-
Ο χρήστης vladCTR έγραψε:
[
Το θεμα δεν ειναι εαν γινονται (το ξερω οτι γινονται και μαλιστα εχω παει και σε ενα πολυ καλο στις Σερρες) trackdays... Αλλα γιατι υπαρχει ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΠΙΣΤΑ ΓΙΑ 5 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ?... Γιατι ειναι τοσο δυσκολο να βγαλεις αδεια για δημιουργια πιστας στην Αττικη? Γιατι στειλαμε τον Θειο Bernie αδιαβαστο σπιτι του? Γιατι νομιζουμε οτι ετσι ειναι τα πραγματα και δεν μπορουμε να κανουμε τιποτα? Αυτα ειναι τα σημαντικα θεματα που μας ενωνουν ΟΛΟΥΣ... και οχι αν οι TFRCακιδες ειναι αλητες η οχι η και γιατι ο mad max τα χωνει αρκετα παραπανω απο οτι ειναι προθυμοι να δεχτουν οι περισσοτεροι. Εχω περασει την ηλικια του ποιος την εχει πιο μεγαλη. Πλεον θελω να βλεπω ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΜΟ προς ενα ανωτερο σκοπο.Καποιες συμπεριφορες και νοοτροποιες ειναι ξεπερασμενες πια. Ολοι μας το ξερουμε... ειναι καιρος να το κανουμε πραξη.
Πλεον, η παρεα μας εχει χασει τον 'ειδικο ογκο' που ειχε καποτε (for better or for worse), και ο παππους δεν προλαβε να εδρεωσει μια ταξη οπως την φανταζοταν αυτος. Ειναι κριμα να αφησουμε το παραδειγμα του να παει χαμενο... αυτο λεω μονο. Ειμαστε παρα πολλοι για να κρυβομαστε πισω απο την δικαιολογια του 'ειναι δυσκολο'.
Με σεβασμο,
vladΤωρα θετεις αλλα δεκα θεματα προς συζητηση φίλε Βλάντ.
(συν ενα προβλημα 'ηθικης υπόστασης' απο μενα,το πώς θα χαρακτηριζα τον εαυτο μου αν τολμούσα να οργανωθω για να αντιδρασω σε ζητηματα πίστας,ενω δεν οργανωθηκα και δεν αντεδρασα σε πραγματικα σοβαρα προβλήματα της κοινωνίας μας )
-
Χρειαζεται μια αρχη για τα παντα... και συχνα, η αρχη ειναι μια συζητηση...
Λεγοντας αυτο 'συν ενα προβλημα 'ηθικης υπόστασης' απο μενα,το πώς θα χαρακτηριζα τον εαυτο μου αν τολμούσα να οργανωθω για να αντιδρασω σε ζητηματα πίστας,ενω δεν οργανωθηκα και δεν αντεδρασα σε πραγματικα σοβαρα προβλήματα της κοινωνίας μας' εχεις ηδη χαρακτηρισει τον εαυτο σου και ξερεις τι ειναι το 'αποδοτικο'. Το ερωτημα ειναι γιατι δεν κανεις κατι για αυτο? (δεν ειρονευομαι ουτε πατροναρω, αλλα αν απαντισουμε ολοι σε αυτο το ερωτημα τοτε θα μαθουμε τι ΜΠΟΡΟΥΜΕ να κανουμε).
Εγω προσωπικα δεν κανω τιποτα περισσοτερο απο το να συζηταω για αυτο (ευαιστητοποιηση) επειδη οι γνωσεις μου επι του θεματος ΕΘΕΑ/ΕΛΠΑ ειναι στην καλητερη περιπτωση περιορισμενες. Τοσο απλα. Κοινος δεν ξερω καν απο που να ξεκινησω. Ευτυχως εχω παρα πολυ υπομονη.
-
Δεν έχω την υπομονή και την όρεξη να διαβάζω όλες τις σελιδες του topic....... γιατί είναι βαρετό....
απλά τονίζω ότι ΚΟΝΤΡΕΣ θα υπάρχουν πάντα όσο υπάρχει ΑΝΘΡΩΠΟΣ... παλιά γινόταν με Άμαξες , άλογα και Ελέφαντες... σήμερα γίνεται με αυτοκίνητα... η ΚΟΝΤΡΕΣ δεν σταματάνε.
Αν ήθελαν να τις σταματήσουν ας μου έβαζαν στο RS κόφτη στα 140 και 3εις ταχύτητες... πάλι θα έκανα κόντρα 0-100....
Οδηγώ και κάνω κόντρες όποτε κρίνω ότι είναι ασφαλές εδώ και 17 χρόνια....
Αν θέλουν να μειώσουν τα ατυχήματα ας φροντίζουν να διώξουν τους ΚΟΥΛΟΥΣ από τους δρόμους και μετά τα άτομα που αγαπάνε το αυτοκίνητο... άντε γιατί μας έχουνε σπάσει τα @ρχίδια όλοι οι νομιμόφρονες με τον ΚΟΚ τους και τις βλ@κωδεις φάτσες τους......Ζήτω τα αντίμετρα... και ζήτω τα γκάζια.....
-
Απο την πόλη ερχομαι και τηγανίζεις ψαρια
Καταραμενη ζεστη!!!
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Απο την πόλη ερχομαι και τηγανίζεις ψαριαΚαταραμενη ζεστη!!!
δικιο εχει παντως απλα ηταν λιγακι ξεμπαρκο
οι κοντρες ειναι γαματες αρκει να προσεχεις λιγακι..
ακομα και το να βλεπεις μια κοντρα με δυο γαματα εργαλεια ειναι γαματο -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Κάνεις λάθος. Αν χρονομετράς (έστω και από την εξέδρα) και ανακοινώνεις αποτελέσματα και μοιράζεις έπαθλα τότε κάνεις αγώνα. Οπότε, σύμφωνα με τον ΚΟΚ (άρθρο 49), πρέπει να έχεις πάρει άδεια από το Υπ. Δημόσιας Τάξης και να έχεις τη σύμφωνη γνώμη της ΕΛΠΑ. Ολοι οι αγώνες σε πίστα αυτές τις προϋποθέσεις έχουν.
Nάσο για να τα βάλουμε σε μια τάξη...
1ο και 2ο track day όντως γίνανε χρονομετρήσεις και όντως υπήρχαν ανακοινώσεις και κύπελα. Δεν υπήρχε νομικό πρόσωπο. Δηλαδή ήταν μια παρέα 30 ατόμων μάζεψε και ο γνωστός τον γνωστό του και κάνανε όλο αυτό το πράγμα. Ας δεχτώ ότι υπάρχει παρανομία παρόλο που δεν υπάρχει νομική υπόσταση. Δεν ξέρω βέβαια αν τότε υπήρχαν όλοι αυτοί οι κανόνες που τώρα συζητάμε αλλά και να υπήρχαν τα track days από club αυτοκινήτου στην Ελλάδα ήταν ένα νεοφερμένο προϊόν και δεν θα ξέραμε όλες τους κανόνες του παιχνιδιού.
Στα επόμενα track day ΔΕΝ υπήρχε ανακοίνωση χρόνων, ΔΕΝ υπήρχαν κύπελα και απονομές, ΔΕΝ υπήρχαν πράγματα που να φανερώνουν αγώνα.
Συγκεκριμένα ήταν ένα άτομο με μια σελίδα χαρτί που κρατούσε χρόνο με μηχάνημα χειρός, όταν προλάβενε και όταν έκανε κέφι, ώστε να γίνει ο απαραίτητος χαβαλές μεταξύ 5-10 ατόμων την επομένη της οργάνωσης. Το παλικάρι καθόταν εκτός πίστας και επαναλαμβάνω ότι ΠΟΤΕ δεν ανακοινώθηκαν χρόνοι κτλπ.Ο λόγος που μας απομακρύνανε ήταν οι απειλές που δεχτήκαμε, η ξαφνική αλλαγή συμπεριφοράς από τους υπεύθυνους της πίστας, η ''ξαφνική'' αναξιοπίστία τους ως προς τις συμφωνίες κτλπ. Ο οικονομικός παράγωντας είναι το τελευταίο. Όταν κάτι το αγαπάς θα βρεις τρόπο να το χρηματοδοτήσεις(χορηγίες, θυσίες από την τσέπη σου κτλπ).
Όλα τα περίεργα αυτά γεγονότα ξεκίνησαν μετά το 4ο track day όπου ΞΑΝΑΛΕΩ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΥΤΕ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΑ ΧΕΙΡΟΣ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ. Απλά τότε ξεκίνησαν οι εκδηλώσεις με τα 100+ αυτοκίνητα και τότε τους πήγε ΝΑΑΑΑ με το συμπάθειο.
-
Ο χρήστης xsara16v έγραψε:
Δεν έχω την υπομονή και την όρεξη να διαβάζω όλες τις σελιδες του topic....... γιατί είναι βαρετό....απλά τονίζω ότι ΚΟΝΤΡΕΣ θα υπάρχουν πάντα όσο υπάρχει ΑΝΘΡΩΠΟΣ... παλιά γινόταν με Άμαξες , άλογα και Ελέφαντες... σήμερα γίνεται με αυτοκίνητα... η ΚΟΝΤΡΕΣ δεν σταματάνε.
Αν ήθελαν να τις σταματήσουν ας μου έβαζαν στο RS κόφτη στα 140 και 3εις ταχύτητες... πάλι θα έκανα κόντρα 0-100....
Οδηγώ και κάνω κόντρες όποτε κρίνω ότι είναι ασφαλές εδώ και 17 χρόνια....
Αν θέλουν να μειώσουν τα ατυχήματα ας φροντίζουν να διώξουν τους ΚΟΥΛΟΥΣ από τους δρόμους και μετά τα άτομα που αγαπάνε το αυτοκίνητο... άντε γιατί μας έχουνε σπάσει τα @ρχίδια όλοι οι νομιμόφρονες με τον ΚΟΚ τους και τις βλ@κωδεις φάτσες τους......Ζήτω τα αντίμετρα... και ζήτω τα γκάζια.....
Έλεος ρε παιδιά! Σε λίγο θα γίνει και πρόταση να απαγορευτούν οι κανονικές μετακινήσεις αν δεν έχεις βρει κάποιον για να κάνεις κόντρες μέχρι εκεί που θες!
Δηλαδή ρε συ φίλε (που προφανώς φαντάζομαι δεν είσαι ένας από τους ΚΟΥΛΟΥΣ που λες) πως θα ορίσουν τα κριτήρια κουλαμάρας? Το ότι δεν έχεις κάνει σοβαρό ατύχημα σε 17 χρόνια δεν είναι πάντα απόδειξη ότι είσαι χεράς αλλά και τύχης! Προσωπικά πέρα από γραντζουνίες στο παρκάρισμα δεν έχω προκαλέσει την παραμικρή ζημία στο αμάξι όσο οδηγώ. Είμαι χεράς? Όχι βέβαια απλά κωλόφαρδος είμαι που την έχω σκαπουλάρει από καταστάσεις που πήγαινα όπως οι χεράδες. Εντάξει τότε ήμουνα 18 και ήταν λογικό. Τώρα έχω αρχίσει να βάζω κάπως μυαλό και πάω όσο πιο νορμάλ μπορώ.
Καλά κάνουν και κόβουν κώλους οι μπατσαίοι. Δεν πάνε να βγάζουν φράγκα? Ας τα βγάζουν! Προτιμώ το 1% των οδηγών να χάσει την ευκαιρία να επιιδεικνύεται και να σωθεί έστω και μία ανθρώπινη ζωή έστω και να γλιτώσει ένας άνθρωπος από το μαρτύριο του να είναι καθήλωμένος σε καροτσάκι. Όπως είπε και ο χάι φάι αυτοί που γουστάρουν την οδήγηση και όχι την επίδειξη θα τους βρεις στις πίστες και στα βουνα κινούμενους περίεργες μέρες και ώρες για να αποφύγουν την κίνηση. Και αυτοί φάουλ είναι αλλά τουλάχιστον θα σκοτωθούν μόνοι τους και δεν θα πάρουν αθώους στο λαιμό τους...
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Δεν έχω την υπομονή και την όρεξη να διαβάζω όλες τις σελιδες του topic....... γιατί είναι βαρετό....
απλά τονίζω ότι ΚΟΝΤΡΕΣ θα υπάρχουν πάντα όσο υπάρχει ΑΝΘΡΩΠΟΣ... παλιά γινόταν με Άμαξες , άλογα και Ελέφαντες... σήμερα γίνεται με αυτοκίνητα... η ΚΟΝΤΡΕΣ δεν σταματάνε.
Αν ήθελαν να τις σταματήσουν ας μου έβαζαν στο RS κόφτη στα 140 και 3εις ταχύτητες... πάλι θα έκανα κόντρα 0-100....
Οδηγώ και κάνω κόντρες όποτε κρίνω ότι είναι ασφαλές εδώ και 17 χρόνια....
Αν θέλουν να μειώσουν τα ατυχήματα ας φροντίζουν να διώξουν τους ΚΟΥΛΟΥΣ από τους δρόμους και μετά τα άτομα που αγαπάνε το αυτοκίνητο... άντε γιατί μας έχουνε σπάσει τα @ρχίδια όλοι οι νομιμόφρονες με τον ΚΟΚ τους και τις βλ@κωδεις φάτσες τους......Ζήτω τα αντίμετρα... και ζήτω τα γκάζια.....
Έλεος ρε παιδιά! Σε λίγο θα γίνει και πρόταση να απαγορευτούν οι κανονικές μετακινήσεις αν δεν έχεις βρει κάποιον για να κάνεις κόντρες μέχρι εκεί που θες!
Δηλαδή ρε συ φίλε (που προφανώς φαντάζομαι δεν είσαι ένας από τους ΚΟΥΛΟΥΣ που λες) πως θα ορίσουν τα κριτήρια κουλαμάρας? Το ότι δεν έχεις κάνει σοβαρό ατύχημα σε 17 χρόνια δεν είναι πάντα απόδειξη ότι είσαι χεράς αλλά και τύχης! Προσωπικά πέρα από γραντζουνίες στο παρκάρισμα δεν έχω προκαλέσει την παραμικρή ζημία στο αμάξι όσο οδηγώ. Είμαι χεράς? Όχι βέβαια απλά κωλόφαρδος είμαι που την έχω σκαπουλάρει από καταστάσεις που πήγαινα όπως οι χεράδες. Εντάξει τότε ήμουνα 18 και ήταν λογικό. Τώρα έχω αρχίσει να βάζω κάπως μυαλό και πάω όσο πιο νορμάλ μπορώ.
Καλά κάνουν και κόβουν κώλους οι μπατσαίοι. Δεν πάνε να βγάζουν φράγκα? Ας τα βγάζουν! Προτιμώ το 1% των οδηγών να χάσει την ευκαιρία να επιιδεικνύεται και να σωθεί έστω και μία ανθρώπινη ζωή έστω και να γλιτώσει ένας άνθρωπος από το μαρτύριο του να είναι καθήλωμένος σε καροτσάκι. Όπως είπε και ο χάι φάι αυτοί που γουστάρουν την οδήγηση και όχι την επίδειξη θα τους βρεις στις πίστες και στα βουνα κινούμενους περίεργες μέρες και ώρες για να αποφύγουν την κίνηση. Και αυτοί φάουλ είναι αλλά τουλάχιστον θα σκοτωθούν μόνοι τους και δεν θα πάρουν αθώους στο λαιμό τους...
το να μην κανεις ατυχηματα δεν ειναι τυχη, ειναι ικανοτητα
το εχω ξαναπει, καλος οδηγος ειναι αυτος που δεν κανει ατυχηματα
τυχη ειναι αν δεν κανεις ατυχημα μια φορα, δυο, οχι αν οδηγεις καθε μερα για 17 χρονια
σιγουρα, μια στραβη μπορει να συμβει σε οποιονδηποτε σε ορισμενες περιπτωσεις, αλλα οι καλοι οδηγοι ειναι αυτοι που εχουν ελαχιστες πιθανοτητες να εμπλακουν σε ατυχημα ετσι και αλλιωςκαι οι κοντρες, η ταχυτητα, τα παντιλικια, ολα αυτα ειναι γαματα
απλα καποιοι ειναι πολυ δηθεν να το παραδεχτουν -
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Δεν έχω την υπομονή και την όρεξη να διαβάζω όλες τις σελιδες του topic....... γιατί είναι βαρετό....
απλά τονίζω ότι ΚΟΝΤΡΕΣ θα υπάρχουν πάντα όσο υπάρχει ΑΝΘΡΩΠΟΣ... παλιά γινόταν με Άμαξες , άλογα και Ελέφαντες... σήμερα γίνεται με αυτοκίνητα... η ΚΟΝΤΡΕΣ δεν σταματάνε.
Αν ήθελαν να τις σταματήσουν ας μου έβαζαν στο RS κόφτη στα 140 και 3εις ταχύτητες... πάλι θα έκανα κόντρα 0-100....
Οδηγώ και κάνω κόντρες όποτε κρίνω ότι είναι ασφαλές εδώ και 17 χρόνια....
Αν θέλουν να μειώσουν τα ατυχήματα ας φροντίζουν να διώξουν τους ΚΟΥΛΟΥΣ από τους δρόμους και μετά τα άτομα που αγαπάνε το αυτοκίνητο... άντε γιατί μας έχουνε σπάσει τα @ρχίδια όλοι οι νομιμόφρονες με τον ΚΟΚ τους και τις βλ@κωδεις φάτσες τους......Ζήτω τα αντίμετρα... και ζήτω τα γκάζια.....
Έλεος ρε παιδιά! Σε λίγο θα γίνει και πρόταση να απαγορευτούν οι κανονικές μετακινήσεις αν δεν έχεις βρει κάποιον για να κάνεις κόντρες μέχρι εκεί που θες!
Δηλαδή ρε συ φίλε (που προφανώς φαντάζομαι δεν είσαι ένας από τους ΚΟΥΛΟΥΣ που λες) πως θα ορίσουν τα κριτήρια κουλαμάρας? Το ότι δεν έχεις κάνει σοβαρό ατύχημα σε 17 χρόνια δεν είναι πάντα απόδειξη ότι είσαι χεράς αλλά και τύχης! Προσωπικά πέρα από γραντζουνίες στο παρκάρισμα δεν έχω προκαλέσει την παραμικρή ζημία στο αμάξι όσο οδηγώ. Είμαι χεράς? Όχι βέβαια απλά κωλόφαρδος είμαι που την έχω σκαπουλάρει από καταστάσεις που πήγαινα όπως οι χεράδες. Εντάξει τότε ήμουνα 18 και ήταν λογικό. Τώρα έχω αρχίσει να βάζω κάπως μυαλό και πάω όσο πιο νορμάλ μπορώ.
Καλά κάνουν και κόβουν κώλους οι μπατσαίοι. Δεν πάνε να βγάζουν φράγκα? Ας τα βγάζουν! Προτιμώ το 1% των οδηγών να χάσει την ευκαιρία να επιιδεικνύεται και να σωθεί έστω και μία ανθρώπινη ζωή έστω και να γλιτώσει ένας άνθρωπος από το μαρτύριο του να είναι καθήλωμένος σε καροτσάκι. Όπως είπε και ο χάι φάι αυτοί που γουστάρουν την οδήγηση και όχι την επίδειξη θα τους βρεις στις πίστες και στα βουνα κινούμενους περίεργες μέρες και ώρες για να αποφύγουν την κίνηση. Και αυτοί φάουλ είναι αλλά τουλάχιστον θα σκοτωθούν μόνοι τους και δεν θα πάρουν αθώους στο λαιμό τους...
Οποιος γουσταρει βουνο, το κανονηζουμε
-
ΑΑχχχχχ τι να πρωτοπεί κανείς............
-
Παραλείπω το σχολιάσμό του ηδονοβλεψία κλώνου φορουμίτη και επί του θέματος δεν λέ ναι οι κάθε λογής μλκίες με 4 ρόδες είναι πόρωση όπως και να το κάνουμε όπως είπε και ο σκάι. Το θέμα είναι ότι δεν νομίζω ότι υπάρχει κανείς που να πιστεύει ότι είναι ασφαλής όποιος τα κάνει αυτά. Προκειμένου λοιπόν να τη 'βρίσκουν' μερικοί (μεταξύ αυτών και εγώ, δεν κάνω την πάπια) προτιμώ να υπάρχει μία ισχυρή παρουσία της αστυνομίας στα σημεία τύπου λιμανάκια/βούτα/καβάλας/κατεχάκη κτλ και είναι στάνταρ ότι γίνονται μλκίες. Είπαμε οι πραγματικοί εραστές της οδήγησης θέλουν να οδηγήσουν σε άδειους δρόμους (πίστα/βουνά) κυνηγώντας την οδηγική απόλαυση και όχι χρόνους ή ...προφυλακτήρες
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Καλά κάνουν και κόβουν κώλους οι μπατσαίοι. Δεν πάνε να βγάζουν φράγκα? Ας τα βγάζουν! Προτιμώ το 1% των οδηγών να χάσει την ευκαιρία να επιιδεικνύεται και να σωθεί έστω και μία ανθρώπινη ζωή έστω και να γλιτώσει ένας άνθρωπος από το μαρτύριο του να είναι καθήλωμένος σε καροτσάκι.
Αμα πραγματικα το πιστευεις (δεν το αμφισβητω, συζητηση κανουμε), τοτε θα επρεπε να ξεκινας απο την αρχη (στις γραμμες της υπογραφης σου ας πουμε!) και αμα πλεον ξεφορτωθουμε τους αμετρητους (και οχι το 1% ετσι) χαραμοφαιδες παρτακιδες φαταουλες τοτε ας ασχοληθουμε και με την οδικη συμπεριφορα... Δεν ειναι δυνατον να ειμαι γαιδουρι στην καθημερινοτητα μου και με το που καθομαι πισω απο το τιμονι να γινωμαι 'κυριος'.
Αλλα και ο xsara16v, δεν νομιζω να λεει κατι διαφορετικο (quote: xsara16v: Οδηγώ και κάνω κόντρες όποτε κρίνω ότι είναι ασφαλές εδώ και 17 χρόνια.... ) απο οτι λες εσυ, απλα τα λεει πιο 'χυμα'. Ισως δεν καταλαβα καλα...
-
Νομίζω πως οι κοινοτυπίες δεν δίνουν απαντήσεις, αλλά ας ξαναπώ κι εγώ μία...
Λοιπόν, ανεξάρτητα πόσο χεράς ή κουλός είναι κάποιος, το ζήτημα είναι πως , Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ. Τι εννοώ; Η ταχύτητα δεν προκαλεί απαραίτητα το ατύχημα: αιτίες μπορεί να είναι ο δρόμος, η βλακεία, η ασχετοσύνη, η κουλαμάρα, ο ανάδρομος Ερμής ή το κακορίζικο κεφάλι μας... ΑΛΛΑ, αν κάποιο από όλα αυτά ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ το ατύχημα και η ταχύτητα είναι υψηλή, τότε μάλλον ΤΗΝ ΚΑΤΣΑΜΕ ΤΗΝ ΒΑΡΚΑ!
Δεν λέω πως δεν αρκούν και λιγότερα χιλιόμετρα για να σκοτωθείς, ούτως ή άλλως το 80% των θανατηφόρων με 50 χλμ γίνονται... Αλλά ΑΝ πας με πολλά και έχεις εμπλοκή σε ατύχημα, τα πράγματα μάλλον θα είναι ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ.
Τώρα, είμαι ένας άλλος υποκριτής για κάποιους, αφού άλλα λέω κι άλλα κάνω...Μισό να εξηγήσω:
Τα παραπάνω τα γνωρίζω και τα ΠΙΣΤΕΥΩ. Δεν σημαίνει όμως πως κάποιες φορές , ΕΝΩ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ, δεν πατάω το γκάζι...
Αλλά δεν έχω και την ψευδαίσθηση πως είναι....ασφαλέστατη διαδικασία, γιατί πολύ απλά ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΦΕΛΗΣ!
Προφανώς οι κουλοί θα συνεχίσουν να υπάρχουν στους δρομους, γιατί δεν έχουν όλοι την ίδια όρεξη και ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν μπορείς να απαγορέψεις σε κάποιον να οδηγήσει, επειδή δεν μπορεί να κάνει καλό χρόνο στα Μέγαρα...
Ακριβώς οι πιο καλοί οδηγοί πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τους κουλούς γύρω τους και να προσέχουν.
Γίνεται κάτι τέτοιο όταν 'κοντράρεσαι' με κάποιον; Από προσωπική εμπειρία ΟΧΙ!
Πώς ξέρεις αν τελικά ο άλλος δεν είναι ένας από τους κουλούς (ή τους Κθούλου του Lovecraft τέλος πάντωνχχχ ); Δεν γίνεται να το ξέρεις! Συνέβη σε μένα, σε ηλίθιο άνοιγμα στην Πάτρα, με κάγκουρα που οδηγούσε Scirocco με τέρμα μουσική 3 τα ξημερώματα και ήθελα να τον....τσιγκλίσω με το...Zastava! Μέσα 3 καγκούρια, σταματάνε δίπλα μου, ανοίγω λίγο το....Weber και θεώρησε ο παλίκαρος πως με έχει... Βγαίνουμε στην άδεια Κορίνθου και στην στροφή της Αγ. Σοφίας με καμιά 90 κι ενώ ήταν αυτός μπροστά κι εγώ 10 μέτρα πίσω του, κάνει ΤΗΝ μ@λακία, και σκάει αριστερά στα παρκαρισμένα με όσο πήγαινε!Σβουρίζει, ευτυχώς που είχε χώρο ο δρόμος 3 λωρίδες και πέρασα δίπλα του, κάτω λάδια, νερά , γυαλιά (το παρμπρίζ τινάχτηκε 3 μέτρα ψηλά στο τράκο για να ξαναπέσει μετά... ) , το Transit που έπεσε μετακινήθηκε 2-3 μέτρα, εγώ πέρασα και σταμάτησα παρακάτω, έβγαλα τρίγωνο για να σώσω κανέναν από αυτούς που θα έρχονταν κατόπιν, πήγα τους είδα, ήταν ΟΚ και μετά αρχισαν αστυνομίες , οδικές κλπ. Ευτυχώς δεν ήταν μ@λάκας και ίπε στους μπάτσους ότι αυτός όντως έφταιγε, θα μπορούσε να με τρέχει και άντε να βρεις δίκιο στα δικαστήρια...
Έκτοτε κομμένες οι λαμακίες στην πόλη (αν και μια φορά παρασύρθηκα πάλι από ένα καγκούρι στην Ποσειδώνος... ).
Αλλά κι εγώ που τρέχω μαζί τους δεν είμαι καλύτερος...
Για να μην αναφέρω ΑΠΕΙΡΑ παραδείγματα, σε στενούς δρόμους τύπου Αντίρριο - Γιάννενα, που επειδή δεν μπορούσε να με φτάσει με τον δρόμο ανοιχτό ο άλλος, μόλις έβρισκα φορτηγό σε σημείο που δεν μπορούσα να περάσω και έμενα πίσω του, να βγαίνει και να προσπερνάει ΧΩΡΙΣ ΑΥΡΙΟ ΠΑΝΩ ΣΕ ΣΤΡΟΦΗ ΧΩΡΙΣ ΟΡΑΤΟΤΗΤΑ!
Και μην μου πει κάποιος πως δικό του πρόβλημα, είναι και πρόβλημα για τον απέναντι που πιθανόν να βρει, είναι και πρόβλημα δικό μου, που αν γίνει τράκο μπορεί να πάρει κι εμένα η μπάλα! Και κυρίως: αν άφηνα το καγκούρι να με περάσει και έχανα έστω 2 λεπτά από το χρόνο μου πηγαίνοντας πιο αργά, ίσως να μην ΠΡΟΚΑΛΟΥΣΑ την συμπεριφορά του! Ειδικά παλιά με το γρήγορο Zastava, είχαν δει τα μάτια μου, ΤΡΕΛΑ πράγματα!
Ποιος μπορεί να τους μαζέψει όλους αυτούς; ΑΝ βάλουμε μάθηματα οδικής παιδείας στα σχολεία, θ' αλλάξει κάτι; Εδώ μια π@παριά ταινία βγήκε (Fast and Furious) και πήξαμε στα καγκούρια!
Πριν την πρόληψη , ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ θα υπάρξει καταστολή. Οσες χώρες το δοκίμασαν, κερδισμένες βγήκαν. Οι κόντρες προφανώς και δεν θα σταματήσουν... Αλλά ας γίνουν κάπου αλλού με λιγότερο κόσμο και όχι στην Βουλιαγμένης και την Ποσειδώνος.
Η σημερινή ασυδοσία, έχει δώσει θάρρος στα καγκούρια, αυτό είναι σίγουρο. Πάει ο άλλος και αφαιρεί εξάτμιση και καταλύτη, βάζει νίτρο και τούρμπο στο μάστρο-Μήτσο και μετά θορυβεί , ρυπαίνει και γίνεται δημόσιος κίνδυνος για ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ.
Δηλαδή τι προτείνουν κάποιοι; Να αφήσουμε τους πάντες ν' αλωνίζουν; Να έρθω κάτω από το σπίτι σας με το 'ICE' μου να σας σπάσω τα @@; Θα πείτε , ΟΚ , χρειαζόμαστε απλώς καλύτερη....παιδεία; Ποιο σύστημα παιδείας δεν θα παράγει μικροαστούς , αμόρφωτους , απαίδευτους ανθρώπους; Υπάρχει κάποιο στον κόσμο; Ακόμη και οι πιο προηγμένες χώρες, το ζήτημα το έλυσαν με ΑΥΣΤΗΡΟΤΗΤΑ: στις Σκανδιναϋικές χώρες, νομίζετε πως τρέχουν όσο γουστάρουν; Με το μαστίγιο τους φέρονται! Και είναι πολύ πιο μορφωμένοι από μας και έχουν πολύ μεγαλύτερη κοινωνική συνείδηση και σαφώς είναι και πιο πειθαρχημένοι (αν εξαιρέσουμε τον αλκοολισμό, αλλά κι αυτό έχει τις ρίζες του κάπου...)
Δεν προτείνω να μπουν κάμερες πάντου και τέτοιες ηλιθιότητες. Προτείνω σε στρατηγικά σημεία, ΑΥΣΤΗΡΟΤΑΤΟ έλεγχο, που θα οδηγήσει σε κάποιον συνετισμό τους ΑΣΥΔΟΤΟΥΣ!
Μόλις γίνει αυτό, θα έχουμε χρόνο να σχεδιάσουμε την καλύτερη παιδεία, γιατί προς το παρόν τα dB και οι νεκροί στους δρόμους δεν μας αφήνουν το κεφάλι καθαρό και νηφάλιο...
Μετά από όλο αυτό το κατεβατό, το ερώτημα: ΘΑ ΞΑΝΑΚΑΝΩ ΚΟΝΤΡΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ;
Θα προσπαθήσω ΟΧΙ! Ίσως μια φορά να παρασυρθώ, γιατί κι εγώ έχω τις αδυναμίες μου σαν άνθρωπος, αλλά τουλάχιστον θα είναι βάσει πιθανοτήτων πιο δύσκολο να συμβεί η στραβή ΤΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ, παρά το να προκαλώ την τύχη μου ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
Το ίδιο ισχύει και για την ταχύτητα: άλλο να πιάσει μια φορά 180 ή 200 κι άλλο να κάνεις το ταξίδι με τέτοια...ΜΩΤ! Ειδικά στους ελληνικούς δρόμους.
Τελευταίο: είμαι ΚΟΥΛΟΣ ή ΧΕΡΑΣ; Αυτό θα το δούμε μόνον αν στα 80 θα μπορώ να παίζω τα εγγονάκια μου στα γόνατα... Αν είμαι αρτιμελής και γερός, τότε μάλλον σωστά πορευόμουν και δεν ήταν μόνο θέμα τύχης. Για μένα τα 13 χρόνια που οδηγώ με δίπλωμα , δεν είναι αρκετό δείγμα... Καποιοι πάλι, οδηγούν ένα χρόνο, τραβάνε και 2 χειρόφρενα και ..ΤΟ ΕΧΟΥΝ το αυτοκίνητο... Αλλά υπάρχουν και ηλίθιοι πάντοτε..ΥΣ: Θέλω να δω τι θα πει ο Xenos μετά από τούτο το μήνυμα! Το παράκανα σόρυ, δεν κατάλαβα πως είναι τόσο μεγάλο!
-
Κοίταξε νομίζω ότι είναι πλέον παγιωμένη άποψη του φόρουμ οτι δεν μπαίνουμε στο τριπάκι 'άς γίνει ιδανική η κοινωνία/φτιαχτούν καλύτεροι δρόμοι/μου κάτσει η ζιζελ και εγώ δεν θα παραβιάζω τους νόμους/δεν θα τρέχω/θα την έχω βασίλισσα. Εμείς πρέπει να κάνουμε την πρώτη κίνηση γιατί αλλιώς χαθήκαμε. Με την καθημερινή μας στάση κάνουμε πολιτική όχι με το χαρτάκι που ρίχνουμε κάθε 4 χρόνια και περιμένουμε να φτιαχτούν όλα...
Αυτό που διαφωνώ είναι να κάνω κόντρες με άλλους γιατί τότε δεν αναζητάς την οδηγική ευχαρίστηση αλλά την επιβεβαίωση ότι είσαι καλός σε κάτι. Το κακό της υπόθεσης είναι ότι προκειμένου να αυξηθεί η ικανοποίηση του κοντράκια και να νομίζει ότι απολαμβάνει αναγνώριση από μεγαλύτερο κοινό συνήθως πάει σε μέρη που μαζεύεται κόσμος, οπότε το πράγμα γίνεται ακόμα πιο επικίνδυνο. Προσωπικά δεν έχω μπει ποτέ στη διαδικάσία να στηθώ σε φανάρι και να σκίσω το αμάξι μου μέχρι που να νομίζω ότι κέρδισα ή να κολλήσω σε προφυλακτήρα οπουδήποτε, για να περάσω κάποιον. Ναι θα απολαύσω μία σβέλτη ορεινή διαδρομή, να μάθω τα μυστικά της οδήγησης και του δρόμου γιατί είναι μάλλον απίθανο αν δεν φοράς αυτό
να τα ξέρεις πραγματικά. Θέλω να γίνω καλύτερος οδηγός και όχι να κερδίσω λοιπόν. Κλείνοντας μία φράση νομίζω ότι θα ταίριαζε εδώ και αν την ασπαζόμασταν περισσότεροι θα είχαμε λιγότερα θύματα
'Πότε μου δεν μου άρεσε να μοιράζομαι μία στροφή'
L. J. K. Setright -
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Θέλω να γίνω καλύτερος οδηγός και όχι να κερδίσω λοιπόν. Κλείνοντας μία φράση νομίζω ότι θα ταίριαζε εδώ και αν την ασπαζόμασταν περισσότεροι θα είχαμε λιγότερα θύματα
'Πότε μου δεν μου άρεσε να μοιράζομαι μία στροφή'
L. J. K. Setrightεπισης δεν θα ειχαμε φορμουλα 1, μοτοgp κ.α.
Παραλείπω το σχολιάσμό του ηδονοβλεψία κλώνου φορουμίτη και επί του θέματος δεν λέ ναι οι κάθε λογής μλκίες με 4 ρόδες είναι πόρωση όπως και να το κάνουμε όπως είπε και ο σκάι. Το θέμα είναι ότι δεν νομίζω ότι υπάρχει κανείς που να πιστεύει ότι είναι ασφαλής όποιος τα κάνει αυτά. Προκειμένου λοιπόν να τη 'βρίσκουν' μερικοί (μεταξύ αυτών και εγώ, δεν κάνω την πάπια) προτιμώ να υπάρχει μία ισχυρή παρουσία της αστυνομίας στα σημεία τύπου λιμανάκια/βούτα/καβάλας/κατεχάκη κτλ και είναι στάνταρ ότι γίνονται μλκίες. Είπαμε οι πραγματικοί εραστές της οδήγησης θέλουν να οδηγήσουν σε άδειους δρόμους (πίστα/βουνά) κυνηγώντας την οδηγική απόλαυση και όχι χρόνους ή ...προφυλακτήρες
νταξ αλλο τα λιμανακια που παει ο καθε επικινδυνος καγκουρας ή να κυνηγησεις καποιον αγνωστο στο σουνιο και να τον πηγαινεις προφυλακτηρα και αλλο το να ανοιξεις με ενα φιλαρακι σε ελεγχομενες συνθηκες..
το ειπα και πιο πανω, το θεμα ειναι να μην παιρνουν τα μυαλα σου αερα και να ξερεις που κανεις τι, και να μην ενοχλεις τους αλλουςΝομίζω πως οι κοινοτυπίες δεν δίνουν απαντήσεις, αλλά ας ξαναπώ κι εγώ μία...
Λοιπόν, ανεξάρτητα πόσο χεράς ή κουλός είναι κάποιος, το ζήτημα είναι πως , Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΚΟΤΩΝΕΙ. Τι εννοώ; Η ταχύτητα δεν προκαλεί απαραίτητα το ατύχημα: αιτίες μπορεί να είναι ο δρόμος, η βλακεία, η ασχετοσύνη, η κουλαμάρα, ο ανάδρομος Ερμής ή το κακορίζικο κεφάλι μας... ΑΛΛΑ, αν κάποιο από όλα αυτά ΠΡΟΚΑΛΕΣΕΙ το ατύχημα και η ταχύτητα είναι υψηλή, τότε μάλλον ΤΗΝ ΚΑΤΣΑΜΕ ΤΗΝ ΒΑΡΚΑ!
Δεν λέω πως δεν αρκούν και λιγότερα χιλιόμετρα για να σκοτωθείς, ούτως ή άλλως το 80% των θανατηφόρων με 50 χλμ γίνονται... Αλλά ΑΝ πας με πολλά και έχεις εμπλοκή σε ατύχημα, τα πράγματα μάλλον θα είναι ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ.σωστα.
γι'αυτο αλλο να τρεχεις στο ποταμι οταν εχει εστω ροη (οχι κινηση που εισαι εγκληματιας, αλλα και ροη να εχει παλι ειναι επικινδυνο), και αλλο στην αττικη οδο στις 4.30 το πρωι
επισης αδυνατω να βρω τι το επικινδυνο εχει οταν πηγαινω στην αλανα με την παρεα μου και κανουμε σβουριδια και γιατι ακριβως θα ηταν ασφαλεστερο να μπω σε μια πιστα.. -
Ο χρήστης travelman έγραψε:
προτιμώ να υπάρχει μία ισχυρή παρουσία της αστυνομίας στα σημεία τύπου λιμανάκια/βούτα/καβάλας/κατεχάκη κτλ και είναι στάνταρ ότι γίνονται μλκίες.εγώ πάλι προτιμω αυτες οι αστυνομικές δυναμεις να προσπαθούν να διασφαλισουν την ασφάλεια και την τάξη στα χιλιάδες νοικοκυριά που τις έχουν πραγματικα ανάγκη.
-
@ skye
Άλλο οι πισταδόρικοι αγώνες όπου στουκάρεις με 300 και δεν παθαίνεις τίποτα σήμερα (κούμπιτσα) και άλλο το 'χότ χάτς' με ΦΠΕ και ζαντολάστιχο που τρέχει να φτάσει κάποιον άλλο κάγκουρα
Περι αλλάνας +1000 αρκεί να τηρούνται οι βασικοί κανόνες ασφαλείας και μην έχουμε κάτι τέτοια http://www.youtube.com/watch?v=bWax-G1AlvA. Αλλιώς είναι ότι καλύτερο για να μάθει κανείς οδήγηση πάνω από τα όρια με ασφάλεια
@ Joe Bar Team
Έχεις ένα δίκιο στο συλλογισμό σου. Δυστυχώς όμως οι στατιστικές μάς διατάζουν να δώσουμε περισσότερη προσοχή στην οδική ασφάλεια μίας και οι 2000 νεκροί το χρόνο είναι περισσότεροι από τους νεκρούς εγκληματικών ενεργειών. Άκόμα και στην αμερική του μπους οι νεκροί από πυροβόλα όπλα είναι 11000 το χρόνο (στον ακύρηχτο πόλεμο του Μουρ νομίζω το έλεγε αυτό) όταν έχουν 45000 από τροχαία. Φυσικά αν δεν ήταν η αυστηρή αστυνόμευση θα είχαν πολλούς περισσότερους... -
Ο χρήστης Joe Bar Team έγραψε:
προτιμώ να υπάρχει μία ισχυρή παρουσία της αστυνομίας στα σημεία τύπου λιμανάκια/βούτα/καβάλας/κατεχάκη κτλ και είναι στάνταρ ότι γίνονται μλκίες.
εγώ πάλι προτιμω αυτες οι αστυνομικές δυναμεις να προσπαθούν να διασφαλισουν την ασφάλεια και την τάξη στα χιλιάδες νοικοκυριά που τις έχουν πραγματικα ανάγκη.
Εγώ τους θέλω μακριά από το σπίτι μου, στους δρόμους. Πιο επικίνδυνος είναι ο κάγκουρας, από τον διαρρήκτη. Ο πρώτος θα σε σκοτώσει, ο δεύτερος θα σε κλέψει. Πόσα θύματα έχουμε από διαρρήξεις στην Ελλάδα;
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
το να μην κανεις ατυχηματα δεν ειναι τυχη, ειναι ικανοτητα
το εχω ξαναπει, καλος οδηγος ειναι αυτος που δεν κανει ατυχηματα
τυχη ειναι αν δεν κανεις ατυχημα μια φορα, δυο, οχι αν οδηγεις καθε μερα για 17 χρονια
σιγουρα, μια στραβη μπορει να συμβει σε οποιονδηποτε σε ορισμενες περιπτωσεις, αλλα οι καλοι οδηγοι ειναι αυτοι που εχουν ελαχιστες πιθανοτητες να εμπλακουν σε ατυχημα ετσι και αλλιωςκαι οι κοντρες, η ταχυτητα, τα παντιλικια, ολα αυτα ειναι γαματα
απλα καποιοι ειναι πολυ δηθεν να το παραδεχτουν
ΕΛΠΑ, ΕΘΕΕΑ, Διαπλοκη, Παραπληροφορηση και TFRC....