-
Τα έδεσα και εγώ, αλλά τίποτα
-
Επανέρχομαι ξανά στο θέμα μου για να παραθέσω τις τελευταίες λεπτομέρειες. Μιας και ο καιρός είναι βροχερός έβαλα το αυτοκίνητο στο γκαραζ και έκανα έλεγχο στον χρονισμό.
Ο χρονισμός είναι σωστός, στα σημάδια όπως ορίζει ο κατασκευαστής. Δεν έχει στρίψει κάτι εκτός προδιαγραφών.
Παράλληλα όμως επειδή έχει γίνει κουβέντα πιο πάνω να αναφέρω πως έχουν γίνει οι εξής έλεγχοι και εργασίες:
-Αλλαγή αισθητήρα στροφών βολάν
-Αλλαγή αισθητήρα πίεσης MAP
-Αλλαγή μπουζί - καλώδια - πολλαπλασιαστή.
-Καθαρισμός μπεκ
-Αλλαγή αντλίας βενζίνης.
-Αντικατάσταση Αισθητήρα λάμδα (έχει μόνο έναν)
-Αντικατάσταση Πεταλούδας Γκαζιού με καινούργια
Όχι με τη σειρά που τα γράφω, αλλά όλα έγιναν μέσα στο 2018. Τα ανταλλακτικά που χρησιμποιήθηκαν στο 'βαρύ' τμήμα, δλδ πολλαπλασιαστές, πεταλούδα και αισθητήρες ήταν γνήσια ανταλλακτικά, τα καλώδια μόνο ήταν αφτερμαρκετ, όπως και η τρόμπα βενζίνης (ολόκληρη - όχι τρομπάκι).
Για την πιθανότητα να γίνεται κάτι στην τρόμπα έχει γίνει έλεγχος με πιεσόμετρο, δεν εντοπίστηκε κάτι πέραν από την διαρροή των μπεκ που διορθώθηκε με καθαρισμό.
Το αμάξι δουλεύει όπως είπα. Όχι όμως στις ρυθμίσεις που ορίζει ο κατασκευαστής.
-
Κάτι γίνεται στο καπάκι, οι βαλβίδες είναι οι σωστές ? Εννοώ στο μήκος των καλαμιών τους, μήπως έχουν αντικατασταθεί παλαιότερα, όπως και οι έδρες των βαλβίδων, μήπως έχουν αλλαχθεί ή ρεκτιφιαριστεί παλαιότερα ?
Εγώ θα το ρύθμιζα εκεί που δουλεύει σωστά αγνοώντας τα νούμερα της Renault και θα σταματούσα να πληρώνω ανταλλακτικά που δεν έχουν σχέση με το πρόβλημα και θα ησύχαζα.
-
Κάτι γίνεται στο καπάκι, οι βαλβίδες είναι οι σωστές ? Εννοώ στο μήκος των καλαμιών τους, μήπως έχουν αντικατασταθεί παλαιότερα, όπως και οι έδρες των βαλβίδων, μήπως έχουν αλλαχθεί ή ρεκτιφιαριστεί παλαιότερα ?
Εγώ θα το ρύθμιζα εκεί που δουλεύει σωστά αγνοώντας τα νούμερα της Renault και θα σταματούσα να πληρώνω ανταλλακτικά που δεν έχουν σχέση με το πρόβλημα και θα ησύχαζα.
Η δουλειά στο καπάκι έχει γίνει πριν έρθει το αυτοκίνητο στα χέρια μου, συνεπώς δεν γνωρίζω τίποτα περισσότερο πέρα του ότι αλλάχτηκε γιατί είχε τρυπήσει η φλάτζα ανάμεσα τον κύλινδρο 2 και 3 όπως έμαθα. Εκτός από το πλάνισμα έκαναν τα τσιμουχάκια των βαλβίδων και θεωρητικά αφού δεν αναγράφεται κάτι άλλο, βαλβίδες και τα συναφή θα πρέπει να είναι τα αρχικά της κεφαλής.
Η σκέψη μου και εμένα έιναι να το αφήσω εκεί που ρυθμίστηκε και δουλεύει και να σταματήσω να ασχολούμαι για όσο καιρό ακόμα θέλει να δουλέψει. Ο μόνος προβληματισμός είναι η εξαγωγή, η οποία παραμένει ρυθμισμένη στα νούμερα της Ρενώ. Εκεί δεν ξέρω αν θέλει κάτι διόρθωση, ή αν απλά το αφήνω αφού δουλεύει (?)
-
Θα ηθελα να ρωτησω σχετικα με το συμπλεκτη του golf mk4 1,4 1999.ΔΕΝ γνωριζω τιποτα σχετικα με τη συντηρηση των χειροκινητων.Ο συμπλεκτης πιανει πολυ ψηλα και η περιοχη αποσυμπλεξης ειναι πολυ στενη και κουραστικη .Πλησιαζει η ωρα για αλλαγη απο οτι εχω διαβασει.Εκτος απο το σετ +ρουλεμαν αλλαζω κατι αλλο?Σετ ΜΕ κατω τρομπα?Επισκευη ανω κ κατω τρομπας ή αλλαγη αμφοτερων?Το βολαν φθειρεται?Χρειαζεται ελεγχο?
Οταν ειναι κρυο, σπανια ,που ισα αγγιζω το γκαζι (με λιγες σαλ) οπως το αντιλαμβανομαι ο κινητηρας χτυπιεται μπροστα πισω δυνατα.Ειναι ντιζατο.Προσεχω κατι?
Επισης αν γεμισω τις βασεις του κινητηρα και αλλαξω τη κοντρα βαση του σασμαν θα γινει σαν το μερκ που ο κινητηρας ειναι 'βιδωμενος' στη θεση του?
-
Ποια η διαφορά μιας λάμπας 7443 w21/5w με μια w5w? Η πρώτη είναι πιο δυνατή;
-
Ποια η διαφορά μιας λάμπας 7443 w21/5w με μια w5w? Η πρώτη είναι πιο δυνατή;
Ειναι διπλης εντασης.. δηλαδη υποστηριζει φανταζομαι τα φωτα ημερας που θελουν ενταση στα 21 και μετα οταν αναβεις τα φωτα πεφτει στα 5W και εχουν χαμηλοτερη ενταση.
-
ειναι διπολικο λαμπακι, υποθετω σε πισω φαναρι το 5w ειναι πορειας και το 21w ειναι του stop
στην απλη την w5w θα χασεις μια λειτουργια ενδειξεις φως ειτε ειναι λαμπα του στοπ ειτε φλασ δεν το εχω δει πως ειναι τοποθετημενο, αν εχει w21/5w φυσικα παλι ιδια θα βαλεις
-
Σωστά φώς φρένου είναι και απ΄οτι είδα όντως έχει δύο αντιστάσεις.
-
Είναι με διπλό νήμα, και έχει διπλό πόλο στο κάτω μέρος, το ίδιο και η φύσα της, είναι με 2 επαφές, 'οπως και τα μικρά αυτάκια στο πλαί της λάμποας το ένα είναι σε άλλη θέση από το άλλο για να μην κουμπώνεται σε λάθος θέση, έτσι το ένα νήμα είναι 21 watt και το άλλο 5 watt, το ένα είναι για το φώς πορείας και το άλλο για το φλάς, το φρένο έχει μονή λάμπα 21 watt.
Στην πιάτσα λέγονται και άνω - κάτω σκάλα και είναι πάντα 21/5
-
το φρένο έχει μονή λάμπα 21 watt.
Σ εμένα όπως φαίνεται έχει μαζί του φρένου και πορείας και άρα λογικά 21w το φρένο 5w το πίσω φως.
-
Θα ηθελα να ρωτησω σχετικα με το συμπλεκτη του golf mk4 1,4 1999.ΔΕΝ γνωριζω τιποτα σχετικα με τη συντηρηση των χειροκινητων.Ο συμπλεκτης πιανει πολυ ψηλα και η περιοχη αποσυμπλεξης ειναι πολυ στενη και κουραστικη .Πλησιαζει η ωρα για αλλαγη απο οτι εχω διαβασει.Εκτος απο το σετ +ρουλεμαν αλλαζω κατι αλλο?Σετ ΜΕ κατω τρομπα?Επισκευη ανω κ κατω τρομπας ή αλλαγη αμφοτερων?Το βολαν φθειρεται?Χρειαζεται ελεγχο?
Οταν ειναι κρυο, σπανια ,που ισα αγγιζω το γκαζι (με λιγες σαλ) οπως το αντιλαμβανομαι ο κινητηρας χτυπιεται μπροστα πισω δυνατα.Ειναι ντιζατο.Προσεχω κατι?
Επισης αν γεμισω τις βασεις του κινητηρα και αλλαξω τη κοντρα βαση του σασμαν θα γινει σαν το μερκ που ο κινητηρας ειναι 'βιδωμενος' στη θεση του?
Εάν έχεις >200.000 άλλαξε και τα 2 τρομπάκια με εμπορίου. Τή πάτησα στο Honda , άλλαξα συμπλέκτη (Luk) το βάζω επάνω μια χαρά το έστρωνα και σε μια στιγμή δέν έπαιρνε καθόλου ταχύτητες . Πάει με οδική , αποτέλεσμα είχε σπάσει το χτένι, ευτυχώς τα ανταλλακτικά τα κάλυψε το κατάστημα έβαλα exedy και άλλαξα και τα τρομπάκια . Δές επίσης τωρα και το ρουλέμάν του . Εμένα μου το παρουσισε μετά απο 40.000 κάνει θορυβο οταν αφηνεις το συμπλέκτη./ Δεν ξανακατεβασα το σασμάν έριξα ένα προσθετικό στα λάδια κιβωτίου και μέχρι τις 480,000 χιλιόμετρα ( ο συμπλέκτης είχε αλλαχτεί στις 350.000) δεν με άφησε .
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........