-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Από τις ξένες δοκιμές, το G.P. Abarth φαίνεται καλοστημένο, κάτι που δύσκολα μπορούμε να το πούμε για το Corsa OPC. Άσε που το Opel είναι και ψιλοκαγκούρικο, τηρώντας την παράδοση του OPC.Μήπως να πάρει κάποιος το OPC και να βάλει τα ελατήρια αμορτισέρ από το Abarth;
Αφού αυτή η Opel δεν μπορεί να κάνει το ίδιο...(μ'αρέσει πάντως skullone που 'καταδιώκεις' τους αστικούς μύθους, αλλά επιμένεις στο Opel=πεζοδρομιοκυνηγός... Συμφωνώ με το ψιλοκαγκούρικο του πράγματος πάντως για την εμφάνιση του OPC...)
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Από τις ξένες δοκιμές, το G.P. Abarth φαίνεται καλοστημένο, κάτι που δύσκολα μπορούμε να το πούμε για το Corsa OPC. Άσε που το Opel είναι και ψιλοκαγκούρικο, τηρώντας την παράδοση του OPC.Οι δοκιμαστες των 4τροχων παντως ειχαν αλλη αποψη για το opc... Κ οχι απο εντυπωσεις σε ευρωπαικους δρομους αλλα σε αθλιους ελληνικους!Οσο για την καγκουρια,δε θα διαφωνισω,αλλα δε νομιζω οτι το abarth με τις ασημομαυρες ζαντες κ τα αυτοκολλητα παει πισω...
-
Το Αbarth θα εχει μπλοκε?
-
Ο χρήστης madox έγραψε:
Το Αbarth θα εχει μπλοκε? -
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Το Αbarth θα εχει μπλοκε?
γιατι γελας ρε
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Από τις ξένες δοκιμές, το G.P. Abarth φαίνεται καλοστημένο, κάτι που δύσκολα μπορούμε να το πούμε για το Corsa OPC. Άσε που το Opel είναι και ψιλοκαγκούρικο, τηρώντας την παράδοση του OPC.Mπορει το GP να ειναι (θεωρητικα) πιο καλοστημενο απο το opc, αλλα επειδη εχω σχετικη εμπειρια απο το οπελ, μπορω να πω οτι σιγουρα δεν ειναι πεζοδρομιοκυνηγος. Μια χαρα στριβει και απο κινητηρα...οργωνει.
-
Καλα πως γινεται να συγκρινονται δυο αμαξια με διαφορα 42 αλογων?
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Καλα πως γινεται να συγκρινονται δυο αμαξια με διαφορα 42 αλογων?Μαλλον εννοουν την εκδοση με τα 180 και εγω αυτο νομισα γιαυτο και η ερωτηση περι μπλοκε πιο πανω:)
-
Ο χρήστης madox έγραψε:
Καλα πως γινεται να συγκρινονται δυο αμαξια με διαφορα 42 αλογων?
Μαλλον εννοουν την εκδοση με τα 180 και εγω αυτο νομισα γιαυτο και η ερωτηση περι μπλοκε πιο πανω:)
Νομίζω πως προηγείται η ερώτηση περί ESP, που τα πρώτα reviews λένε ότι ακόμα και στην έκδοση SS (με τα 180) δεν απενεργοποιείται πλήρως.
-
...Στο ίδιο πλαίσιο δε βασίζονται και τα 2?
Οπότε,το ίδιο και το αυτό...
-
Και κανένα βέβαια δεν έχει μπλοκέ...
-
Μόνον τα OPC των επιδείξεων...
(κι ο κόσμος νομίζει ότι είναι εντελώς μαμίσια)
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Και κανένα βέβαια δεν έχει μπλοκέ...Μόνον τα OPC των επιδείξεων...
(κι ο κόσμος νομίζει ότι είναι εντελώς μαμίσια)
Πλάκα κάνεις....
Γιατί να το κάνουν αυτό? Δε θα το καταλάβει ο έμπειρος δημοσιογράφος που το πήρε να το σκίσει στο βουνό και την πίστα, ή μήπως ο υποψήφιος αγοραστής που το πήρε για test drive μαζί με τον πωλητή θα ψαρώσει από τον τρόπο που βάζει μέσα τη μούρη στο όριο σε δημόσιο δρόμο?...
Ή μήπως σε άλλα αναφέρεσαι λέγοντας 'επιδείξεων'?...
-
Ο χρήστης swift b.p.m έγραψε:
...Στο ίδιο πλαίσιο δε βασίζονται και τα 2?Οπότε,το ίδιο και το αυτό...
Ορίστε; Ωραία συμπεράσματα ρε σεις
Το Abarth στην Ελλάδα δεν το ξέρουμε ακόμα, βγάλαμε και πόρισμα. Το OPC είναι εξαιρετικό στην πίστα, και οπουδήποτε έχει ΠΟΛΥ καλή άσφαλτο. Οπουδήποτε αλλού, θέλει προσοχή, αν αποφασίσεις να βγάλεις έξω το ESP. H υπογράμμιση στη λέξη δεν μπήκε κατά τύχη. Προσοχή στην οδήγηση θέλουν όλα τα αυτοκίνητα. Προσοχή υπογραμμισμένη, είναι άλλο πράγμα -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Και κανένα βέβαια δεν έχει μπλοκέ...
Μόνον τα OPC των επιδείξεων...
(κι ο κόσμος νομίζει ότι είναι εντελώς μαμίσια)
Πλάκα κάνεις....
Γιατί να το κάνουν αυτό? Δε θα το καταλάβει ο έμπειρος δημοσιογράφος που το πήρε να το σκίσει στο βουνό και την πίστα, ή μήπως ο υποψήφιος αγοραστής που το πήρε για test drive μαζί με τον πωλητή θα ψαρώσει από τον τρόπο που βάζει μέσα τη μούρη στο όριο σε δημόσιο δρόμο?...
Αν κρινουμε απο το προηγουμενο CTR .........
-
το κορσα που συμμετειχε στο gtcc αν εννοειτε αυτο
φοραγε
kw3
μπλοκε
προγραμμα
18αρια ημισλικ 888και δεν ηταν της οπελ αλλα του σταφυλοπατη (κουλος μπρρρρ )
αρα δε διαφημιζε την οπελ ο ανθρωπος αμεσα (εμμεσα αλλο θεμα)
-
Κριτική να γίνετε αλλά να είναι και εποικοδομητική! Αν κάποιος δεν έχει οδηγήσει το Corsa δε μπορεί και να έχει γνώμη! Μπορεί να πει: ' Άκουσα ή διάβασα ότι το Corsa δε στρίβει', αλλά δε μπορέι να πει αν δεν το έχει οδηγήσει ότι ¨Το Corsa δε στρίβει'. Κι εγώ να πω με τη σειρά μου, ότι τo GP δε στρίβει! Σας έπεισα να μην το αγοράσετε? Δε νομίζω! Χωρίς ESP όλα τεινουν να σπινιάρουν σε ελληνική άσφαλτο πάνω σε στροφή, τι πάει να πει αυτό ότι δε στρίβει? Ας θέσουμε κάποιες λογικές βάσεις συζήτησης για να καταλήξουμε και σε συμπέρασμα! Εγώ μπορώ να πω ότι το Corsa στρίβει και οργώνει και μιλάω από προσωπική εμπειρία αφου το οδηγάω κάθε μέρα εδώ και 6 μήνες! Έχει κανείς αντίστοιχη εμπειρία σε OPC ή GP για να συγκρίνει? Όταν οδηγήσω το GP θα σας πω τις εντυπώσεις μου! Μέχρι τότε συνεχίστε να διαβάζετε!
Φιλικά
Δημήτρης
-
Δημήτρη είσαι ευχαριστημένος από το στρίψιμό του?
Το έχεις πιέσει σε κλειστά κομάτια?
Λένε ότι γενικά έχει παραπανίσια δύναμη που πάει χαμένη στους άθλιους, δημόσιους, ελληνικούς δρόμους. Τι λες?
Το σκεφτόμουν για αγορά γι' αυτό σε ρωτάω...
Α, κι από κατανάλωση πώς πάει? -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Και κανένα βέβαια δεν έχει μπλοκέ...
Μόνον τα OPC των επιδείξεων...
(κι ο κόσμος νομίζει ότι είναι εντελώς μαμίσια)
Πλάκα κάνεις....
Γιατί να το κάνουν αυτό? Δε θα το καταλάβει ο έμπειρος δημοσιογράφος που το πήρε να το σκίσει στο βουνό και την πίστα, ή μήπως ο υποψήφιος αγοραστής που το πήρε για test drive μαζί με τον πωλητή θα ψαρώσει από τον τρόπο που βάζει μέσα τη μούρη στο όριο σε δημόσιο δρόμο?...
Ή μήπως σε άλλα αναφέρεσαι λέγοντας 'επιδείξεων'?...
των ειδικών επιδείξεων όχι των δημοσιογραφικών.
-
Αγαπητέ Δημήτρη, γιατί πρέπει να εμπιστευτώ περισσότερο τα δικά σου (ή τα δικά μου) λεγόμενα από αυτά ενός εμπειρότερου δημοσιογράφου; Καλή κι η δική μας γνώμη, δεν είναι όμως πανάκεια. Και στο λέω αυτό, γιατί απαξιώνεις τελείως τα περιοδικά αυτοκινήτου κι αυτό νομίζω ότι δεν είναι σωστό.
Fiat grande punto abarth VS Opel Corsa OPC