-
Σκέττομαι να επιλέξω ανάμεσα στα 2 μοντέλα...Το 65% των χλμ. περίπου θα είναι εντός Αθηνών...Τι προτείνετε;
-
Σκέττομαι να επιλέξω ανάμεσα στα 2 μοντέλα...Το 65% των χλμ. περίπου θα είναι εντός Αθηνών...Τι προτείνετε;
-
Γεια σας φίλοι,
παρέλαβα το νέο CRV και είμαι αρκετά ικανοποιημένος..ωστόσο μου βγάζει αεροδυναμικό θόρυβο από τον καθρέφτη του οδηγού σε ταχύτητες άνω των 80 (πολύ ενοχλητικό). Έκανα εγγραφή και στο off-road portal να ρωτήσω αν έχει κανείς ανάλογο πρόβλημα, αλλά ενώ έχω κωδικό κτλπ, ενώ δείχνει οτι είμαι μέσα, δεν μπορώ να γράψω ''απάντηση''. Έχει ιδέα κανείς γαιτί?
Ευχαριστώ πολύ (και αν έχει κανείς άποψη για τον αεροδυναμικό θόρυβο από τον καθρέφτη με μεγάλη χαρά θα την διαβάσω) -
Ο χρήστης Nidoc69 έγραψε:
Γεια σας φίλοι,
παρέλαβα το νέο CRV και είμαι αρκετά ικανοποιημένος..ωστόσο μου βγάζει αεροδυναμικό θόρυβο από τον καθρέφτη του οδηγού σε ταχύτητες άνω των 80 (πολύ ενοχλητικό). Έκανα εγγραφή και στο off-road portal να ρωτήσω αν έχει κανείς ανάλογο πρόβλημα, αλλά ενώ έχω κωδικό κτλπ, ενώ δείχνει οτι είμαι μέσα, δεν μπορώ να γράψω ''απάντηση''. Έχει ιδέα κανείς γαιτί?
Ευχαριστώ πολύ (και αν έχει κανείς άποψη για τον αεροδυναμικό θόρυβο από τον καθρέφτη με μεγάλη χαρά θα την διαβάσω)Έχεις τσεκάρει σαν συνοδηγός, αν ακούγεται το ίδιο και από τον άλλο καθρέφτη;
-
Έχεις τσεκάρει σαν συνοδηγός, αν ακούγεται το ίδιο και από τον άλλο καθρέφτη;
Όχι, θα προσπαθήσω, αν δεν ακούγεται από του συνοδηγού? Ευχαριστώ για την απάντηση..
-
Ο χρήστης Nidoc69 έγραψε:
Έχεις τσεκάρει σαν συνοδηγός, αν ακούγεται το ίδιο και από τον άλλο καθρέφτη;
Όχι, θα προσπαθήσω, αν δεν ακούγεται από του συνοδηγού? Ευχαριστώ για την απάντηση..
Αν ακούγεται τότε το πιθανότερο είναι να κάνουν πολύ θόρυβο οι καθρέπτες γενικά. Τι αυτοκίνητο είχες πριν; Μήπως ήταν πολύ αθόρυβο;
Αν δεν ακούγεται και από δεξιά, δες για καμμιά διαφορά μεταξύ τους, στην εφαρμογή τους στην πόρτα, τσέκαρε τα κενά. Είναι σίγουρα θόρυβος από τον καθρέπτη; Αν τον κλείσεις αλλάζει ο θόρυβος; (μπορεί να κάνει περισσότερο όμως, οπότε δεν μπορείς να τσεκάρεις). Βάλε καμμιά ταινία στα κενά, εκεί που σπάει για να κλείσει πχ.
Τέλος ρώτα και στο συνεργείο της αντιπροσωπείας, μπορεί να ξέρουν κάτι.
-
Ο ξαδελφος μου αγορασε την περασμενη εβδομαδα το νεο Honda CRV 2.0cc 150hp. Τιμη 36000 ευρω.
-
Ο χρήστης toyotaman έγραψε:
Ο ξαδελφος μου αγορασε την περασμενη εβδομαδα το νεο Honda CRV 2.0cc 150hp. Τιμη 36000 ευρω.Με γεια του ξαδέρφου, αλλά πολλά λεφτά ρε παιδιά...
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ο ξαδελφος μου αγορασε την περασμενη εβδομαδα το νεο Honda CRV 2.0cc 150hp. Τιμη 36000 ευρω.
Με γεια του ξαδέρφου, αλλά πολλά λεφτά ρε παιδιά...
Kαι το RAV να επερνε γυρω στα 33000 ευρω νομιζω κοστιζει. Δεν γνωριζω την τιμη του Nissan X-Trail.
-
Αν και δεν έχω μείνει ικανοποιημένος από το νέο RAV4 που έχω από το Μάρτιο, το CRV δεν θα το αγόραζα μιας και το θεωρώ κακάσχημο....
στη θέση σου θα περίμενα το Tiguan μιας και οι κινητήρες του είναι ενδιαφέροντες -
Ο χρήστης stpapam έγραψε:
Αν και δεν έχω μείνει ικανοποιημένος από το νέο RAV4 που έχω από το Μάρτιο, το CRV δεν θα το αγόραζα μιας και το θεωρώ κακάσχημο....
στη θέση σου θα περίμενα το Tiguan μιας και οι κινητήρες του είναι ενδιαφέροντεςΓιατί δεν είσαι ευχαριστημένος; Αυτό το ακούμε σπάνια από ιδιοκτήτες Toyota...
-
Είχε πολλές 'παιδικές' ασθένειες (προβληματικά σινεμπλοκ που κοπανάγανε απίστευτα, θόρυβο στον άξονα του τιμονιού, τρεμοπαίξιμο καπώ και δεξιού καθρέπτη, εισροή υδάτων από τη θέση του συνοδηγού, τρίξίματα, χρώμα που σημαδεύει με το παραμικρό...κα) που δεν επιτρέπονται για αυτοκίνητο των 34000
-
Ο κινητηρας για μένα ήταν πάντα χειρότερος του Crv... ειδικά στο θόρυβο.
Εχει και 5 σχέσεις αρα ακουγεται περισσότερο. Δυστυχώς το ίδιο και το xtrail το παλιο (πολύ τραχύς). Το νεο δε το ξέρω αν είναι τραχύς
Θεωρώ ότι το diesel με τα 170 θα μαμαει
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Θεωρώ ότι το diesel με τα 170 θα μαμαει
Ναι, αλλά που θα το γεμίζεις;
Εννοώ οτι όσο πιο εξελιγμένος είναι ο πετρελαιοκινητήρας, τόσο πιο ευαίσθητος στο 'ποιοτικό' ελληνικό πετρέλαιο -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Θεωρώ ότι το diesel με τα 170 θα μαμαει
Ναι, αλλά που θα το γεμίζεις;
Εννοώ οτι όσο πιο εξελιγμένος είναι ο πετρελαιοκινητήρας, τόσο πιο ευαίσθητος στο 'ποιοτικό' ελληνικό πετρέλαιοελα ντε.....
Σκατά.... τα εχω πάρει στο κρανίο.... Οτι αμάξι αρχίζει να μου αρέσει βρίσκω ένα λόγο να μη το παρω (πχ πετρελαιο που είπες τωρα)Πρεπει να βρω ένα τρόπο να παρω leasing για να τα γράψω όλα στα ....
Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ
-
Μακριά απο Σαρακάκη, δούλευα πρίν 3-4 μήνες εκεί.
Μιά απο τις χειρότερες αντιπροσωπείες στην Ελλάδα μιλάμε, το στοκ τους είναι για τα μπάζα, η εξυπηρέτηση .Τoyota πάλι έχω δουλέψει κάποια χρόνια πρίν η καλύτερη αντιπροσωπεία μακράν στην Ελλάδα.
Το X-Trail που έχει κίνηση σε 2 τροχούς και κατεπιλογή 4Χ4 που θα έχει και μικρότερες φθορές + καλύτερο σε μια εκτός δρόμου διαδρομή και σάν χώρο τα υπερνικά τα άλλα 2 ??
-
Ο χρήστης Tigas έγραψε:
**Μακριά απο Σαρακάκη, δούλευα πρίν 3-4 μήνες εκεί.
Μιά απο τις χειρότερες αντιπροσωπείες στην Ελλάδα μιλάμε, το στοκ τους είναι για τα μπάζα, η εξυπηρέτηση ** .Τoyota πάλι έχω δουλέψει κάποια χρόνια πρίν η καλύτερη αντιπροσωπεία μακράν στην Ελλάδα.
Το X-Trail που έχει κίνηση σε 2 τροχούς και κατεπιλογή 4Χ4 που θα έχει και μικρότερες φθορές + καλύτερο σε μια εκτός δρόμου διαδρομή και σάν χώρο τα υπερνικά τα άλλα 2 ??
Δηλαδή δεν διαλέγεις αυτοκίνητο από τα χαρακτηριστικά του, αλλά μόνο από ποιός το πουλάει;;;;;;;
Σύμφωνοι, μεγάλη υπόθεση το after sales service, είναι όμως το μόνο και απόλυτο κριτήριο; -
Ο χρήστης tasos953 έγραψε:
**Μακριά απο Σαρακάκη, δούλευα πρίν 3-4 μήνες εκεί.
Μιά απο τις χειρότερες αντιπροσωπείες στην Ελλάδα μιλάμε, το στοκ τους είναι για τα μπάζα, η εξυπηρέτηση ** .Τoyota πάλι έχω δουλέψει κάποια χρόνια πρίν η καλύτερη αντιπροσωπεία μακράν στην Ελλάδα.
Το X-Trail που έχει κίνηση σε 2 τροχούς και κατεπιλογή 4Χ4 που θα έχει και μικρότερες φθορές + καλύτερο σε μια εκτός δρόμου διαδρομή και σάν χώρο τα υπερνικά τα άλλα 2 ??
Δηλαδή δεν διαλέγεις αυτοκίνητο από τα χαρακτηριστικά του, αλλά μόνο από ποιός το πουλάει;;;;;;;
Σύμφωνοι, μεγάλη υπόθεση το after sales service, είναι όμως το μόνο και απόλυτο κριτήριο;Αν δεν ήταν περίπου απολυτο κριτήριο για πολύ κόσμο, η Toyota θα ήταν εκεί που είναι;
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Δυστυχώς τώρα πια καθαρά CRV.
Kαλά να πάθουν οι Τοyot-αίοι. Ελπίζω να φανεί και στις πωλήσεις αυτό και να γυρίσουν πίσω το κεντρικό διαφορικό.Nα επιστρέψει το κεντρικό και να επιστρέψει και το πίσω μπλοκέ.
Πριν λίγες μέρες είδα καινούργιο RAV να ακινητοποιείται σε τσιμεντένια ανηφόρα parking ( ), όχι ιδιαίτερα μεγάλης κλίσης (την ανέβηκα με προσθιοκίνητο, 'παραδόξως'), με τον έναν πίσω τροχό να σπινάρει ανηλεώς...
Αφού άφησε το μισό πέλμα κάτω, αποφάσισε να υποχωρήσει, αφήνοντας το να τσουλήσει προς τα πίσω...
ΝΕΟ HONDA CRV Ή ΤΟΥΟΤΑ RAV