-
Χαίρετε! Ετοιμάζομαι να πάρω το πρώτο μου αυτοκίνητο και ειμαι διχασμένος ανάμεσα στα εξείς δύο: Το νέο Opel Corsa enjoy στα 1.4 και το νέο Lancia Ypsilon platino επίσης στα 1.4. Το Ypsilon μου αρέσει σαφώς περισσότερο αλλα έχω κάποιες επιφυλάξεις σχετικά με την αξιοπιστία της... Έχω ακούσει οτι βγάζει αρκετα προβλήματα και φοβάμαι οτι το service θα τρώει πολλά-πολλά λεφτά! Please, όποιος έχει το ypsilon ή ξέρει κατι ας με βοήθησει γιατί δεν αντέχω άλλο να το σκέφτομαι και να μην έχω αυτοκίνητο!!! Ευχαριστω!
-
Χαίρετε! Ετοιμάζομαι να πάρω το πρώτο μου αυτοκίνητο και ειμαι διχασμένος ανάμεσα στα εξείς δύο: Το νέο Opel Corsa enjoy στα 1.4 και το νέο Lancia Ypsilon platino επίσης στα 1.4. Το Ypsilon μου αρέσει σαφώς περισσότερο αλλα έχω κάποιες επιφυλάξεις σχετικά με την αξιοπιστία της... Έχω ακούσει οτι βγάζει αρκετα προβλήματα και φοβάμαι οτι το service θα τρώει πολλά-πολλά λεφτά! Please, όποιος έχει το ypsilon ή ξέρει κατι ας με βοήθησει γιατί δεν αντέχω άλλο να το σκέφτομαι και να μην έχω αυτοκίνητο!!! Ευχαριστω!
-
-
-
Μακάρι...εκείνη η Fulvia ή καμιά Beta αργούν;
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Μακάρι...εκείνη η Fulvia ή καμιά Beta αργούν;Ναι.
-
...άσε και κανέναν άνθρωπο να κάνει όνειρα!
On-topic: Τι θα ήθελα να προστεθεί στο επόμενο Ypsilon: Μια λίγο πιο όμορφη κονσόλα και μια καλή επιλογή σε κινητήρα, αφού φαντάζομαι ότι πλέον ο 1.4 δεν θα κινεί με τον ίδιο ζήλο το νέο και πιο βαρύ μοντέλο. Κάτι σε light turbo θα ήταν ιδανικό.
Την ηλιοροφή και το DFN θα πρέπει να τα κάνουν υποχρεωτικές επιλογές, όπως και τις ζάντες αλουμινίου. Τα τάσια τους ήταν απαράδεκτα!
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
...άσε και κανέναν άνθρωπο να κάνει όνειρα!On-topic: Τι θα ήθελα να προστεθεί στο επόμενο Ypsilon: Μια λίγο πιο όμορφη κονσόλα και μια καλή επιλογή σε κινητήρα, αφού φαντάζομαι ότι πλέον ο 1.4 δεν θα κινεί με τον ίδιο ζήλο το νέο και πιο βαρύ μοντέλο. Κάτι σε light turbo θα ήταν ιδανικό.
Την ηλιοροφή και το DFN θα πρέπει να τα κάνουν υποχρεωτικές επιλογές, όπως και τις ζάντες αλουμινίου. Τα τάσια τους ήταν απαράδεκτα!
+οο
Ειδικά το DFN για τεμπέληδες ανθρώπους σαν κι εμένα, είναι εκ των ων ουκ άνευ! Και κάτι ακόμη: οδήγησα πριν λίγες μέρες ένα C3 XTR Sensodrive και ευπειθώς αναφέρω, το αμαξάκι το είχα παρεξηγήσει και ακόμη περισσότερο παρεξηγημένα είναι τα αυτόματα αυτού του τύπου... Το αγόραζα χαλαρά αύριο κιόλας, αν ήταν λίιιιγοοοο πιο γουστόζικο απέξω! Σε 1-2 χρονάκια, όταν παλιώσει το Υ που έχω, μάλλον θα ψάξω για το Υpsilon με το DFN που θα κάνει λιγότερα από 10Κ τότε... Καινούριο καλό χρυσό, αλλά τόσα δεν δίνω!
[/tsifouths mode off] -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
+οο
Ειδικά το DFN για τεμπέληδες ανθρώπους σαν κι εμένα, είναι εκ των ων ουκ άνευ! Και κάτι ακόμη: οδήγησα πριν λίγες μέρες ένα C3 XTR Sensodrive και ευπειθώς αναφέρω, το αμαξάκι το είχα παρεξηγήσει και ακόμη περισσότερο παρεξηγημένα είναι τα αυτόματα αυτού του τύπου...Τα ίδια έχω να πω και εγώ για το απλό C3 Sensodrive με τον τσιφούτη! Στη μανία μας να αποδεικνύουμε καθημερινά τον ανδρισμό μας (και οι γυναίκες το κάνουν, ρωτήστε τη γνώμη τους για τα αυτόματα) με το να αλλάζουμε ταχύτητες στο μποτιλιάρισμα με εξαιρετική μαεστρία, έχουμε χάσει τη μπάλα...Το DFN από όσο έχω καταλάβει είναι ίδιο, με μόνη έλλειψη τα αυτιά πίσω από το τιμόνι (τελείως PlayStation).
Το μανιφέστο του τεμπελχανά
+οο στα ημιαυτόματα
-οο στα κλασσικά αυτόματα με μετατροπέα ροπής
-οο στα χειροκίνητα στο μποτιλιάρισμα
-οο στο μποτιλιάρισμα -
Σήμερα που έκανα από τον Κ12 της περιφερειακής μέχρι το σπίτι μου ( απόσταση 10 λεπτών το πολύ ) 50 λεπτά σκεφτόμουν αυτόματα κιβώτια την ώρα που επέλεγα για 567η φορά 1η ταχύτητα για να σταματήσω μετά από 10 sec
-
Αυτοματα ισως οχι για μενα,αλλα σειριακα σιγουρα!
-
Αυτό είδα και με το αυτόματο Mazda 3 ενός φίλου. Πολύ χαλαρή οδήγηση.
Πάντως αν έπαιρνα την F430 σου Γιώργο θα επέλεγα το κλασικό χτένι...
Η Ferrari δεν είναι για μποτιλιάρισμα ή χαλαρό cruising ούτως ή άλλως. -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Σήμερα που έκανα από τον Κ12 της περιφερειακής μέχρι το σπίτι μου ( απόσταση 10 λεπτών το πολύ ) 50 λεπτά σκεφτόμουν αυτόματα κιβώτια την ώρα που επέλεγα για 567η φορά 1η ταχύτητα για να σταματήσω μετά από 10 sec
Aργά το κατάλαβες,απορώ γιατί ο κόσμος αγοράζει σασμανάτα αυτοκίνητα.
- Γιατί είναι φθηνότερα και τα λεφτά δεν βγαίνουν από τις ξυλόσομπες.
- Γιατί έχουν συνηθίσει το γουδοχέρι.
- Γιατί τα αυτόματα 'είναι για αδερφές και γυναίκες' ( )
- Γιατί θέλουν να έχουν τον έλεγχο στην οδήγηση (όσο επιτρέπουν τα ηλεκτρόγκαζα και ηλεκτρονικά τουλάχιστον).
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
- Γιατί είναι φθηνότερα και τα λεφτά δεν βγαίνουν από τις ξυλόσομπες.
- Γιατί έχουν συνηθίσει το γουδοχέρι.
- Γιατί τα αυτόματα 'είναι για αδερφές και γυναίκες' ( )
- Γιατί θέλουν να έχουν τον έλεγχο στην οδήγηση (όσο επιτρέπουν τα ηλεκτρόγκαζα και ηλεκτρονικά τουλάχιστον).
Και επειδή είναι για αναπηρους...
Εμένα μου έτυχε το αυτοκίνητο που πρέπει να οδηγώ, από την πρώτη μέρα που πήρα το δίπλωμα, να είναι αυτόματο. Στην αρχή είχα μια μουτσούνα μέχρι το πάτωμα. Ψιλοντρεπόμουν και να το πω...
4 χρόνια μετά;;; Αυτόματο να 'ναι και ό,τι να 'ναι. Τριτάχυτο με γκουπ και κανα δυο δεύτερα ανάμεσα στις αλλαγές για να τις νιώσεις καλύτερα σαν το δικό μου;;; Έστω.
Το να είμαι στο μποτιλιάρισμα, χαμογελαστός και ψύχραιμος τραγουδώντας και αξιοποιώντας τα χέρια μου για να στρίψω τσιγάρο ή να πιω τον καφέ μου και να φάω την τυροπιτούλα μου πχ και όχι για το μόνιμο πρώτη-δευτέρα-νεκρά (ενώ φυσικά για να κινηθώ το μόνο που χρειάζεται είναι να αφήσω το φρένο και ούτε καν να πατήσω γκάζι) ΔΕΝ ΤΟ ΑΛΛΑΖΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.
Η χειρότερή μου είναι όταν είμαι με κλασικό χειροκίνητο... Στην εθνική εντάξει (βασικά καλύτερα γιατί στο kick down του δικού μου δεν είναι να βασίζεσαι οπότε πάλι χειροκίνητα κατεβάζω). Στην πόλη με μέτρια κίνηση κομπλέ. Αλλά όταν πιάνει το μποτιλιάρισμα... όταν μπαίνεις στο χάος... θες να κάνεις φόνο. Η πλάκα είναι ότι στις αρχές που οδηγούσα μόνο το δικό μου δεν καταλάβαινα γιατί ο κόσμος θεωρεί ΤΟΣΟ εκνευριστικό το κομφούζιο στους δρόμους...
@νδρέας
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
- Γιατί είναι φθηνότερα και τα λεφτά δεν βγαίνουν από τις ξυλόσομπες.
- Γιατί έχουν συνηθίσει το γουδοχέρι.
- Γιατί τα αυτόματα 'είναι για αδερφές και γυναίκες' ( ) - Γιατί θέλουν να έχουν τον έλεγχο στην οδήγηση (όσο επιτρέπουν τα ηλεκτρόγκαζα και ηλεκτρονικά τουλάχιστον).
εμμονή με το λεβιέ ταχυτήτων
φαλλικά σύμβολα
λανθάνουσα ομοφυλοφιλία
-
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Σήμερα που έκανα από τον Κ12 της περιφερειακής μέχρι το σπίτι μου ( απόσταση 10 λεπτών το πολύ ) 50 λεπτά σκεφτόμουν αυτόματα κιβώτια την ώρα που επέλεγα για 567η φορά 1η ταχύτητα για να σταματήσω μετά από 10 sec
Aργά το κατάλαβες,απορώ γιατί ο κόσμος αγοράζει σασμανάτα αυτοκίνητα.
Οι λόγοι είναι πολλοί:
1ος και καλύτερος: γιατί ο περισσότερος κόσμος είναι προκατειλημμένος αρνητικά απέναντι σε όλα τα αυτόματα κιβώτια μη γνωρίζοντας σε τι βαθμό έχουν εξελιχτεί.
2ος: γιατί η επιλογή αυτόματου κιβωτίου κοστίζει και ναι μεν σε αμάξια πχ 50000
-
- το γεγονός ότι στην ελλάδα ακόμα και τα απλά αυτόματα κιβώτιο δύσκολα επισκευάζονται. Για dsg κτλ δεν το συζητάμε...
-
Στο θέμα μας......
Περιμένο αναβίωση του Υ10 turbo
Με μία έκδοση Υ Abarth.........
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
- το γεγονός ότι στην ελλάδα ακόμα και τα απλά αυτόματα κιβώτιο δύσκολα επισκευάζονται. Για dsg κτλ δεν το συζητάμε...
Για μένα το μεγαλύτερο πρόβλημα ειναι η πολυπλοκότητα, είχα πετύχει ενα site που ανέφερε την διαδικασία αλλαγής λαδιών του DSG, πραγματικά εγω δε θα εμπιστευόμουν μηχανικό ελληνικής αντιπροσωπείας να την κάνει...
Lancia Ypsilon