Jun 22, 2007, 5:24 PM

Ο χρήστης nass έγραψε:

Κάνεις λάθος. Αν χρονομετράς (έστω και από την εξέδρα) και ανακοινώνεις αποτελέσματα και μοιράζεις έπαθλα τότε κάνεις αγώνα. Οπότε, σύμφωνα με τον ΚΟΚ (άρθρο 49), πρέπει να έχεις πάρει άδεια από το Υπ. Δημόσιας Τάξης και να έχεις τη σύμφωνη γνώμη της ΕΛΠΑ. Ολοι οι αγώνες σε πίστα αυτές τις προϋποθέσεις έχουν.

Nάσο για να τα βάλουμε σε μια τάξη...

1ο και 2ο track day όντως γίνανε χρονομετρήσεις και όντως υπήρχαν ανακοινώσεις και κύπελα. Δεν υπήρχε νομικό πρόσωπο. Δηλαδή ήταν μια παρέα 30 ατόμων μάζεψε και ο γνωστός τον γνωστό του και κάνανε όλο αυτό το πράγμα. Ας δεχτώ ότι υπάρχει παρανομία παρόλο που δεν υπάρχει νομική υπόσταση. Δεν ξέρω βέβαια αν τότε υπήρχαν όλοι αυτοί οι κανόνες που τώρα συζητάμε αλλά και να υπήρχαν τα track days από club αυτοκινήτου στην Ελλάδα ήταν ένα νεοφερμένο προϊόν και δεν θα ξέραμε όλες τους κανόνες του παιχνιδιού.

Στα επόμενα track day ΔΕΝ υπήρχε ανακοίνωση χρόνων, ΔΕΝ υπήρχαν κύπελα και απονομές, ΔΕΝ υπήρχαν πράγματα που να φανερώνουν αγώνα.
Συγκεκριμένα ήταν ένα άτομο με μια σελίδα χαρτί που κρατούσε χρόνο με μηχάνημα χειρός, όταν προλάβενε και όταν έκανε κέφι, ώστε να γίνει ο απαραίτητος χαβαλές μεταξύ 5-10 ατόμων την επομένη της οργάνωσης. Το παλικάρι καθόταν εκτός πίστας και επαναλαμβάνω ότι ΠΟΤΕ δεν ανακοινώθηκαν χρόνοι κτλπ.

Ο λόγος που μας απομακρύνανε ήταν οι απειλές που δεχτήκαμε, η ξαφνική αλλαγή συμπεριφοράς από τους υπεύθυνους της πίστας, η ''ξαφνική'' αναξιοπίστία τους ως προς τις συμφωνίες κτλπ. Ο οικονομικός παράγωντας είναι το τελευταίο. Όταν κάτι το αγαπάς θα βρεις τρόπο να το χρηματοδοτήσεις(χορηγίες, θυσίες από την τσέπη σου κτλπ).

Όλα τα περίεργα αυτά γεγονότα ξεκίνησαν μετά το 4ο track day όπου ΞΑΝΑΛΕΩ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΟΥΤΕ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΑ ΧΕΙΡΟΣ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ. Απλά τότε ξεκίνησαν οι εκδηλώσεις με τα 100+ αυτοκίνητα και τότε τους πήγε ΝΑΑΑΑ με το συμπάθειο.