Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Lancia Ypsilon
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Lancia Ypsilon
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 12
    • 13
    • 1 / 13
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    2
    258
    1908
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giorgos-andreoy last edited by

      Χαίρετε! Ετοιμάζομαι να πάρω το πρώτο μου αυτοκίνητο και ειμαι διχασμένος ανάμεσα στα εξείς δύο: Το νέο Opel Corsa enjoy στα 1.4 και το νέο Lancia Ypsilon platino επίσης στα 1.4. Το Ypsilon μου αρέσει σαφώς περισσότερο αλλα έχω κάποιες επιφυλάξεις σχετικά με την αξιοπιστία της... Έχω ακούσει οτι βγάζει αρκετα προβλήματα και φοβάμαι οτι το service θα τρώει πολλά-πολλά λεφτά! Please, όποιος έχει το ypsilon ή ξέρει κατι ας με βοήθησει γιατί δεν αντέχω άλλο να το σκέφτομαι και να μην έχω αυτοκίνητο!!! Ευχαριστω!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        giorgos-andreoy last edited by

        Χαίρετε! Ετοιμάζομαι να πάρω το πρώτο μου αυτοκίνητο και ειμαι διχασμένος ανάμεσα στα εξείς δύο: Το νέο Opel Corsa enjoy στα 1.4 και το νέο Lancia Ypsilon platino επίσης στα 1.4. Το Ypsilon μου αρέσει σαφώς περισσότερο αλλα έχω κάποιες επιφυλάξεις σχετικά με την αξιοπιστία της... Έχω ακούσει οτι βγάζει αρκετα προβλήματα και φοβάμαι οτι το service θα τρώει πολλά-πολλά λεφτά! Please, όποιος έχει το ypsilon ή ξέρει κατι ας με βοήθησει γιατί δεν αντέχω άλλο να το σκέφτομαι και να μην έχω αυτοκίνητο!!! Ευχαριστω!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sakiss last edited by

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            sakiss last edited by

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              funkyreverend last edited by

              Μακάρι...εκείνη η Fulvia ή καμιά Beta αργούν;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                krusenstern last edited by

                Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                Μακάρι...εκείνη η Fulvia ή καμιά Beta αργούν;

                Ναι.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • F
                  funkyreverend last edited by

                  ...άσε και κανέναν άνθρωπο να κάνει όνειρα!

                  On-topic: Τι θα ήθελα να προστεθεί στο επόμενο Ypsilon: Μια λίγο πιο όμορφη κονσόλα και μια καλή επιλογή σε κινητήρα, αφού φαντάζομαι ότι πλέον ο 1.4 δεν θα κινεί με τον ίδιο ζήλο το νέο και πιο βαρύ μοντέλο. Κάτι σε light turbo θα ήταν ιδανικό.

                  Την ηλιοροφή και το DFN θα πρέπει να τα κάνουν υποχρεωτικές επιλογές, όπως και τις ζάντες αλουμινίου. Τα τάσια τους ήταν απαράδεκτα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • H
                    highfidelity last edited by

                    Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
                    ...άσε και κανέναν άνθρωπο να κάνει όνειρα!

                    On-topic: Τι θα ήθελα να προστεθεί στο επόμενο Ypsilon: Μια λίγο πιο όμορφη κονσόλα και μια καλή επιλογή σε κινητήρα, αφού φαντάζομαι ότι πλέον ο 1.4 δεν θα κινεί με τον ίδιο ζήλο το νέο και πιο βαρύ μοντέλο. Κάτι σε light turbo θα ήταν ιδανικό.

                    Την ηλιοροφή και το DFN θα πρέπει να τα κάνουν υποχρεωτικές επιλογές, όπως και τις ζάντες αλουμινίου. Τα τάσια τους ήταν απαράδεκτα!

                    +οο
                    Ειδικά το DFN για τεμπέληδες ανθρώπους σαν κι εμένα, είναι εκ των ων ουκ άνευ! Και κάτι ακόμη: οδήγησα πριν λίγες μέρες ένα C3 XTR Sensodrive και ευπειθώς αναφέρω, το αμαξάκι το είχα παρεξηγήσει και ακόμη περισσότερο παρεξηγημένα είναι τα αυτόματα αυτού του τύπου... Το αγόραζα χαλαρά αύριο κιόλας, αν ήταν λίιιιγοοοο πιο γουστόζικο απέξω! Σε 1-2 χρονάκια, όταν παλιώσει το Υ που έχω, μάλλον θα ψάξω για το Υpsilon με το DFN που θα κάνει λιγότερα από 10Κ τότε... Καινούριο καλό χρυσό, αλλά τόσα δεν δίνω!
                    [/tsifouths mode off]

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      funkyreverend last edited by

                      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                      +οο
                      Ειδικά το DFN για τεμπέληδες ανθρώπους σαν κι εμένα, είναι εκ των ων ουκ άνευ! Και κάτι ακόμη: οδήγησα πριν λίγες μέρες ένα C3 XTR Sensodrive και ευπειθώς αναφέρω, το αμαξάκι το είχα παρεξηγήσει και ακόμη περισσότερο παρεξηγημένα είναι τα αυτόματα αυτού του τύπου...

                      Τα ίδια έχω να πω και εγώ για το απλό C3 Sensodrive με τον τσιφούτη! Στη μανία μας να αποδεικνύουμε καθημερινά τον ανδρισμό μας (και οι γυναίκες το κάνουν, ρωτήστε τη γνώμη τους για τα αυτόματα) με το να αλλάζουμε ταχύτητες στο μποτιλιάρισμα με εξαιρετική μαεστρία, έχουμε χάσει τη μπάλα...Το DFN από όσο έχω καταλάβει είναι ίδιο, με μόνη έλλειψη τα αυτιά πίσω από το τιμόνι (τελείως PlayStation).

                      Το μανιφέστο του τεμπελχανά
                      +οο στα ημιαυτόματα
                      -οο στα κλασσικά αυτόματα με μετατροπέα ροπής
                      -οο στα χειροκίνητα στο μποτιλιάρισμα
                      -οο στο μποτιλιάρισμα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • M
                        mirage last edited by

                        Σήμερα που έκανα από τον Κ12 της περιφερειακής μέχρι το σπίτι μου ( απόσταση 10 λεπτών το πολύ ) 50 λεπτά σκεφτόμουν αυτόματα κιβώτια την ώρα που επέλεγα για 567η φορά 1η ταχύτητα για να σταματήσω μετά από 10 sec

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • O
                          omikrone3 last edited by

                          Αυτοματα ισως οχι για μενα,αλλα σειριακα σιγουρα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            eddie_147 last edited by

                            Αυτό είδα και με το αυτόματο Mazda 3 ενός φίλου. Πολύ χαλαρή οδήγηση.
                            Πάντως αν έπαιρνα την F430 σου Γιώργο θα επέλεγα το κλασικό χτένι...
                            Η Ferrari δεν είναι για μποτιλιάρισμα ή χαλαρό cruising ούτως ή άλλως.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              manosk last edited by

                              Ο χρήστης sv2 έγραψε:

                              Σήμερα που έκανα από τον Κ12 της περιφερειακής μέχρι το σπίτι μου ( απόσταση 10 λεπτών το πολύ ) 50 λεπτά σκεφτόμουν αυτόματα κιβώτια την ώρα που επέλεγα για 567η φορά 1η ταχύτητα για να σταματήσω μετά από 10 sec

                              Aργά το κατάλαβες,απορώ γιατί ο κόσμος αγοράζει σασμανάτα αυτοκίνητα.

                              • Γιατί είναι φθηνότερα και τα λεφτά δεν βγαίνουν από τις ξυλόσομπες.
                              • Γιατί έχουν συνηθίσει το γουδοχέρι.
                              • Γιατί τα αυτόματα 'είναι για αδερφές και γυναίκες' ( )
                              • Γιατί θέλουν να έχουν τον έλεγχο στην οδήγηση (όσο επιτρέπουν τα ηλεκτρόγκαζα και ηλεκτρονικά τουλάχιστον).
                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • M
                                mika_hakkinen last edited by

                                Ο χρήστης manosk έγραψε:

                                • Γιατί είναι φθηνότερα και τα λεφτά δεν βγαίνουν από τις ξυλόσομπες.
                                • Γιατί έχουν συνηθίσει το γουδοχέρι.
                                • Γιατί τα αυτόματα 'είναι για αδερφές και γυναίκες' ( )
                                • Γιατί θέλουν να έχουν τον έλεγχο στην οδήγηση (όσο επιτρέπουν τα ηλεκτρόγκαζα και ηλεκτρονικά τουλάχιστον).

                                Και επειδή είναι για αναπηρους...

                                Εμένα μου έτυχε το αυτοκίνητο που πρέπει να οδηγώ, από την πρώτη μέρα που πήρα το δίπλωμα, να είναι αυτόματο. Στην αρχή είχα μια μουτσούνα μέχρι το πάτωμα. Ψιλοντρεπόμουν και να το πω...

                                4 χρόνια μετά;;; Αυτόματο να 'ναι και ό,τι να 'ναι. Τριτάχυτο με γκουπ και κανα δυο δεύτερα ανάμεσα στις αλλαγές για να τις νιώσεις καλύτερα σαν το δικό μου;;; Έστω.

                                Το να είμαι στο μποτιλιάρισμα, χαμογελαστός και ψύχραιμος τραγουδώντας και αξιοποιώντας τα χέρια μου για να στρίψω τσιγάρο ή να πιω τον καφέ μου και να φάω την τυροπιτούλα μου πχ και όχι για το μόνιμο πρώτη-δευτέρα-νεκρά (ενώ φυσικά για να κινηθώ το μόνο που χρειάζεται είναι να αφήσω το φρένο και ούτε καν να πατήσω γκάζι) ΔΕΝ ΤΟ ΑΛΛΑΖΩ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.

                                Η χειρότερή μου είναι όταν είμαι με κλασικό χειροκίνητο... Στην εθνική εντάξει (βασικά καλύτερα γιατί στο kick down του δικού μου δεν είναι να βασίζεσαι οπότε πάλι χειροκίνητα κατεβάζω). Στην πόλη με μέτρια κίνηση κομπλέ. Αλλά όταν πιάνει το μποτιλιάρισμα... όταν μπαίνεις στο χάος... θες να κάνεις φόνο. Η πλάκα είναι ότι στις αρχές που οδηγούσα μόνο το δικό μου δεν καταλάβαινα γιατί ο κόσμος θεωρεί ΤΟΣΟ εκνευριστικό το κομφούζιο στους δρόμους...

                                @νδρέας

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  j-marr last edited by

                                  Ο χρήστης manosk έγραψε:

                                  • Γιατί είναι φθηνότερα και τα λεφτά δεν βγαίνουν από τις ξυλόσομπες.
                                  • Γιατί έχουν συνηθίσει το γουδοχέρι.
                                    - Γιατί τα αυτόματα 'είναι για αδερφές και γυναίκες' ( )
                                  • Γιατί θέλουν να έχουν τον έλεγχο στην οδήγηση (όσο επιτρέπουν τα ηλεκτρόγκαζα και ηλεκτρονικά τουλάχιστον).

                                  εμμονή με το λεβιέ ταχυτήτων

                                  φαλλικά σύμβολα

                                  λανθάνουσα ομοφυλοφιλία

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                  • M
                                    mika_hakkinen last edited by

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      aserf last edited by

                                      Ο χρήστης sv2 έγραψε:

                                      Σήμερα που έκανα από τον Κ12 της περιφερειακής μέχρι το σπίτι μου ( απόσταση 10 λεπτών το πολύ ) 50 λεπτά σκεφτόμουν αυτόματα κιβώτια την ώρα που επέλεγα για 567η φορά 1η ταχύτητα για να σταματήσω μετά από 10 sec

                                      Aργά το κατάλαβες,απορώ γιατί ο κόσμος αγοράζει σασμανάτα αυτοκίνητα.

                                      Οι λόγοι είναι πολλοί:

                                      1ος και καλύτερος: γιατί ο περισσότερος κόσμος είναι προκατειλημμένος αρνητικά απέναντι σε όλα τα αυτόματα κιβώτια μη γνωρίζοντας σε τι βαθμό έχουν εξελιχτεί.

                                      2ος: γιατί η επιλογή αυτόματου κιβωτίου κοστίζει και ναι μεν σε αμάξια πχ 50000

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        drdino last edited by

                                        • το γεγονός ότι στην ελλάδα ακόμα και τα απλά αυτόματα κιβώτιο δύσκολα επισκευάζονται. Για dsg κτλ δεν το συζητάμε...
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • X
                                          xsara16v last edited by

                                          Στο θέμα μας......

                                          Περιμένο αναβίωση του Υ10 turbo

                                          Με μία έκδοση Υ Abarth.........

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                          • S
                                            silencer51 last edited by

                                            Ο χρήστης drdino έγραψε:

                                            • το γεγονός ότι στην ελλάδα ακόμα και τα απλά αυτόματα κιβώτιο δύσκολα επισκευάζονται. Για dsg κτλ δεν το συζητάμε...

                                            Για μένα το μεγαλύτερο πρόβλημα ειναι η πολυπλοκότητα, είχα πετύχει ενα site που ανέφερε την διαδικασία αλλαγής λαδιών του DSG, πραγματικά εγω δε θα εμπιστευόμουν μηχανικό ελληνικής αντιπροσωπείας να την κάνει...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 1 / 13
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr