Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καθρέπτες πάνω στις πόρτες, μου αρέσουν ??
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Καθρέπτες πάνω στις πόρτες, μου αρέσουν ??
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    25
    33
    66
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      johnkyr last edited by

      Καθρέπτες πάνω στις πόρτες, μου αρέσουν ??

      όλο και περισσότερα νέα αυτοκίνητα έχουν τους καθρέπτες
      πάνω στις πόρτες ... πχ

      civic 4d
      peugeot 207
      k.o.k

      εμένα μου φαίνονται κακάσχημα .... υπάρχει κάποια λογική
      ή είναι μόνο για το design ??

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • J
        johnkyr last edited by

        Καθρέπτες πάνω στις πόρτες, μου αρέσουν ??

        όλο και περισσότερα νέα αυτοκίνητα έχουν τους καθρέπτες
        πάνω στις πόρτες ... πχ

        civic 4d
        peugeot 207
        k.o.k

        εμένα μου φαίνονται κακάσχημα .... υπάρχει κάποια λογική
        ή είναι μόνο για το design ??

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          johnkyr last edited by

          Καθρέπτες πάνω στις πόρτες, μου αρέσουν ??

          όλο και περισσότερα νέα αυτοκίνητα έχουν τους καθρέπτες
          πάνω στις πόρτες ... πχ

          civic 4d
          peugeot 207
          k.o.k

          εμένα μου φαίνονται κακάσχημα .... υπάρχει κάποια λογική
          ή είναι μόνο για το design ??

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            christos-dimou last edited by

            Μάλλον σχεδιαστικοί οι λόγοι.

            Το Cabin Forward Design δεν αφήνει και πολλά περιθώρια για την κλασσική τοποθέτηση στο Α pillar.

            Πάντως θεωρώ ολίγον κακή τη λύση όπου στον καθρέπτη τοποθετούνται και τα πλάγια φλας όσον αφορά το θέμα του κόστους σε περίπτωση ζημιάς.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kostas-1970 last edited by

              Ανάλογα με το όχημα και πως δένει σε σχεδιασμό με το όλο σουλούπι

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spitfire last edited by

                Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                Πάντως θεωρώ ολίγον κακή τη λύση όπου στον καθρέπτη τοποθετούνται και τα πλάγια φλας όσον αφορά το θέμα του κόστους σε περίπτωση ζημιάς.

                ναι, αλλα είναι ΣΩΤΗΡΙΑ μερικές φορές

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  stavrosg last edited by

                  Και για μένα, ανάλογα το σχέδιο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • D
                    drdino last edited by

                    Aνάλογα με το σχήμα...

                    SPITFIRE, σε ποιές περιπτώσεις εννοείς ότι είναι σωτήρια;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • T
                      thodor last edited by

                      διάβαζα και ξαναδιάβαζα το πρώτο post και προσπαθούσα να καταλάβω τι εννοεί, μέχρι που googlisa μερικές photos του 207 για να καταλαβω

                      Επομένως μάλλον αδιάφορο μου φαίνεται το που είναι ο καθρέφτης . . .

                      . . . .Εκτός και αν την πάθω όπως με τη Sony Trinitron που είχα φοιτητής, όπου μέχρι να διαβάσω για την οριζόντια γραμμή που φαίνεται στην μέση δεν την έιχα προσέξει ποτέ, αλλά μόλις το έμαθα . . . κολλούσε το βλέμα μου συνεχώς εκεί και με εκνεύριζε . . .

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cmarin last edited by

                        Γενικά επιστρέφουμε σε design 70s. Σε λίγο θα ξαναβάζουν τους καθρέπτες έτσι:

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Σε περιπτωση που σου χτυπησουν με δυναμη τον καθρεπτη μεγαλυτερη ζημια θα παθεις αν ειναι αναρτημένος την πορτα παρα στο κλασσικο τριγωνακι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            skye last edited by

                            σκεφτομαι κατι, ισως λιγακι χαζο (οσον αφορα το 207)
                            μηπως οι καθρεπτες μπηκαν εκει και για λογους ορατοτητας;
                            γιατι εκει που θα περιμενε κανεις να ειναι, εχει γυαλινες επιφανειες
                            αν κ δεν ξερω τι θα μπορουσε να κοψει απο ορατοτητα σ'αυτο το υψος

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kon5 last edited by

                              Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                              Γενικά επιστρέφουμε σε design 70s. Σε λίγο θα ξαναβάζουν τους καθρέπτες έτσι:

                              Καλά τότε δεν έβλεπαν τίποτα.Χάροι ήταν . Δεν μου αρέσουν οι καθρέπετες στις πόρτες. Μου θυμίζουν αυτιά

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • L
                                leonp last edited by

                                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                Σε περιπτωση που σου χτυπησουν με δυναμη τον καθρεπτη μεγαλυτερη ζημια θα παθεις αν ειναι αναρτημένος την πορτα παρα στο κλασσικο τριγωνακι.

                                +1

                                Μετά το χτύπημα και να ξεφτιλιστεί η τριγωνική λαμαρίνα που πιάνει ο καθρέφτης, εύκολα επιδιορθώνεται γιατί είναι καλά σκεπασμένη με τα πλαστικά. Η πόρτα όμως μπορεί να χρειάζεται αντικατάσταση (με παρόμοια ζημιά).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  stormold last edited by

                                  Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                  Η πόρτα όμως μπορεί να χρειάζεται αντικατάσταση (με παρόμοια ζημιά).

                                  Μπορεί να μην χρειάζεται αντικατάσταση αλλά σίγουρα ένα χτύπημα μπορεί να πετάξει όλο το καθρέπτη μαζί με την βάση του, και να κόψει και λαμαρίνα από την πόρτα. Αν θεωρήσουμε ότι η βάση βιδώνει με δύο ή τρεις βίδες/παξιμάδια πάνω στην πόρτα, τότε καταλαβαίνουμε ότι ένα βίαιο χτύπημα μπορεί να ξηλώσει το καθρέπτη μαζί με τις βίδες...οπότε η ζημία σίγουρα είναι αρκετά μεγάλη και ίσως να μην μπορεί να ξαναβιδωθεί η βάση του καθρέπτη...

                                  Θεωρώ ότι σε συγκεκριμένα μοντέλα είναι σχεδιαστική ατέλεια ή τρόπος πτώσης κόστους κατασκευής και υλικών γιατί π.χ. στο 207 υπήρχε τρόπος να μπει 'ψηλά' ο καθρέπτης. Π.χ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • C
                                    christos-dimou last edited by

                                    Επειδή στο Civic αναγκάστηκα να αλλάξω καθρέπτη...

                                    1. Ο τρόπος κατασκευής είναι τέτοιος που πρώτα υποχωρεί η βάση του καθρέπτη και μετά αρχίζουν τα προβλήματα με την πόρτα.

                                    2. Η στήριξη είναι λίγο πιο δύσκολη μεν αλλά κατά τη συναρμολόγηση του οχήματος είναι πολύ πιο απλή η όλη συναρμολόγηση.

                                    3. Με τη λογική του άπλετου χώρου στο εσωτερικό και των μεγαλύτερων γύαλινων επιφανειών η ανάγκη για την τοποθέτηση του καθρέπτη στη πόρτα ίσως να αποτελεί μονόδρομο.

                                    4. Πρέπει να υπάρχουν και αεροδυναμικά οφέλη πάντως από τη συγκεκριμένη λύση. Η ροή του αέρα που χτυπά στον υαλοθώρακα περί των παραθύρων είναι πια ανεμπόδιστη. Ο καθρέπτης βρίσκεται σε τμήμα της ροής που δεν παρουσιάζει μεγάλες τύρβεις οπότε ΙΜΗΟ κερδίζεις και σε θόρυβο.

                                    Για το 4 ας μιλήσει και κάποιος πιο ειδικός.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tony78 last edited by

                                      Αναλόγως το σχήμα... Π.χ. στο δικό μου (C4) μου αρέσει.

                                      Παίζει ρόλο και η αεροδυναμική, όπως λέει ο christos... Λιγότερη αντίσταση, λιγότερος θόρυβος...
                                      Το μόνο σπαστικό είναι ότι δεν μπορείς να βγάλεις έξω το χέρι, γιατί χάνεις σε ορατότητα...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tazio last edited by

                                        Ο χρήστης tony78 έγραψε:
                                        ......................
                                        Το μόνο σπαστικό είναι ότι δεν μπορείς να βγάλεις έξω το χέρι, γιατί χάνεις σε ορατότητα...

                                        Συγνώμη αλλά γιατί να βγάλεις το χέρι έξω εν κινήσει;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • D
                                          dog80 last edited by

                                          Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:

                                          Γενικά επιστρέφουμε σε design 70s. Σε λίγο θα ξαναβάζουν τους καθρέπτες έτσι:

                                          Καλά τότε δεν έβλεπαν τίποτα.Χάροι ήταν . Δεν μου αρέσουν οι καθρέπετες στις πόρτες. Μου θυμίζουν αυτιά

                                          Οι καθρέφτες όπως του Datsun έχουν το πλεονέκτημα οτι δέν παίρνεις το βλέμα σου για πολή ώρα απο το δρόμο για να δείς πίσω. Προσωπικά έχω οδηγήσει αυτοκίνητο με καθρέφτες αυτού του στύλ και μπορώ να πώ οτι σε αυτό το θέμα είναι σαφώς ανώτεροι κλασικούς καθρέφτες πάνω στην πόρτα.

                                          Τα φλάς πάνω στον καθρέφτη έχουν το πλεονέκτημα οτι φαίνονται και την νύχτα. Ειδάλλως, όταν το φλάς είναι ενσωματωμένο στο μπροστά φανάρι όπως στα περισσότερα αυτοκίνητα, συνήθως 'πνίγεται' απο τα φώτα πορείας και τη νύχτα δέν φαίνεται καθόλου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Ο χρήστης dog80 έγραψε:
                                            έχουν το πλεονέκτημα οτι δέν παίρνεις το βλέμα σου για πολή ώρα απο το δρόμο για να δείς πίσω.

                                            Επίσης, δεν υπάρχει τυφλό σημείο και φαίνεται όλη η πλευρά του αυτοκινήτου.

                                            Το μειονέκτημα είναι ότι χρειάζονται κιάλια για να δεις τους καθρέφτες.

                                            Τα φλάς πάνω στον καθρέφτη έχουν το πλεονέκτημα οτι φαίνονται και την νύχτα. Ειδάλλως, όταν το φλάς είναι ενσωματωμένο στο μπροστά φανάρι όπως στα περισσότερα αυτοκίνητα, συνήθως 'πνίγεται' απο τα φώτα πορείας και τη νύχτα δέν φαίνεται καθόλου.

                                            Το φλας στο φανάρι είναι ΑΟΡΑΤΟ (από τους απέναντι) - πρέπει η νομοθεσία να το απαγορεύσει αυτό.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr